.Entinen missi Heidi Sohlberg oli menossa tinder-treffeille, mutta mies perui nähtyään heidin vatsamakkaran ja selluliitin
Itse en nyt oikein tässä asiassa ymmärrä Heidiä, vaikka minulla henk.koht erityisen hyvä kokemus Heidistä. Olin nuorempana ruokakaupan kassalla töissä ja heidi tuli kerran asiakkaakseni, hymyili todella kauniisti minulle ja tästä syystä hänestä tuli silloin lempimissini.
Mutta tämä juttu vähän pisti miettimään: Heidi oli sopimassa jonkun miehen kanssa treffit ja kun mies näki heidistä kuvan jossa näkyi ongelmakohtia heidin kropassa, niin mies sanoi suoraan ettei sittenkään halua treffeille. Mieshän toimi rehellisesti, ei ghostannut niin kuin monet. En ymmärrä, miksi Heidi julkaisee itsestään yhtäkkiä ihan toisenlaisen kuvan ja sitte ihmettelee, että mies muuttaa mielensä. Jos mies on ylipäätään tekemässä tuttavuutta entiseen missiin, niin onko jotenkin yllättävää, että kyseimen mies toivoo naiselta keskivertoa parempaa ulkonäköä? Ja jos heidi on ollut tapaamassa ko. miestä niin todennäköisesti mies on sellainen, jolla on paljon vientiä muutenkin.
Millaisia ajatuksia teille heräsi tuosta kirjoituksesta?
Kommentit (90)
Lähettikö se alastonkuvan vai mistä se mies näki ne makkarat?
No Heidin sopisi vähän laihduttaa, kuten useimpien naisten.
Siis onhan toi nyt ihan älytön syy perua treffit. Itse olisin tuossa tilanteessa vaan tyytyväinen että mies peruisi ja ns väistäisin luodin.
Vierailija kirjoitti:
Lähettikö se alastonkuvan vai mistä se mies näki ne makkarat?
Pahoittelut, linkki unohtui
https://www.menaiset.fi/artikkeli/ihmiset-ja-ilmiot/ihmiset/uutta-miest…
Ap
Heidi loukkaantui ihan turhaan. Mitä pahaa siinä on, että ensin mies kiinnostuu hyvännäköisestä ex-missistä hyvien kuvien näkemisen jälkeen ja kun exmissi julkaisee yhtäkkiä realistisen rumemman kuvan itsestään niin mies muuttaakin mielensä? Kuvitteliko Heidi, että mies ei alunperin kiinnostunut Heidin ulkonäöstä? Missien ja exmissien kanssa deiteille haluavia miehiä takuulla kiinnostaa naisen ulkonäkö enemmän kuin miehiä jotka deittailee vain taviksia.
Olikohan se mies sitten itse muka jokin pyykkilautavatsainen komistus?! Tuskin, jos samaa ikää oli. Monet miehet vain eivät näe sitä omaa kaljamahaansa ollenkaan, mutta naisen pitäisi olla tikkulaiha silikonitissi kelvatakseen heille.
Jos jotain muunlaista miestä etsii niin ei kyllä Tinderistä löydy.
Vierailija kirjoitti:
Siis onhan toi nyt ihan älytön syy perua treffit. Itse olisin tuossa tilanteessa vaan tyytyväinen että mies peruisi ja ns väistäisin luodin.
Missäänhän ei kerrottu, miksi tuon kuvan jälkeen treffit peruuntui. Saattoihan se jo johtua siitä, että yleensä somessa on bikinikuvia... En minäkään ehkä haluaisi treffeille, jos ensin mies on ihan normaali, mutta instassaan olisikin jotain habanesittelykuvaa ym.
Mies halusi siis treffeille nimenomaan missin kanssa, ihan sama kenen, kunhan missi olisi ollut missin mitoissa. Mies olisi ylpeästi esitellyt kavereilleen tyttöystäväänsä missinä, nimeä nyt olisi ihan turha opetella.
Tuleeko jotenkin yllätyksenä että hoikkuus on miehille tärkeää naisissa?
Kun tämän tiedostaa niin miksi pitää syödä liikaa?
Miehet kiittäisivät jumalia jos ainoa asia mitä pitäisi tässä maailmassa tehdä olisi pitää kroppa timminä, ei riitä miehillä alkuunkaan.
Tosiaan. Niinkuin tuo aiempi kommentoi, mistä Heidi teki niin varman johtopäätöksen,että mies teki oharit juuri siitä syystä että Heidi ei ollutkaan virheetön? Minusta Heidi alentui nyt hieman uhriutumiseen. Perusteli vain mutulla, että joo mies ei halunnut rehveille minun kanssa kun en oo niinku täydellinen... öööh. Uhriutuminen haisee kilometrien päähän. Mitä jos miestä ei tosiaan kiinnostakaan naiset jotka julkaisee paljastavia kuvia itsestään? Nin kauan kuin mies ei kerrö syytä treffien perumiseen niin kauan sille ei ole mitään todisteita että oharit tehtiin Heidin omasta mielestään epätäydellisen kropan vuoksi. Mikä pointti oli julkaista itsestään kuva jota itsekin katsoo negatiivisella silmällä? Koska jos Heidi olisi ollut omasta mielestään kuvassa viehättävän näköinen, ei hän olisi itse tehnyt miehen ohareiden teon syyksi kyseisessä kuvassa näkyvää "rumuutta".
Mulla käy sama homma kun lähetän kuvan peniksestäni. Kyllä ihmiset ovat nykyään pinnallisia. :'(
No ei se missi mikään taikasana kuolemattomuuten tai jumaluuteen ole. En mäkään halua läskistä akkaa ihan sama kuinka hyvän näköinen on. Tiukka perse on tärkeintä.
Tinderissä tuollainen on aivan normaalia käytöstä. Sehän perustuu siihen, että ulkonäkö on kaikki kaikessa.
Vierailija kirjoitti:
Tinderissä tuollainen on aivan normaalia käytöstä. Sehän perustuu siihen, että ulkonäkö on kaikki kaikessa.
Ja miehillä vastaava tapaus on se että nainen kysyy työpaikkaa ja jos miehen vastaus ei ole lentäjä, lääkäri, juristi tai joku muu korkean statuksen tyyppi niin treffit perutaan ja juttelut loppuu siihen.
Kyllähän sen täälläkin on huomannut, että turhan monelle miehelle nainen ei ole yhtään mitään muuta kuin ulkonäkö. Ei kiinnosta ihminen kuoren sisällä ollenkaan. Tosin paljon parempihan se Heidille on, että sellainen tollo jättää heti rauhaan eikä ala ongelmaksi.
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko jotenkin yllätyksenä että hoikkuus on miehille tärkeää naisissa?
Kun tämän tiedostaa niin miksi pitää syödä liikaa?
Miehet kiittäisivät jumalia jos ainoa asia mitä pitäisi tässä maailmassa tehdä olisi pitää kroppa timminä, ei riitä miehillä alkuunkaan.
Naiset tykkää miehistä, joilla ei ole alkoholiongelmaa, mutta silti miehet juovat ihan liikaa. Ei ole liikaa vaadittu, että miehellä juominen on tyyliin yksi keskiolut saunailtana ja lasillinen kuohuvaa juhlissa. Tupakointi on miehissä toinen kuvottava asia, sekin on helppo lopettaa.
Vierailija kirjoitti:
Olikohan se mies sitten itse muka jokin pyykkilautavatsainen komistus?! Tuskin, jos samaa ikää oli. Monet miehet vain eivät näe sitä omaa kaljamahaansa ollenkaan, mutta naisen pitäisi olla tikkulaiha silikonitissi kelvatakseen heille.
Jos jotain muunlaista miestä etsii niin ei kyllä Tinderistä löydy.
No mutta sitähän te naiset täällä palstallakin jatkuvasti toitotatte että naisia ei niin ulkonäkö kiinnosta, vaan muut jutut. Miksi siis miehen pitäisi kaljamahastaan huolissaan olla?
No en ihmettelisi vaikka syy olisi jossain muussa. Radiojuontajana Heidi oli ainakin rasittavan oloinen.
Yksikään ensi kertaa deittailemani mies ei ole nähnyt vatsamakkaroitani. Ei pidä julkaista itsestään kuvia, joissa ei ole edukseen.