Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

.Entinen missi Heidi Sohlberg oli menossa tinder-treffeille, mutta mies perui nähtyään heidin vatsamakkaran ja selluliitin

Vierailija
29.02.2020 |

Itse en nyt oikein tässä asiassa ymmärrä Heidiä, vaikka minulla henk.koht erityisen hyvä kokemus Heidistä. Olin nuorempana ruokakaupan kassalla töissä ja heidi tuli kerran asiakkaakseni, hymyili todella kauniisti minulle ja tästä syystä hänestä tuli silloin lempimissini.

Mutta tämä juttu vähän pisti miettimään: Heidi oli sopimassa jonkun miehen kanssa treffit ja kun mies näki heidistä kuvan jossa näkyi ongelmakohtia heidin kropassa, niin mies sanoi suoraan ettei sittenkään halua treffeille. Mieshän toimi rehellisesti, ei ghostannut niin kuin monet. En ymmärrä, miksi Heidi julkaisee itsestään yhtäkkiä ihan toisenlaisen kuvan ja sitte ihmettelee, että mies muuttaa mielensä. Jos mies on ylipäätään tekemässä tuttavuutta entiseen missiin, niin onko jotenkin yllättävää, että kyseimen mies toivoo naiselta keskivertoa parempaa ulkonäköä? Ja jos heidi on ollut tapaamassa ko. miestä niin todennäköisesti mies on sellainen, jolla on paljon vientiä muutenkin.

Millaisia ajatuksia teille heräsi tuosta kirjoituksesta?

Kommentit (90)

Vierailija
81/90 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun kuvilla tulee ruksia jo alkukarsinnoissa. Ei tarvitse esitellä edes vatsamakkaroita.

M37

Etkö saa ollenkaan matcheja vai?

Vierailija
82/90 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan kuullutkaan koko ihmisestä, mutta minä jättäisin menemättä treffeille vain siksi, että hän näyttää rasittavan oloiselta ihmiseltä ainakin kuvassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/90 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäs me tiedetään mikä se oikea syy treffien peruuntumiseen oli?

Miehillä toki on usein jotain toiveita naisten ulkonäköä kohtaan, mutta valitettavasti sairaimmat toiveet unelmakropasta tuntuu naiset kehittävän ihan itse vai kuinka moni mies on muka kiinnostunut esim. siitä onko häpyhuulet symmetrisia, onko reisien välissä rako, onko lantiolla pari raskausarpea, sektioarpi jne? Oman kokemukseni mukaan miehet eivät mitään tuollaisia edes huomaa, vaikka naiset kipuilee näiden ja monien muiden ongelmakohtien kanssa.

Itse olen kyllä ylipainoinen ja aina löytänyt miehiä, jotka silti pitää ulkonäöstäni ja jotka eivät ole arvostelleet painoani ikinä. Kyllä pahimmat ulkonäön arvostelijat on lähestulkoon aina naisia ja sieltä ne paineet tulee.

Vierailija
84/90 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heidillä oli varmaan ig ja muut täynnä photoshopattuja kuvia ja sitten vahingossa lipsahti oikea kuva

Vierailija
85/90 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minäkin peruisin treffit jos toinen julkisesti jakaa bikini- kuvia.

Samaa mietin, että jos mies jakaisi jotain kalsari-/speedokuvia, niin peruisin treffit. Ei kiinnosta sen tyyppinen mies, vaikka olisi kuinka timmi kroppa.

Hyvin sanottu, niin minäkin peruisin.. ehkä keskustelu oli ollut miehestä rasittavaa jankkaamista..ehkä ei osannut ladella lipeviä kohteliaisuuksia ja karkasi mäkeen pinnallisuutta jonka huomasi keskustelussa ja aiheessa..

Mieskin voi olla syytön, miehellä on oikeus muuttaa mieltään !!

86/90 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika tukevassa kunnossa. 

Vierailija
87/90 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä ei ole mitään velvollisuutta lähteä kenenkään kanssa jos niin päättää, oli syy mikä hyvänsä. Ei tarkoittaa ei, eikä tässäkään asiassa ole nokan koputtelemista.

Vierailija
88/90 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha juttu, nythän Heidi seurustelee?

Vierailija
89/90 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heidi seurustelee nykyään onnellisesti hyvännäköisen miehen kanssa. Onnea Heidille!

Vierailija
90/90 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana ja kaunis nainen Heidi :)

M33