.Entinen missi Heidi Sohlberg oli menossa tinder-treffeille, mutta mies perui nähtyään heidin vatsamakkaran ja selluliitin
Itse en nyt oikein tässä asiassa ymmärrä Heidiä, vaikka minulla henk.koht erityisen hyvä kokemus Heidistä. Olin nuorempana ruokakaupan kassalla töissä ja heidi tuli kerran asiakkaakseni, hymyili todella kauniisti minulle ja tästä syystä hänestä tuli silloin lempimissini.
Mutta tämä juttu vähän pisti miettimään: Heidi oli sopimassa jonkun miehen kanssa treffit ja kun mies näki heidistä kuvan jossa näkyi ongelmakohtia heidin kropassa, niin mies sanoi suoraan ettei sittenkään halua treffeille. Mieshän toimi rehellisesti, ei ghostannut niin kuin monet. En ymmärrä, miksi Heidi julkaisee itsestään yhtäkkiä ihan toisenlaisen kuvan ja sitte ihmettelee, että mies muuttaa mielensä. Jos mies on ylipäätään tekemässä tuttavuutta entiseen missiin, niin onko jotenkin yllättävää, että kyseimen mies toivoo naiselta keskivertoa parempaa ulkonäköä? Ja jos heidi on ollut tapaamassa ko. miestä niin todennäköisesti mies on sellainen, jolla on paljon vientiä muutenkin.
Millaisia ajatuksia teille heräsi tuosta kirjoituksesta?
Kommentit (90)
tinderin maailma kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinderissä tuollainen on aivan normaalia käytöstä. Sehän perustuu siihen, että ulkonäkö on kaikki kaikessa.
Ja miehillä vastaava tapaus on se että nainen kysyy työpaikkaa ja jos miehen vastaus ei ole lentäjä, lääkäri, juristi tai joku muu korkean statuksen tyyppi niin treffit perutaan ja juttelut loppuu siihen.
Itselleni nuo ei ainakaan merkkaa, hyvin tapailisin vaikka työtöntä jos osaa keskustella ja on muuten hauskaa. Tinderistä yms. en kuitenkaan ketään etsi.
No mutta minä olenkin VAIN keskitasoisesti kouluttautunut, työtä etsivä kahden lapsen hieman ylipainoinen sinkkuäiti. Eli en kelpaa kellekään :D (tämän palstan mukaan)
Tupakointi, alkoholiongelma, terveysongelmat, eläimet, lyhyt tukka ja tatuoinnit sentään puuttuu :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko jotenkin yllätyksenä että hoikkuus on miehille tärkeää naisissa?
Kun tämän tiedostaa niin miksi pitää syödä liikaa?
Miehet kiittäisivät jumalia jos ainoa asia mitä pitäisi tässä maailmassa tehdä olisi pitää kroppa timminä, ei riitä miehillä alkuunkaan.
Naiset tykkää miehistä, joilla ei ole alkoholiongelmaa, mutta silti miehet juovat ihan liikaa. Ei ole liikaa vaadittu, että miehellä juominen on tyyliin yksi keskiolut saunailtana ja lasillinen kuohuvaa juhlissa. Tupakointi on miehissä toinen kuvottava asia, sekin on helppo lopettaa.
Tuo on itsestäänselvyys minulle. Urheilen 4-6krt viikossa ja en edes muista milloin olisin juonut alkoholia.
Vierailija kirjoitti:
Miehet on pinnallisia. Minä olen hoikka ja urheilullinen, siro nainen. Koska rasvat on alhaalla, niin tissitkin pienet AA-kuppia.
Kun otin silinkonit, ja rinnat nyt kokoa DD-miehiä on jonoksi asti.
Yksikään mies ei ole valittanut silikonista. Päinvastoin. Kertovat että rinnat ovat nyt kivan pystyt ja muodikkaat. (Ne harvat jotka ovat päässeet ne näkemään)
Miesten silmät oikein kiiluvat, kun puseron alta pilkistää pystyt ja isot rinnat.
Sad but true.
Jokaiselle ottajansa, toiset tykkää muovista. Itse olen kyllä enemmän kuullut kehuttavan luomua, sellaisilta miehiltä jotka molempiin tutustuneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinderissä tuollainen on aivan normaalia käytöstä. Sehän perustuu siihen, että ulkonäkö on kaikki kaikessa.
Ja miehillä vastaava tapaus on se että nainen kysyy työpaikkaa ja jos miehen vastaus ei ole lentäjä, lääkäri, juristi tai joku muu korkean statuksen tyyppi niin treffit perutaan ja juttelut loppuu siihen.
Itselleni nuo ei ainakaan merkkaa, hyvin tapailisin vaikka työtöntä jos osaa keskustella ja on muuten hauskaa. Tinderistä yms. en kuitenkaan ketään etsi.
No mutta minä olenkin VAIN keskitasoisesti kouluttautunut, työtä etsivä kahden lapsen hieman ylipainoinen sinkkuäiti. Eli en kelpaa kellekään :D (tämän palstan mukaan)
Tupakointi, alkoholiongelma, terveysongelmat, eläimet, lyhyt tukka ja tatuoinnit sentään puuttuu :D
Taas hyvä esimerkki tasoteoriasta. Vaatimuksesi on vähäiset koska olet itse matalinta mahdollista tasoa.
Mikä pointti viestissäsi edes oli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet on pinnallisia. Minä olen hoikka ja urheilullinen, siro nainen. Koska rasvat on alhaalla, niin tissitkin pienet AA-kuppia.
Yksikään mies ei ole valittanut silikonista. Päinvastoin. Kertovat että rinnat ovat nyt kivan pystyt ja muodikkaat. (Ne harvat jotka ovat päässeet ne näkemään)
Miesten silmät oikein kiiluvat, kun puseron alta pilkistää pystyt ja isot rinnat.
Sad but true.
Jokaiselle ottajansa, toiset tykkää muovista. Itse olen kyllä enemmän kuullut kehuttavan luomua, sellaisilta miehiltä jotka molempiin tutustuneet.
Eiköhän miehet osaa kehua aina kyseisessä tilanteessa oikeaa versiota. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas hyvä esimerkki tasoteoriasta. Vaatimuksesi on vähäiset koska olet itse matalinta mahdollista tasoa.
Mikä pointti viestissäsi edes oli?
Vaatimukset ei todellakaan ole vähäiset, mutta ne keskittyvät muuhun kuin ammattiin ja ulkonäköön.
Ja sanoinko että palsta on oikeassa ;)
Miehen pitää tykätä naisen vatsamakkaroista mutta on ihan ok jos nainen ghostaa miehen joka onkin lyhyempi kuin 185cm.
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko jotenkin yllätyksenä että hoikkuus on miehille tärkeää naisissa?
Kun tämän tiedostaa niin miksi pitää syödä liikaa?
Miehet kiittäisivät jumalia jos ainoa asia mitä pitäisi tässä maailmassa tehdä olisi pitää kroppa timminä, ei riitä miehillä alkuunkaan.
Höpö höpö. Naisen pitäisi lisäksi pysyä aina nuorena ja kasvojen täytyy tietenkin olla kauniit. Nelikymppisellä sinkkukurpalla timmistä kropasta ei ole minkään valtakunnan iloa (miesten suhteen).
Heidin pienin ongelma on vatsamakkara ja selluliitti. Eikö sen rinnat syövän takia poistettu kokonssn js myös kohtu plus munasarjat?
Antaa ehkä vähän tyhmän kuvan itsestään. Vähän kuin esittelisi miehelle LinkedIn-profiiliaan josta paljastuisi koulutukseksi joku amistutkinto.
Nyt on menty jo näköjään siihen pisteeseen, että jos miehellä on naisen ulkonäön suhteen jonkinlaisia toiveita ja mieltymyksiä, niin hän on automaattisesti alistava sovinisti.
Ilmeisesti miessukupuolen on syytä kehittää itseään henkisesti niin kauan kunnes ulkonäkö on heille täysin merkityksetön asia?
No mutta ehkä vaan hyvä että jäi tapaamatta, tosin luulisi miehen näkevän ilman erillistä kuvaa ettei ole laiha.
Mitä jos se perui sen takia että tajusi Heidin olevan missi. Joutuisi heti paparazzien kynsiin ja lehtien kansille.
Vierailija kirjoitti:
Sad but true.
Miehet ovat pinnallisia ja typeriä, mutta niin on luonnottomat ja terveydelle vaaralliset muovitekolollot itselleen laitattanut nainenkin. Mitä väliä sillä on mitä muut (miehet) ovat mieltä aidoista rinnoistasi?
Mä en ymmärrä tätä koko keskustelua sinänsä kun eihän Heidi ole mikään läski, vai onko?
Jos kroppa ei miehelle kelvannut niin se on hänen ongelmansa. Jos unelmoi fitness kropasta niin kaikkea saa toki unelmoida. Eri asia mitä saa tosielämässä. Fitness naisilla on aika kovat vaatimukset miesten suhteen. Tuo oli siis miehen menetys kun tuskin saa parempaakaan.
Heidi oli taannoin Dubaissa ja julkaisi rehellisen kuvan itsestään selluineen päivineen. Itsekin totta puhuen yllätyin miten tuhdissa kunnossa Heidi oli... olin jotenkin kuvitellut hänen olevan vielä suht timmi missiajoilta. Voi olla että tää tinder-mies oletti samaa....
Vierailija kirjoitti:
Sad but true.[/
Muodikkaat? 😂
No siis tuo mieshän oli täysi dorka! Kaikilla tuon ikäisillä naisilla on vatsamakkaroita, mulla oli jo silloin kun olin 25 v painoin 55 kg ja olen 175 cm. Ainahan istuessa jotain tursuaa myös hoikilla naisilla. Miehen on täytynyt olla joku todella epäkypsä ja jossain harhoissa elävä.
Ei tainnut sitten Heidin persoona kiinnostaa vain vaan ulkonäkö.
Aivan naurettavaa touhua.
Tai sitten vaan ei halunnut treffeille julkkiksen kanssa. Tajusi sen vasta nähtyään noi kuvat.
Miehet ei välttämättä ole niin perillä noista pintajulkuista.
Sad but true.