Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

.Entinen missi Heidi Sohlberg oli menossa tinder-treffeille, mutta mies perui nähtyään heidin vatsamakkaran ja selluliitin

Vierailija
29.02.2020 |

Itse en nyt oikein tässä asiassa ymmärrä Heidiä, vaikka minulla henk.koht erityisen hyvä kokemus Heidistä. Olin nuorempana ruokakaupan kassalla töissä ja heidi tuli kerran asiakkaakseni, hymyili todella kauniisti minulle ja tästä syystä hänestä tuli silloin lempimissini.

Mutta tämä juttu vähän pisti miettimään: Heidi oli sopimassa jonkun miehen kanssa treffit ja kun mies näki heidistä kuvan jossa näkyi ongelmakohtia heidin kropassa, niin mies sanoi suoraan ettei sittenkään halua treffeille. Mieshän toimi rehellisesti, ei ghostannut niin kuin monet. En ymmärrä, miksi Heidi julkaisee itsestään yhtäkkiä ihan toisenlaisen kuvan ja sitte ihmettelee, että mies muuttaa mielensä. Jos mies on ylipäätään tekemässä tuttavuutta entiseen missiin, niin onko jotenkin yllättävää, että kyseimen mies toivoo naiselta keskivertoa parempaa ulkonäköä? Ja jos heidi on ollut tapaamassa ko. miestä niin todennäköisesti mies on sellainen, jolla on paljon vientiä muutenkin.

Millaisia ajatuksia teille heräsi tuosta kirjoituksesta?

Kommentit (90)

Vierailija
61/90 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis onhan toi nyt ihan älytön syy perua treffit. Itse olisin tuossa tilanteessa vaan tyytyväinen että mies peruisi ja ns väistäisin luodin.

Niin niin, eli läskiä naista ei saa hyljeksiä läskin takia, mutta sama syy kelpaa miesten maalittamiseen, "rumat kaljut isovatsaiset keski-ikäiset miehet" on sallittu syy jättää treffit väliin?

Missä tasa-arvo?

Kyllä minä miehenä saan itse päättää naisistani, siten, että jos kroppa ei miellytä, jätän väliin eikä tämä tee minusta yhtään huononpaa kuin teistä naisista, jotka pilkkaatte keski-ikäisiä miehiä heidän yrittäessä löytää partneria itsellensä.

Mutta toisinpäin on näemmä pyhäinhäväistys, jos lihavan naisen toteaa lihavaksi.

Heidi nyt on kaukana läskistä... Todellisuudentaju on kyllä pahasti hukassa, jos Heidi ja kuvaamasi kaltainen "ruma, kalju, isovatsainen keski-ikäinen mies" ovat ulkoisesti verrannollisia keskenään.

Vierailija
62/90 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis onhan toi nyt ihan älytön syy perua treffit. Itse olisin tuossa tilanteessa vaan tyytyväinen että mies peruisi ja ns väistäisin luodin.

Niin niin, eli läskiä naista ei saa hyljeksiä läskin takia, mutta sama syy kelpaa miesten maalittamiseen, "rumat kaljut isovatsaiset keski-ikäiset miehet" on sallittu syy jättää treffit väliin?

Missä tasa-arvo?

Kyllä minä miehenä saan itse päättää naisistani, siten, että jos kroppa ei miellytä, jätän väliin eikä tämä tee minusta yhtään huononpaa kuin teistä naisista, jotka pilkkaatte keski-ikäisiä miehiä heidän yrittäessä löytää partneria itsellensä.

Mutta toisinpäin on näemmä pyhäinhäväistys, jos lihavan naisen toteaa lihavaksi.

Heidi nyt on kaukana läskistä... Todellisuudentaju on kyllä pahasti hukassa, jos Heidi ja kuvaamasi kaltainen "ruma, kalju, isovatsainen keski-ikäinen mies" ovat ulkoisesti verrannollisia keskenään.

Tämä. Mutta koska oikeus. Näinhän miehet ajattelee. Että ihan sillä lihavalla keski-ikäisellä olisi oikeus missiin. Itsellä saa olla jäätävä olutmaha mutta naisen pitää olla missi.. just.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/90 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä tasa-arvo?

Tämä. Mutta koska oikeus. Näinhän miehet ajattelee. Että ihan sillä lihavalla keski-ikäisellä olisi oikeus missiin. Itsellä saa olla jäätävä olutmaha mutta naisen pitää olla missi.. just.

Mikä juttu tämä on, että jos olet lihava, et saa haluta kumppaniksesi hoikkaa?

Kuka määrittelee mitkä on kenenkin oikeudet?

Vierailija
64/90 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihoillakin voi olla selluliittia ja raskausarpia. Ne fitnessmimmit vain käsittelevät kuvansa niin ettei sitä näy. Kaikilla naisilla on ja kuuluu olla kehossa rasvaa, paitsi ehkä just kisakunnossa olevilla fitnessmuijilla, ja keskitysleirivangeilla. Ja se on geeneistä kiinni, kenellä se rasva koteloituu helpommin selluliitiksi.

Saahan sitä haaveilla jostain barbinukesta jolla on täydellinen, tasainen sileä iho eikä yhtään pehmeää kohtaa kropassa. Siinä vaan saattaa jäädä yksin pitelemään sitä katkarapuaan.

Vierailija
65/90 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on menty jo näköjään siihen pisteeseen, että jos miehellä on naisen ulkonäön suhteen jonkinlaisia toiveita ja mieltymyksiä, niin hän on automaattisesti alistava sovinisti.

Ilmeisesti miessukupuolen on syytä kehittää itseään henkisesti niin kauan kunnes ulkonäkö on heille täysin merkityksetön asia?

Ei kukaan ole vaatinut että ulkonäön pitäisi olla täysin merkityksetön asia, mutta onhan tuo älytöntä, jos vaatii että 38v parin lapsen äiti näyttää edelleen samalta kuin näytti parikymppisenä missinä. Heidi Sohlberg on kuitenkin edelleen ikäisekseen hyvännäköinen. Kropaltaan hän on ennemmin hoikka kuin lähelläkään ylipainoa. Mitään merkittävää vatsamakkarakaan ei kuvassa näkynyt. Ainoa "ongelma" on se, että vatsa ei ole mallia tiukka pyykkilauta ja reisissä on jonkin verran appelsiini-ihoa. Eli siis selluliittia, joka ei ole sama asia kuin läski eikä lähde pois laihduttamalla. Montako lähes nelikymppistä synnyttänyttä naista luulet löytäväsi, joilla ei yhtään selluliittia ole missään?

Vierailija
66/90 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosiaan. Niinkuin tuo aiempi kommentoi, mistä Heidi teki niin varman johtopäätöksen,että mies teki oharit juuri siitä syystä että Heidi ei ollutkaan virheetön? Minusta Heidi alentui nyt hieman uhriutumiseen. Perusteli vain mutulla, että joo mies ei halunnut rehveille minun kanssa kun en oo niinku täydellinen... öööh. Uhriutuminen haisee kilometrien päähän. Mitä jos miestä ei tosiaan kiinnostakaan naiset jotka julkaisee paljastavia kuvia itsestään? Nin kauan kuin mies ei kerrö syytä treffien perumiseen niin kauan sille ei ole mitään todisteita että oharit tehtiin Heidin omasta mielestään epätäydellisen kropan vuoksi. Mikä pointti oli julkaista itsestään kuva jota itsekin katsoo negatiivisella silmällä? Koska jos Heidi olisi ollut omasta mielestään kuvassa viehättävän näköinen, ei hän olisi itse tehnyt miehen ohareiden teon syyksi kyseisessä kuvassa näkyvää "rumuutta".

Heidi kertoi että tuo kuva oli tullut miehen kanssa puheeksi, ja sen jälkeen mies oli ollut sitä mieltä, ettei kannatakaan tavata. Kaiketi siis silloin oli puheeksi tullut se, että Heidin kroppa ei näytä enää samalta kuin 20 vuotta sitten eikä hän tunne tarvetta julkaista siloiteltuja kuvia itsestään somessa.

Eihän Heidi tuota kuvaa negatiivisella silmällä katso. Pikemminkin päinvastoin. Kuvatekstissään hän kertoo aikovansa olla jatkossa itselleen armollisempi ja olevansa tyytyväinen kroppaansa kaikkine "muhkuroineen" päivineen. Enkä minä ainakaan näe kuvassa mitään niin kauheaa, ettteikö hän voisi ihan hyvällä omatunnolla ollakin ulkonäköönsä tyytyväinen.

MeNaisten haastattelussa Heidi sanoo kyllästyneensä somen pinnallisuuteen. Ei se minusta uhriutumista ole. Minustakin some on aika pinnallinen maailma. Varsinkin Tinder. Nykyään on jo ihan tavallista, että naiset muokkaavat julkaisemistaan kuvista selluliitit, raskausarvet ja mahamakkarat piiloon. Henkilökohtaisesti pidän parempana sitä, ettei niin tehdä. Ne kertovat eletystä elämästä. Ei niitä tarvitsisi edes nähdä kauneusvirheinä tai rumuutena.

Vierailija
67/90 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo mies oli seksisti. Jos ulkonäkö ei miellytä, niin sitten annetaan kohteliaat pakit ILMAN ulkonäön kritisointia.

Miten niin missiltä odotetaan hyvää ulkonäköä parisuhdemarkkinoilla? He ovat IHMISIÄ siinä missä muutkin.

Ap saisi miettiä kunnolla naisten ulkonäköön kohdistuvaa seksismiä ja sovinismia.

Vierailija
68/90 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää puolustako seksismiä.

Vierailija
69/90 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku kehtaa sanoa päin naamaa, että "oot liian lihava, ei kiitos"? Oksettavaa seksismiä.

Vierailija
70/90 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedoksi sille joka hehkutti pystyjä silikonejaan että ne silikonitkin alkaa roikkumaan koska iho venyy. 

Vierailija
71/90 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies teki kuten nykynaiset tekevät jatkuvasti Tinder-touhuissa. Nyt kun kohteena oli sitten nainen itse, niin kyseessä on valtava tragedia. Kannattaa viettää aikaa muualla kuin Tinderissä, jos ei kestä pinnallisia ihmisiä.

Vierailija
72/90 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten joku kehtaa sanoa päin naamaa, että "oot liian lihava, ei kiitos"? Oksettavaa seksismiä.

Kerrotko vielä tarkalleen, miten tämä on "seksististä"?

Tässä ei mitenkään kannateta sukupuolten ariarvoisuutta, vaan oikeutta valita kumppaninsa niillä perusteilla, jotka on itselle tärkeät.

-Kas kun et väittänyt tätä rasssssistiseksi, sehän on se teidän toinen mantra, jolla julistatte.

Edelleenkään, minulla ei ole mitään velvollisuutta mennä treffeille naisen kanssa, joka ei miellytä minua.

-Palstan naisten mielestä miehen pitäisi uhrautua ja jättää kriteerinsä vain, koska nainen niin haluaa, ihan pimeetä.

Samalla tavalla pitäisi sitten naisiakin pakottaa treffeille rumien, lihavien miesten kanssa, joista he eivät ole kiinnostuneet.

Herääkö mitään ajatuksia?

PS Mies kieltäytyy treffeistä=seksistinen moukka

Nainen kieltäytyy treffeistä=ei ollut tarpeeksi laadukas mies (laadukas=rikas, asema, yms).

-Molemmissa tapauksissa kuitenkin miesten vika, näinhän te sanotte.

Vierailija
73/90 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin?

Heidikö ei ole itse torjunut miehiä pinnallisista syistä? Ei ole haitannut jos mies on lyhyempi, ei erityisen komea kasvoiltaan, ylipainoinen, hampaat ovat vähän huonot tai vaikkapa ammatti ja status eivät ole riittäneet?

Nyt kun Heidi on vähän vanhempi ja hänellä on taustalla vakava sairastuminen (mikä on tietysti ikävää, vaikka onkin positiivista että toipui lopulta), miehet eivät saisi olla pinnallisia? Nyt pitääkin hyväksyä vatsamakkaratm iän tuomat muutokset ja kaikki. Ja Minkäköhänlaisia miehiä Heidi on Tinderistä valkkaillut? Tuskin sentään ok-seudun komeita menestyjiä...

Ihan turhaa on hakea sympatiaa tuosta syystä. Naiset saavat mitä ovat itse nuorempina antaneet.

Vierailija
74/90 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kuvilla tulee ruksia jo alkukarsinnoissa. Ei tarvitse esitellä edes vatsamakkaroita.

M37

Vierailija
75/90 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä ei mitenkään kannateta sukupuolten ariarvoisuutta, vaan oikeutta valita kumppaninsa niillä perusteilla, jotka on itselle tärkeät.

-Kas kun et väittänyt tätä rasssssistiseksi, sehän on se teidän toinen mantra, jolla julistatte.

Edelleenkään, minulla ei ole mitään velvollisuutta mennä treffeille naisen kanssa, joka ei miellytä minua.

-Palstan naisten mielestä miehen pitäisi uhrautua ja jättää kriteerinsä vain, koska nainen niin haluaa, ihan pimeetä.

Samalla tavalla pitäisi sitten naisiakin pakottaa treffeille rumien, lihavien miesten kanssa, joista he eivät ole kiinnostuneet.

Nainen kieltäytyy treffeistä=ei ollut tarpeeksi laadukas mies (laadukas=rikas, asema, yms).

Edelleen, sinulla ei ole mitään oikeutta huomautella kenenkään vartalosta. Jos deitti ei kiinnosta, annat KOHTELIAAT pakit. Siihen ei kuulu vartalon kritisointi. Ymmärrätkö?

Vierailija
76/90 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edelleen, sinulla ei ole mitään oikeutta huomautella kenenkään vartalosta. Jos deitti ei kiinnosta, annat KOHTELIAAT pakit. Siihen ei kuulu vartalon kritisointi. Ymmärrätkö?

Ohiksena, mies ei ollut kritisoinut Heidin kroppaa. Se oli Heidin oma tulkinta, että deitti peruuntui tuosta syystä. Ymmärrätkö?

- eri

Vierailija
77/90 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähettikö se alastonkuvan vai mistä se mies näki ne makkarat?

Näki kuvan Heidistä Atrian tehtaan visiitiltä.

Vierailija
78/90 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten sitten "olet liian lyhyt minulle" on jotenkin hyväksyttävää? Ai niin, naisten "tunneäly" jyllää...

Vierailija
79/90 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minäkin peruisin treffit jos toinen julkisesti jakaa bikini- kuvia.

Vierailija
80/90 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minäkin peruisin treffit jos toinen julkisesti jakaa bikini- kuvia.

Samaa mietin, että jos mies jakaisi jotain kalsari-/speedokuvia, niin peruisin treffit. Ei kiinnosta sen tyyppinen mies, vaikka olisi kuinka timmi kroppa.