Aviomies haukkuu minua haluttomuuteni vuoksi
Aviomieheni haukkuu minua haluttomuuteni vuoksi näillä sanoilla: pihtaaja, sementtihaara, epänainen...
Kommentit (97)
Minä antaisin ilomielin jos mies haluaisi panna koko ajan :)
Minusta outo koko lähestymistapa, että "nainen antaa ja mies panee." Mä ainakin panen mun miehen kanssa enkä vaan loju antamassa. O.O
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä, jatkuvaa vonkausta. En vaan enää jaksa sitä samaa iänikuista jyystämistä. Ja vika on kuulemma minussa kun en siitä nauti. Hän miekestään tietää naisen tyydyttämisestä kaiken. Ero on käynyt mielessä parin viime kuukauden aikana. Ryhdyn kevään tullen ajatuksesta tekoihin ja nostan kytkintä.
Hyvä Sinä👍
Vierailija kirjoitti:
Se on miehen seksielämälle parempi kun eroatte. Siitä on vaan valitettavan paljon tutkimuksia kun valtaosassa naisia halut latistuu yhteis elon myötä. Se on geeneissä, eikä se siitä miksikään muutu.
Syynä miesten osaamattomuus, suuri luulo itsestä🤭
Vaihda mustaan mieheen...halut herää!
Vierailija kirjoitti:
Nainen, jos et anna miehellesi - aina löytyy joku toinen joka antaa ja ilolla antaakin
Senkus🤭 Annetaan vahingon kiertää😆
Vierailija kirjoitti:
Vaihda mustaan mieheen...halut herää!
Susannan serkku se vaan jaksaa valehdella itselleen ymmärtämättä mikä on aseksuaali.
Mies on hankkinut tuotteen, joka ei lopulta täytäkään käyttötarkoitustaan. Harmittaahan se. Jos esim. itse hankit fillarin, niin hankit sen voidaksesi polkea sillä. Jos et voikaan, hankit uuden.
Harva mies hankkii naisen vaan naisen ihan luonteen takia.
RakastajaEiKämppis kirjoitti:
Mies ottaa aina tuon riskin mennessään naimisiin.
En menisi ikinä naimisiin tai muuttaisi yhteen kun riskinä on ettei naista enää kiinnosta seksihommat joten sitten parista tuleekin kämppikset. Tinder linjalla jatketaan.
Sama naama, tylsä jyystö, taitamattomuus🤭
Vierailija kirjoitti:
Jos minua kutsuttaisiin sementtihaaraksi, olisi rakkauden kolo mieheltä iäksi sementoitu
Loistava kommentti, tätä voi Ap käyttää, kun ilmoittaa miehelle erohalustaan.
Jos sä ostat pesukoneen, mutta joudut silti pesemään pyykit käsin niin onko se kivaa?
Vierailija kirjoitti:
Nainen, jos et anna miehellesi - aina löytyy joku toinen joka antaa ja ilolla antaakin
Anna palaa vaan🤭
Vierailija kirjoitti:
Minä antaisin ilomielin jos mies haluaisi panna koko ajan :)
Kyllä minä ainakin panisin.
Mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos minua kutsuttaisiin sementtihaaraksi, olisi rakkauden kolo mieheltä iäksi sementoitu
Loistava kommentti, tätä voi Ap käyttää, kun ilmoittaa miehelle erohalustaan.
Toivottavasti on käyttänyt tai ainakin eronnut jo vuosia sitten, aloitus on vuodelta 2020. Toki voihan hän olla jo eroamassa uudesta miehestä.
Ongelma numero 1 on tässä haluttomuus. Toisena miehen väärä reagointi tähän, todella typerää.
Mitä haluttomuudelle on suhteessa tehty, jos kaikki voitava on, eikä tilanne muutu niin ainoa ratkaisu on ero.