Aviomies haukkuu minua haluttomuuteni vuoksi
Aviomieheni haukkuu minua haluttomuuteni vuoksi näillä sanoilla: pihtaaja, sementtihaara, epänainen...
Kommentit (97)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies purkaa turhautumistaan ja pahaa oloaan, jonka sinä saat aikaan torjumalla hänet jatkuvasti. Yritä asettautua miehen asemaan äläkä vain voivottele ja uhriudu.
On niitä keinoja muitakin kuin toisen nimittely
En sanonutkaan, että se olisi hyvä tapa. Kerroin vain mistä se johtuu. Ap tosin jättää mainitsematta millä sanoilla on itse miestään kutsunut.
Vierailija kirjoitti:
Bingo! Täällä taloudessa samanlainen mies. Tosin täällä uhkaillaan pettämisellä jos ei haarat aukea.
Ainoa oikea vastaus tuollaiseen on: "go ahead, make my day". Ja sitten nostat kytkintä.
Alan vakaasti kallistumaan lesbouden puolelle..
Minuakin mies haukkuu, kun ei ole seksiä enää. Huomauttelee ulkonäöstä ja kaikesta. En sano vastaan, kun en voi kertoa etten välitä hänestä enää kuunneltuani sitä arvostelua vuosi tolkulla. Ollaan siis vanhempi aviopari. En ole nauttinut koskaan, tai ehkä nuorena vähän, hänen kanssaan seksistä. En ole koskaan saanut orgasmia hänen kanssaan. Olin neitsyt tavatessamme. Ei sellaista miestä voi haluta, jota pelkää eikä rakasta enää. Onneksi nautin omasta touhuilustani itsekseni.
Ei tuollaisen kanssa varmaan tee mielikään....
kyllä tolla muutaman sekunnin panolla pääset melkoisiin vuosi palkkoihin mieshän kuitenkin sinut elättää. kun menee avioon pitää myös antaa
Oletko tehnyt sille haluttomuudellesi mitään jos palstaulinaa ei lasketa?
Sementtihaara, oletko myös lahna?
Suosittelen eroamaan. On myös miehiä jotka sietävät kuivemmatkin kaudet vikisemättä.
Puutteessa on itseltäkin mennyt hermot. En ole haukkunut kuin pihtariksi ja sekin tuntuu pahalta. Voihan tuo kuulostaa uskomattomalta että miehelläkin on tunteita. Joskus luulin että osaan ainakin jotain sängyssä ja uskoin jopa että sekin on riittävän kokoinen. Näytti ja tuntui siltä että nainen nautti toiminnasta. Nyt olen aika varma etten osaa mitään ja sekin on liian pieni. Pahuksen halut niistä ole kuin harmia ja pettymyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Alan vakaasti kallistumaan lesbouden puolelle..
Homona voisi olla helpompaa. Ongelma on siinä ettei miesten välinen kiihota yhtään.
Voi mitä miehiä. Mun aviomies ei ole koskaan nimitellyt, vaikka olen kärsinyt haluttomuudesta ja seksiä on vain vähän. Kiitos tästä, arvostan häntä taas hiukan enemmän.
No teeppä jotaki haluttomuudellesi. Suhde ilman seksiä on aika ankeaa.
Vierailija kirjoitti:
No teeppä jotaki haluttomuudellesi. Suhde ilman seksiä on aika ankeaa.
Suhde joka perustuu seksiin on vielä ankeampaa.
Vierailija kirjoitti:
Täällä myös yksi nunna.
Aistin viestissäsi ivaa. No mitä mä sille voin, että alapää on tunnoton? Minä en seksiin kykene koska psykiatriset lääkkeet vei halun ja tunnon alapäästä. En ole ainoa, jolle nuo myrkyt on aiheuttaneet pysyvän seksuaalisen haitan. Miksi tästäkääb asiasta ei ole esimerkiksi mediassa juttua?
Bingo! Täällä taloudessa samanlainen mies. Tosin täällä uhkaillaan pettämisellä jos ei haarat aukea.