Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aviomies haukkuu minua haluttomuuteni vuoksi

Vierailija
28.02.2020 |

Aviomieheni haukkuu minua haluttomuuteni vuoksi näillä sanoilla: pihtaaja, sementtihaara, epänainen...

Kommentit (97)

Vierailija
41/97 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puutteessa on itseltäkin mennyt hermot. En ole haukkunut kuin pihtariksi ja sekin tuntuu pahalta. Voihan tuo kuulostaa uskomattomalta että miehelläkin on tunteita. Joskus luulin että osaan ainakin jotain sängyssä ja uskoin jopa että sekin on riittävän kokoinen. Näytti ja tuntui siltä että nainen nautti toiminnasta. Nyt olen aika varma etten osaa mitään ja sekin on liian pieni. Pahuksen halut niistä ole kuin harmia ja pettymyksiä.

Näytti ja tuntui, että nainen nautti?? Missä tilanteessa naisesi on kieltäytynyt? Oletko vaan yrittänyt rynnäköllä, sen sijaan, että 'lämmittelisit' kunnolla? Paraniko tilanne pihtariksi haukkumalla?

Voin kuitenkin lohduttaa yhdessä asiassa. Sen koolla ei ole ihan niin suurta merkitystä, kuin itse luulet, ellei se nyt prinssinakki ole.

Vierailija
42/97 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies purkaa turhautumistaan ja pahaa oloaan, jonka sinä saat aikaan torjumalla hänet jatkuvasti. Yritä asettautua miehen asemaan äläkä vain voivottele ja uhriudu.

Yritä näyttää paremmalta, äläkä koko ajan voivottele ja uhriudu.

Palsta on TÄYNNÄ uhrimiehiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/97 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet avioitunut tuollaisen miehen kanssa.

Vierailija
44/97 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vaihtoon seuraavan naisen riesaksi,

Vierailija
45/97 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnioituksen puute on paha ongelma, eikä siitä seuraa muuta kuin ero. Koskaan ei pitäisi seksiasioissa alkaa haukkumaan toista, ellei halua lopettaa seksielämää tämän ihmisen kanssa kokonaan. Haukkuminen on varma seksihalujen tappaja, joten mies on itse aiheuttanut ongelmansa.

Ilman pitkällistä pariterapiaa tuo suhde ei tule enää selviytymään. On jo ylitetty jo raja, että normaalia elämää ei tule enää olemaan. Tällainen mies tulee aina olemaan ilman seksiä, koska hänellä on liian huonot ihmissuhdetaidot, että hän saisi naisen tuntemaan itsensä haluttavaksi.

Vierailija
46/97 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No teeppä jotaki haluttomuudellesi. Suhde ilman seksiä on aika ankeaa.

Suhde joka perustuu seksiin on vielä ankeampaa.

Nyt on taas naisen logiikkaa. Ei suhde perustu mihinkään yksittäiseen asiaan, mutta moni asia on suhteen kannalta olennaista.

Vierailija
47/97 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puutteessa on itseltäkin mennyt hermot. En ole haukkunut kuin pihtariksi ja sekin tuntuu pahalta. Voihan tuo kuulostaa uskomattomalta että miehelläkin on tunteita. Joskus luulin että osaan ainakin jotain sängyssä ja uskoin jopa että sekin on riittävän kokoinen. Näytti ja tuntui Siltala että nainen nautti toiminnasta. Nyt olen aika varma etten osaa mitään ja sekin on liian pieni. Pahuksen halut niistä ole kuin harmia ja pettymyksiä.

Näytti ja tuntui, että nainen nautti?? Missä tilanteessa naisesi on kieltäytynyt? Oletko vaan yrittänyt rynnäköllä, sen sijaan, että 'lämmittelisit' kunnolla? Paraniko tilanne pihtariksi haukkumalla?

Voin kuitenkin lohduttaa yhdessä asiassa. Sen koolla ei ole ihan niin suurta merkitystä, kuin itse luulet, ellei se nyt prinssinakki ole.

Mikä on prinssinakki? Käyttäisitkö tuota sanaa ihan kasvotusten miehen kanssa jutellessa?

Vierailija
48/97 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juokse jo

Vierailija
49/97 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen eroamaan. On myös miehiä jotka sietävät kuivemmatkin kaudet vikisemättä.

Totta kai.

On sitten eri asia, jos "kuivuus" ulottuu myös tunnepuolelle, ts. nainen ei vaivaudu arvostamaan miehensä haluja tai tarpeita lainkaan.

Seksistä voi kieltäytyä - ja pitää kieltäytyä, jos omat halut ovat täysin nollassa - mutta samalla myös kieltäytyvällä osapuolella on _velvollisuus_ toimia niin, että toinen ei tunne itseään loukatuksi, huonoksi tai kelpaamattomaksi.

Jos seksistä kieltäytyvä osapuoli toimii niin, että toinen osapuoli todella myös tuntee joutuneensa mitätöidyksi, lytätyksi tai kelpaamattomaksi, on tuossa tilanteessa itse myös vastuussa siitä, että torjutuksi tullut käyttäytyy huonosti.

Ja silloin parisuhteen rajat tulevat vastaan.

Vierailija
50/97 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehesi on niitä 3 sekunnin tyyppejä.Ei kai ressu tiedä mitään esileikeistä.Haluttomuus on kun    miehessä,vika.Ei nainen ole pelkkä läpi,johon tökitään itsekkäästi.Halut ne on hiirelläkin,mutta opetelkaa huomioimaan toistenne tarpeet,ihan iteksenne.Heitä pellolle tommonen tyyppi.

Mun mies kyllä harrastaisi esileikkiä vaikka tuntikausia, mutta silti olen haluton. Ei se ainakaan meidän tapauksessa ole miehen vika vaan minun. Mitenhän ne halut vaan saisi palaamaan? En todellakaan tiedä.

Ap, sinun miehesi on kyllä ilkeä.

Vierailija
51/97 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluttomuus on muutenkin kipeä asia, haukut vain pahentavat....

Toinen haluton ja siitä haukuttu🙁😥😓

Vierailija
52/97 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteessan36 kirjoitti:

No ekaks kannattaisi miettiä, että miksei seksi hommat maistu/suju.. Kyllä sitä parisuhteeseen kuuluu sekin harrastaminen ja tuo teidän tilanne vaatii yhteisen rakentavan keskustelun asian suhteen....

Mutta tuo haukkuminen ei edesauta asiaa.

Mun muelestä tuossa ei ole mitään miettimistä, jos mies on noin tollo. Ero varmasti paras ratkaisu. En itsekään haluaisi miestä, joka minua tuolla tavalla nimittelisi

Vierailija
53/97 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma avioliittoni kaatui miehen haluttomuuteen, lähdin kun en enää jaksanut jatkuvaa torjuntaa. En silti koskaan, KOSKAAN haukkunut häntä tai nimitellyt ilkeästi. Vaikka on erottu, ollaan edelleen ystäviä. Kunnioituksella pääsee yllättävän pitkälle.

Vierailija
54/97 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
55/97 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsuisin ex-mieheksi jos alkaisi kommentoimaan seksuaalisia ominaisuuksiani

Vierailija
56/97 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minuakin mies haukkuu, kun ei ole seksiä enää. Huomauttelee ulkonäöstä ja kaikesta. En sano vastaan, kun en voi kertoa etten välitä hänestä enää kuunneltuani sitä arvostelua vuosi tolkulla. Ollaan siis vanhempi aviopari. En ole nauttinut koskaan, tai ehkä nuorena vähän, hänen kanssaan seksistä. En ole koskaan saanut orgasmia hänen kanssaan. Olin neitsyt tavatessamme. Ei sellaista miestä voi haluta, jota pelkää eikä rakasta enää. Onneksi nautin omasta touhuilustani itsekseni.

Miksi **tussa olet mennyt hänen kanssaan naimisiin tai jatkat tuota yhteiseloa...? :O

Vierailija
57/97 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihjaisin naiselleni jotta voitas useammin panna kun edellinen Sultan paketti riitti vuodeksi. Siitä sain haukut että olen uhriutuva marttyyri. Sen jälkeen ei olla seksistä puhuttukkaan.

Vierailija
58/97 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun on seksiä rakastavana naisena vaikeaa ymmärtää näitä. Itse tunnun aina päätyvän yhteen miesten kanssa, joita sitten vaivaa tuo haluttomuus. Melkeimpä kateellisena kuuntelen kanssasisarten valitusta miehistä, jotka ihan vonkaavat seksiä.

Minkä verran te, jotka ette seksistä nauti, harrastatte masturbointia? Tai oletteko noin ylipäätään yrittäneet tutustua omiin kehoihinne? Kykenettekö ylipäätään nauttimaan esimerkiksi itsetyydytyksestä vai onko kaikki seksiin liittyvä teille pakkopullaa ja ällötystä?

Ainakin itse koen nauttivani seksistä juurikin siitä syystä, että tunnen oman kehoni hyvin ja osaan tehdä sängyssä niitä juttuja, mitkä edesauttavat omaa nautintoani. Esim. ratsastaessa hakea minulle sopivan kulman ja tahdin.

Esileikeistä en itse juuri perusta, kun koen kaiken maailman näpeltämiset ja suuseksin lähinnä vaivaannuttavaksi, vaikka niistä onkin kiva fantasioida.

Toki sitä tulee kaikenlaista kokeiltua, esim. rooliasuja sun muuta, mitkä tuovat hommaan uutta hauskuutta... Kukin tyylillään tässä asiassa.

Vierailija
59/97 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai haluttomuusketjuun hakeutuu leijumaan halukkuudella seksistä voimantunut nainen.

Vierailija
60/97 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai haluttomuusketjuun hakeutuu leijumaan halukkuudella seksistä voimantunut nainen.

Tarkoitukseni ei ollut leijua, vaan yrittää ymmärtää omasta näkökulmastani outoa ilmiötä. Se tuntuu jopa aika yleiseltä naisten keskuudessa ja kiinnostaisi tietää, mistä se johtuu. Ja toki, jos pystyisin jotain neuvoja antamaan, mitkä helpottaisivat ihmisten parisuhde-elämää tässä suhteessa niin kivahan se tietty olisi. Tuntuu vaan välillä, että monet naiset ovat vaan asenteeltaan jotenkin estyneitä tai seksivastaisia... Tai että odotetaan miehen tekevän kaikki kummankin tyydyttämiseksi. En minä tiedä. Selittäkää, mistä tällainen tilanne syntyy, ettei seksi huvita! Ja mitä olette itse tehneet sen eteen, jotta seksielämä olisi teille mieluisampaa? Vai eikö seksi ylipäätään kiinnosta? Mikä pointti parisuhteessa sitten teidän mielestänne on?

t. tuo "seksistä voimaantuja", jonka tarkoitus ei todellakaan ollut dissata ketään tms. ;P