Aviomies haukkuu minua haluttomuuteni vuoksi
Aviomieheni haukkuu minua haluttomuuteni vuoksi näillä sanoilla: pihtaaja, sementtihaara, epänainen...
Kommentit (97)
Se on miehen seksielämälle parempi kun eroatte. Siitä on vaan valitettavan paljon tutkimuksia kun valtaosassa naisia halut latistuu yhteis elon myötä. Se on geeneissä, eikä se siitä miksikään muutu.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa normaalilta mieheltä. Tuon takia en miestä ota. Maailmassa on aikapaljon tärkeämpi asioita kuin yksilön seksuaaliset halut. Mutta kun MINÄ haluan ja MINUSTA tuntuu hyvältä. MINÄ haen sitä sitten muualta kun sinä et anna mitä MINÄ haluan. Itsekkäitä otuksia. Hyh.
Täydellisesti kiteytetty. (Y)
Nainen, jos et anna miehellesi - aina löytyy joku toinen joka antaa ja ilolla antaakin
Sano ettei nuo sanat kiihota sinua. Ja että haukkumista et siedä parisuhteessa.
Jos haukkuminen jatkuu eikä mies keksi tapoja kiihottaa sinua, niin lopeta suhde.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa normaalilta mieheltä. Tuon takia en miestä ota. Maailmassa on aikapaljon tärkeämpi asioita kuin yksilön seksuaaliset halut. Mutta kun MINÄ haluan ja MINUSTA tuntuu hyvältä. MINÄ haen sitä sitten muualta kun sinä et anna mitä MINÄ haluan. Itsekkäitä otuksia. Hyh.
Sinulla ei taida ikävä kyllä olla kokemusta oikeista Miehistä, joille oman rakkaan hyvinvointi on tärkein asia.
Otan osaa.
Vierailija kirjoitti:
Haluttomuus on muutenkin kipeä asia, haukut vain pahentavat....
Toinen haluton ja siitä haukuttu🙁😥😓
Uskokaa tai älkää, myös mies voi tietää, miltä tuo tuntuu.
Kun ei vaan halua, eikä se alapää toimi.
On kipeää, kun toinen sanoo ikävästi.
Niin monien yhteisten vuosien jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin monien yhteisten vuosien jälkeen.
Muista ettei ole sinun syysi jos toinen on ilkeä. Hänen häpeänsä!!
Kellään ei näköjään ole mitään mielenkiintoa pohtia näitä haluttomuuden syitä tai mitä sille asialle itse voisi tehdä. Tai myöntää suoraan, jossei haluakaan tehdä sille mitään.
Ei aseksuaalisuudessa ole mitään pahaa, mutta vähän itsekästä ehkä siinä kohtaa ryhtyä suhteeseen seksiä haluavan ihmisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Nainen, jos et anna miehellesi - aina löytyy joku toinen joka antaa ja ilolla antaakin
Sama pätee myös toiseen suuntaan. >:D
Vierailija kirjoitti:
Eikö naiset kelpuutakaan vain parhaan kymmenyksen? Vai toinen mieskö sitten on tämä ilolla antaja?
Sementtihaara, mitä olet tehnyt haluttomuutesi korjaamiseksi?
Oma mieheni kehui exänsä seksihaluja kun kärsin haluttomuudesta. Erohan siinä tuli
Parisuhteessan36 kirjoitti:
No ekaks kannattaisi miettiä, että miksei seksi hommat maistu/suju.. Kyllä sitä parisuhteeseen kuuluu sekin harrastaminen ja tuo teidän tilanne vaatii yhteisen rakentavan keskustelun asian suhteen....
Mutta tuo haukkuminen ei edesauta asiaa.
Kellä seksihalut heräisi noin käyttäytyvän miehen kanssa?????
Ei voi muuta sanoa kuin että kaikenlaiset madot itseään miehiksi luulee.
Otan osaa, ap. Jätä se. Mitä siltä saat, kun et rakkautta, kunnioitusta ja hellyyttä? Pelkkä taakka sinulle.
Joku viisas sanoi, ettei ole haluttomia miehiä, on vain taitamattomia miehiä. Eikä tällä viitata pelkästään rakastelutaitoon vaan kaikkeen siihen yhteiseen arkeen, joka esileikkinä toimii ja pitää liekkiä yllä.
Naiset täällä kimpassa uhriutuu, kun mies sitten parisuhteessa haluaisikin seksiä. Hyi että, miten se kehtaa?! Kamala sika, jätä se! Naisella itselläänhän ei ole mitään osaa eikä arpaa siihen, nauttiiko hän seksistä vai ei. Hänen ei tarvitse ottaa tältä osin mitään vastuuta siitä, haluttaako häntä harrastaa kumppaninsa kanssa vai ei, ehei, vika on vain ja ainoastaan siinä miehessä.
Alapeukutin kostoksi kaikki tätä ajatusmaailmaa mukailevat viestit ketjussa. Lälläslää.
Seksiä saa haluta mutta kumppania ei saa ikinä nimitellä...
Vierailija kirjoitti:
Minuakin mies haukkuu, kun ei ole seksiä enää. Huomauttelee ulkonäöstä ja kaikesta. En sano vastaan, kun en voi kertoa etten välitä hänestä enää kuunneltuani sitä arvostelua vuosi tolkulla. Ollaan siis vanhempi aviopari. En ole nauttinut koskaan, tai ehkä nuorena vähän, hänen kanssaan seksistä. En ole koskaan saanut orgasmia hänen kanssaan. Olin neitsyt tavatessamme. Ei sellaista miestä voi haluta, jota pelkää eikä rakasta enää. Onneksi nautin omasta touhuilustani itsekseni.
Kenen kanssa olet saanut orgasmeja?
Miksi yleensä olet ollut päivääkään hänen kanssaan, jos et saa seksistä tyydytystä.
Ei tuollaista voi olla olemassa, höpöhöpö
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin monien yhteisten vuosien jälkeen.Muista ettei ole sinun syysi jos toinen on ilkeä. Hänen häpeänsä!!
Niin tuo haluttomuus, joka oli ennen kuin sinua siitä haukuttiin. Mitä teit asialle kun sen ensimmäisen kerran havaitsin.
Jos et tehnyt mitään syy on yksin sinussa, se ei ole syy haukkumisen se on syy eroon heti!
Mies ottaa aina tuon riskin mennessään naimisiin.
En menisi ikinä naimisiin tai muuttaisi yhteen kun riskinä on ettei naista enää kiinnosta seksihommat joten sitten parista tuleekin kämppikset. Tinder linjalla jatketaan.
Miksi otit sian mieheksi =)