Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aviomies haukkuu minua haluttomuuteni vuoksi

Vierailija
28.02.2020 |

Aviomieheni haukkuu minua haluttomuuteni vuoksi näillä sanoilla: pihtaaja, sementtihaara, epänainen...

Kommentit (97)

Vierailija
1/97 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vahvasti kuulostaa menevän. Oon aika varma, että olisitte molemmat onnellisempia, jos jätät sian ja etsitte kumpikin itsellenne sopivammat puolisot.

Vierailija
2/97 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sementtihaara :-----D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/97 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovinisti mies. Kuulostaa rumpilta.

Vierailija
4/97 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ekaks kannattaisi miettiä, että miksei seksi hommat maistu/suju.. Kyllä sitä parisuhteeseen kuuluu sekin harrastaminen ja tuo teidän tilanne vaatii yhteisen rakentavan keskustelun asian suhteen....

Mutta tuo haukkuminen ei edesauta asiaa.

Vierailija
5/97 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on varsinainen sanaseppo.

Vierailija
6/97 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riemusta kiljuen lupsuttelisin miestäni jos tämä haukkuisi minua! Mitä pyyteettömän rakkauden ja kunnioituksen ilotulitusta!

Vierailija
7/97 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä nyt varmaan lohkeaa...

Vierailija
8/97 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käskepä sen kysyä sun rakastajalta miten sementtinen olet...

Vierailija
9/97 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sementtihaara :-----D

Mullakin meinas tulla kahvit nenästä :D

Vierailija
10/97 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minua kutsuttaisiin sementtihaaraksi, olisi rakkauden kolo mieheltä iäksi sementoitu

Vierailija
11/97 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä, jatkuvaa vonkausta. En vaan enää jaksa sitä samaa iänikuista jyystämistä. Ja vika on kuulemma minussa kun en siitä nauti. Hän miekestään tietää naisen tyydyttämisestä kaiken. Ero on käynyt mielessä parin viime kuukauden aikana. Ryhdyn kevään tullen ajatuksesta tekoihin ja nostan kytkintä.

Vierailija
12/97 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tuohan siihen auttaakin. Jotkut miehet on sit pässejä.

Vierailija
13/97 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös yksi nunna.

Vierailija
14/97 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olettaen, ettei kyse ole fiktiivisestä kertomuksesta, niin miksi jäädä tuollaiseen suhteeseen?

Vierailija
15/97 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on niitä 3 sekunnin tyyppejä.Ei kai ressu tiedä mitään esileikeistä.Haluttomuus on kun    miehessä,vika.Ei nainen ole pelkkä läpi,johon tökitään itsekkäästi.Halut ne on hiirelläkin,mutta opetelkaa huomioimaan toistenne tarpeet,ihan iteksenne.Heitä pellolle tommonen tyyppi.

Vierailija
16/97 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukapa ei kiihottuisi noin puhuvasta miehestä?

Uskon, että on täydellinen ja houkuttelevan näköinen, koska hän on verbaalisesti äärettömän lahjakas ja todella kohteliaalta vaikuttava puoliso.

Vierailija
17/97 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies purkaa turhautumistaan ja pahaa oloaan, jonka sinä saat aikaan torjumalla hänet jatkuvasti. Yritä asettautua miehen asemaan äläkä vain voivottele ja uhriudu.

Vierailija
18/97 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä, jatkuvaa vonkausta. En vaan enää jaksa sitä samaa iänikuista jyystämistä. Ja vika on kuulemma minussa kun en siitä nauti. Hän miekestään tietää naisen tyydyttämisestä kaiken. Ero on käynyt mielessä parin viime kuukauden aikana. Ryhdyn kevään tullen ajatuksesta tekoihin ja nostan kytkintä.

Tämä! Mä veikkaan että aika moni ihmettelee kun ei vaimon tee mieli. Sit ku vihdoin tekee ni se on 10 min ja pillit pussiin. Viis muiden nautinnoista. Sillä varmistaa ettei tee jatkossakaan mieli

Vierailija
19/97 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli tuollanen ihana mies, joka nimitteli pihtari huoraksi. Kuuntelin haukkumista 2 krt. Seksiä meillä oli joka viikko. Haukuin takas vanhaksi nettirunk ka riksi ja huomiohooraksi. Ja sanoin kiitos ja hyvästi. Olemme liian erilaisia, että kannattaisi olla yhdessä.

Vierailija
20/97 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies purkaa turhautumistaan ja pahaa oloaan, jonka sinä saat aikaan torjumalla hänet jatkuvasti. Yritä asettautua miehen asemaan äläkä vain voivottele ja uhriudu.

On niitä keinoja muitakin kuin toisen nimittely