Aviomies haukkuu minua haluttomuuteni vuoksi
Aviomieheni haukkuu minua haluttomuuteni vuoksi näillä sanoilla: pihtaaja, sementtihaara, epänainen...
Kommentit (97)
Sovinisti mies. Kuulostaa rumpilta.
No ekaks kannattaisi miettiä, että miksei seksi hommat maistu/suju.. Kyllä sitä parisuhteeseen kuuluu sekin harrastaminen ja tuo teidän tilanne vaatii yhteisen rakentavan keskustelun asian suhteen....
Mutta tuo haukkuminen ei edesauta asiaa.
Riemusta kiljuen lupsuttelisin miestäni jos tämä haukkuisi minua! Mitä pyyteettömän rakkauden ja kunnioituksen ilotulitusta!
Käskepä sen kysyä sun rakastajalta miten sementtinen olet...
Vierailija kirjoitti:
Sementtihaara :-----D
Mullakin meinas tulla kahvit nenästä :D
Jos minua kutsuttaisiin sementtihaaraksi, olisi rakkauden kolo mieheltä iäksi sementoitu
Sama täällä, jatkuvaa vonkausta. En vaan enää jaksa sitä samaa iänikuista jyystämistä. Ja vika on kuulemma minussa kun en siitä nauti. Hän miekestään tietää naisen tyydyttämisestä kaiken. Ero on käynyt mielessä parin viime kuukauden aikana. Ryhdyn kevään tullen ajatuksesta tekoihin ja nostan kytkintä.
Joo, tuohan siihen auttaakin. Jotkut miehet on sit pässejä.
Olettaen, ettei kyse ole fiktiivisestä kertomuksesta, niin miksi jäädä tuollaiseen suhteeseen?
Miehesi on niitä 3 sekunnin tyyppejä.Ei kai ressu tiedä mitään esileikeistä.Haluttomuus on kun miehessä,vika.Ei nainen ole pelkkä läpi,johon tökitään itsekkäästi.Halut ne on hiirelläkin,mutta opetelkaa huomioimaan toistenne tarpeet,ihan iteksenne.Heitä pellolle tommonen tyyppi.
Kukapa ei kiihottuisi noin puhuvasta miehestä?
Uskon, että on täydellinen ja houkuttelevan näköinen, koska hän on verbaalisesti äärettömän lahjakas ja todella kohteliaalta vaikuttava puoliso.
Mies purkaa turhautumistaan ja pahaa oloaan, jonka sinä saat aikaan torjumalla hänet jatkuvasti. Yritä asettautua miehen asemaan äläkä vain voivottele ja uhriudu.
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä, jatkuvaa vonkausta. En vaan enää jaksa sitä samaa iänikuista jyystämistä. Ja vika on kuulemma minussa kun en siitä nauti. Hän miekestään tietää naisen tyydyttämisestä kaiken. Ero on käynyt mielessä parin viime kuukauden aikana. Ryhdyn kevään tullen ajatuksesta tekoihin ja nostan kytkintä.
Tämä! Mä veikkaan että aika moni ihmettelee kun ei vaimon tee mieli. Sit ku vihdoin tekee ni se on 10 min ja pillit pussiin. Viis muiden nautinnoista. Sillä varmistaa ettei tee jatkossakaan mieli
Mulla oli tuollanen ihana mies, joka nimitteli pihtari huoraksi. Kuuntelin haukkumista 2 krt. Seksiä meillä oli joka viikko. Haukuin takas vanhaksi nettirunk ka riksi ja huomiohooraksi. Ja sanoin kiitos ja hyvästi. Olemme liian erilaisia, että kannattaisi olla yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Mies purkaa turhautumistaan ja pahaa oloaan, jonka sinä saat aikaan torjumalla hänet jatkuvasti. Yritä asettautua miehen asemaan äläkä vain voivottele ja uhriudu.
On niitä keinoja muitakin kuin toisen nimittely
Aika vahvasti kuulostaa menevän. Oon aika varma, että olisitte molemmat onnellisempia, jos jätät sian ja etsitte kumpikin itsellenne sopivammat puolisot.