Mikä olisi kamalin työpaikka, mitä voisitte kuvitella omalle kohdallenne?
Kommentit (144)
Kuolemansyyntutkija. Olis varmaan kauheaa nähdä erilaisia kohtaloita ja avata niitä. Tulis varmaan uniin mukaan.
lastensuojelulaitos.. ei enää sitä potkimista, lyömistä, puremista nuorten kohdalta..
Olisi ja oli: Keski-Suomen keskussairaala 80-luvulla!
Ihan järkyttävä paikka enkä pystynyt edes käymään syömässä yhtä aikaa "työkavereiden" kanssa.
Ihan AINA ruvettiin puhumaan pahaa esim. kahvitauolta poistuneesta. Senkin tauon jätin käyttämättä.
Vierailija kirjoitti:
Melkein mikä tahansa työ nykyajan Suomessa.
Olen huomannut saman. Ihan minne tahansa menee niin meininki on ihan mahdotonta.
Hyi helvetti vaan sanon.
Mä vihaan työelämää nykyään.
Mun vanhemmat eläkkeellä kuuntelee ihan silmät pyöreenä kauhistuneena millaista on.
Ovat olleet pahoillaan että ovat äänestäneet sellaisia puolueita jotka ovat mahdollistaneet työläisten riiston ja kyykytyksen. Luulivat että hyvää tässä tarkoitetaan.
Eivät itsekään tekisi yhtään pätkää nykyajassa.
Totesivat vain että pahemmaksi näyttäisi menevän.
Vanhin lapsi tekee palkattomana töitä tällä hetkellä jossain lakifirmassa.
Uskomatonta paskaa kun ajattelee.
Ammatillisesti rekkakuski (pimeällä ja liukkaalla ajo) opettaja tai vastaava pillar of the society (kersat ja vanhemmat) ja rarkemmin ajateltuna moni muukin ammatti. Varaosaliike tai mikä vaan ympäristö jossa rumia epäesteettisiä teknisiä laitteita ei kiehdo. Mikä tahansa työ jossa pitää manipuloida tai joutua manipuloitavaksi, olla liian sosiaalinen ja tehdä yhteistyötä tai työkennellä avokonttorissa. Liian aivoton työ.
Lottovoitto olisi nyt paikallaan.
Mikä tahansa esimiestehtävä. En varmasti jaksaisi hetkeäkään.
t.t kirjoitti:
Eräs makeisfirma,Vantaalla.Työnjohtajat on ex-työläisiä.Pahoja selkään puukottajia.Niskaan huohottajia,vaaditaan ,enempi ja enempi.Ammattitaidotonta johtamista.Siellä sa-loman syyt on kaikille julkisia,kysyt vaan pomolta,niin kaikki sen sitten tietävät.Kova-ääniset mölyäjät,ovat pomojen kätyriä,hiljaiset ahkerat savustetaan pois osastolta.Jollet ole "sopuli",niin sitten on oltana todella itsenäinen ja vahva.Siellä eräskin 5-lapsen äiti,lirkutteli äijille,niin että oma mies teki itsarin.Nyt on miesten suosiossa,kun on niin yhteisöllinen ja antava.Henkistä väkivaltaa ja vaatimuksia.
Eräässä puheessaan ,tehtaan johtaja luokitteli pekkas vapaatkin ,huonontavan firman voittoa.Määräaikaiset on alintakastia ja hälyt.Vaki työläisistä on iso-osa persoonia.Piikikästä porukkaa.VValvomossa istutaan vaan ja pelataan pasianssia,arvostellaan toisia alentavasti.Samoin eräässä labrassa,nettiin pääsee,kun osaa vaihtaa piuhat keskenään.
Hoitoala. En halua koskea ihmisiin, koska monet ovat epäsiistejä.
Ruumiinavaustyö löyhkän vuoksi.
Ravintola-ala hullujen huutajien vuoksi.
Lihankäsittelylaitos, hajujen vuoksi.
Yläaste törkeiden oppilaiden vuoksi.
Maitotila valtavan työmäärän ja huonojen korvauksien vuoksi.
Rakennustyömaa, koska en halua seistä koko päivän ajan katsomassa, kun joku kaivaa kuoppaa.
Mikä tahansa jossa ärsytetään tahallaan. Sitten sanotaan etkö tajua tällaista kuuluukin olla. Vaikka olisit sinne ensimmäisten joukossa tullut.
Sellainen junakaluston ja raiteiden siivooja, kun joku on hypännyt junan alle. Kiva siinä etsiskellä jotain ruumiinpalasia raiteilta pussiin ja pestä ihmisverestä tahriutunutta junan keulaa. Liekkö tälle ammatille joku oikea nimikin - erityissiivooja?
Ylihinnoiteltujen vitamiinien puhelinmyyminen dementoituneille vanhuksille.
Puhelinmyynti, feissaus ja aikuisviihde. En pystyisi niihin mitenkään. Vahvasti sotivat moraaliani vastaan.
Ovelta ovelle myynti ja feissaus - en tekisi pahimmassakaan rahapulassa. Kakkosena tulee puhelinmyynti. Puhelinmyyntiä voisin tehdä tuntipalkalla jonka saa tuloksesta riippumatta jos olisi aivan hirveä rahapula.
Jokin, missä työskennellään lasten parissa, eli päiväkoti tai vastaava.
Ihan mikä tahansa pieni perheyritys, jossa kaikki muut kuin sinä itse ovat sukua toisilleen. Kävin viikko sitten haastattelussa, jossa selvisi, että siellä minua olisi pomottamassa isä, äiti ja tytär. Huh, onneksi en tullut valituksi!
Keltaisen Ruusun katselukoppien siivooja, bajamajan hoitaja, teurastaja,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirkko
Papin ammatti onkin muuten tutkitusti yksi raskaimpia ammatteja. Toinen erittäin raskas ammatti on eläinlääkäri joka käy maatiloilla.
Ja papeilla surkea palkka
Mikä tahansa jossa joutuisi asiakaspalveluun tai jossa joutuisi olemaan minuuttiaikataululla tai joku liukuhihnatyö.
Teurastamon lisäksi turkistarha.
Mulle tuli otsikosta välittömästi mieleen puhelinmyyjän (tai feissarin) työ. Sitten heti lävähti esille teurastaja, ja kyllä sekin voisi olla aika inha.