Tinder - osuman poisto kesken viestittelyn
Tunnustakaa, oletteko tehneet tätä tai joutuneet itse näin kohdelluksi.
Tilanne sellainen, että juttu luistanut ja hymiöitä vaihdettu. Ehkä mainintaa ollut, että ollaankohan ihan mätsi mutta tapailuakin jo mietitty, että miksipä ei. Sitten heität jonkun kommentin, että ilmoja pidellyt ja seuraavan minuutin päästä mätsi kaikonnut. Jää vain miettimään, että haistattelinko minä tai jotain väärinymmärrystä.
Ehkä tähän tottuu ajan myötä ja sinänsä ok, että ei tuhlata kummankaan aikaa. Vaan käytöstavat, voisi kait sitä laittaa että ei sittenkään kiinnosta ja Heippa? Sen ymmärrän, että on tullut vahinko mätsi, mutta jos keskusteltu ja vitsailtu jo jonkin aikaa, niin kylmästi vain kiertoon.
Kommentit (75)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iso osa miehistä ei tunnista milloin keskustelu on toisen osapuolen mielestä mieluisaa. Moni mies luulee että keskustelu meni hyvin, kun oikeasti se naisen mielestä ei todellakaan mennyt.
Eikö tästäkin voisi suoraan sanoa, hei haloo aikuiset ihmiset? Mutta jos ajattelee koko elämän pelkkänä pelinä, niin silloinhan niitä ihmisiä poistellaan jos jonkilaisista syistä.
Etkö voinut lukea sitä viestini loppuosaakin, jossa selitin miksi naiset ei voi/halua "sanoa suoraan"?
Ps. Tällainen asioista jankkaus kun vastaus on jo annettu, ja toisen osapuolen asemaan asettautumisen kieltäytyminen ovat hyvin yleisiä syitä matchin poistolle. Kun syyt vaan ei mene jakeluun, niin mitä tuota edes yrittämään aikaansa tuhlata selitysten kertaamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on jokunen mies poistanut mut matcheistä kun olen ehdottanut konkreettista tapaamisaikaa ja -paikkaa. Mies oli kuitenkin itse ehdottanut treffejä. En ymmärrä.
Ne varmaan ajatteli, että tapaaminen olisi sun kotona...
Niin, tämä kun mä haluan nähdä selvin päin julkisella paikalla tuntuu olevan melkoinen miesten karkotin. En mä lähde tuntemattomien kotiin, vaikka todella moni mies yrittää vängätä siihen suuntaan.
No entäs ne tapaukset kun on viestitelty aktiivisesti pari päivää ja mies yhtäkkiä hiljenee. Viikon jälkeen poistan matchin. No kohta sit huomaan taas samaisen miehen antaneen mulle tykkäyksen. Mitä ihmettä? Viestitellään aktiivisesti ja mennään treffeille. Mikä siinä on niin vaikeaa? Mutta ei, viestitellään, mykistytään ja annetaan tykkäys uudelleen. What the fuck.
Olen tehnyt näin. Syinä
- toinen heittää jonkun kommentin, joka on minulle red flag. Esim. tyyppi ei ymmärrä etten koko ajan vahdi puhelintani tai kysyy liian intiimejä/yksityisiä asioita.
- Keskustelu tyrehtyy eli enää ei tapahdu mitään
- Joskus myös se, että keskustelun perusteella ei enää kiinnostakaan. Muutaman kerran tullu haukut, kun olen sanonut nätisti, että ei kiinnosta. Näiden jälkeen ei uskallus aina riitä sanoa, että kiitos ei kiitos.
Mulle on kerran käynyt niin, että olen viestitellyt kivan miehen kanssa ja on ollut puhetta myös, että voitaisiin joskus käydä treffeillä. Sitten kun olen pyytänyt miestä treffeille, on hän poistanut matchin.
Sitten kerran olin mennyt ensitreffeillä sänkyyn miehen kanssa, kun olin lomamatkalla Lapissa ja mies siis asui sillä paikkakunnalla. Itse asun 600km päässä. Treffien jälkeen viestiteltiin Tinderissä pari viikkoa, eikä vaihdettu puhelinnumeroita. Sitten mies poisti matchin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iso osa miehistä ei tunnista milloin keskustelu on toisen osapuolen mielestä mieluisaa. Moni mies luulee että keskustelu meni hyvin, kun oikeasti se naisen mielestä ei todellakaan mennyt.
Eikö tästäkin voisi suoraan sanoa, hei haloo aikuiset ihmiset? Mutta jos ajattelee koko elämän pelkkänä pelinä, niin silloinhan niitä ihmisiä poistellaan jos jonkilaisista syistä.
Mitä tuollaisessa tilanteessa oikein sitten sanoo? "En nauti kanssasi viestittelystä, joten poistan sinut"?
Parasta Tinderissä on juuri se että siellä voi välittömästi poistaa vastapuolen, jos hän lähettää tylsän viestin, sanoo jotain mistä et pidä tms.
-> "poista match" ja seuraava kohde tykkäysjonosta käsittelyyn, sanon minä
Tuo vastaus pitäisi saada automaattiseksi aina kun poistaa matchin. En kyllä oikein ymmärrä miksi sitä ghostaamista kauhistellaan niin kovin. Tuntematon ihminen joka ei nyt jaksanutkaan jutella. Onkohan taustalla toive että kun toinen pakotetaan "sanomaan suoraan" ja vielä selittelemään syitä, sitten sitä juttelua jatkettaisiin väkisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on jokunen mies poistanut mut matcheistä kun olen ehdottanut konkreettista tapaamisaikaa ja -paikkaa. Mies oli kuitenkin itse ehdottanut treffejä. En ymmärrä.
Ne varmaan ajatteli, että tapaaminen olisi sun kotona...
Naisen kotona ja samana iltana. Ja nainen ehdottaakin kävelyä puistossa ja kahvilakäyntiä ensi viikon torstaina.
Tapasin toissakesänä pannukakussa naisen ja viestiteltiin jonkin verran. Tapaamista jo ehdottelin, mutta sitten tämä sanoi että oli tavannut jossain juhlissa jonkun ja päätti poistua palvelusta. Toivottelin hyviä jatkoja ja se siitä. Miksi sen pitäisi olla tämän vaikeampaa? Onko tosiaan moni mies niin persoonallisuushäiriöinen, että alkaa riehumaan vastaavassa tilanteessa?
Vierailija kirjoitti:
Tapasin toissakesänä pannukakussa naisen ja viestiteltiin jonkin verran. Tapaamista jo ehdottelin, mutta sitten tämä sanoi että oli tavannut jossain juhlissa jonkun ja päätti poistua palvelusta. Toivottelin hyviä jatkoja ja se siitä. Miksi sen pitäisi olla tämän vaikeampaa? Onko tosiaan moni mies niin persoonallisuushäiriöinen, että alkaa riehumaan vastaavassa tilanteessa?
Itse en ole kohdannut hirveää riehumista mutta vittuilua kyllä paljonkin.
Olen poistanut jos tullut tyhmää kommenttia. Toiset myös poistaa jos löytyy mielenkiintoisempaa seuraa tai mitä ikinä. Tinderissä on ihan omat "säännöt", jos on kovin herkkä,niin en suosittele edes aloittamaan koko leikkiä
Nyt tulee mieleen, et mikähän se heitto on ollut?
Jos joku "sul on kivat daisarit" niin siinä kohtaa on ok heivata sanomatta mitään.
Vierailija kirjoitti:
No entäs ne tapaukset kun on viestitelty aktiivisesti pari päivää ja mies yhtäkkiä hiljenee. Viikon jälkeen poistan matchin. No kohta sit huomaan taas samaisen miehen antaneen mulle tykkäyksen. Mitä ihmettä? Viestitellään aktiivisesti ja mennään treffeille. Mikä siinä on niin vaikeaa? Mutta ei, viestitellään, mykistytään ja annetaan tykkäys uudelleen. What the fuck.
Hyvin iso osa miehistä tykkää kaikista profiileista sokkona. Eli kaikki vaan oikealle edes katsomatta. Miesten antama tykkäys ei siis keskimäärin merkitse yhtään mitään.
Olen poistanut, jos viestiin ei vastata samana päivänä. Ei taida seuranhaku paljoa kiinostaa, jos ei päivittäin ole aikaa tsekata saapuneita viestejä. Ja jos on noin kiireinen elämä, miten ehtisi seurustellakaan.
Itse olen useinkin lakannut vastaamasta. Ei niissä tyypeissä edes ole välttämättä mitään vikaa, en ole vain jaksanut käydä koko tinderissä. Olen välillä poistanut koko tilin, kai se nytkin pitäisi käydä tekemässä, kun en taaskaan ole edes varma haluanko tutustua lopulta keneenkään.
En oikein näe syytä mennä edes selittelemään näille lukuisille tyypeille mitään.
Ehkä palaan taas jonkun ajan kuluttua sinne, eikä silloin ole ehkä mitään syytä miksen voisi yrittää tutustua heihin uudestaan. Miksi sanoisin jotain siihen tyyliin että sinä et nyt kelpaa minulle?
Viesti 55 todistaa viestin 54 väitteen todeksi
Vierailija kirjoitti:
Odotapa, kun pääset deiteille ja kaikki menee loistavasti ja sovitte jatkosta ja sitten se toinen katoaa yhteydestä! Parasta ikinä.
Odotapa, kun olette olleet 25 vuotta naimisissa ja toinen tekee noin. Se vasta kivalta tuntuu 😅
Mä pelaan tinderiä numeropelinä. Eli valitsen mätseistä aina 4 naista, ja avaan keskustelut heidän kanssaan. Kun olen viestitellyt muutamia päiviä heidän kanssaan, alkaa olla selvillä kuka heistä on kiinnostavin. Tässä kohtaa deletoin ne muut kolme, ja alan keskittyä siihen yhteen valittuun "prospektiin". Työstän tätä naista kunnes pääsen haluttuun lopputulokseen, eli seksin harrastamiseen.
Tämän jälkeen aloitan homman taas alusta, eli valitsen uudet 4 naista tykkäysten joukosta, avaan keskustelut ja niin edelleen, edellä kuvattuun tapaan.
Vierailija kirjoitti:
Viesti 55 todistaa viestin 54 väitteen todeksi
Niin no mitä vikaa on siinä etten pakkomielteisesti etsi jatkuvasti seuraa, tai etten ole varma jaksanko lähteä enää treffailemaan, vai pysynkö sinkkuna?
Ja ei, minulla ei ole kiireinen elämä.
Voihan se olla että sieltä joku saattaisi kolahtaa niin kovasti heti kättelyssä, että olisi ihan pakko katsoa mitä siitä tulee, mutta en tässä vaiheessa hakemalla hae.
Joskus saattaa tulla katsottua profiilia tarkemmin vasta myöhemmin, ja huomaa kenties ettei itse ole ihan sitä mitä toinen hakee.
Tai siinä jossain keskustelussa tulee ihmi jotain, mitä vasta myöhemmin alkaa vasta miettiä, että elämme kyllä niin erilaista elämää, ettei hänelle pidemmän päälle kelpaisi kuitenkaan.
Esim. minulle kovin ahkera harrastaminen tai vaikka matkailukin ovat sellaisia, että mietin kyllä että sovimmekohan yhteen ollenkaan.
Samaa mieltä. Ghostaamista ja yhtäkkisiä matchien poistoja pidetään yleisesti kusipäisenä käytöksensä, mutta ihmiset ei ymmärrä että niissä on usein kyse vain oman turvallisuuden varmistamisesta. Itse aion jatkossakin ghostata.