Tinder - osuman poisto kesken viestittelyn
Tunnustakaa, oletteko tehneet tätä tai joutuneet itse näin kohdelluksi.
Tilanne sellainen, että juttu luistanut ja hymiöitä vaihdettu. Ehkä mainintaa ollut, että ollaankohan ihan mätsi mutta tapailuakin jo mietitty, että miksipä ei. Sitten heität jonkun kommentin, että ilmoja pidellyt ja seuraavan minuutin päästä mätsi kaikonnut. Jää vain miettimään, että haistattelinko minä tai jotain väärinymmärrystä.
Ehkä tähän tottuu ajan myötä ja sinänsä ok, että ei tuhlata kummankaan aikaa. Vaan käytöstavat, voisi kait sitä laittaa että ei sittenkään kiinnosta ja Heippa? Sen ymmärrän, että on tullut vahinko mätsi, mutta jos keskusteltu ja vitsailtu jo jonkin aikaa, niin kylmästi vain kiertoon.
Kommentit (75)
Mulla on jokunen mies poistanut mut matcheistä kun olen ehdottanut konkreettista tapaamisaikaa ja -paikkaa. Mies oli kuitenkin itse ehdottanut treffejä. En ymmärrä.
Jotkut ihmiset ei vaan ole oppineet käytöstapoja, miksi ne juttelee pitkään jos ei kiinnosta mikä seuraavana päivänä sitten tulee että jaa yön nukuin ja näinpä kauheita unia no poistanpa tuon. 🤔
Ehkä parempi jos poisti koska ei kannata tommosii tuhlata omaa aikaansa, saapi tuhlailla muiden aikaa paskallaan :)
Olen myös poistanut miehiä, jotka olisivat halunneet seuraa heti kyseisenä pe/la iltana. Ei niistä sit kuulunut, kun kävi ilmi, että en harrasta baareilua. Olivat varmaan bile- tai seksiseuran hakijoilta. Ei siinä auttanut vaikka mulla luki profiilissa ihan muita juttuja. Näitä bilepettereitä riitti. Ja huom, miesten profiileissa mainittujen tietojen perusteella en olisi kyllä tuota arvannut. Sinne kun satuillaan kaikkea kiipeilystä retkeilyyn vaikka todellisuus on jotain ihan muuta.
Poistin tinder matchin heti ekana päivänä. Miehen profiilissa luki aika selvästi että etsii seksiseuraa, ei mitään vakavaa. Kysyin ihan suoraan etsiikö seksiseuraa, vastasi ettei hänen tarvitse tinderiä siihen käyttää kun irtoo muutenkin.. lopullinen turn offi oli kun tää jamppa kehuskeli miten hänellä on naisia ihan liikaakin ja joutuu heittelee hammasharjoja roskikseen kun kaikki ei vaan tajua ettei kiinnosta 😂 Loppui se keskustelu aika lyhyeen.. en vaan tykkää miehistä jotka lesoilee niitten suosiolla tai jollain muulla.
Tuttua. Sen takia mahdollisimman äkkiä treffit.
Vierailija kirjoitti:
Tuttua. Sen takia mahdollisimman äkkiä treffit.
Joo, paitsi että osa näistä sankareista poistaa matchin kun ehdotat tapaamisaikaa ja -paikkaa. Aika outoa käytöstä aikuisilta ihmisiltä.
Kyllä, poistan välillä mätsejä kesken viestittelyn. Syitä voi olla esimerkiksi se että minua vaan ei enää huvita viestitellä. Tai jos aloitan toisen keskustelun kiinnostavamman tyypin kanssa, niin yleensä poistan sen edellisen mätsin.
Ja kyllä, minut on muutaman kerran poistettu mätseistä kesken viestittelyn.
Kuuluu Tinderin kulttuuriin.
N30
Vierailija kirjoitti:
Mulla on jokunen mies poistanut mut matcheistä kun olen ehdottanut konkreettista tapaamisaikaa ja -paikkaa. Mies oli kuitenkin itse ehdottanut treffejä. En ymmärrä.
Todennäköisesti kyseiset miehet olivat vaan saaneet jonkun kiinnostavamman matchin, ja siksi tiputtivat sinut pois.
Poistin jonkun kun viestitellessä alkoi Sekä heittää seksikuttua Että valittaa onnettomasta elämästään. Siis mitä?? Ensin lakkasin vain vastaamasta ja kun tämä ei riittänyt niin ulos. Liian outo. Joku poisti mut laitettuaan geneerisen moin, johon en kai vastannut riittävän nopeaan tms.
Vaikka olen tosi lempeä, niin joku tinderviestittely on sellaista ettei siihen liikaa kannata kiinnittyä. Ihastu vasta jos on tavattu monta kertaa, muuten ihastut joka tapauksessa lähinnä omiin haaveisiin sen ihmisen sijaan.
näitä on. mUt oon ajatellu että tekivät palveluksen MINULLE ! Yksi juuri oli outo. Hirveellä KIIREELLÄ tuntui olevan liikkeellä kokoajan. Olisi HETI halunnut soitella. Ei käy. TIedän ettei se toimi. No vaihdeltiin viestejä, kertoi itsestään jotain. kokoajan hirveä hoppu päällä, tunnistin että ei mene oikein kun on kiire. Näillä on joku muu syy saada täytettyä arkensa tyhjyys viesteillä, soitoilla tms. ei ne oikeasti ole loppuelämän kumppania hakemassa, jota itse haen.
Itse otan aikaa. Tämähän näille ei käy. Koko keskustelu katoaa jos en samana päivänä ole vastannut viestiinsä. Näin teki tämäkin. Ei se suhdetta ollut hakemassa vaan jotain pika-ratkaisua elämänsä ongelmiin kai,
Musta oli ihan hauska termi kun kuulin, että siitä puhutaan tinder pelinä. Sitähän se juuri on.
Itse otin sen hyvin kevyellä asenteella. On useampi kenen kanssa jutellaan, välillä joku häviää kesken juttelunkin, välillä minä. Omalta osaltani saattoi olla ettei kiinnostakaan, tai joku kaveri soittaa kesken kaiken tai ihan vaan sovellus sekoilee omiaan. Yleensä oletin, että vastapuoli löysi kiinnostavamman keskustelukumppanin.
En siellä kenellekään anteeksi pyyntöjä esitellyt, jos ei kiinnostanutkaan. Ethän voi edes tietää kuka siellä toisella puolella kirjoittaa ennen kuin olette tavanneet. Sitten kun on nähty ja numerotkin ehkä vaihdettu, pyrin kyllä sanomaan että kiitos vain, ei nyt herännyt romanttisia tunteita.
Kerran katosin kyllä taivaan tuuliin, kun deitti vaikutti jotenkin psykopaatilta. Arvelin; että jos tunne osuu oikeaan, niin parempi vaan kadota, ettei ala vaikka vainoamaan hylätyksi tultua.
treffit kirjoitti:
Tein noin myos itse mikali keskustelu oli ihan-ihan alkuvaiheissa ja toiselta tuli joku polja kommentti.
Opin taman tylyn metodin sen jalkeen, kun olin muutamalle natisti sanonut etta ei nyt varmaan intressit kohtaa ja en halua tavata, ja saanut vastapallona kaiken maailman h*oritteluja ja l*rttov*ttu-haukkuja.
Helpompi vaan poistaa tuore match ja siirtya eteenpain.
Tämä! Naisena on parempi toimia näin, koska miehet ovat juurikin tällaisia. Pahimmassa tapauksessa saat stalkkerin perääsi.
MITEN VOI POISTAA matchin? Tää ei ole mulle auennu vielä, ilmaosiversio käytössä. NEUVOKKAA!!!
Iso osa miehistä ei tunnista milloin keskustelu on toisen osapuolen mielestä mieluisaa -> moni mies luulee että keskustelu meni hyvin, kun oikeasti se naisen mielestä ei todellakaan mennyt.
Iso osa miehistä ei osaa ottaa pakkeja vastaan, vaan reagoi asteikolla passiivis-aggressiivinen - ilkeä - avoimen aggressiivinen. On turvallisempaa vain poistaa match joka osoittautui keskustelun myötä epäkiinnostavaksi, kuin altistaa itsensä sille 50+% mahdollisuudelle että kohteliaat pakit aikaansaavat miehessä yliampuvan negatiivisen reaktion.
Tinderiä ei kannata ottaa liian vakavasti. Itse poistan keskustelukumppaneita välillä ihan kesken viestittelyn, ja olen muutamien kuukausien Tinder tapailutkin päättänyt yleensä helpoimman kautta, eli ghostaamalla.
Tinder on peli, ei todellisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Iso osa miehistä ei tunnista milloin keskustelu on toisen osapuolen mielestä mieluisaa. Moni mies luulee että keskustelu meni hyvin, kun oikeasti se naisen mielestä ei todellakaan mennyt.
Eikö tästäkin voisi suoraan sanoa, hei haloo aikuiset ihmiset? Mutta jos ajattelee koko elämän pelkkänä pelinä, niin silloinhan niitä ihmisiä poistellaan jos jonkilaisista syistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iso osa miehistä ei tunnista milloin keskustelu on toisen osapuolen mielestä mieluisaa. Moni mies luulee että keskustelu meni hyvin, kun oikeasti se naisen mielestä ei todellakaan mennyt.
Eikö tästäkin voisi suoraan sanoa, hei haloo aikuiset ihmiset? Mutta jos ajattelee koko elämän pelkkänä pelinä, niin silloinhan niitä ihmisiä poistellaan jos jonkilaisista syistä.
Mitä tuollaisessa tilanteessa oikein sitten sanoo? "En nauti kanssasi viestittelystä, joten poistan sinut"?
Parasta Tinderissä on juuri se että siellä voi välittömästi poistaa vastapuolen, jos hän lähettää tylsän viestin, sanoo jotain mistä et pidä tms.
-> "poista match" ja seuraava kohde tykkäysjonosta käsittelyyn, sanon minä
Vierailija kirjoitti:
Ne varmaan ajatteli, että tapaaminen olisi sun kotona...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni mies ei ota torjuntaa kauhean asiallisesti. Ei viitsisi ottaa riskiä, että tämä on sieltä ikävämmästä päästä.
Olen poistanut mätsin useinkin. Poistan, jos mies hyvin alkaneen keskustelun ja tutustumisen lomassa laittaa jonkun lipevän seksiviestin. Esimerkiksi "Mitä sulla on muuten päällä? ;) ;)" kysymys tappaa tunnelman heti.