Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tytön isä oli laittanut 14-vuotiaan liftaamaan illalla kotiin, eikä ole asiasta edes pahoillaan

Vierailija
27.02.2020 |

Isän piti tuoda tyttö kotiin, mutta olikin innostunut ottamaan kaverinsa kanssa olutta siihen malliin ettei ollut enää ajokunnossa. Asuu sen verran syrjässä että sopiva bussi olisi tullut joskus tuntien päästä. Mies oli käskenyt tytön kävellä tien varteen ja liftata kotiin. Onneksi, siis onneksi oli päässyt mukavan ja asiallisen rekkakuskin kyydissä ja tämä saattoi tytön vielä ovelle asti.

Olen nyt niin vihainen eksälle, että pää räjähtää. Mitä jos olisi joutunut jonkun epämääräisen tyypin kyytiin ja joutunut rais katuksi tai mur hatuksi?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko äitikin vetäny viiniä kaksin käsin, kun ei päässyt tyttöä hakemaan vai etkö saanut humalaltasi vastattua. Kai jokainen 14-vuotias soittaisi tuossa tilanteessa?

Vierailija
2/17 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko äitikin vetäny viiniä kaksin käsin, kun ei päässyt tyttöä hakemaan vai etkö saanut humalaltasi vastattua. Kai jokainen 14-vuotias soittaisi tuossa tilanteessa?

Mistä oletus että äidillä on ajokortti tai auto käytössä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ei kerrottu tapahtuneesta kunnes pakotin tytön kertomaan koko jutun. Siinä kohtaa tietysti tajusin kun se rekkakuski toi tytön ovelle. Eksä oli käskenyt tyttöä valehtelemaan, että oli tullut isänsä kyydillä.

ap

Vierailija
4/17 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joojoo

Vierailija
5/17 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nyt niin vihainen eksälle, että pää räjähtää. Mitä jos olisi joutunut jonkun epämääräisen tyypin kyytiin ja joutunut rais katuksi tai mur hatuksi?

Siis ihan perseestähän tuollainen oman juopottelun etusijalle laittaminen mutta suurentelet tuota uhkaa. Miksi nämä mur haa jat ja rais kaa jat odottelisi että kerran 10 vuodessa joku sopiva sattuu liftaamaan eikä toimi aktiivisemmin?

Vierailija
6/17 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle ei kerrottu tapahtuneesta kunnes pakotin tytön kertomaan koko jutun. Siinä kohtaa tietysti tajusin kun se rekkakuski toi tytön ovelle. Eksä oli käskenyt tyttöä valehtelemaan, että oli tullut isänsä kyydillä.

ap

Pakotitko kiduttamalla vai miten?

Vierailija
7/17 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on vastuuton, tuollaisesta ei ole isäksi. Toivottavasti häneltä saa tapaamisoikeun pois.

Vierailija
8/17 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesvihatarina osa 555.

Vierailija
9/17 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

14-vuotiaalla ei ole puhelinta? 14-vuotiaalle ei ole kerrottu, että vieraiden ihmisten kyytiin ei mennä?

Kehno miesvihasatu. Kyllä tämänkin mammat toki uskoo.

Vierailija
10/17 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nainen ei häpeä ollenkaan omaa hyödyttömyytään

Vierailija
11/17 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lastensuojeluilmoitus.

Vierailija
12/17 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ilmeisesti niin persaukinen perhe ettei voi ottaa taksia ja joku tulee ulos maksaman?

Vierailija
13/17 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jahas, tytön iskä ryyppykavereineen löysi palstalle. Oikeat alkoholistien kokoontumisajaot, taisi juomiset loppua.

Vierailija
14/17 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap

Minne se parkeeras sen rekan ja oliko tää tyttö jotenkin vammainen vai miksi 14 vuotias pitää tuoda kotiovelle?

Vierailija
15/17 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Minne se parkeeras sen rekan ja oliko tää tyttö jotenkin vammainen vai miksi 14 vuotias pitää tuoda kotiovelle?

Viereisen huoltoaseman pihaan. Halusi varmistaa että pääsee turvallisesti perille saakka. Tyttö on ihan normaaliälyinen ja omistaa puhelimen, mutta isänsä oli kieltänyt soittamasta minulle. Tyttö pelkää isäänsä kun tämä on humalassa eikä uskaltanut soittaa.

ap

Vierailija
16/17 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/7

Vierailija
17/17 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tästä tullu menestystarinaa.