Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tinder - osuman poisto kesken viestittelyn

Vierailija
27.02.2020 |

Tunnustakaa, oletteko tehneet tätä tai joutuneet itse näin kohdelluksi.
Tilanne sellainen, että juttu luistanut ja hymiöitä vaihdettu. Ehkä mainintaa ollut, että ollaankohan ihan mätsi mutta tapailuakin jo mietitty, että miksipä ei. Sitten heität jonkun kommentin, että ilmoja pidellyt ja seuraavan minuutin päästä mätsi kaikonnut. Jää vain miettimään, että haistattelinko minä tai jotain väärinymmärrystä.
Ehkä tähän tottuu ajan myötä ja sinänsä ok, että ei tuhlata kummankaan aikaa. Vaan käytöstavat, voisi kait sitä laittaa että ei sittenkään kiinnosta ja Heippa? Sen ymmärrän, että on tullut vahinko mätsi, mutta jos keskusteltu ja vitsailtu jo jonkin aikaa, niin kylmästi vain kiertoon.

Kommentit (75)

Vierailija
61/75 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskusteltiin melkein viikonpäivät ja keskustelu rullasi kivasti. Etäisyyttä lähes sata kilsaa niin treffejä koitettiin vkl:lle. No, nainen perui ne ja ehdotti seuraavaa vkl:a, johon heitin vitsiä omasta hurmaavuudestani. Ei naurattanut enää ja poisti seuraavana päivänä mut. Kerkesin paikkailemaan viestillä tuohon väliin.

Kieltämättä, hetken harmitti, mutta tätä Tinder on.

Vierailija
62/75 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestittely on konstikasta, et voi aina tietää mikä saa tuntemattoman ihmisen kyllästymään tai triggeröitymään niin ettei enää halua jatkaa sitä. Paras vaan jatkaa eteenpäin. Ghostaamisesta puhutaan vain silloin, jos on jo tavattu mutta toinen häviääkin yhtäkkiä ilman selitystä. Tinder ja muut nettideitit (ehkä myös oikeat parisuhteet) soveltuu parhaiten ihmisille, joilla ei ole itsetunto-ongelmia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/75 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistan koko ajan, kun tiedän, että sama kuvio toistuu, että yhteen yöhön jää, teeskentelen olevani ihastunut/rakastunut, vaikka rakastan aina toista henkilöä, tiedän toisten vain olevan panomielellä tai pitäväh show:ta, en jaksa kliseitä, eikä seksi ole kummoista, etteikö voisi masturboida kotonaan.

Vierailija
64/75 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ghostaaminen on raukkamaista!

Vierailija
65/75 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistan toisen red flagit ja häivyn.

Vierailija
66/75 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ghostaaminen on raukkamaista!

Heidän yhteystietojaan voisi antaa nahkahanskaiselle henkilölle...

Vierailija
67/75 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poisto on mun mielestä parempi, kuin se, että jää listoille roikkumaan, eikä vastaa koskaan ikinä enää mitään. Tämä on varsinkin naisten tyyli.

Vierailija
68/75 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on paljon sellaisia voimaantujia, jotka eivät puhu yhtään mitään matchin jälkeen, mutta näyttävät semmoisilta markoilta ne naiset, että poistoon vaan.

Vierailija
69/75 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on jokunen mies poistanut mut matcheistä kun olen ehdottanut konkreettista tapaamisaikaa ja -paikkaa. Mies oli kuitenkin itse ehdottanut treffejä. En ymmärrä.

Ne varmaan ajatteli, että tapaaminen olisi sun kotona...

Naisen kotona ja samana iltana. Ja nainen ehdottaakin kävelyä puistossa ja kahvilakäyntiä ensi viikon torstaina.

Ihan olen parin päivän päähän ehdottanut treffejä mutta tosiaankin esim kävelyä. Joillekin se on liikaa. Pitäisi heti päästä pöksyihin. Mulla ei ole tarvetta maata satojen miesten kanssa. Sitähän se meinaisi, jos käyttäytyisin miesten haluamalla tavalla.

Vierailija
70/75 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No entäs ne tapaukset kun on viestitelty aktiivisesti pari päivää ja mies yhtäkkiä hiljenee. Viikon jälkeen poistan matchin. No kohta sit huomaan taas samaisen miehen antaneen mulle tykkäyksen. Mitä ihmettä? Viestitellään aktiivisesti ja mennään treffeille. Mikä siinä on niin vaikeaa? Mutta ei, viestitellään, mykistytään ja annetaan tykkäys uudelleen. What the fuck.

Hyvin iso osa miehistä tykkää kaikista profiileista sokkona. Eli kaikki vaan oikealle edes katsomatta. Miesten antama tykkäys ei siis keskimäärin merkitse yhtään mitään.

Joo, mutta se samainen mies oli myös viestitellyt ja mä olin viestinyt takaisin. Eikö sekään meinaa mitään? Sitten valitatte kun naiset ei vastaa...

Vierailija
71/75 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No entäs ne tapaukset kun on viestitelty aktiivisesti pari päivää ja mies yhtäkkiä hiljenee. Viikon jälkeen poistan matchin. No kohta sit huomaan taas samaisen miehen antaneen mulle tykkäyksen. Mitä ihmettä? Viestitellään aktiivisesti ja mennään treffeille. Mikä siinä on niin vaikeaa? Mutta ei, viestitellään, mykistytään ja annetaan tykkäys uudelleen. What the fuck.

Hyvin iso osa miehistä tykkää kaikista profiileista sokkona. Eli kaikki vaan oikealle edes katsomatta. Miesten antama tykkäys ei siis keskimäärin merkitse yhtään mitään.

Joo, mutta se samainen mies oli myös viestitellyt ja mä olin viestinyt takaisin. Eikö sekään meinaa mitään? Sitten valitatte kun naiset ei vastaa...

Vastaa erinä, mutta sekään ei tarkoita vielä muuta kuin sitä, että mies voisi harrastaa kanssasi seksiä ja mielellään nopeasti.

Vierailija
72/75 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on tylsää kun nainen alkaa vaatimaan selityksiä miksi mies ei ole kiinnostunut jatkamaan.

Vierailija
73/75 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä tunnustan. Aina taustalla se, että mies on kirjoittanut jotain niin typerää, että homma ollut sillä selvä:

Tapaus 1: Oli jotenkin mustis siitä ajatuksesta, että Tinderissä ennen tapaamista saatan viestitellä muillekin. Heitti läpällä jotain huorajuttua. Tarvisiko siinä sitten itsekään enää olla kohtelias?

Tapaus 2: mies tiesi jo alkuun, että olen kahden pienen lapsen äiti. Pitkän kirjoittelun jälkeen mies alkoi jauhaa jotain peetä siitä, miten lapset hänen kokemuksensa mukaan ovat hankaloittaneet seurustelua. Noh, jos asenne on jo ennen tapaamista ja tilanteeni tuntemista tuo, niin paljon on muitakin ehdokkaita.

Kirjoittelijoita on nätillä naisella paljon. Jos joku herättää kysymyksiä niin herkästi oma kiinnostus sammuu. Eri asia on, jos jo tavattu.

Ensimmäinen tapaus on päivänselvä. Mutta toinen voisi mielestäni kertoa siitä, että mies olisi epävarmana kaivannut yleistä keskustelua ja sinun mielipidettäsi asiaan, koska tottahan tuokin on. Keskusteluissa tehdään helposti ihan liikaa oletuksia parista sanasta kysymättä tarkennuksia. Feikkaavat mielinkielin-tyypit pääsevät treffeille asti ja sitten heistä ei kuulukaan sen jälkeen mitään.

Jos on noin epävarma, eikä osaa pukea asiaa paremmin, niin saa kyllä mennä. Lapsiperhe-elämään sopeutuminen ei onnistu edes monelta biologisilta isiltä. Lasten isästä eroamiseen oli varmasti painavat syyt niin, miksi mennä johonkin vielä huonompaan?

Vierailija
74/75 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun se sama mies pyyhkii sokkona kaiken oikealle, niin eihän se huomaa sinun profiilia sen kummemmin. Tämä siis siihen kun ihmettelit miksi kerran matchin poistanut mies tykkää susta uusiksi. Ei se tykkää SINUSTA, se tykkää ihan kaikista profiileista. Kuten sanoin, ei kannata antaa mitään arvoa miesten tykkäyksille kun ne useimmiten tykkää kaikista ja valitsee kiinnostavat (tai helpoimmat) vasta niistä matcheistä.

Moni jopa menee askeleen pidemmälle ja lähettää copy-paste viestin kaikille ja filteröi kiinnostavat vasta niistä jotka vastaavat. Siksi myöskään ei-personoituun viestiin ei kannata turhaan vastata.

Vierailija
75/75 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet plan B/C/D