Miksi suomenruotsalaiset naiset ovat niin paljon kauniimpia kuin suomenkieliset sisaret?
Kommentit (56)
Heidän piirissään on ehkä tärkeämpää olla olevinaan ja näyttää hyvältä. Toisaalta heikäläisiä on vähemmän ja " rumemmat" ehkä hukkuu joukkoon. Sillä ei kaikki heikäläisistäkään niin kauniita ole. Ja vielä, mikä siinä on nauraessa, kun ovat epäreiluin keinoin ottaneet maamme haltuun, jakaneet suomalaisilta kerätyt rahat keskenään ja yhä vaan porskuttavat yliopistoon kaikki tyynni ja paikkojakin jää vielä vapaaksi.
Vierailija:
Heidän piirissään on ehkä tärkeämpää olla olevinaan ja näyttää hyvältä. Toisaalta heikäläisiä on vähemmän ja " rumemmat" ehkä hukkuu joukkoon. Sillä ei kaikki heikäläisistäkään niin kauniita ole. Ja vielä, mikä siinä on nauraessa, kun ovat epäreiluin keinoin ottaneet maamme haltuun, jakaneet suomalaisilta kerätyt rahat keskenään ja yhä vaan porskuttavat yliopistoon kaikki tyynni ja paikkojakin jää vielä vapaaksi.
Onneksi sentään hyvällä tuurilla päästiin niistä eroon eikä sekuntiakaan liian aikaisin.
Taidat olle lievästi sanottuna jonkun räkäduunarin aivopesemä.
Vai on suomenruotsalaiset muita rikkaampia? No, ilmankos meidän kylänkin porukasta on puolet suomenruotsalaisia. Ja se toinen puoli on meitä hyvätuloisia suomensuomalaisia.
Vierailija:
Ja pakko myöntää, olivat kauniinpia. Myöskin varakkaamista perheistä suurin osa.
Suomen " suomalaiset" ovat aika usein värittömiä, ohuthiuksisia ja ainakin kesäisin näkee punakoita auringossa palaneita suomensuomalaisia, mutta suomenruotsalaiset ruskettuvat kauniisti. Tyyliä on ruotsinkielisissä huomattavasti enemmän. Uskoisin kuitenkin, että hyväntuulisena pysyminen, terveet elämäntavat ja itsensä hoitaminen ovat myös asia, joka suomenkielisillä on jäänyt vähemmälle ja jolla olisi paljon merkitystä.
Kyllä geeniasiatkin ovat aivan faktaa. Suomalaisten perimässä on enemmän itäisiä piirteitä kuin ruotsinkielisten. Mutta kokonaisuudessaan perimäerot ovat hyvin pienet. Enkä tiedä, onko itäinen perimä jotenkin " rumempi" tai huonompi, ehkä se ei vain vastaa niin hyvin nykyajan kauneusihannetta.
vaiko vaan naitu suomenruotsalaiseen sukuun? Silloin ei voi sanoa olevansa suomenruotsalainen.
ei täällä ainakaan päältä katsoen erota kuka on suomenruotsalainen ja kuka suomenkielinen
Minusta ainoa ero on siinä, kun tyttöset kävelee kaupungilla. n. 15-25v. suomenruotsalaiset ovat paljon iloisempia ja pulppuavat peruspositiivisuutta. Tosin tunnen minä useamman sellaisenkin, joka on naama norsun v..
Heillä on hoikempi ja pitempi vartalo. Ei pullohartioita, harvemmin pottunenää. Pään malli ovaalimpi ja kapeampi kuin meillä pyöreäkasvoisemmilla. Iho parempi. Ruskettuvat helpommin, suomalaiset lähinnä palavat. Hiukset kauniin vaaleat luonnostaan. Meillä lähinnä maantievärisiä hiuksia...
terveisiä Tornion kupeesta ruotsin naapurista
Yksi on itse asiassa oikea hapan-naama ! Joten se siitä niiden iloisuudesta...
Mun mies on suomensuomalainen ja kun ollaan niiden sukulaisten kanssa tekemisissä, niin tuntuu että ne on kauheita jäykkiksiä. Muutenkin meidän suku on paljon sukurakkaampaa kuin mieheni. Me kokonnutaan mielellään suvun kanssa kesäisin yhteiseen kesäpaikkaan, miehen suku taas tuntuu viettävän pakkotilaisuuksia enimmäkseen sukunsa kanssa. En nyt rupea yleistämään mutta meillä on tälläistä.
uudessa seurassa hiljaisempi, tummatukkainen- ja kulmainen, huoliteltu, raskauden jäljiltä liikakiloinen, kauniisti pukeutuva ja arvatkaa kumpi olen
suomenruotsalainen vai suomensuomalainen
Kukaan ei ole väittänyt etteikä löytyisi kauniita suomalaisia naisia. Vaan kyse oli siitä että suomenruotsalaiset on yleisemmin paremman näköisiä ja huolitetumpia kuin suomalaiset naiset. Ruotsalaiset on paremman näköistä kansaa kuin suomalaiset. Omasta mielestä miehetkin ovat paremman näköisiä, verrattuna suomalaisiin miehiin.
Vierailija:
Kukaan ei ole väittänyt etteikä löytyisi kauniita suomalaisia naisia. Vaan kyse oli siitä että suomenruotsalaiset on yleisemmin paremman näköisiä ja huolitetumpia kuin suomalaiset naiset. Ruotsalaiset on paremman näköistä kansaa kuin suomalaiset. Omasta mielestä miehetkin ovat paremman näköisiä, verrattuna suomalaisiin miehiin.
Ja mun mielestä ruotsalaiset naiset ovat yleensä omituisen näköisiä luisine naamoineen :)))
Ja tätäkin harhaa - kuten noita muitakin - pitävät yllä suomenruotsalaiset itse. =) Ehkä se iloinen mieli ja hyvä itsetunto johtuu siitä, että omassa päässään on niin kaunis, rikas ja sivistynyt! :)
Minä erotan suomenruotsalaiset näistä asioista
- kas onpa siinä tylsästi pukeutunut ihminen (klassinen, kallis, mutta niiiiiiiin tylsä). Värit yleensä tummansininen, beige. Yaiks.
- kylläpä muorit puhuu kovalla äänellä, ihanko mustalaiset. Ai nehän puhuukin ruotsia
Kaikkein parasta on olla suomenruotsalainen!