Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi suomenruotsalaiset naiset ovat niin paljon kauniimpia kuin suomenkieliset sisaret?

Vierailija
25.06.2006 |

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Minä erotan suomenruotsalaiset näistä asioista

- kas onpa siinä tylsästi pukeutunut ihminen (klassinen, kallis, mutta niiiiiiiin tylsä). Värit yleensä tummansininen, beige. Yaiks.

- kylläpä muorit puhuu kovalla äänellä, ihanko mustalaiset. Ai nehän puhuukin ruotsia

Saman huomannut!!!

Vierailija
42/56 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ruotsalaiset on kauniimpia. Vaikka itse olenkin suomalainen, niin pakko silti vastata näin.

Pidän suomenruotsalaisia tyylikkäimpinäkin. Asuin nuoruuteni Itä-Helsingissä Kulosaaren vieressä Herttoniemessä. Me pidettiin suomenruotsalaisia snobeina ja ne meitä slummi asukkeina. Oli ihan selvät luokkaerot. Ketään herttoniemeläistä suomenruotsalaista en edes tuntenut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestäkää se kuin miehet, jotka varsinkin meistä tykkäävät!

Vierailija
44/56 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä mielestäni pidä meitä suomenruotsalaisia mitenkään parempina tai kauniimpina! Isäni on suomenkielinen ja äitini on ruotsinkielinen, itse olen käynyt ruotsinkielisen koulun aina yliopistotasolle saakka

Mutta se täytyy sanoa, että esim. mieheni suku joka on täysin suomenruotsalaista, he osaavat kyllä pitää yhtä he!!! Pitävät joka kesä mahtavat suuret sukujuhlat ja kaikki pitävät hauskaa ja TULEVAT TOIMEEN! Se voi olla osasyy sille, että suomenruotsalaiset yleensäkin voivat paremmin koska pitävät yhteyttä sukulaisiinsa.

Isäni suku on pohjalaista sukua. Eivät pidä yhteyttä lainkaan:(.

Toisaalta täällä pohjanmaalla ruotsinkieliset ovat mielestäni usein tosi ujoja ja jäyhiä, vähän ylpeitäkin. Esim. suomenkieliset pohojalaaset ovat taasen paljon avoimempia ja mukavampia.

No meni vierestä...

Vierailija
45/56 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ruotsalaiset naiset ainakin rypistyvät aiemmin kuin suomalaiset! Mahtaneeko johtua siitä ainaisesta auringonotosta. Ihmettelin naisten vanhenemista monesti asuessani Ruotsissa.

Terveisin tumma, ruskeasilmäinen JA luonnostaan ruskean ihonvärin omaava suomenkielinen suomalainen!

Vierailija
46/56 |
27.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

mikähän on heidän " salaisuutensa" ?

nimim. tahtoisin olla Janina Frostell

Vierailija
47/56 |
27.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomenruotsalaiset on muutenkin jotenkin terveemmän näköisiä.

Vierailija
48/56 |
27.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

a, mutta jos nyt 6% suomalaisista on ruotsinkielisiä, niin hemmetinmoinen määrä niistä on missikisoissa pärjännyt ! ;-) Eli kauniita ovat.

Vierailija
49/56 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

vitun rumiahan ne ruotsalaiset ovat ne ei ole edes ihmisiä.

Vierailija
50/56 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt paljon todella rumiakin suomenruotsalaisia, jotka eivät kyllä olisi kauniita millään standardilla. Hiukset pesemättä, hirveissä rentuissa ja ylipainoa monta kymmentä kiloa. Kaikenlaisia ihmisiä on heissäkin. Ei vain niitä stereotypian mukaisia kauniita ja tyylikkäitä naisia, joilla on hyvä ryhti.

Vierailija
51/56 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

...ruotsalaiset naiset ainakin rypistyvät aiemmin kuin suomalaiset! Mahtaneeko johtua siitä ainaisesta auringonotosta. Ihmettelin naisten vanhenemista monesti asuessani Ruotsissa.

sama havainto.

Vierailija
52/56 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa yleistää..

Palvelen päivittäin suomenruotsalaisia naisia ja eivät he ole sen ihmeellisempiä kuin suomenkieliset siskotkaan :)

Vierailija
53/56 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruåtsi on kaunis kieli

Zinc

Vierailija
54/56 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhjää toimitellessa voi keskittyä kauneudenhoitoon.  Työ ja lastenhoitokaan eivät pilaa vartaloa.

Ön hienoa kyylyä ylälyökkään. Liitty sinäkin.

Vierailija
55/56 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikkailla miehillä nyt vaan usemmin on kauniimmat vaimot. En tiedä  miksi, mutta niin vain on. Suomenruotsalaiset ovat olleet varakkaampia ainakin aiemmin, joten niin ne geenit leviävät jälkipolville.

Vierailija
56/56 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satojen vuosien sisäsiittoisuus on korostanut ruotsalaisuuteen viittaavia geenejä.