Miksi suomenruotsalaiset naiset ovat niin paljon kauniimpia kuin suomenkieliset sisaret?
Kommentit (56)
Mun mielestä ruotsalaiset on kauniimpia. Vaikka itse olenkin suomalainen, niin pakko silti vastata näin.
Pidän suomenruotsalaisia tyylikkäimpinäkin. Asuin nuoruuteni Itä-Helsingissä Kulosaaren vieressä Herttoniemessä. Me pidettiin suomenruotsalaisia snobeina ja ne meitä slummi asukkeina. Oli ihan selvät luokkaerot. Ketään herttoniemeläistä suomenruotsalaista en edes tuntenut.
Enkä mielestäni pidä meitä suomenruotsalaisia mitenkään parempina tai kauniimpina! Isäni on suomenkielinen ja äitini on ruotsinkielinen, itse olen käynyt ruotsinkielisen koulun aina yliopistotasolle saakka
Mutta se täytyy sanoa, että esim. mieheni suku joka on täysin suomenruotsalaista, he osaavat kyllä pitää yhtä he!!! Pitävät joka kesä mahtavat suuret sukujuhlat ja kaikki pitävät hauskaa ja TULEVAT TOIMEEN! Se voi olla osasyy sille, että suomenruotsalaiset yleensäkin voivat paremmin koska pitävät yhteyttä sukulaisiinsa.
Isäni suku on pohjalaista sukua. Eivät pidä yhteyttä lainkaan:(.
Toisaalta täällä pohjanmaalla ruotsinkieliset ovat mielestäni usein tosi ujoja ja jäyhiä, vähän ylpeitäkin. Esim. suomenkieliset pohojalaaset ovat taasen paljon avoimempia ja mukavampia.
No meni vierestä...
...ruotsalaiset naiset ainakin rypistyvät aiemmin kuin suomalaiset! Mahtaneeko johtua siitä ainaisesta auringonotosta. Ihmettelin naisten vanhenemista monesti asuessani Ruotsissa.
Terveisin tumma, ruskeasilmäinen JA luonnostaan ruskean ihonvärin omaava suomenkielinen suomalainen!
Vierailija:
mikähän on heidän " salaisuutensa" ?
nimim. tahtoisin olla Janina Frostell
a, mutta jos nyt 6% suomalaisista on ruotsinkielisiä, niin hemmetinmoinen määrä niistä on missikisoissa pärjännyt ! ;-) Eli kauniita ovat.
Olen nähnyt paljon todella rumiakin suomenruotsalaisia, jotka eivät kyllä olisi kauniita millään standardilla. Hiukset pesemättä, hirveissä rentuissa ja ylipainoa monta kymmentä kiloa. Kaikenlaisia ihmisiä on heissäkin. Ei vain niitä stereotypian mukaisia kauniita ja tyylikkäitä naisia, joilla on hyvä ryhti.
Vierailija kirjoitti:
...ruotsalaiset naiset ainakin rypistyvät aiemmin kuin suomalaiset! Mahtaneeko johtua siitä ainaisesta auringonotosta. Ihmettelin naisten vanhenemista monesti asuessani Ruotsissa.
sama havainto.
Ei saa yleistää..
Palvelen päivittäin suomenruotsalaisia naisia ja eivät he ole sen ihmeellisempiä kuin suomenkieliset siskotkaan :)
Tyhjää toimitellessa voi keskittyä kauneudenhoitoon. Työ ja lastenhoitokaan eivät pilaa vartaloa.
Ön hienoa kyylyä ylälyökkään. Liitty sinäkin.
Rikkailla miehillä nyt vaan usemmin on kauniimmat vaimot. En tiedä miksi, mutta niin vain on. Suomenruotsalaiset ovat olleet varakkaampia ainakin aiemmin, joten niin ne geenit leviävät jälkipolville.
Satojen vuosien sisäsiittoisuus on korostanut ruotsalaisuuteen viittaavia geenejä.
Vierailija:
Saman huomannut!!!