Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt aletaan säästämään jo pyörätuolirampeista

Vierailija
19.04.2026 |

Koska se maksaa niin pyörätuolissa istuva ei saa ramppia. Näin kävi 14 vuotiaalle Millalle. Mihin tämä yhteiskunta on menossa? Olen omassa elämässä myös huomannut että Kela on ruvennut nillittämään. Kirjoitin oikaisuvaatimukseen kaltoinkohtelusta ja köyhän päähän potkimisesta. Sillä sitä tämä alkaa olemaan. Inhimmillyyttä ei enää ole. 

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linkki ?

Vierailija
2/44 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäähän se rakentaa mutta miten ihmeessä se voi maksaa kymppitonnin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, mikä tässä nyt on se tilanne? Muuttivat kerrostaloon jossa ei ole ramppia ja nyt vaativat sitä?

Vierailija
4/44 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Linkki ?

Mene lukemaan itse Iltalehteen. Ilmaiseksi.

Vierailija
5/44 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, mikä tässä nyt on se tilanne? Muuttivat kerrostaloon jossa ei ole ramppia ja nyt vaativat sitä?

Missä niin luki? Ei missään. 

Vierailija
6/44 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä kohdassa kerrottiin että muuttivat kerrostaloon? 

Vierailija
7/44 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esteettömiä asuntoja on olemassa.

Vierailija
8/44 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäähän se rakentaa mutta miten ihmeessä se voi maksaa kymppitonnin?

Sitä minäkin ihmettelen. 

Vierailija
9/44 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vitutti lukea, että virkamiehet käskevät Miilan laskeutua portaat PEPPUKIIDOLLA, koska se on kuntouttavaa. Kelan jakkupukutätit voivat ihan itse laskeutua portaansa perse edellä, mutta ei siihen tarvi alistaa muita. Voi perkele, että ottaa päähän. Mieti nyt, että olet menossa tapaamaan kavereita tai johonkin tapahtumaan, mutta vaatteet pitää ensin sotkea rapaisissa, kuraisissa, hiekkaisissa, lumisissa ja räntäisissä ulkoportaissa. 

Vierailija
10/44 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Linkki ?

Jos tekee aloituksen, niin siihen kuuluu linkki, jos viitataan uutiseen

Vierailija
11/44 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä vitutti lukea, että virkamiehet käskevät Miilan laskeutua portaat PEPPUKIIDOLLA, koska se on kuntouttavaa. Kelan jakkupukutätit voivat ihan itse laskeutua portaansa perse edellä, mutta ei siihen tarvi alistaa muita. Voi perkele, että ottaa päähän. Mieti nyt, että olet menossa tapaamaan kavereita tai johonkin tapahtumaan, mutta vaatteet pitää ensin sotkea rapaisissa, kuraisissa, hiekkaisissa, lumisissa ja räntäisissä ulkoportaissa. 

Niinpä. Eka heität pyörätuolin portaista alas ja sitten kiidät perään. Ja tullessa heität tuolin ylös. 

Vierailija
12/44 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kelan tädeillä on niin muhkeat persukset että olisi pehmeää laskeutua vaikka pidemmätkin portaat.

Vierailija
13/44 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihme on peppukiito.

Vierailija
14/44 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hän itse sitä pyörätuolia kuitenkaan saa alas. Tämä on aivan järkyttävää 

Vierailija
15/44 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ramppivaatimus on yksi yhteiskuntamme järjettömyyksistä. Ei ihme että olemme menossa kohti vararikkoa, kun isoin osa kansasta ei ole edes tuottavassa työssä ja vuosikymmenet päättäjiksi on päässyt yhtä hyvää ja kymmenen kaunista -lupailevat helppoheikit ja helpposannat. Oletteko nähneet julkisen arvokiinteistön kohtalon kun se on varustettu jälkikäteen lain vaatimilla "rampeilla"? Joku raja nyt sentään. 

Vierailija
16/44 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hinnasta: minulle tarjouduttiin (!!) asentamaan ramppi parvekkeelle, kuljen rollerilla. Hinta 12 000 (kaupunki tekee ja aentaa - sisäinen laskutus nääs!). Kieltäydyin ja nyt rymistelen mennen tullen siitä itse, tosin on vähän vaarallista, mutta 12 000 on niin älytön summa, että en kehdannut!

Vierailija
17/44 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Linkki ?

Ei ole ilmaista. 2 €/kk ilman evästeistä.

Vierailija
18/44 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ramppivaatimus on yksi yhteiskuntamme järjettömyyksistä. Ei ihme että olemme menossa kohti vararikkoa, kun isoin osa kansasta ei ole edes tuottavassa työssä ja vuosikymmenet päättäjiksi on päässyt yhtä hyvää ja kymmenen kaunista -lupailevat helppoheikit ja helpposannat. Oletteko nähneet julkisen arvokiinteistön kohtalon kun se on varustettu jälkikäteen lain vaatimilla "rampeilla"? Joku raja nyt sentään. 

Tule sitten keskustelemaan kun sinulla on asiasta jotain kokemusta. 

Vierailija
19/44 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla rokotevammautunut

Vierailija
20/44 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tytön pitäisi saada ramppi.

Ihmettelen vaan tuota hinnoittelua. Aina kun julkinen puoli rakentaa jotain, hinnat ovat aina ihan älyttömiä. Ei ramppi voi maksaa kymppitonnia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kolme