Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
***Onko syytä olla huolissaan -ketju*** (Peukuttajille ja huolestuneille)
27.02.2020 |
Tähän ketjuun voitte purkaa huolianne, muut reagoi antamalla peukkua
Peukku ylöspäin = on syytä olla huolissaan
Peukku alaspäin = ei ole syytä huoleen
Kommentit (26)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Lapsen hoitopaikassa oli samalla seinällä kolme (3) varoituslappua:
-päiväkodissa esiintyy märkärupea
-päiväkodissa esiintyy enterorokkoa
-päiväkodissa esiintyy kihomatoja
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Pitäisi laihduttaa mutta söin aamiaiseksi pannukakkua hillolla ja kermavaahdolla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
2 vuotta jatkuneet oireet: kurkunkäheys, yskä, nuha, hengenahdistus, rasituskipu rintakehän alueella.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Hengästyminen ja jano vaihtaessa liinavaatteita (lakana, pussilakana, tyynyliina). Koen tarvetta istahtaa hetkeksi ja juoda vähän vettä kesken tuon homman.
Alue: Aihe vapaa
Kissani saattaa olla homoseksuaali, onko syytä olla huolissaan?