Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pyhimyksellä salavauva!

Vierailija
27.02.2020 |

Seiskassa juttua. The voice of Finland kilpailijan kanssa ollut salasuhde ja siitä syntynyt 1,5 vuotias lapsi. Jotenkin ei yllätä, mutta surettaa todella vaimon puolesta, saanut vasta tietää. Jättäis nyt tuon sian!

Kommentit (685)

Vierailija
241/685 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies joka pettää vaimoaan ei arvosta myöskään tyttäriään. 

Eihän se nyt tyttäriin liity mitenkään, mitä ihmettä?

Hirveä teko, mutta miten liittyy nimenomaan tyttäriin?

Eikö pettävä nainenkaan arvosta poikiaan?

Minusta pettävä ihminen jolla on perhe, ei arvosta perhettään kokonaisuutena eikä halua jostain syystä turvata lastensa lapsuutta onnellisella ja turvallisella kodilla.

Ei liity lasten sukupuoleen mielestäni mitenkään.

Eiköhän tässä puhuttu nimenomaan tyttäristä, koska pyhimyksen aviolliset lapset ovat tyttöjä.

Ei kuulostanut siltä, muutoin olisi sanonut vain ”lapsiaan” eikä nimenomaan tyttäriään.

Tyttäret eivät ole äitinsä jatke sen enempää kuin pojatkaan isän.

Eli jos mies ei arvosta vaimoaan, ei kerro vielä mitään siitä arvostaako tyttäriään.

Mä olen kyllä tästä erimieltä. Millaiseen kumppaniin nämä lapset sitten vanhempana päätyvät, jos roolimalli on että kumppania ei tarvitse parisuhteessa arvostaa? 

Voivathan he ajatella, että ainakaan en halua elää suhteessa, jossa ei arvosteta puolisoa. Ei aivan kaikki ihmiset ole  vailla kykyä arvioida elämänkokemuksiaan ja oppia niistä.

Tietenkin voi, mutta ihminen on lopuksi aika monimutkainen tunne elämältää ja ilman perehtymistä itseensä voi olla hyvinkin epätietoinen omista tunteistaan ja käytöksestään.. Moniko nuori ymmärtää että hetkonen taidankin olla ihastunut tähän syystä että muistuttaa isääni tai äitiä jne. Moni aikuinenkaan ei tuota älyä vaan toistavat samaa käyttäytymisen kaavaa vuodesta ja parisuhteesta toiseen, valitettavasti.

Minä en kyllä näe aborttia lähtökohtaisesti julmana tekona. Tässä nimenomaan olisi sellainen hyvä tilanne mihin sitä oikeutta voisi käyttää. Aika julmaa nimenomaan lasta kohtaan tuoda hänet tuollaiseen maailmaan.

Vierailija
242/685 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikävä kyllä tällaista sattuu äärettömän usein. Parisuhteessa olevat ihmisetkin saattavat ihastua jopa rakastua. Tehdä virheitä. Tuntuu silti julmalta ajatella, että naisen olisi pitänyt tehdä abortti. Eihän se lapsen vika ole,että hänen syntymänsä aiheuttaa joillekin surua ja jopa vihaa. Yhtä lailla hän tuottaa myös iloa.

Joo no se on aika pieni lohtu tilanteessa, jossa useamman ihmisen elämä on rikki.

Nainen petti poikaystäväänsä varatun perheenisän kanssa ja valehteli poikaystävälle asiasta, tottakai tuollaisessa tilanteessa tehdään abortti!

Meni maku kyseisestä muijasta ihan täysin nyt, oksettava tyyppi.

Abortti ei ole julma, kyseinen muija itse on.

Vaatii aikamoista tunnekylmyyttä kusettaa omaa miestä noin, ja ylipäätään toi teko on niin itsekäs ettei hyvä ihminen moiseen kykene.

Nainen taas syyllinen. Mitään vastuuta ei ole miehellä joka pettää ilman ehkäisyä. Tää poistuu nyt miten tolloja ihmiset ovat.

Se abortti ei ole edelleenkään mikään kauppareisuun verrattava asia.

Se nainen ei yksin varmasti päättänyt että petetään ja petään ilman kumia.

Ehei mutta sysätkään naisen syyksi yksinään kaikki helpompi kun voi sitten miestensä puuhia katsoa läpi sormien se oli vaan se kamala nainen joka vietteli ja raskautui, ette poikkea mitenkään naispelokkaista jotka eivät itse älyä käyttää kumia ja valittavat sitten elatusmaksuja samaa pskakasaa olette ja toivottavasti raskaudutte sikinsokin keskenänne ja jätätte normaalit ihmiset rauhaan.

Sössönsöö, mene muualle siitä jauhamasta tuota paskaasi.

Mies on syyllinen pettämiseen, mutta nainen teki valinnan tuoda lapsi tuollaiseen epämääräiseen likaiseen tilanteeseen - lapsi parka! Ja ne useat ihmiset, jotka tilanteesta kärsivät!

Eli kyllä, on paha nainen. Ja vielä kusi toisen naisen (Mikon vaimo) muroihin noin, hyh.

En minä pidä tuollaisia naisia minään, naisten täytyy pitää yhtä ja joka ei niin tee, on minulle roskaa.

Mieheen en ylipäätään luottaisi koskaan, suurinosa niistä on täysiä elukoita.

Mutta joo ei, ei mitään sympatiaa tollasille akoille. Ei niin mitään.

Kuules idiootti jos mies ei älyä (hyvin yksinkertaista pukea) kumia käyttää ihan turha itkeä jälkikasvua!

Meinaatko että miehet on aivottomia ameeboja joille pitäisi se kumi niitata penseliin koska ovat jämähtäneet 2 vuotiaan tasolle eivät olleet paikalla kun mehiläisistä ja kukista koulussa kerrottiin?

Molemmat ovat yhtälailla vastuussa, kumpikaan ei saa puoltani, ymmärrätkö?

Siis en mä mitään miestä ole tässä puolustellut, vaan paheksunut naista joka ei osaa ajatella muita.

Se, että paheksun naista ei tarkoita että ajattelisin miehen olevan ihminen joka ei tehnyt mitään.

Hänen tekonsa ei vaan kiinnosta niin paljoa, sillä en edes odota miesten pitävän yhtä naisten kanssa vaan naisten pitävän yhtä keskenään, ja sitä tuollainen nainen rikkoo anteeksiantamattoman pahasti.

Naisille tulee hyvin nopeasti hyvin kurjat oltavat, jos he eivät pidä yhtä.

Miehiltä vastaavaa yhteishenkeä on ihan turha odottaa.

Turha odottaa kun nainen ei pidä naisen puolta.

Nainen syytetään vaikka molemmat olivat lapsukaisen alullepanijoita kirjaimellisesti.

Molemmat mies ja nainen, noin! Ymmärtäkää jo että se lapsenteko ei ole jomman kumman sukupuolen päätös vaan yhteinen silloin kun niihin lapsen teko puuhiin aletaan ilman kumia.

Se on kumia, avaa puoe jyystä luulisi sen aikuisten miesten osaavan eikä uhriutuvan että yhyy en tiennyt miten lapsia tehdään tee abortti, kyllä tiesit kanna vastuusi kuin mies! Aikuinen mies!

Siis miksi mä pitäisin tollasen naisen puolta?

Ei tuollaiset naiset ole mun kanssa samaa porukkaa, hänhän on teoillaan sanoutunut irti koko konseptista ”naiset pitää yhtä”.

Ei tarvitse pitää puoli ei tarvitse ottaa puolia asiaan jossa tarvitaan sekä mies että nainen, miten yksinkertainen olet kun et tajua.

Se muna ei hedelmöity ilman siittiötä tarvitaan sekä mies että nainen siihen hedelmöitykseen.

Mitä jos hetken olisitte humanistejä ettekä joko miehe tai naisen puolella, varsinkin asiassa jonka syntyyn tarvitaan kaksi eri sukupuolta, tuskin pyhistä rskattiin kuitenkaan.

Lisätään vielä se että useinkaan se ei ole laiskuudesta kiinni hedoinismistä kun paljaalta tuntuu niin paljon paremmalta väliäkö sillä jos nainen käy raskauttavan abortin koska saanhan minä sen millisekunnin miehenä nauttia, sama pätee tartuntoihin joita tuodaan kotiin.

Yököttää koko toi ajattelutapa oli mies tai nainen sen takana.

Mieheltä käytös ok naiselta ei koska naisella vastuu aina! Oli mies, pano mitä tahansa milloinhan olisi sen tasa-arvon aika jossa molemmat kantaa vastuun.

Pojat on poikii, mutta nainen sa ata na vastuullinen miehen teoista. Ei ole! Vaan täysin omistaan ja jos päättää jäädä petturi miehen kanssa elämään turha itkeä että kun naiset on kamalia kun vikittelee ja raskautuu sinun miehelläsi. Joku itsekunnioitus nyt naiset!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/685 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok lainaus tuli näköjään väärään viestiin.

Vierailija
244/685 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitaa siellä abortti pakottava olla mieshenkilö. Kuule, raskauden keskeyttäminen on iso päätös. Jotkut pitää lapsen vaikka olisi r**kauksesta saanut alkunsa. Lapsia ei pidä arvottaa niiden isän mukaan. Kiitos.

Et vain tunnista alfanaarasta silloin harvoin kun kohtaat hänet.

Alfanaarashan on se, joka pitää lapsen, siis lisääntyy. Ei se, joka räyhää sivusta ja vaatii muilta sikiönlähdetystä.

Ei. Alfanaaras hankkiutuu eroon kaikesta elämäänsä haittaavasta ja kahlitsevasta.

Vierailija
245/685 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitähän E on nähnyt Mikossa? Ruma, löysä mies.

Mutta kun se on julkkissss!!

Perus groupie siis toi muija.

Jep perus groupie, eikä edes Pyhimystä ihmeellisemmän näköinen. Selvästi sellaista naistyyppiä, joka haluaa tulla "vahinkoraskaaksi" julkkikselle. Aivan kuin Halla-ahon rakastajatar. Ehkäisyä ei voi tietenkään käyttää eikä aborttia tehdä. 

No hupsista vaan. Ihan samalla tavalla Pyhikselläkin velvollisuus tuollaisessa sivusuhteessa ihan itse käyttää sitä kondominehkäisyä. Vähintä mitä tuossa tilanteessa vaimonsa eteen voisi tehdä, mutta ei ilmeisesti sitäkään vähää viitsinyt.

Miksi pitää heti hyökätä ja uhriutua? Sanoinko ettei miehellä ole velvollisuutta huolehtia ehkäisystä, totta kai on. Mutta kyllä se nyt h--etti sentään on loppupeleissä enemmän naisesta kiinni antaako miehen ensin työntyä suojaamattomana sisäänsä JA varsinkin päättääkö synnyttää äpärälapsen. Mies voi vaikuttaa omalta osaltaan vain kumin käyttöön, mutta nainen voi vaikuttaa siihen antaako miehen panna paljaalla itseään ja abortoiko sikiön. Mies ei voi valita aborttia, vaikka kuinka haluaisi. Nainen sen sijaan tietää aina raskaudestaan ja hänellä on mahdollisuus korjata tapahtunut virhe viimeistään siinä vaiheessa, kun raskaustesti näyttää plussaa. Enkä siis puolustele Pyhimystä tai ketään miestä vaan totean tosiasian. Tällä naikkosella oli mahdollisuus tehdä toisenlainen valinta, mutta eipä tehnyt ei. Nämä on juuri niitä julkisuudennälkäisten hupakkojen ankkurilapsia, joilla joku hölmö julkimo saadaan aina napattua/kiristettyä elättäjäksi, se on kato se lippu ns. hyvään elämään.

Miehen ei tarvitse saada valita aborttia, jos huolehtii ehkäisystä. Niin yksinkertaista.

Mitä vauvakuumeessa sekoileva oman elämänsä pms-prinsessa ei ymmärrä siinä, että nainen päästi miehen suojaamattomana sisäänsä ja päätti raskaaksi tultuaan olla valitsematta abortin ja synnyttää lapsen? Etkö daiju tajua, että tässä ei ole kyse mistään miehet vs. naiset jutusta, vaan siitä faktasta, että naisella oli mahdollisuus valita abortti! Turha keksiä tekosyitä ja vinkua miehistä ja siitä ettei raskautta aina ehdi huomata ajoissa päläpälä, kun kaikki näkevät, että tuo lapsi oli ankkurilapsi ja mimmi hankkiutui raskaaksi vähintään puolitahallaan. Varmasti tiesi kenen kanssa hässi ilman kumia ja osasi laskea yksi plus yksi yhteen kun kuukautiset jäivät pois. Miksi puolustelet tätä kodinrikkojaa? Oletko itse samanlainen, valmiina vaanimaan varattuja ukkomiehiä kun sun niin pitää saada leikkiä kotia??

Eri mutta eiköhän molemmat ole vastuussa.

Mitään vaanimista ei tapahdu jos mies on tiukkana ehkäisystä. Aina teitä naispelkoisia typeryksiä saa valistaa, se kumi on kuule ihan syystä keksitty, molemmilla vastuu sitä käyttää.

Abortti ei ole ehkäisy vaan keskeytys ja hyvinkin rankka toimenpide naiselle sekä fyysisesti että henkisesti!

Katso sieltähän se taas tuli, siinä vaiheessa kun sanottava loppuu, on pakko vetää keskustelu miehet vs. naiset tasolle kun ei muutakaan osaa. Vai tarkoititko tosissasi, että olisin naisena naispelkoinen?

T. nainen, joka vihaa pettureita ja valehtelevia ä mmiä, jotka väittävät kyynelsilmin etteivät voineet tehdä aborttia koska en tienny/en huomannu/miehetki voi käyttää kumia!!/aBoRttI Ei OlE EhKäiSy!!/aBoRtti On HyVin raNkkA ToImenPidE NaiSillE!! jne. jne. Haistakaa nyt oikeasti. :) Jos menet kiimoissasi paneskelemaan, niin silloin kannat myös seuraukset, piste. Olit mies tai nainen, niin sitten on turha u lista rankkaa toimenpidettä, kun paskat on lähes kirjaimellisesti housuissa tai paremminkin mahassa. Herranduudeli sentään tuota logiikkaa ja vastuun pakoilua, hävettää ihan olla nainen sinun takiasi, ja tiedän että tuollaista ajattelua on valitettavan paljon muidenkin naisten keskuudessa. varmaan enemmistö komppaisi sinua, mikä on sinänsä itselleni aivan samantekevää, mutta en vain voi ikinä ymmärtää tuollaista nillitystä ja uhriutumista vaikka kyse on 100% omista valinnoista. Muista että olet vastuussa omasta elämästäsi!

Olet kyllä ihan itse se, joka on vetänyt tämän naiset vs. miehet ölinäksi tuolla riehumisellasi ja seksistisellä nimittelylläsi. Todella inhottavia ja surullisia tilanteitahan nämä on, mutta vähän taitaa kuitenkin mennä överiksi.

Vierailija
246/685 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies joka pettää vaimoaan ei arvosta myöskään tyttäriään. 

Eihän se nyt tyttäriin liity mitenkään, mitä ihmettä?
Hirveä teko, mutta miten liittyy nimenomaan tyttäriin?

Eikö pettävä nainenkaan arvosta poikiaan?

Minusta pettävä ihminen jolla on perhe, ei arvosta perhettään kokonaisuutena eikä halua jostain syystä turvata lastensa lapsuutta onnellisella ja turvallisella kodilla.

Ei liity lasten sukupuoleen mielestäni mitenkään.

Pyhimys on antanut itsestään kuvan suorastaan naisia jumaloivana feministinä, siksi. 

Ja kyllähän se tosi on, että varsinkin pettämistä harrastavat miehet ovat niitä sovinisteja. Tietoisesti pettävä nainen on hyvin harvinainen tapaus.

Millainen on vahingossa pettävä? "Sori, en tiennyt että yhdyntä lasketaan" vai"Sori, en tiennyt seurustelevani".

Olihan tälläkin naisella salasuhde, jonka lisäkso valehteli lapsen isyydestä. Ultrien, neuvoloiden, synnytyksen ja lastenhoidon jälkeen paljastui, että lapsi oli toisen miehen. Onko tuo jo tietoista pettämistä? 🤔

Vierailija
247/685 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitaa siellä abortti pakottava olla mieshenkilö. Kuule, raskauden keskeyttäminen on iso päätös. Jotkut pitää lapsen vaikka olisi r**kauksesta saanut alkunsa. Lapsia ei pidä arvottaa niiden isän mukaan. Kiitos.

Alfanaarashan on se, joka pitää lapsen, siis lisääntyy. Ei se, joka räyhää sivusta ja vaatii muilta sikiönlähdetystä.

Alfanaaras on, kun tekee asiat oman mielensä mukaan. Oli se sitten abortti tai lapsen pitäminen, niin muiden mielipiteet eivät asian päätöksentekoon vaikuta. Sillä ei ole väliä, puhutaanko alfasta miehenä vai naisena, kun tuo on kumminkin se yhdistävä tekijä, että tietävät mitä haluavat ja tekevät. Piste.

Vierailija
248/685 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikot on kunnostautuneet viime ja tällä viikolla.

Mikko Koivu, Mikko Kärnä, Mikko Kuoppala.

Vierailija
249/685 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Betanaiset vääntävät näitä ankkurilapsia joka miehelle, jotta saisivat miehen jotain kautta sidottua itseensä. Eivät pärjää omillaan ja siksi pitää saada rahaa, huomiota ja hetki parrasvaloissa vaikka väkisin. Lapsihan on näissä kuvioissa pelkästään hyödyke. Säälittävää.

Vierailija
250/685 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Perhe on ykkönen" ja "Teen kaiken perheeni eteen". Hyi helv...mikä äijä 😝

Vierailija
251/685 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos lapsen äiti edes on se, joka on täällä mainittu, niin toivotan hänelle ja lapselle kaikkea parasta ja jaksamista näiden kommenttien kanssa. Näin jonkin kuvan hänestä ja lapsesta, ja hän vaikutti oikein rakastavalta äidiltä ja lapsi suloiselta. Tehty ei ole oikein, mutta naimisissa olevaa pidän enemmän syyllisenä. Ja tietysti myös jos nainen on itse tahollaan ollut suhteessa. Inhottavinta on, jos asia on tullut Pyhimyksen vaimon tietoon tätä kautta. Muuten nyt asian kanssa on jotenkin elettävä ja Pyhimyksen huolehdittava kaikista lapsistaan.

Niinpä. Ei ole ensimmäinen eikä viimeinen kerta kun tuollaista tapahtuu. Lapsi on tähän kaikkeen syytön. Jollain tavalla asiat kuitenkin järjestyvät.

Vierailija
252/685 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha. Sitä oon sanonut, että toi herkkiksen esittäminen on aika läpinäkyvää. 

Vierailija
253/685 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikot on kunnostautuneet viime ja tällä viikolla.

Mikko Koivu, Mikko Kärnä, Mikko Kuoppala.

Kertonee ainoastaan nimen yleisyydestä tuossa ikäryhmässä n. 35-45.

Vierailija
254/685 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks tää ketju meni tämmöseks

Vierailija
255/685 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oo mikään vuoden mies

Aikakapselissa kulmasohvan kyydis olohuonemies

Niin lähel peilii et mun nenä on lytyssä

Ateria pytyssä, likapyykit mytyssä

En häpee täällä sitä mitä sä näät

Vaan sitä minkä kätken, mun epäelämää

Pelkään, et kaikille paljastuu et mä oon

Sellanen kun mä oon

Vierailija
256/685 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. Alfanaaras hankkiutuu eroon kaikesta elämäänsä haittaavasta ja kahlitsevasta.

Biologisesti alfanaaras on kyllä se, joka lisääntyy. Jos haluaa käyttää eläinkunnan vertauskuvia, niitä kannattaisi käyttää loogisesti. Nämä räksyttäjäthän ovat niitä, jotka kokevat oman asemansa uhatuiksi. Tässä tapauksessa niin, että samastumaan vaimoon, jota (ja samaistumisen kautta itseä) pidetään alfanaaraana, jolla on oikeus lisääntyä. Tämä toinen nainen nähdään kilpailijana, ja itse asiassa koska toinen on onnistunut, kilpailu on jo hävitty. Ja siitä raivo.

Tällä en yritä sanoa, että pettäjät toimisivat oikein. Eivät toimi. Pitäisi osata erota ensin sivistyneesti ennen kuin vaihtaa uuteen.

Vierailija
257/685 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvaparka :(

Oletettu isä lähti, biologinen isä onkin naimisissa ja lapsia entuudestaan. Sekä julkkis joten koko kansa tästä tietää.

Vauva on täysin syytön tähän ja saa kaikki vihat niskoilleen.

Vierailija
258/685 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haha. Sitä oon sanonut, että toi herkkiksen esittäminen on aika läpinäkyvää. 

Minä taas sanoisin, ettei se herkkiksenä oleminen ole välttämättä esittämistä, vaan on mennyt pasmat sekaisin sen jälkeen, kun alkoi saamaan nostetta uralleen ja sitä kautta enemmän huomiota myös naisilta. Näissä tilanteissa se miehen vahvuus (oikea alfuus) punnitaan: osaako antaa huomion mennä ohitseen ja pysyä tilanteen herrana, vai sumentaako huomio heikon mielen ja tilaisuus tekeekin varkaan. Varmasti osaa räppipäiden tyyliin vielä puhuakin päitä pyörryksiin, vaikka ei ole ulkonäöllä siunattu, joten mikään yllätys tuskin lienee se fakta, että joku nuorempi likka on sitten langennut.

Vierailija
259/685 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä helvetin aborttijankkaaja tänne on tullut. Et kyllä pidä naisten puolia, vaan suorastaan vihaat niitä. Voit tehdä abortin jos haluat mutta et voi vaatia muita tekemään. Edelleen, Mikonkin lapset on avioliitossa tehty mutta kuinka kävikään. Ei se vakaa suhde mitään takaa. Veikkaan et tyttö rakastaa lastaan samoin kuin Mikko rakastaa lapsiaan. Ydinperheitä ei juurikaan ole ja niissäkin petetään, aina petetty. Ei niitä lapsia voi abortoida sen mukaan miten aikuisten suhde menee. Kunhan hoitavat lapset asiallisesti.

Vierailija
260/685 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Biologisesti alfanaaras on kyllä se, joka lisääntyy. Jos haluaa käyttää eläinkunnan vertauskuvia, niitä kannattaisi käyttää loogisesti. Nämä räksyttäjäthän ovat niitä, jotka kokevat oman asemansa uhatuiksi. Tässä tapauksessa niin, että samastumaan vaimoon, jota (ja samaistumisen kautta itseä) pidetään alfanaaraana, jolla on oikeus lisääntyä. Tämä toinen nainen nähdään kilpailijana, ja itse asiassa koska toinen on onnistunut, kilpailu on jo hävitty. Ja siitä raivo.

Tällä en yritä sanoa, että pettäjät toimisivat oikein. Eivät toimi. Pitäisi osata erota ensin sivistyneesti ennen kuin vaihtaa uuteen.

Juuri näin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kaksi