Pyhimyksellä salavauva!
Seiskassa juttua. The voice of Finland kilpailijan kanssa ollut salasuhde ja siitä syntynyt 1,5 vuotias lapsi. Jotenkin ei yllätä, mutta surettaa todella vaimon puolesta, saanut vasta tietää. Jättäis nyt tuon sian!
Kommentit (685)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitähän E on nähnyt Mikossa? Ruma, löysä mies.
Mutta kun se on julkkissss!!
Perus groupie siis toi muija.Jep perus groupie, eikä edes Pyhimystä ihmeellisemmän näköinen. Selvästi sellaista naistyyppiä, joka haluaa tulla "vahinkoraskaaksi" julkkikselle. Aivan kuin Halla-ahon rakastajatar. Ehkäisyä ei voi tietenkään käyttää eikä aborttia tehdä.
No hupsista vaan. Ihan samalla tavalla Pyhikselläkin velvollisuus tuollaisessa sivusuhteessa ihan itse käyttää sitä kondominehkäisyä. Vähintä mitä tuossa tilanteessa vaimonsa eteen voisi tehdä, mutta ei ilmeisesti sitäkään vähää viitsinyt.
Miksi pitää heti hyökätä ja uhriutua? Sanoinko ettei miehellä ole velvollisuutta huolehtia ehkäisystä, totta kai on. Mutta kyllä se nyt h--etti sentään on loppupeleissä enemmän naisesta kiinni antaako miehen ensin työntyä suojaamattomana sisäänsä JA varsinkin päättääkö synnyttää äpärälapsen. Mies voi vaikuttaa omalta osaltaan vain kumin käyttöön, mutta nainen voi vaikuttaa siihen antaako miehen panna paljaalla itseään ja abortoiko sikiön. Mies ei voi valita aborttia, vaikka kuinka haluaisi. Nainen sen sijaan tietää aina raskaudestaan ja hänellä on mahdollisuus korjata tapahtunut virhe viimeistään siinä vaiheessa, kun raskaustesti näyttää plussaa. Enkä siis puolustele Pyhimystä tai ketään miestä vaan totean tosiasian. Tällä naikkosella oli mahdollisuus tehdä toisenlainen valinta, mutta eipä tehnyt ei. Nämä on juuri niitä julkisuudennälkäisten hupakkojen ankkurilapsia, joilla joku hölmö julkimo saadaan aina napattua/kiristettyä elättäjäksi, se on kato se lippu ns. hyvään elämään.
Miehen ei tarvitse saada valita aborttia, jos huolehtii ehkäisystä. Niin yksinkertaista.
Mitä vauvakuumeessa sekoileva oman elämänsä pms-prinsessa ei ymmärrä siinä, että nainen päästi miehen suojaamattomana sisäänsä ja päätti raskaaksi tultuaan olla valitsematta abortin ja synnyttää lapsen? Etkö daiju tajua, että tässä ei ole kyse mistään miehet vs. naiset jutusta, vaan siitä faktasta, että naisella oli mahdollisuus valita abortti! Turha keksiä tekosyitä ja vinkua miehistä ja siitä ettei raskautta aina ehdi huomata ajoissa päläpälä, kun kaikki näkevät, että tuo lapsi oli ankkurilapsi ja mimmi hankkiutui raskaaksi vähintään puolitahallaan. Varmasti tiesi kenen kanssa hässi ilman kumia ja osasi laskea yksi plus yksi yhteen kun kuukautiset jäivät pois. Miksi puolustelet tätä kodinrikkojaa? Oletko itse samanlainen, valmiina vaanimaan varattuja ukkomiehiä kun sun niin pitää saada leikkiä kotia??
Eri mutta eiköhän molemmat ole vastuussa.
Mitään vaanimista ei tapahdu jos mies on tiukkana ehkäisystä. Aina teitä naispelkoisia typeryksiä saa valistaa, se kumi on kuule ihan syystä keksitty, molemmilla vastuu sitä käyttää.
Abortti ei ole ehkäisy vaan keskeytys ja hyvinkin rankka toimenpide naiselle sekä fyysisesti että henkisesti!
Katso sieltähän se taas tuli, siinä vaiheessa kun sanottava loppuu, on pakko vetää keskustelu miehet vs. naiset tasolle kun ei muutakaan osaa. Vai tarkoititko tosissasi, että olisin naisena naispelkoinen?
T. nainen, joka vihaa pettureita ja valehtelevia ä mmiä, jotka väittävät kyynelsilmin etteivät voineet tehdä aborttia koska en tienny/en huomannu/miehetki voi käyttää kumia!!/aBoRttI Ei OlE EhKäiSy!!/aBoRtti On HyVin raNkkA ToImenPidE NaiSillE!! jne. jne. Haistakaa nyt oikeasti. :) Jos menet kiimoissasi paneskelemaan, niin silloin kannat myös seuraukset, piste. Olit mies tai nainen, niin sitten on turha u lista rankkaa toimenpidettä, kun paskat on lähes kirjaimellisesti housuissa tai paremminkin mahassa. Herranduudeli sentään tuota logiikkaa ja vastuun pakoilua, hävettää ihan olla nainen sinun takiasi, ja tiedän että tuollaista ajattelua on valitettavan paljon muidenkin naisten keskuudessa. varmaan enemmistö komppaisi sinua, mikä on sinänsä itselleni aivan samantekevää, mutta en vain voi ikinä ymmärtää tuollaista nillitystä ja uhriutumista vaikka kyse on 100% omista valinnoista. Muista että olet vastuussa omasta elämästäsi!
Sinähän se typerä ämmä olet kun et ymmärtänyt viedtin sisällöstä mitään.
Kuule sanottava ei lopu mutta sanoisin mielelläni päin naamaa tuollaiselle idiootille!
Ymmärrätkö mitä tarkoittaa että ehkäisy on molempien vastuu?????!!!
Abortti ei ole ehkäisy!!!
Sinä et ole myöskään mikään kenellekkään sanomaan tuollaisia asioita kun et tiedä kenelle vastaat ja selvästi et myöskään ymmärrä lukemaasi.
Mitä se sinulle kuuluu toisen ihmisen lapsi?
Ei kun mä olen se fiksu ä mmä, sä typerä. Et omaa edes alkeellista lukutaitoa, kun et ole vielä tähänkään mennessä saanut selville kantaani molempien sukupuolten vastuuseen ehkäisystä, vai aiotko leikkiä ettet nähnyt mitä aiemmin kirjoitin? Tuollaisella naurettavalla stereotyyppisellä lumihiutalekäytöksellä pilaat vain naisten mainetta lisää. Mitä muuten itse teet tässä ketjussa juoruilemassa ja puolustamassa kodinrikkojien pyhää oikeutta synnyttää vaikka väkisillä mahdottomaan elämäntilanteeseen vahinkona alkunsa saaneita ja ei-haluttuja äpärälapsia? Tuskin asia kuuluu itsellesikään yhtään sen enempää, vai oletko jompi kumpi näistä ihanista h--orintekijöistä? Voit myös huutaa aborttieioleehkäisyäsi niin pitkään kuin tahdot, mutta se ei muuta sitä tosiasiaa, että abortti on ollut olemassa juuri tuollaisia tilanteita varten vuosisatojen ja -tuhansien ajan, ja raskaudenkeskeytyksiä tapahtuu tänäkin päivänä lukematon määrä ympäri tätä planeettaa. Abortti ei ole juu raskauden ehkäisy, mutta se on synnytyksen ehkäisy. Mietipä sitä.
Onhan se ikävää että miehesi on tehnyt lapsen toisen kanssa. Ei se sinun vikasi ole,vaan miehen joka on i.dari melallaan ajatteleva m.ulkku.
Mutta lapsen äidillä on oikeus pitää oma lapsi, vaikka sen isä olisi entuudestaan 10 lapsen isä. Abortti on hirveä kokemus ja saattaa jättää ikuiset traumat ja syyllisyydentuskat.
Ja sen vauvan elämä on ihan yhtä arvokas kuin meidän muidenkin.
Ja siitä abortista nyt on turha vouhkata. Aikuisten ihmisten pitäisi vain alunalkaenkin hoitaa nämä asiat ihan toisella tavalla.
Kivaa olettamista hei! Paitsi että en ole (mahdollisen mieheni kanssa) mitään pesänrakentajatyyppiä, joten kakaroita ei ole eikä tule kummallekaan. Kaikkien meistä ei myöskään tarvitse jatkuvasti huolehtia pettämisestä, jos osaa valita kumppaninsa oikein, ja suhde on sen verran vakaalla pohjalla, että kykenee puimaan ongelmat heti kun ne ilmenevät. Rajoittuneesti ajattelevien ihmisten päihin ei tietenkään mahdu sellainen, että joku voisi halveksia kodinrikkoja ja valehtelijoita siitä huolimatta, että ei ole itse koskaan vastaavaa kokenut. Abortissa ei ole muuten mitään hirveää, epämukavaa ehkä, sillä se on pelkkä veriklöntti joka poistuu alapään kautta. Joskus kehittyneempi sikiö, mutta harvemmin, ja sellaista se nyt vain on, elämä. Ei pidä kiintyä heti liikaa johonkin äitiyshaaveiluun, realiteettien on tultava aina ykkösenä, ja se joka ei tätä tajua on pahasti kusessa ja joutuu juuri hölmönä tällaisten repivien tragedioiden, juorujen ja nöyryytysten keskelle. Onko sitten kivaa? No mutta jokainen taaplaa omalla tyylillään, I rest my case.
Vierailija kirjoitti:
Vauvaparka :(
Oletettu isä lähti, biologinen isä onkin naimisissa ja lapsia entuudestaan. Sekä julkkis joten koko kansa tästä tietää.
Vauva on täysin syytön tähän ja saa kaikki vihat niskoilleen.
No ei kukaan täysipäinen aikuinen vihaa viatonta lasta. Kaksi aikuista on vastuussa tilanteesta.
Vierailija kirjoitti:
Vauvaparka :(
Oletettu isä lähti, biologinen isä onkin naimisissa ja lapsia entuudestaan. Sekä julkkis joten koko kansa tästä tietää.
Vauva on täysin syytön tähän ja saa kaikki vihat niskoilleen.
Hei, KUKAAN ei ole vihannut vauvaa tai sanonut hänestä edes mitään kuin korkeintaan säälitty.
Lapsi ei ole yhtäkuin äitinsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haha. Sitä oon sanonut, että toi herkkiksen esittäminen on aika läpinäkyvää.
Minä taas sanoisin, ettei se herkkiksenä oleminen ole välttämättä esittämistä, vaan on mennyt pasmat sekaisin sen jälkeen, kun alkoi saamaan nostetta uralleen ja sitä kautta enemmän huomiota myös naisilta. Näissä tilanteissa se miehen vahvuus (oikea alfuus) punnitaan: osaako antaa huomion mennä ohitseen ja pysyä tilanteen herrana, vai sumentaako huomio heikon mielen ja tilaisuus tekeekin varkaan. Varmasti osaa räppipäiden tyyliin vielä puhuakin päitä pyörryksiin, vaikka ei ole ulkonäöllä siunattu, joten mikään yllätys tuskin lienee se fakta, että joku nuorempi likka on sitten langennut.
Niinpä. Ei se että tekee jotain todella typerää tarkoita, että koko hahmo on täysin feikki ja aina vain teeskennellyt itseään. Minäkään et yhtään ihmettele, että tämmöisiä asioita tapahtuu julkkispiireissä ja etenkin juurikin silloin kun on kovassa nosteessa ja ihailun kohteena. Totta kai semmoinen voi vääristää ajattelua ja minäkuvaa, vaikka kuinka yrittäisi olla jalat maassa.
Eikä tietenkään ole hyväksyttävää, mutta onhan se ihan hyvä miettiä mitä kaikkea on asioiden takana eikä vain räyhätä.
Vierailija kirjoitti:
Miks tää ketju meni tämmöseks
Ainahan nää
Vierailija kirjoitti:
Mikä helvetin aborttijankkaaja tänne on tullut. Et kyllä pidä naisten puolia, vaan suorastaan vihaat niitä. Voit tehdä abortin jos haluat mutta et voi vaatia muita tekemään. Edelleen, Mikonkin lapset on avioliitossa tehty mutta kuinka kävikään. Ei se vakaa suhde mitään takaa. Veikkaan et tyttö rakastaa lastaan samoin kuin Mikko rakastaa lapsiaan. Ydinperheitä ei juurikaan ole ja niissäkin petetään, aina petetty. Ei niitä lapsia voi abortoida sen mukaan miten aikuisten suhde menee. Kunhan hoitavat lapset asiallisesti.
Kyllä pidän. Tosin en niiden, jotka ovat valinneet miesten leiriin menemisen, rahan ja vallan kumartelun, statusmiesten reikänä olemisen ja muun itsensä nöyryyttämisen ja muille naisille keskarin näyttämisen.
Sielläpä yrittävät sitten pärjätä, miehiltä eivät saa mitään suojaa muutoin kuin ”palveluksia” vastaan.
Äiti voi kasvattaa lapsen myös yksin ilman isän osallistumista. Ihan niin kuin monet naiset tekevät. Voisiko olla paskempaa syytä tehdä abortti kuin että isä on varattu. Etenkin jos lapsi olisi toivottu.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa siellä abortti pakottava olla mieshenkilö. Kuule, raskauden keskeyttäminen on iso päätös. Jotkut pitää lapsen vaikka olisi r**kauksesta saanut alkunsa. Lapsia ei pidä arvottaa niiden isän mukaan. Kiitos.
Ohis, mutta miksi tähän piti vetää r*iskaus mukaan? Ei kai tässä sellaisesta ole kyse, vaan kahden ihmisen välisestä yhteisestä valinnasta mennä sänkyyn ja jättää ilmeisesti ehkäisy pois. Kieltämättä vaikea ymmärtää tuollaista käytöstä aikuisilta ihmisiltä.
Pyhimyksellä vaikuttaa olevan hänen sanoitustensa sekä mediassa esiintymisen (esim. lehtijutut, videoidut haastattelut) perusteella lievä ns. high-functioning autismi, tai vähintään paljon lieviä asperger-tyyppisiä piirteitä. Tunnistan kaltaiseni.
Tällaiselle ihmiselle salasuhteiden ylläpito on tunnepuolella helpompaa, koska autistit ovat taitavia sulkemaan asioita pois mielestä ja siten hallitsemaan tunne-elämäänsä ja olemaan potematta huonoa omatuntoa.
Näin olen itsekin käyttäytynyt joskus, eli samaistun Pyhimykseen, vaikka tiedän, ettei se ole moraalista ja normien mukaista toimintaa.
Vierailija kirjoitti:
Voi miten symppaan tuota "pyhimyksen" vaimoa (ja lapsia). Oma ukko ei ollut mikään varsinainen julkkis mutta keikkaileva artisti kuitenkin, ja mulle kävi samalla tavalla. Vuosia jatkunut salasuhde, josta syntyi lapsi. Nöyryyttävintä oli myöhemmin kuulla, miten "kaikki" olivat tienneet asiasta paitsi minä, äijä eleli ihan surutta kaksoiselämää tasan siihen asti kun jäi kiinni. Olisi halunnut jatkaa vielä, uhriutui oikein lahjakkaasti ja väänsi toisesta naisesta syyllisen. En pystynyt jatkamaan. Mies sitten muutti suoraan tän toisen perheensä luokse. Sain vielä ilkkuvia viestejä pitkään tältä toiselta naiselta, miten en ole osannut tyydyttää miestäni riittävästi enkä ole niin kaunis,nuori ja timmikään kuin tämä neitonen itse . Eron aikaan meidän lapset oli 7kk, 4v ja 8v. Alkuun mies tapasi heitä jonkin verran, nykyään satunnaisesti enää vanhinta. Kaikki lapset kuitenkin käytännössä vieraantuneet isästään. No, minä ne lapset olin siihenkin asti lähes yksin hoitanut. Vaikka yhteisesti kaikki haluttu ja tehty.
Tuon tapauksen jälkeen sairastuin psyykkisesti, ensin unettomuuteen, sitten ahdistuneisuushäiriöön, masennukseen, syömishäiriöön, paniikkihäiriöön ja traumaperäiseen stressihäiriöön. Tämän ketjun lukeminen toi taas ihan fyysisinä tuntemuksina ne muistot pintaan; en meinaa saada henkeä, kädet tärisee ja vatsaan sattuu. Oon käynyt jo vuosia psykoterapiassa, mutta en usko "paranevani" koskaan entiselleni enää.
Nämä ei todellakaan ole mitään leikin asioita. Oksettaa niin ihmisten itsekkyys.
Tsempit ja halaus sulle ❤️
Vierailija kirjoitti:
Mä en oo mikään vuoden mies
Aikakapselissa kulmasohvan kyydis olohuonemies
Niin lähel peilii et mun nenä on lytyssä
Ateria pytyssä, likapyykit mytyssä
En häpee täällä sitä mitä sä näät
Vaan sitä minkä kätken, mun epäelämää
Pelkään, et kaikille paljastuu et mä oon
Sellanen kun mä oon
Mikä tässä nyt sitten on pyhimys on todella avoimesti puhunut sekä lyrikoillaan ilmaissut asiat ja itsensä kuten on!
Tuskin yhtään enempää salaa muiltakaan!
Yllätys nämä paljastukset ovat vain niille jotka eivät silmiään halua avata.
"
Pidä breikki ja palaa pettäjäks
Miten olla streitti ja saada se kestäväks?
Mut beibi, beibi, se on edelleen meitsi
Oon sidottuna sellis, sniikkaa mulle veitsi
Pakkomielteiden ja pelon punoma kudos..."
ja aivan jokaisella ne omat heikkoidet on vaikka kuinka sitä enkelikehää yrittäisi kiillottaa, pyhimys nyt sentään on edes rehellinen omistaan.
Surullista .. Mä, kun niin luulin, että Pyhimys olis hyvä tyyppi. Ihan hyviä kappaleita kans tehnyt, mutta en varmaan kuuntele enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perus groupie siis toi muija.Jep perus groupie, eikä edes Pyhimystä ihmeellisemmän näköinen. Selvästi sellaista naistyyppiä, joka haluaa tulla "vahinkoraskaaksi" julkkikselle. Aivan kuin Halla-ahon rakastajatar. Ehkäisyä ei voi tietenkään käyttää eikä aborttia tehdä.
No hupsista vaan. Ihan samalla tavalla Pyhikselläkin velvollisuus tuollaisessa sivusuhteessa ihan itse käyttää sitä kondominehkäisyä. Vähintä mitä tuossa tilanteessa vaimonsa eteen voisi tehdä, mutta ei ilmeisesti sitäkään vähää viitsinyt.
Miksi pitää heti hyökätä ja uhriutua? Sanoinko ettei miehellä ole velvollisuutta huolehtia ehkäisystä, totta kai on. Mutta kyllä se nyt h--etti sentään on loppupeleissä enemmän naisesta kiinni antaako miehen ensin työntyä suojaamattomana sisäänsä JA varsinkin päättääkö synnyttää äpärälapsen. Mies voi vaikuttaa omalta osaltaan vain kumin käyttöön, mutta nainen voi vaikuttaa siihen antaako miehen panna paljaalla itseään ja abortoiko sikiön. Mies ei voi valita aborttia, vaikka kuinka haluaisi. Nainen sen sijaan tietää aina raskaudestaan ja hänellä on mahdollisuus korjata tapahtunut virhe viimeistään siinä vaiheessa, kun raskaustesti näyttää plussaa. Enkä siis puolustele Pyhimystä tai ketään miestä vaan totean tosiasian. Tällä naikkosella oli mahdollisuus tehdä toisenlainen valinta, mutta eipä tehnyt ei. Nämä on juuri niitä julkisuudennälkäisten hupakkojen ankkurilapsia, joilla joku hölmö julkimo saadaan aina napattua/kiristettyä elättäjäksi, se on kato se lippu ns. hyvään elämään.
Niin mieshän on aina pieni avuton pieni parka jolle vaan tapahtuu asioita eikä hän voi itse asioille mitään ja maailma on täynnå pahapahanaisia joilla on kaikki aikuisen vastuu hoidettavana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perus groupie siis toi muija.Vai olisikohan tämä vaikutusvaltainen Mikko Mallikas käyttänyt nuorta, laulajaksi haluavaa naista seksilelunaan?
Entä jos nuori ja kaunis nainen käyttää Mikkoa pääsylippunaan julkisuuteen?
Voittaako kummatkin vai eikö kukaan?
Nyt te unohdatte tän kohon myötä asiat mitä on tehnyt hyväksi!
Moniko muu on tehnyt samaa ja noussut huumeita ja hyväksikäyttöjä vastaan tuolla?
Eikö mkdmsk tuotot mene perheen hyväksi, sen kuolleen räppärin? Entä bentso entä tämä tyttö josta kukaan ei tietäisi?
Vierailija kirjoitti:
Pyhimyksellä vaikuttaa olevan hänen sanoitustensa sekä mediassa esiintymisen (esim. lehtijutut, videoidut haastattelut) perusteella lievä ns. high-functioning autismi, tai vähintään paljon lieviä asperger-tyyppisiä piirteitä. Tunnistan kaltaiseni.
Tällaiselle ihmiselle salasuhteiden ylläpito on tunnepuolella helpompaa, koska autistit ovat taitavia sulkemaan asioita pois mielestä ja siten hallitsemaan tunne-elämäänsä ja olemaan potematta huonoa omatuntoa.
Näin olen itsekin käyttäytynyt joskus, eli samaistun Pyhimykseen, vaikka tiedän, ettei se ole moraalista ja normien mukaista toimintaa.
Jospa et nyt kuitenkaan tekisi mitään kotidiagnooseja ja levittelisi aivan perättömiä väitteitä HFA:sta. Asia kun menee todellisuudessa aivan päinvastoin: Asperger-piirteiset voivat olla mitä uskollisimpia kumppaneita, koska heille korkea moraali ja ehdoton rehellisyys ovat usein keskivertoa huomattavasti tärkeämpiä arvoja. Assit ovat niin rehellisiä, että he usein möläyttävät ääneen sellaisetkin ajatukset, jotka kannattaisi pitää oman päänsä sisällä. Tuo sinun kertoma viittaisi ennemminkin jonkinlaiseen persoonallisuushäiriöön tms.
Ihan selkeesti on ulkonäön perusteella Kuoppalan rouvan ja tän Emman tyttäret siskoksia.
Ohis. Salavauva, ei hitto mikä sana.
Olen sinkku ja sen kumin kanssa tosiaan tulee touhuttua, kun partneritkin vaihtuu toisinaan. Viimeisen vuoden aikana niitä riekaleita on keräilty sitten tuolta sisuksista pariinkin otteeseen ja pitipä sieltä kerran kaivella taskulampun valossa kokonainen kon*omikin.
Ettei sekään nyt aina niin varmaa ehkäisyä ole. Tosin olen sitten kyllä aina hakenut jälkiehkäisyn varmuuden vuoksi....