Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En löytänyt hyvää naista, eikä sellaista löydy monille muillekaan sinkkumiehille.

Vierailija
27.02.2020 |

Olen 33v, korkeakoulutettu mies. Tällä hetkellä työskentelen opettajana lukiossa. Vapaa - ajalla harrastan salilla käymistä, lautapelejä, fiktion kirjoittamista ja vietän aikaa kavereiden kanssa. Luonteeltani olen rento, helposti lähestyttävä, hauska ja tulen toimeen monenlaisten ihmisten kanssa.

No, arvatkaa montako kertaa olen ollut vakavassa parisuhteessa? Tasan nolla. Vaikka olen kokeillut etsiä sellaista parikymppisestä lähtien. Deittailuun olen kokeillut Tinderiä, mutta mätsejä tulee todella harvoin (ja ne harvat poistavat, kun kuulevat 168cm pituuteni). Yliopistolla harrastin rohkeasti silmäpeliä ja flirttailin, mutta siellä suurin osa naisista tuntui olevan varattuja. Opiskelijabileissä tai baarissa kukaan ei osoittanut kiinnostusta, paitsi keski-ikäiset naiset päissään.

Tällainen kokemus siis ihan normaalilta ja fiksulta mieheltä nykyajan deittailusta. Ja tunnen kymmeniä samassa tilanteessa olevia nuoria miehiä, jotka koulutettuja ja vähintään ihan tavallisen näköisiä.

Kommentit (682)

Vierailija
121/682 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinhän se on. Ei riitä kauniskasvoisia salikissoja jokaiselle. Vähempään en tyydy. Mielummin sitten yksin. :/

M31, DI

Eihän sinun tarvitsekaan, kun oletetaan että olet komeakasvoinen salimies.

Olen jo DI, eikö sen pitäisi riittää?Tsiisus mitä kriteerejä taas naisilla🙄

M31, DI

Ei voi kuin ääneen nauraa tälle harhaisuudelle. Itse jantteri vaatii kauniskasvoisen salikissan, mutta kun kauniskasvoinen salikissa vaatii komeakasvoisen salimiehen, aletaan ulisemaan kriteereistä. Tämän on pakko olla provo. Kukaan ei voi olla näin sakea.

Mutta onhan hän sentään DI 😂

Tää on miehillä TODELLA yleinen ajattelutapa. Oletetaan että koulutuksella saa naisen kuin naisen. Sori vaan, ei mene niin, joten niitä omia tutkintoja on ihan turha läväyttää naamalle heti kättelyssä. Tuskinpa olen ainut nainen, jota kiinnostaa miehessä ihan muut asiat.

Vierailija
122/682 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se voi olla tuo pituus tai sitten sinulla on liian kovat vaatimukset. Myöskin se, että jos tuossa iässä ei vielä ole ollut parisuhteessa, on punainen lippu. 

Entä jos lähtisit lähestymään asiaa toiselta kantilta ja ystävystymään naisten kanssa? 

Näissäkin nyt tavallaan taas käännetään se niin, että miehen pitäisi tehdä sitä ja miehen pitäisi tehdä tätä, ja mielellään vielä kasvaa pituutta, vaikka lopulta kyse on pitkälti siitä, että naiset eivät koskaan ole halunneet, toistan halunneet, olla sen miehen ystäviä. Miten silloin se mies olisi voinutkaan olla siinä iässä parisuhteessa? Miksi se punainen lippu heiluu silloin vain miehelle, vaikka naisiahan tästä asiasta pitäisi vastuuttaa?

Miten esimerkiksi minä olisin millään tavalla vastuullinen sinun pariutumisestasi?

Sisko hyvä: et mitenkään. Sitä vain, että kun kerran naiset eivät halua olla miehen kanssa ystäviä, niin miksi vain miestä syytetään? Miksi ei kysytä että miksi naiset eivät halua olla ystäviä miehen kanssa? Oletetaan automaattisesti että miehessä on vika, ja end of discussion :o

Jos toistuvasti käy niin, ettei toiset ihmiset halua olla jonkun henkilön ystäviä niin missäköhän on vika? Ainoa yhteinen tekijä näille tapauksille on se, jonka kanssa ei haluta ystävyyttä. Mistä ksi se olisi randomien muiden ihmisten vika tai ongelma. Ei kukaan voi olettaa, että muiden on tehtävä juuri sinun hyväksesi jotain. Ei sitä ystävyyttä voi pakottaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/682 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se voi olla tuo pituus tai sitten sinulla on liian kovat vaatimukset. Myöskin se, että jos tuossa iässä ei vielä ole ollut parisuhteessa, on punainen lippu. 

Entä jos lähtisit lähestymään asiaa toiselta kantilta ja ystävystymään naisten kanssa? 

Näissäkin nyt tavallaan taas käännetään se niin, että miehen pitäisi tehdä sitä ja miehen pitäisi tehdä tätä, ja mielellään vielä kasvaa pituutta, vaikka lopulta kyse on pitkälti siitä, että naiset eivät koskaan ole halunneet, toistan halunneet, olla sen miehen ystäviä. Miten silloin se mies olisi voinutkaan olla siinä iässä parisuhteessa? Miksi se punainen lippu heiluu silloin vain miehelle, vaikka naisiahan tästä asiasta pitäisi vastuuttaa?

Miten esimerkiksi minä olisin millään tavalla vastuullinen sinun pariutumisestasi?

Sisko hyvä: et mitenkään. Sitä vain, että kun kerran naiset eivät halua olla miehen kanssa ystäviä, niin miksi vain miestä syytetään? Miksi ei kysytä että miksi naiset eivät halua olla ystäviä miehen kanssa? Oletetaan automaattisesti että miehessä on vika, ja end of discussion :o

Minä yritän ystävystyä sadan erilaisen ihmisen kanssa. Kukaan heistä ei halua ystävystyä minun kanssani. Mistä lähden etsimään "vikaa"?

Tietenkin vuorovaikutustaidoista. -eri-

Niin, minun vai niiden sadan muun?

Tämän pitäisi olla kysymys johon pystyy vastaamaan ihan maalaisjärkeä käyttämällä. On aika hämmästyttävä ajatus että joku ei tajua sitä että jos sadasta muuten sopivasta ihmisestä kukaan ei halua hengata sun kanssa syypää löytyy peilistä.

Vierailija
124/682 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinhän se on. Ei riitä kauniskasvoisia salikissoja jokaiselle. Vähempään en tyydy. Mielummin sitten yksin. :/

M31, DI

M31, DI

Ei voi kuin ääneen nauraa tälle harhaisuudelle. Itse jantteri vaatii kauniskasvoisen salikissan, mutta kun kauniskasvoinen salikissa vaatii komeakasvoisen salimiehen, aletaan ulisemaan kriteereistä. Tämän on pakko olla provo. Kukaan ei voi olla näin sakea.

Tää on miehillä TODELLA yleinen ajattelutapa. Oletetaan että koulutuksella saa naisen kuin naisen. Sori vaan, ei mene niin, joten niitä omia tutkintoja on ihan turha läväyttää naamalle heti kättelyssä. Tuskinpa olen ainut nainen, jota kiinnostaa miehessä ihan muut asiat.

Ei ihme kun tuota ne hokee toisilleen eikä kuuntele ollenkaan mitä naiset sanoo.

Vierailija
125/682 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse saan naisia koska olen itsevarma. Suomi on epävarmojen ihmisten maa, naisista ja miehistä paistaa häpeä ja se etteivät usko itseensä pätkääkään. Itsevarmalla miehellä flaksi käy.

Vierailija
126/682 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M31, DI

M31, DI

Toivottavasti tämä oli sarkasmia.

Vierailija
127/682 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suuri osa naisista ei valitse miestä pituuden perusteella. Eli turha väittää että miehen olis pakko kasvaa pituutta että sais parisuhteen.

Miksi minä olen antanut pakit minulle flirttaileille miehille. Jälkikäteen miettien olen varmaan tyrmännyt ainakin 5 miestä koska en ole tajunnut että he flirttailevat minulle ym. Eli olen vasta päivien-vuosien päästö tajunnut että kyseisessä tilanteessa mies taisikin ehdotella muutakin kuin kaveruutta. Eli jos nainen ei heti syty niin mieti voitko vielä vähän selvemmin kysyä naista vaikka treffeille (enkä tarkoita jankuttamista jne mutta osa miehistä lähestyy niin kaverillisesti ettei nainen edes tajua että olisi kyse muustakin).

Yksi mies sai pakit kun olisi halunnut viedä minut kotiinsa ja tutustumaan kahden vuoden ikäiseen poikaansa jonka yksinhuoltaja kuulemma oli. Lapsi ei ollut este sillä olen aina ollut todella lapsirakas mitta en halua miestä joka tuo naisen suoraan baarista lapsensa luo ja pitää tätä ihan ok tapana. Minusta lapselle esitellään uusi tyttö/poika kaveri vasta kun ollaan vakavammalla pohjalla. Muutenkin arvomaailmaailma kuulosti liian erilaiselta vaikka muuten tyyppi oli kyllä kiinnostava.

Joskus aikataulu ei vaan ole sopinut. Yksi poika olisi halunnut tutustua minuun mutta olin viimeistä iltaa kyseisellä paikkakunnalla jossa olin asunut neljä vuotta ja muutin seuraavana päivänä. Halusin viettää viimeisen illan opiskelijakavereiden kanssa koska sitten lähdimme kaikki ympärisuomea. Muina iltoina olisin ollut todella kiinnostunut tuosta tyypistä.

Miehen pituudella ei ole minulle mitään merkitystä. Tärkeintä on arvot, käyttäytyminen ym.

Mutta vinkkinä miehille että älkää otatko niin kauhean henkilökohtaisesti jos nainen ei heti ole lähdössä mukaan. Voi olla että juuri silloin naisella on huono päivä/murheita joiden takia ei jaksa tutustua uusiin ihmisiin/ muuten huono hetki jne. Monet tilanteissa joissa jätin flirttailevan miehen huomiotta tai en heti lähtenyt mukaan olisi saanut vietyä toisenlaiseksi. Jos ne miehet olisivat pyytäneet esim että voitaisiinko nähdä joskus uudestaan kahvilla/ kyseisessä baarissa ym niin suurimmalle osalle olisin kertonut että mielelläni. Ja se että muistan vieläkin monia näistä miehistä kertonee että minulle nuo lähestymiset olivat kuitenkin tosi tärkeä juttu. Eli olette tehneet minut iloiseksi vaikka homma ei syystä tai toisesta johtanutkaan juuri silloin enempään.

Herran jumala mitä selitystä! Onko naisille jotenkin vaikeaa ajatella että lähestyisivät miestä ystävänä, eivätkä aina asemoisi itseään passiivisen flirttailun kohteeksi? En minä esim. flirttaile tai heitä öögaa kenenkään kanssa, kyllä se on naisten tehtävä ojentaa käsi ja haluta tutustua.

Minä en vonkaa.

Ole vonkaamatta. Miksi kukaan nainen haluaisi sinuun tutustua?

Vierailija
128/682 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko ap:n höpinää opettajana olosta, ei noin idari voi olla ope. Toisekseen siellä opettajakoulutuksessa jos missä olisit joutunut suhteeseen, halusit tai et.

Mulla on 168 cm lyhyt mies, itse olen 173. Muuten hyvä, mutta joissain asennoissa tarvitaan pientä jakkaraa.

Kyllä se on (oma) luonne ja käytös, joka naiset karkottaa.

Vierailija
129/682 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka moni teistä naisettomista ei ole vähääkään kiinnostunut ihmisistä millään tasolla? Naisissakin kiinnostaa vain reikä. Kommentoinnista päätellen teitä löytyy palstalta. Kyseessä voi olla skitsoidi eli eristäytyvä persoona mikä ehkä kuulostaa pahemmalta kuin onkaan, koska pystyvät usein elämään ihan siedettävää elämää eivätkä kärsi suuremmin angstista tai ole psykoottisia. Kuitenkin reiän saannin näkökulmasta voisi olla hyödyllistä tiedostaa tämä ominaisuus itsessä.

Vierailija
130/682 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M31, DI

M31, DI

Tinderissä tulee vastaan ne iänikuiset OKT:t, veneet, hienot autot ja pukumiehet. Hyvät herrat, olemme Suomessa emmekä missään kehitysmaassa! Kuka sinä olet? Mua ei kiinnosta mr. titteli tai omaisuus, vaan ihminen itsessään.

Vierailija
131/682 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tämä on mahdollista? Palstalla kun jatkuvasti kerrotaan miten miesten on helppo saada parisuhde.

Vierailija
132/682 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä jo luovutin kun en jaksa enää yrittää. Jos johonkin kiinnostavaan naiseen sattuu arjessa vahingossa tutustumaan niin hyvä. Muutoin en enää yritä etsiä parisuhdetta.

M37

Sama vika itsellä. Eivät tule kotoa noutamaan, tiedän kyllä. Onneksi pärjään yksin aivan hyvin. Ehkä se on sitten se minun vikani.

Jos ei vain tapaa ketään, eikä rakastu, niin minkä tälle tekee?

Vierailija
133/682 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M31, DI

M31, DI

Vegaanivitsi päivitettynä nykypäivään: mistä nainen tunnistaa di:n baarissa? Tämä kertoo koulutuksensa ensimmäisenä.

Joo, ei paljon kiinnosta nämä leijuvat otm:t ja ktm:t. Jos olisin kiinnostunut jostain kyseisestä tutkinnosta, olisin itse hakenut opiskelemaan alaa.

Sivusta

Vierailija
134/682 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse saan naisia koska olen itsevarma. Suomi on epävarmojen ihmisten maa, naisista ja miehistä paistaa häpeä ja se etteivät usko itseensä pätkääkään. Itsevarmalla miehellä flaksi käy.

Osa naisista onkin alkanut karkaamaan ulkomaille. Olin hetken aikaa töissä Saksassa ja siellä miehet eivät ollenkaan arastelleet tulla juttusille, saati oman itsetuntonsa kanssa. Rahaa ei hierottu naamalle, mutta omaisuutta uskallettiin kuitenkin esitellä hyvänmaun rajoissa.

Vierailija
135/682 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä jo luovutin kun en jaksa enää yrittää. Jos johonkin kiinnostavaan naiseen sattuu arjessa vahingossa tutustumaan niin hyvä. Muutoin en enää yritä etsiä parisuhdetta.

M37

Sama vika itsellä. Eivät tule kotoa noutamaan, tiedän kyllä. Onneksi pärjään yksin aivan hyvin. Ehkä se on sitten se minun vikani.

Häh. Pärjäät hyvin yksin, et rakastu. Puuttuuko sinulta siis jotain? En ymmärrä ongelmaasi.

Vierailija
136/682 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettajan ammatilla ei voi kehuskella kavereille ja minimipituudestakin puuttuu yli 10 senttiä. En ihmettele ettei seuraa löydy. Kannattaa hankkia ulkkari

Vierailija
137/682 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M37

Kaksi vaihtoehtoa. Joko hyväksyy tämän ja tekee elämästään itselleen hyvän. Toinen vaihtoehto on kakea aktiivisemmin. Oma valinta kumpi miellyttää enemmän. Jos on odotellut lähes neljäkymppiseksi asti sattumaa niin tuskimpa kohdalle osuu, mikäli ei mitään omassa käytöksessään ja tavoissaan muuta.

Vierailija
138/682 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M37

Häh. Pärjäät hyvin yksin, et rakastu. Puuttuuko sinulta siis jotain? En ymmärrä ongelmaasi.

Pystyn kuvittelemaan "pärjäämistä" paremmankin elämän. Se voi toki olla kuvitelmaa vain. Onhan se hieno homma, ettei yksinelo ole jatkuvaa kitumista sentään, muuten menisi hankalaksi.

Vierailija
139/682 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M37

Kaksi vaihtoehtoa. Joko hyväksyy tämän ja tekee elämästään itselleen hyvän. Toinen vaihtoehto on hakea aktiivisemmin. Oma valinta kumpi miellyttää enemmän. Jos on odotellut lähes neljäkymppiseksi asti sattumaa niin tuskimpa kohdalle osuu, mikäli ei mitään omassa käytöksessään ja tavoissaan muuta.

Korjattu hakea

Vierailija
140/682 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M37

Tapaa enemmän ihmisiä. Hanki joku harrastus jossa tapaat hemmetisti ihmisiä. Mitä erikoisempi tyyppi olet, sitä enemmän sun täytyy tavata ihmisiä. Monesti käy päinvastoin, eli eristäydytään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi