Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En löytänyt hyvää naista, eikä sellaista löydy monille muillekaan sinkkumiehille.

Vierailija
27.02.2020 |

Olen 33v, korkeakoulutettu mies. Tällä hetkellä työskentelen opettajana lukiossa. Vapaa - ajalla harrastan salilla käymistä, lautapelejä, fiktion kirjoittamista ja vietän aikaa kavereiden kanssa. Luonteeltani olen rento, helposti lähestyttävä, hauska ja tulen toimeen monenlaisten ihmisten kanssa.

No, arvatkaa montako kertaa olen ollut vakavassa parisuhteessa? Tasan nolla. Vaikka olen kokeillut etsiä sellaista parikymppisestä lähtien. Deittailuun olen kokeillut Tinderiä, mutta mätsejä tulee todella harvoin (ja ne harvat poistavat, kun kuulevat 168cm pituuteni). Yliopistolla harrastin rohkeasti silmäpeliä ja flirttailin, mutta siellä suurin osa naisista tuntui olevan varattuja. Opiskelijabileissä tai baarissa kukaan ei osoittanut kiinnostusta, paitsi keski-ikäiset naiset päissään.

Tällainen kokemus siis ihan normaalilta ja fiksulta mieheltä nykyajan deittailusta. Ja tunnen kymmeniä samassa tilanteessa olevia nuoria miehiä, jotka koulutettuja ja vähintään ihan tavallisen näköisiä.

Kommentit (682)

Vierailija
1/682 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö

Vierailija
2/682 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo pituus kyllä ei ole mikään selitys. Ja itsehän sanot, ettet ole löytänyt kiinnostavia ihmisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/682 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kokeilitko niitä keski-ikäisiä naisia?

Vierailija
4/682 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehtiihän sitä vielä.

Vierailija
5/682 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo pituus kyllä ei ole mikään selitys. Ja itsehän sanot, ettet ole löytänyt kiinnostavia ihmisiä.

Ei ole löytänyt hyvä naista, se on vähän eri asia. Eikä se tilanne ole ainakaan paranemaan päin keski-ikää lähentyessä.

Vierailija
6/682 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta 168cm mies on sopivan pituinen, itse olen alle tuon pituuden. Kaksimetrinen olisi minulle kauhistus. Olen sinkku, melkein ikäisesi ja lapseton. Mutta en pyöri missään kanavilla enkä aktiivisesti etsi kumppania, ja ulkonäöllisesti olen alta keskiverron. Tuskin olen ainoa, mutta olemme piilossa raadolliselta maailmalta..

Mikä on mielestäsi hyvä nainen? Täydellisiä miehiä ja naisia ei olekaan, tämä seikka unohtuu helposti tänä päivänä. Lopulta jokaisen ihmisen sisällä asuu iso maailma, ja ulkokuori ei aina paljasta, mitä kaikkea sieltä löytyy.

Joka tapauksessa, toivon sinun elämääsi myönteisempiä tuulia.

N

Vierailija
7/682 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites työpaikalla? Siellähän on naisia enemmistö, eikä olisi eka kerta kun opet löytää toisensa <3

Pituus ei selitä yhtään mitään, ja miksi edes haluaisit suhteeseen sellaisen törpön kanssa, jolle joku noin pintapuolinen asia on tärkeää? 

Tsemppiä, kyllä sinäkin vielä hyvän puoliskon löydät!

Vierailija
8/682 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä ovat sinun vaatimuksesi naiselle? Veikkaan, että tässä asiassa menet metsään ja lujaa. Sanot jo aloituksessasi yhden määritelmän, eli hyvän, mutta mitä se sinun mielestäsi tarkoittaa? Kaunista ilmeisesti? Korkeasti koulutettua?

Vierailija
9/682 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän se on. Ei riitä kauniskasvoisia salikissoja jokaiselle. Vähempään en tyydy. Mielummin sitten yksin. :/

M31, DI

Vierailija
10/682 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt tuntuu siltä ettei täällä tärppää niin voithan mennä Ruotsin puolelle kokeilemaan onneasi. Kuulemma siellä naiset huhuilevat korkeakoulutettujen miesten perään, jota sanoit itse olevasi.

Vierailija
11/682 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinhän se on. Ei riitä kauniskasvoisia salikissoja jokaiselle. Vähempään en tyydy. Mielummin sitten yksin. :/

M31, DI

Eihän sinun tarvitsekaan, kun oletetaan että olet komeakasvoinen salimies.

Vierailija
12/682 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa rukata ihan ensiksiksi sitä omaa käsitystään "hyvästä" naisesta. Suurin osa ihmisistä on hyviä ja tavallisia asiansa hoitavia. Sitten voit mietiskellä ,mitä sinulla ylipäätään tarjottavana toisille ihmisille. Sen jälkeen ryhdyt etsimään sitä yhteensopivuutta.

Vierailija
13/682 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet yksin, koska olet ollut kiinnostunut omaan tasoosi nähden liian kauniista naisesta.

Alenna rimaa; otat sen harmaan hiirulaisen, tai pullukamman naisen tai pienitissisen ja naamasta vaatimattoman naisen.

Ikisinkkunaisia riittää kyllä, ihan samoin kuin ikisinkku miehiä.

Vierailija
14/682 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M31, DI

Hakematta tuli mieleen että katsoisitko tuota lausettas sanotaan viisikymppisenä ja toteaisit että hitto vie että olin lapsellinen 31-vuotiaana. N50

Vierailija
15/682 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sun ongelmasi on passiivisuus. Kuten tässä ketjussakin.

Vierailija
16/682 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin sen verran fiksu armeijassa jo että päättelin ettei tästä pituus kasva enää.

Päätin että ei kannata käydä ollenkaan kouluja lukion jälkeen.

Ja oikeassa olinkin.

T: 166cm mies

Vierailija
17/682 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä nähnyt naisen kysyvän pituuttani deittisovelluksissa. Minulla ei ole pituutta mainittuna enkä koskaan sitä kerro, mutta silti naiset kysyvät treffeille.

Joten miten se pituus siis tulee esille? Mainitsetko itse varmistukseksi jo kuin etukäteen varoittaen että olet lyhyempi?

Vierailija
18/682 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet yksin, koska olet ollut kiinnostunut omaan tasoosi nähden liian kauniista naisesta.

Alenna rimaa; otat sen harmaan hiirulaisen, tai pullukamman naisen tai pienitissisen ja naamasta vaatimattoman naisen.

Ikisinkkunaisia riittää kyllä, ihan samoin kuin ikisinkku miehiä.

Pitää näin pienitissisenä naisena varoa ettei tule omalle kohdalle tyytyjää. Olisi kamalaa olla jollekin hätävarana :(

Vierailija
19/682 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään lyhyet miehet kelpaavat vain ylipainoisille naisille. Enää ei voi kompensoida edes varallisuudella tai sivistyksellä, koska naiset ovat menneet nuorehkoissa ikäluokissa miesten ohi.

Vierailija
20/682 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti et opeta suomen kieltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kahdeksan