Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En löytänyt hyvää naista, eikä sellaista löydy monille muillekaan sinkkumiehille.

Vierailija
27.02.2020 |

Olen 33v, korkeakoulutettu mies. Tällä hetkellä työskentelen opettajana lukiossa. Vapaa - ajalla harrastan salilla käymistä, lautapelejä, fiktion kirjoittamista ja vietän aikaa kavereiden kanssa. Luonteeltani olen rento, helposti lähestyttävä, hauska ja tulen toimeen monenlaisten ihmisten kanssa.

No, arvatkaa montako kertaa olen ollut vakavassa parisuhteessa? Tasan nolla. Vaikka olen kokeillut etsiä sellaista parikymppisestä lähtien. Deittailuun olen kokeillut Tinderiä, mutta mätsejä tulee todella harvoin (ja ne harvat poistavat, kun kuulevat 168cm pituuteni). Yliopistolla harrastin rohkeasti silmäpeliä ja flirttailin, mutta siellä suurin osa naisista tuntui olevan varattuja. Opiskelijabileissä tai baarissa kukaan ei osoittanut kiinnostusta, paitsi keski-ikäiset naiset päissään.

Tällainen kokemus siis ihan normaalilta ja fiksulta mieheltä nykyajan deittailusta. Ja tunnen kymmeniä samassa tilanteessa olevia nuoria miehiä, jotka koulutettuja ja vähintään ihan tavallisen näköisiä.

Kommentit (682)

Vierailija
41/682 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkuja ja "yksin  jääneitä" on niin paljon, että eiköhän sieltä löydy jokunen ihan normaali ja mukavakin mies tai nainen. Itseni lisäksi siis. Ei elämässä aina kaikki mene niinkuin unelmoi, eikä kaikkea saa yrittämällä tai yrittämättä. 

Vierailija
42/682 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen vain 180 cm mies, ja samansuuntaisia kokemuksia ap:n kanssa.

Kyllä se on niin että markkinat ovat naisten. Siinä jää tällainen tavallinen kiva mies nopeasti ulos.

Teuvokin todisti rahalla olevan voimaa. Muuten en neuvo ottamaan tuosta miehestä mitään mallia, paitsi käyttämällä samaa taktiikkaa naisen etsinnässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/682 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä nähnyt naisen kysyvän pituuttani deittisovelluksissa. Minulla ei ole pituutta mainittuna enkä koskaan sitä kerro, mutta silti naiset kysyvät treffeille.

Joten miten se pituus siis tulee esille? Mainitsetko itse varmistukseksi jo kuin etukäteen varoittaen että olet lyhyempi?

Mistä etsit naista? En ole ap, mutta multa naiset ovat kysyneet pituutta jossain kohtaa keskustelua noin 80-90% tapauksissa. Tämä siis ilman, että olen vienyt keskustelua aiheeseen

Vierailija
44/682 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainen on hyvä nainen? Pitääkö olla kaunis ja minkä ikäinen?

Viime päivien keskusteluista tullut huomattua ettei miesten mukaan rumat naiset ansaitse mitään hyvää kohtelua. Tämä säästetään kauniille naiselle joita eivät ilmeisesti saa treffeille asti... Niin, jos et pysty käyttäytymään rumankaan seurassa miten sitten sen kauniin kanssa? Kauniitkin ihmiset yleensä haluavat kohdella muita tasavertoisesti, ellei satu olemaan kumppaninsa kaltainen nilkero. Enemmistö kuitenkaan ei ole mitään mulkkuja.

Niinpä. Miehen oikea luonne näkyy siitä miten kohtelee niitä joista ei ole itselle edes potentiaalista hyötyä. Mahdoton ajatus palstan narsistisille "kiltti"-miehille.

Vierailija
45/682 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet yksin, koska olet ollut kiinnostunut omaan tasoosi nähden liian kauniista naisesta.

Alenna rimaa; otat sen harmaan hiirulaisen, tai pullukamman naisen tai pienitissisen ja naamasta vaatimattoman naisen.

Ikisinkkunaisia riittää kyllä, ihan samoin kuin ikisinkku miehiä.

Pitää näin pienitissisenä naisena varoa ettei tule omalle kohdalle tyytyjää. Olisi kamalaa olla jollekin hätävarana :(

Oletko koskaan kuullut rakastumisesta? Kun johonkin oikeasti rakastuu, ei häneen enää "tyydy" koska se on juuri se ihminen jonka haluat ja hän kelpaa sellaisena kuin on.

Ap ja kaltaisensa eivät rakastu. Koko konsepti on heille käsittämätön.

Tässä minäkin uskon piilevän totuuden. Etsitään parisuhdetta sen sijaan, että nautittaisiin elämästä ja tutustuttaisiin uusiin ihmisiin, myös naisiin ja myös sellaisiin naisiin, jotka ovat varattuja, vanhempia tai eivät kiinnosta ps-mielessä. Hakataan Tinderiä sormenpäät ruvella sen sijaan, että mentäisiin erilaisiin tapahtumiin ja tutustuttaisiin ennakkoluulottomasti ihmisiin. Parisuhde tulisi sitten seurauksena siitä, kun jossain vaiheessa tutustuttaisiin sellaiseen naiseen, joka vie jalat alta eli rakastuttaisiin.

Ap:lle totean ihan vilpittömästi, että ikää alkaa olla aika lailla. Ikäisesi naiset alkavat olla äitejä tai ainakin varattuja.

Itse en ikinä kehottaisi "alentamaan rimaa". Se on täysi vastakohta rakastumiselle.

Vierailija
46/682 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se on niin että markkinat ovat naisten. Siinä jää tällainen tavallinen kiva mies nopeasti ulos.

Teuvokin todisti rahalla olevan voimaa. Muuten en neuvo ottamaan tuosta miehestä mitään mallia, paitsi käyttämällä samaa taktiikkaa naisen etsinnässä.

Sun mielestä hyvä nainen on semmoinen, joka lankeaa rahan edessä. Just.

Vierailija
47/682 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain 180 cm mies? Kyllä nyt on taas itsepetos huipussaan. Mun mies on 183 cm ja joku aika sitten ihmettelin kirkossa kuinka hän näytti varsinaiselta hujopilta kirkon ehtoollisjonossa, jossa seisoi käytävä täynnä tavallisen kokoisia rippilasten vanhempia ja sukulaisia. Itselleni 183 cm on jo vähän liiankin pitkä kun olen 160 cm.

Vierailija
48/682 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olin sen verran fiksu armeijassa jo että päättelin ettei tästä pituus kasva enää.

Päätin että ei kannata käydä ollenkaan kouluja lukion jälkeen.

Ja oikeassa olinkin.

T: 166cm mies

Ja tästä uhriutumispäätöksestäsi ei kärsi kuukaan muu kuin sinä itse. LOL

Kirsikkana tämän kakun päällä keikkuu se, että lopulta nämä vielä syyttävät naisia omasta onnettomuudestaan.

Olen lyhyt -> en kehitä itseäni henkiselläkään puolella -> lällällää, kiusallani syrjäydyn -> naisten syy että minä olen yksin!

Jep.

Vierailija
49/682 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet yksin, koska olet ollut kiinnostunut omaan tasoosi nähden liian kauniista naisesta.

Alenna rimaa; otat sen harmaan hiirulaisen, tai pullukamman naisen tai pienitissisen ja naamasta vaatimattoman naisen.

Pitää näin pienitissisenä naisena varoa ettei tule omalle kohdalle tyytyjää. Olisi kamalaa olla jollekin hätävarana :(

Oletko koskaan kuullut rakastumisesta? Kun johonkin oikeasti rakastuu, ei häneen enää "tyydy" koska se on juuri se ihminen jonka haluat ja hän kelpaa sellaisena kuin on.

Tässä minäkin uskon piilevän totuuden. Etsitään parisuhdetta sen sijaan, että nautittaisiin elämästä ja tutustuttaisiin uusiin ihmisiin, myös naisiin ja myös sellaisiin naisiin, jotka ovat varattuja, vanhempia tai eivät kiinnosta ps-mielessä. Hakataan Tinderiä sormenpäät ruvella sen sijaan, että mentäisiin erilaisiin tapahtumiin ja tutustuttaisiin ennakkoluulottomasti ihmisiin. Parisuhde tulisi sitten seurauksena siitä, kun jossain vaiheessa tutustuttaisiin sellaiseen naiseen, joka vie jalat alta eli rakastuttaisiin.

Ap:lle totean ihan vilpittömästi, että ikää alkaa olla aika lailla. Ikäisesi naiset alkavat olla äitejä tai ainakin varattuja.

Itse en ikinä kehottaisi "alentamaan rimaa". Se on täysi vastakohta rakastumiselle.

Ikää alkaa olla aika lailla? Oletko ihan tosissasi? Ikänsä puolesta ap kelpaa kyllä vielä alle kolmekymppisille, ei se iästä ole vielä kiinni.

Vierailija
50/682 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään lyhyet miehet kelpaavat vain ylipainoisille naisille. Enää ei voi kompensoida edes varallisuudella tai sivistyksellä, koska naiset ovat menneet nuorehkoissa ikäluokissa miesten ohi.

No mikäs niissä ylipainoisissa naisissa on vikana?

Toisinsanoen taas kävi selväksi, että vientiä kyllä olisi enemmänkin, mutta miehelle ei sitten kelpaakaan se mitä on tarjolla (keski-ikäistä, ylipainoista tms.) vaan pitäisi saada nuorta, hoikkaa ja kaunista, tai muuten poljetaan jalkaa ja syytetään yhteiskuntaa.

Vierailija
51/682 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hu*raahan nämä etsii, vaan raha puuttuu.

Toisaalta ei riitä ymmärrys kun aiheena ovat rakastuminen, tunteet tai oikea parisuhde.

Vierailija
52/682 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies on oikein epätoivoinen, silloin rakastumisella ei varmasti ole hänelle parinvalinnassa minkäänlaista painoarvoa. Saattaa ottaa vaan sen jonka saa, vaikka oikeasti tämä ei itseä miellytä. Ts. tyytyy.

Ei se välttämättä ole ihan noinkaan. Itse olin aikoinani se "epätoivoinen mies" ja yritin kyllä pariinkin kertaan seurustella naisen kanssa joista en ollut kauhean kiinnostunut. Aika pian kyllä havaitsin että ei siitä tule mitään eivätkä asiat etene mihinkään. Ei kenenkään kanssa voi olla väkisin.

Mutta sitten onneksi tapasin sen naisen joka vei jalat alta ja silloin tajusin mikä voima rakastumisella on. Ei tämä nainen sinällään ollut sen kummallisempi kuin nuo aikaisemmatkaan mutta koko tunne oli jotain aivan muuta.

Sinä et ehkä pystynyt seurustelemaan epäkiinnostavan naisen kanssa mutta se ei tarkoita, etteikö joku toinen mies voisi pystyä. Jos ei ole valinnanvaraa mutta haluaa parisuhteen (ihan vaan koska parisuhde), silloin tuollaiseen ratkaisuun voi päätyä.

Vierailija
53/682 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri tämä. Lähes kaikki tämänkaltaiset aloitukset huutavat kilometrien päähän sitä miten koko intiimin ihmissuhteen konsepti on aika lailla etäinen. Sitä toista ajatellaan lähinnä ominaisuuksien ja ulkonäön kautta ja kumppani "saadaan". Juuri mitään henkistä ja tunteisiin liittyvää ei mainita.

Minulla oli juuri hetki sitten hieno keskustelu oman teini-ikäisen poikani kanssa joka tuskaili sen ikiaikaisen teinien ajatuksen kanssa eli että "kelpaanko minä kenellekään". Näin lähes viisikymppisen miehen kokemuksella yritin selittää että parisuhde on 99 prosenttisesti sitä että oikeasti viihtyy sen toisen saurassa ja haluaa olla yhdessä. Se ei ole kiinni ulkonäöstä (vaikka senkin pitää jollain tasolla mielyttää) vaan siitä miltä se yhdessäolo tuntuu. Mikään huuma tai himo ei kestä loputtomiin mutta jos toinen tuntuu mukavalta vielä vuosikymmentenkin jälkeen niin asiat ovat aika hyvin.'

Ja sen toisen voi "löytää" oikeasti vain olemalla avoimesti oma itsensä. Jonkun voi "saada" pelaamalla tai esittämällä hienompaa kuin on mutta se tuskin kestää pidempään koska siinä ei ole ihmiset aidosti yhdessä. 

Vierailija
54/682 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilman sarvia ja hampaita sanon, että jos sulla on 180 cm pitkänä aidosti se käsitys että jäät yksin koska olet liian lyhyt, jotain isoa vikaa on realiteettien testauksessa. En osaa kuvitella miten tällainen todellisuusvääristymä pääsee edes syntymään. Ehkä vastaus on trollin kynästä. Ei sekään ei tervettä ole.

Vierailija
55/682 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies on oikein epätoivoinen, silloin rakastumisella ei varmasti ole hänelle parinvalinnassa minkäänlaista painoarvoa. Saattaa ottaa vaan sen jonka saa, vaikka oikeasti tämä ei itseä miellytä. Ts. tyytyy.

Ei se välttämättä ole ihan noinkaan. Itse olin aikoinani se "epätoivoinen mies" ja yritin kyllä pariinkin kertaan seurustella naisen kanssa joista en ollut kauhean kiinnostunut. Aika pian kyllä havaitsin että ei siitä tule mitään eivätkä asiat etene mihinkään. Ei kenenkään kanssa voi olla väkisin.

Mutta sitten onneksi tapasin sen naisen joka vei jalat alta ja silloin tajusin mikä voima rakastumisella on. Ei tämä nainen sinällään ollut sen kummallisempi kuin nuo aikaisemmatkaan mutta koko tunne oli jotain aivan muuta.

Sinä et ehkä pystynyt seurustelemaan epäkiinnostavan naisen kanssa mutta se ei tarkoita, etteikö joku toinen mies voisi pystyä. Jos ei ole valinnanvaraa mutta haluaa parisuhteen (ihan vaan koska parisuhde), silloin tuollaiseen ratkaisuun voi päätyä.

Kyse ei ollut lopulta edes siitä etten olisi pystynyt seurustelemaan noiden naisten kanssa vaan että ne suhteet eivät edenneet luonnollisesti eteenpäin koska sitä aitoa tunnetta ei ollut. Olisi siis pitänyt kauheasti koko ajan väkisin "puskea" asioita eteenpäin. Ja silloin ne harvoin etenevät molempien toiveiden mukaisesti.

Se rakastuminen taas näytti minulle että silloin ne aikaisemmin vaikeat asiat olivatkin äkkiä tosi helppoja ja suhde eteni sen kummemmin yrittämättä.

En toki sano ettei joku voisi luoda suhdetta "hampaat irvessä" mutta se ei ole oikeasti kauhean helppoa ja jos saa kerrankin kokemuksen edes vähän muusta niin eron kyllä tajuaa tyhmempikin.

Vierailija
56/682 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri tämä. Lähes kaikki tämänkaltaiset aloitukset huutavat kilometrien päähän sitä miten koko intiimin ihmissuhteen konsepti on aika lailla etäinen. Sitä toista ajatellaan lähinnä ominaisuuksien ja ulkonäön kautta ja kumppani "saadaan". Juuri mitään henkistä ja tunteisiin liittyvää ei mainita.

Minulla oli juuri hetki sitten hieno keskustelu oman teini-ikäisen poikani kanssa joka tuskaili sen ikiaikaisen teinien ajatuksen kanssa eli että "kelpaanko minä kenellekään". Näin lähes viisikymppisen miehen kokemuksella yritin selittää että parisuhde on 99 prosenttisesti sitä että oikeasti viihtyy sen toisen saurassa ja haluaa olla yhdessä. Se ei ole kiinni ulkonäöstä (vaikka senkin pitää jollain tasolla mielyttää) vaan siitä miltä se yhdessäolo tuntuu. Mikään huuma tai himo ei kestä loputtomiin mutta jos toinen tuntuu mukavalta vielä vuosikymmentenkin jälkeen niin asiat ovat aika hyvin.'

Ja sen toisen voi "löytää" oikeasti vain olemalla avoimesti oma itsensä. Jonkun voi "saada" pelaamalla tai esittämällä hienompaa kuin on mutta se tuskin kestää pidempään koska siinä ei ole ihmiset aidosti yhdessä. 

<3

Vierailija
57/682 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieti nyt itsekin. Täällä käyvät miehet tuntuvat pitävän naisia kuin jonain esineinä jolle voidaan asettaa vaatimuksia. Yleensä vaatimusten mukana nousee luontaisesti taksatkin jonka nämä ulikoiden haavenaiset tietävät tasan tarkkaan. Siksihän ne osaa ottaa omansa jättäen taakseen vikisevän miehen :D

Ei tuo ole minulta mitenkään pois, eikä noilta naisiltaan kun hehän osaa vetää noita ukkoja pässien lailla narusta. Antaa ukkojen uhota, että naisen vanhentuessa he hakevat uuden sillä tyhjentyneellä lompakollaan.

Vierailija
58/682 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikää alkaa olla aika lailla? Oletko ihan tosissasi? Ikänsä puolesta ap kelpaa kyllä vielä alle kolmekymppisille, ei se iästä ole vielä kiinni.

No sittenhän hänellä ei ole mitään ongelmaa.

Vierailija
59/682 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se voi olla tuo pituus tai sitten sinulla on liian kovat vaatimukset. Myöskin se, että jos tuossa iässä ei vielä ole ollut parisuhteessa, on punainen lippu. 

Entä jos lähtisit lähestymään asiaa toiselta kantilta ja ystävystymään naisten kanssa? 

Vierailija
60/682 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kokeilitko niitä keski-ikäisiä naisia?

Tai yrititkö 100 vuotiaita mummoja vanhainkodista ? Niissä on se hyvä puoli, etteivät pääse lujaa karkuun.

Zinc

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän