Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En löytänyt hyvää naista, eikä sellaista löydy monille muillekaan sinkkumiehille.

Vierailija
27.02.2020 |

Olen 33v, korkeakoulutettu mies. Tällä hetkellä työskentelen opettajana lukiossa. Vapaa - ajalla harrastan salilla käymistä, lautapelejä, fiktion kirjoittamista ja vietän aikaa kavereiden kanssa. Luonteeltani olen rento, helposti lähestyttävä, hauska ja tulen toimeen monenlaisten ihmisten kanssa.

No, arvatkaa montako kertaa olen ollut vakavassa parisuhteessa? Tasan nolla. Vaikka olen kokeillut etsiä sellaista parikymppisestä lähtien. Deittailuun olen kokeillut Tinderiä, mutta mätsejä tulee todella harvoin (ja ne harvat poistavat, kun kuulevat 168cm pituuteni). Yliopistolla harrastin rohkeasti silmäpeliä ja flirttailin, mutta siellä suurin osa naisista tuntui olevan varattuja. Opiskelijabileissä tai baarissa kukaan ei osoittanut kiinnostusta, paitsi keski-ikäiset naiset päissään.

Tällainen kokemus siis ihan normaalilta ja fiksulta mieheltä nykyajan deittailusta. Ja tunnen kymmeniä samassa tilanteessa olevia nuoria miehiä, jotka koulutettuja ja vähintään ihan tavallisen näköisiä.

Kommentit (682)

Vierailija
21/682 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En läheskään aina jaksa uskoa näitä "kukaan ei ole koskaan ollut kiinnostunut minusta" juttuja. Hyvin usein kyse on siitä että koska parisuhde- ja deittailukokemusta on niin vähän, niitä kiinnostuksen osoituksia ei vain huomata.

Itse olin jo aika epätoivoinen ikisinkkumies kun 29-vuotiaana vihdoin löysin sen elämäni naisen. Minullakin oli kokemus että ei kukaan ole sitä ennen ollut minusta kiinnostunut. Mutta kun nykyisellä elämänkokemuksellani katselen taaksepäin niin tajua aika monta tilannetta jossa joku nainen oli osoittanut kiinnostuksen merkkejä mutta minä olin tyhmänä vain mennyt eteenpäin niitä huomaamatta.

Miesten pitäisi ymmärtää että ne tavalliset naiset eivät ole mitään tositeeveen tyrkkynaisia jotka kulkevat tapapuoli pitkällä ja rinnat töröllään eteesi ja kiemurtelevat siinä tyrkyllä. Usein jo se että joku nainen tulee hieman yllättävässä tilanteessa puhumaan kanssasi ihan jotain arkista asiaa voi olla merkki kiinnostuksesta. Mutta jos se mies ei siinä tee mitään aloitteeseen viittaavaakaan pitkään aikaan niin ei siitä mitään synny.

Vierailija
22/682 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olin sen verran fiksu armeijassa jo että päättelin ettei tästä pituus kasva enää.

Päätin että ei kannata käydä ollenkaan kouluja lukion jälkeen.

Ja oikeassa olinkin.

T: 166cm mies

Pelasti korttisi oikein.

Itse luovutin siinä vaiheessa kun en päässyt yliopistoon.

Yritin neljä kertaa ja totesin että: "no en tee sitten mitään".

Olen sen verran vaativa että haluan kunnon luksusta tai sitten mennään ihan pohjia myöten.

Mennään sitten näin. Oli muuten aika kova pettymys vanhemmille, kun he kuuluvat menestyvään lössiin ja minä en.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/682 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti et opeta suomen kieltä.

Hyvä vitsi.

Suomenkieli kirjoitetaan yhteen!

Vierailija
24/682 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet yksin, koska olet ollut kiinnostunut omaan tasoosi nähden liian kauniista naisesta.

Alenna rimaa; otat sen harmaan hiirulaisen, tai pullukamman naisen tai pienitissisen ja naamasta vaatimattoman naisen.

Ikisinkkunaisia riittää kyllä, ihan samoin kuin ikisinkku miehiä.

Pitää näin pienitissisenä naisena varoa ettei tule omalle kohdalle tyytyjää. Olisi kamalaa olla jollekin hätävarana :(

Oletko koskaan kuullut rakastumisesta? Kun johonkin oikeasti rakastuu, ei häneen enää "tyydy" koska se on juuri se ihminen jonka haluat ja hän kelpaa sellaisena kuin on.

Vierailija
25/682 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olin sen verran fiksu armeijassa jo että päättelin ettei tästä pituus kasva enää.

Ja oikeassa olinkin.

Ja tästä uhriutumispäätöksestäsi ei kärsi kuukaan muu kuin sinä itse. LOL

Vierailija
26/682 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet yksin, koska olet ollut kiinnostunut omaan tasoosi nähden liian kauniista naisesta.

Alenna rimaa; otat sen harmaan hiirulaisen, tai pullukamman naisen tai pienitissisen ja naamasta vaatimattoman naisen.

Pitää näin pienitissisenä naisena varoa ettei tule omalle kohdalle tyytyjää. Olisi kamalaa olla jollekin hätävarana :(

Äläpä muuta sano.

Vierailija
27/682 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloin juopoksi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja oikeassa olinkin.

Pelasti korttisi oikein.

Itse luovutin siinä vaiheessa kun en päässyt yliopistoon.

Yritin neljä kertaa ja totesin että: "no en tee sitten mitään".

Olen sen verran vaativa että haluan kunnon luksusta tai sitten mennään ihan pohjia myöten.

Mennään sitten näin. Oli muuten aika kova pettymys vanhemmille, kun he kuuluvat menestyvään lössiin ja minä en.

Ainahan se vanhempia surettaa, etta oma lapsi onniin typerä ettei pääse opiskelemaan. Muu maailma viis veisaa siitä jos joku jää luuseriksi.

Vierailija
28/682 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja oikeassa olinkin.

Ja tästä uhriutumispäätöksestäsi ei kärsi kuukaan muu kuin sinä itse. LOL

Juuri näin! Maailma on täynnä ihmisiä jotka jotenkin kuvittelevat "rankaisevansa" koko maailmaa sillä että heittävät kaiken lössiksi ja syrjäytyvät. Mutta ei maailmaa kiinnosta pätkääkään se mitä yksi ihminen tekee tai ei tee.

Vierailija
29/682 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään lyhyet miehet kelpaavat vain ylipainoisille naisille. Enää ei voi kompensoida edes varallisuudella tai sivistyksellä, koska naiset ovat menneet nuorehkoissa ikäluokissa miesten ohi.

Höpö, höpö. Menee sellaiseen maahan jossa on enimmäkseen pitkiä ja hoikkia naisia jotka toki ottavat osansa ollessaan suhteessa, mutta hei ainakaan silloin ei tarvitse ottaa tuhtia naista!

Vierailija
30/682 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään lyhyet miehet kelpaavat vain ylipainoisille naisille. Enää ei voi kompensoida edes varallisuudella tai sivistyksellä, koska naiset ovat menneet nuorehkoissa ikäluokissa miesten ohi.

Vähän kuule epäilen ettei kelpaa edes ylipainoisille naisille. Lihavatkin naiset odottaa Christian Grey tasoista miljardooria, he tuntevat olevansa etuoikeutettuja sellaiseen.

Vierailija
31/682 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko koskaan kuullut rakastumisesta? Kun johonkin oikeasti rakastuu, ei häneen enää "tyydy" koska se on juuri se ihminen jonka haluat ja hän kelpaa sellaisena kuin on.

Ap ja kaltaisensa eivät rakastu. Koko konsepti on heille käsittämätön.

Vierailija
32/682 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies on oikein epätoivoinen, silloin rakastumisella ei varmasti ole hänelle parinvalinnassa minkäänlaista painoarvoa. Saattaa ottaa vaan sen jonka saa, vaikka oikeasti tämä ei itseä miellytä. Ts. tyytyy.

Vierailija
33/682 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän kuule epäilen ettei kelpaa edes ylipainoisille naisille. Lihavatkin naiset odottaa Christian Grey tasoista miljardooria, he tuntevat olevansa etuoikeutettuja sellaiseen.

Kylläpä täällä puhutaan rumasti ylipainoisista naisista. Onko sulla edes varaa niihin malleihin? Kummallakin sukupuolella on yhtälainen oikeus asettaa itselleen kriteerit tulevaa kumppania kohtaan. Ala lottoamaan jolloin ei tarvitse ottaa ketä tahansa ja saat mallin keikistelemään kotiisi.

Vierailija
34/682 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap ja kaltaisensa eivät rakastu. Koko konsepti on heille käsittämätön.

Tämähän se on. Mahtaako ongelmaa pystyä korjaamaan vai onko se liian syvällä? Varsinkin kun kiinnostus itsereflektiota kohtaan on olematonta. Ja voi ollahan ettei yksinertaisesti edes ole piuhoja joita kytkeä.

Vierailija
35/682 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinhän se on. Ei riitä kauniskasvoisia salikissoja jokaiselle. Vähempään en tyydy. Mielummin sitten yksin. :/

M31, DI

Hakematta tuli mieleen että katsoisitko tuota lausettas sanotaan viisikymppisenä ja toteaisit että hitto vie että olin lapsellinen 31-vuotiaana. N50

Tämä nainen luulee vielä viiskymppisenä, että mieslaρsi joskus aikuistuisi, kypsyisi.

Ehei, jos ei ole miehistynyt ja realistinen kolmevitosena, ei sitä tule olemaankaan.

Vanhempana on sitten vielä katkerampi.

Vierailija
36/682 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kuvaus kuulostaa juurikin sellaiselta mieheltä mitä itse etsin, joten ihmettelen missä vika. Mitä se hyvä nainen sinulle oikein tarkoittaa? Kyllä lyhyetkin miehet naisia saavat, jos jutut ja habitus muuten herättävät kiinnostusta, tämä on nähty omassakin kaveripiirissä.

Vierailija
37/682 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen on hyvä nainen? Pitääkö olla kaunis ja minkä ikäinen?

Vierailija
38/682 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies on oikein epätoivoinen, silloin rakastumisella ei varmasti ole hänelle parinvalinnassa minkäänlaista painoarvoa. Saattaa ottaa vaan sen jonka saa, vaikka oikeasti tämä ei itseä miellytä. Ts. tyytyy.

Ei se välttämättä ole ihan noinkaan. Itse olin aikoinani se "epätoivoinen mies" ja yritin kyllä pariinkin kertaan seurustella naisen kanssa joista en ollut kauhean kiinnostunut. Aika pian kyllä havaitsin että ei siitä tule mitään eivätkä asiat etene mihinkään. Ei kenenkään kanssa voi olla väkisin.

Mutta sitten onneksi tapasin sen naisen joka vei jalat alta ja silloin tajusin mikä voima rakastumisella on. Ei tämä nainen sinällään ollut sen kummallisempi kuin nuo aikaisemmatkaan mutta koko tunne oli jotain aivan muuta.

Vierailija
39/682 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen on hyvä nainen? Pitääkö olla kaunis ja minkä ikäinen?

Viime päivien keskusteluista tullut huomattua ettei miesten mukaan rumat naiset ansaitse mitään hyvää kohtelua. Tämä säästetään kauniille naiselle joita eivät ilmeisesti saa treffeille asti... Niin, jos et pysty käyttäytymään rumankaan seurassa miten sitten sen kauniin kanssa? Kauniitkin ihmiset yleensä haluavat kohdella muita tasavertoisesti, ellei satu olemaan kumppaninsa kaltainen nilkero. Enemmistö kuitenkaan ei ole mitään mulkkuja.

Vierailija
40/682 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen vain 180 cm mies, ja samansuuntaisia kokemuksia ap:n kanssa.

Kyllä se on niin että markkinat ovat naisten. Siinä jää tällainen tavallinen kiva mies nopeasti ulos.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kuusi