Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En löytänyt hyvää naista, eikä sellaista löydy monille muillekaan sinkkumiehille.

Vierailija
27.02.2020 |

Olen 33v, korkeakoulutettu mies. Tällä hetkellä työskentelen opettajana lukiossa. Vapaa - ajalla harrastan salilla käymistä, lautapelejä, fiktion kirjoittamista ja vietän aikaa kavereiden kanssa. Luonteeltani olen rento, helposti lähestyttävä, hauska ja tulen toimeen monenlaisten ihmisten kanssa.

No, arvatkaa montako kertaa olen ollut vakavassa parisuhteessa? Tasan nolla. Vaikka olen kokeillut etsiä sellaista parikymppisestä lähtien. Deittailuun olen kokeillut Tinderiä, mutta mätsejä tulee todella harvoin (ja ne harvat poistavat, kun kuulevat 168cm pituuteni). Yliopistolla harrastin rohkeasti silmäpeliä ja flirttailin, mutta siellä suurin osa naisista tuntui olevan varattuja. Opiskelijabileissä tai baarissa kukaan ei osoittanut kiinnostusta, paitsi keski-ikäiset naiset päissään.

Tällainen kokemus siis ihan normaalilta ja fiksulta mieheltä nykyajan deittailusta. Ja tunnen kymmeniä samassa tilanteessa olevia nuoria miehiä, jotka koulutettuja ja vähintään ihan tavallisen näköisiä.

Kommentit (682)

Vierailija
301/682 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En läheskään aina jaksa uskoa näitä "kukaan ei ole koskaan ollut kiinnostunut minusta" juttuja. Hyvin usein kyse on siitä että koska parisuhde- ja deittailukokemusta on niin vähän, niitä kiinnostuksen osoituksia ei vain huomata.

Itse olin jo aika epätoivoinen ikisinkkumies kun 29-vuotiaana vihdoin löysin sen elämäni naisen. Minullakin oli kokemus että ei kukaan ole sitä ennen ollut minusta kiinnostunut. Mutta kun nykyisellä elämänkokemuksellani katselen taaksepäin niin tajua aika monta tilannetta jossa joku nainen oli osoittanut kiinnostuksen merkkejä mutta minä olin tyhmänä vain mennyt eteenpäin niitä huomaamatta.

Miesten pitäisi ymmärtää että ne tavalliset naiset eivät ole mitään tositeeveen tyrkkynaisia jotka kulkevat tapapuoli pitkällä ja rinnat töröllään eteesi ja kiemurtelevat siinä tyrkyllä. Usein jo se että joku nainen tulee hieman yllättävässä tilanteessa puhumaan kanssasi ihan jotain arkista asiaa voi olla merkki kiinnostuksesta. Mutta jos se mies ei siinä tee mitään aloitteeseen viittaavaakaan pitkään aikaan niin ei siitä mitään synny.

Olen tästä hieman eri mieltä (olen siis 37v nainen, joka ei koskaan ole saanut aloitteita/huomiota). Lähestulkoon kaikki, jotka tästä kuulevat, sanovat, että "varmasti on ollut kiinnostuneita, sinä vain et huomannut sitä". Mutta itse en suostu ottamaan tätä vastuuta - minun ei voida olettaa tajuavan, että joku kelloa kysynyt mies olikin minusta kiinnostunut. Jos joku juttelee minulle töissä puuta heinää, ja otan sen kiinnostuksen merkkinä, 99% nolaan vain itseni.

Kyllä se "vastuu" kiinnostuksesta on sillä kiinnostuneella, ei kiinnostuksen kohteella. Itse olen kaikki ihastukseni ilmaissut selkeästi ja suoraan. Vastakaikua en ole saanut, mutta ainakaan miehen ei ole tarvinnut arvailla, oliko joku katse tai hississä moikkaaminen kiinnostusta vai ei.

Siksi tuo "varmasti oli kiinnostuneita" ei ole millään tavalla lohduttava, vaan paremminkin masentava ja jopa loukkaava toteamus.

Ikävä jos koet sen sellaiseksi koska en niin tarkoittanut. Mutta oman kokemukseni mukaan ihmiset ovat keskimäärin aika ujoja ilmaisemaan kiinnostuksensa ja siksi ne kiinnostuksen osoitukset menevät usein monilta ohi. Se nyt on vain fakta eikä ollut tarkoitettu sen enempää kenekään syyllistämiseksi. Niin se vain on ja joku voi ehkä oppia siitä jotain ja joku sitten ajattelee kuin sinä että ei sitten jos ei osoita kiinnostusta selvästi. Kumpikin on ihan ok tapa suhtautua.

Mutta itse vain olen kokenut että ne (harvat) kerrat kun olen saanut jonkun kanssa suhteen aikaiseksi ovat olleet juuri niitä joissa olen tajunnut jonkun olevan edes vähän kiinnostunut ja olen sitten tehnyt itse selkeän aloitteen (vaikka kuinka on pelottanut). Nyt jälkikäteen ajatellen vastaavia tilaisuuksia olisi ollut jo aikaisemminkin mutta jätin ne käyttämättä. Nyt ei sinällään kaduta koska olen hyvässä parisuhteessa mutta olisi sitä voinut olla enemmänkin "sutinaa" jo nuorempana.

Vierailija
302/682 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku kirjoitti, että jos omia ystäviäkään ei ole ulkonäön mukaan valinnut, niin miksi naisen pitäisi olla viimeisen päälle kaunotar? Jos nainen on luonteeltaan upea, hänen kanssaan on helppo olla ja juttua riittää, niin varmasti hän alkaa näyttämään kivalta. Sama myös toiseen suuntaan, eli vaikka nainen ei olisi ap:n ulkonäöstä ollut kiinnostunut, niin muut asiat voivatkin tulla tärkeämmiksi tutustumisen myötä.

Tämä on yllättävän monelle miehelle se vaikein asia naista etsiessä, onneksi ei kuitenkaan ehkä ap:lle. Ei ystäviäkään valita ulkonäköasiat edellä, vaan he ovat hyviä tyyppejä oli ulkoinen olemus mitä vain. Ei kavereita pyritä muuttamaan, vaan heidät hyväksytään aika lailla sellaisina kuin he ovat.

Itse asiassa myös ikä on yksi asia, joka taitaa olla nyt ap:lla se kompastuskivi. Jos hän määrittää naisen saavan olla enimmillän viisi vuotta vanhempi, niin monet karsiutuvat pois.

Mistä löysit tuon '5 v vanhempi'. Ap hehkutti yhdessä viestissä, miten oli positiivista, kun eräs seurustelukumppaninsa oli 5 v NUOREMPI. Eli ap on myös näitä, joille hyvä nainen = itseä nuorempi. Silloin lievä ylipainokin ja amiskoulutus ovat ok.

Toki ap 'kelpuuttaisi' myös omanikäisen.

Huomasitteko, ettei lyhyt ap halua tyttöystävän olevan kovin lyhytkään? 160 cm ja alle on jo kiikunkaakun, hiinä ja hiinä.

🙄

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/682 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet yksin, koska olet ollut kiinnostunut omaan tasoosi nähden liian kauniista naisesta.

Alenna rimaa; otat sen harmaan hiirulaisen, tai pullukamman naisen tai pienitissisen ja naamasta vaatimattoman naisen.

Ikisinkkunaisia riittää kyllä, ihan samoin kuin ikisinkku miehiä.

Pitää näin pienitissisenä naisena varoa ettei tule omalle kohdalle tyytyjää. Olisi kamalaa olla jollekin hätävarana :(

Oletko koskaan kuullut rakastumisesta? Kun johonkin oikeasti rakastuu, ei häneen enää "tyydy" koska se on juuri se ihminen jonka haluat ja hän kelpaa sellaisena kuin on.

Naiset ehkä rakastuu noin, mutta eivät miehet. Miehet rakastuvat kyllä ulkonäköön ja luonne on vähäisempi kriteeri, joskin sekin toki tärkeä mutta tulee selvästi ulkonäön takana.

Turha verrata naisten rakkautta ja miesten "rakkautta" keskenään. Toinen on aitoa kumppanin iästä ja ulkonäöstä riippumatta, toinen on vain nuoruuteen, hoikkuuteen ja kauneuteen hullaantumista ja himoa.

Mistä näitä stereotypioita oikein tulee...

Ei ihme että miehet ja naiset eivät kohtaa kun toista pidetään jotain kuolaavana idioottina jolle rakastuminen on mahdotonta.

Vierailija
304/682 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet yksin, koska olet ollut kiinnostunut omaan tasoosi nähden liian kauniista naisesta.

Alenna rimaa; otat sen harmaan hiirulaisen, tai pullukamman naisen tai pienitissisen ja naamasta vaatimattoman naisen.

Ikisinkkunaisia riittää kyllä, ihan samoin kuin ikisinkku miehiä.

Pitää näin pienitissisenä naisena varoa ettei tule omalle kohdalle tyytyjää. Olisi kamalaa olla jollekin hätävarana :(

Oletko koskaan kuullut rakastumisesta? Kun johonkin oikeasti rakastuu, ei häneen enää "tyydy" koska se on juuri se ihminen jonka haluat ja hän kelpaa sellaisena kuin on.

Naiset ehkä rakastuu noin, mutta eivät miehet. Miehet rakastuvat kyllä ulkonäköön ja luonne on vähäisempi kriteeri, joskin sekin toki tärkeä mutta tulee selvästi ulkonäön takana.

Turha verrata naisten rakkautta ja miesten "rakkautta" keskenään. Toinen on aitoa kumppanin iästä ja ulkonäöstä riippumatta, toinen on vain nuoruuteen, hoikkuuteen ja kauneuteen hullaantumista ja himoa.

Mistä näitä stereotypioita oikein tulee...

Ei ihme että miehet ja naiset eivät kohtaa kun toista pidetään jotain kuolaavana idioottina jolle rakastuminen on mahdotonta.

Minä ainakin uskon, että myös miehissä on syvästi tuntevia yksilöitä, jotka voivat rakastua naiseen kokonaisuutena aidosti. Tietysti joukosta löytyy myös niitä pintaa kuolaavia idiootteja, mutta en leimaisi koko sukupuolta siihen kategoriaan.

Vierailija
305/682 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mieheni on nuorempana ollut todella, todella hyvännäköinen. Siis ihan mallitason tyyppi. Nyt on tietty jo isimahaa ja tukkakin on lähtenyt, mutta se ei liity tähän.

Kuitenkin, hän oli nuorena valtavan ujo. Hän ei tajunnut tyttöjen kiinnostusta, ennen kuin kaverit tai veljet hänelle sanoivat, että hei kato nyt. Lähestymisiä oli kuulemma paljon, näin ainakin lanko minulle on kertonut ja samalla kironnut kuinka tollo tuo pikkuveli nuorempana oli :D

Mieheltä puuttui itseluottamusta ja hän oli niin epävarma ettei uskonut tyttöjen kiinnostuvan. Eli voi hyvinkin olla, että niitä kiinnostuneita olisi mutta mies ei niitä oman epävarmuuteen takaa näe.

Vierailija
306/682 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tältä palstaltako ,luulit kaunokaisen löytyvän?Kyllä seuraa löytyy ihan harrastuksista,tai monikin on pariutunut työkaverinsa kanssa.Ei ole ollut koskaan pulaa seuralaisista,joten tuntuu oudolta,ettei muka sitä olisi ihan tyrkylle asti.Monesti,ylimielisyys ja iterakkaus,karkoittaa hyvätkin sutturat.

Vierailija
307/682 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten taso on aina paljon korkeampi kuin miesten eli jokainen nainen on hyvä nainen.

Naisten taso on korkeampi kuin miesten. Pystytkö edes kuvittelemaan normaaliälyistä aikuista naista joka laittaisi tänne joka päivä useita aloituksia siitä kuinka jotkut pojat ei jutelleet hänelle yläkoulussa. Päivästä toiseen, viikosta toiseen. Naisissa ei ole mätsiä tälle miehelle. En tiedä onko sama tyyppi mutta entä se ruputustuolin hokija joka olen monta kertaa bongannut enen sulkeutumista. Tällekään naisissa ei ole mätsiä eikä niin alhaista tasoa. Näiden kavereiden suhteen tasoteorialla on jotain annettavaa, lue et saa naista koska tasosi on huono. Taviksilla asia käy monimutkaisemmaksi.

Näin minustakin on alkanut tuntua. Joskus kun aamulla kävelen töihin, olen katsonut ohikulkiessani ikkunoista sisään aamuyhdeksältä aukeavaan kaljabaariin, ja sisällä istuu kymmenen miestä eikä yhtään naista. Näkisin, että esimerkiksi näiden miesten mahdollisuudet löytää puolisoa ovat olemattomat. Vastaavasti jossain on kymmenen sinkkunaista, jotka toivovat löytävänsä miehen, joka ei istu aamuyhdeksältä baarissa. Miehissä on suhteessa enemmän niitä, joilla on päihde- ja elämänhallinnan ongelmia. Väistämättä osa naisista ei tällöin voi löytää kunnollista miestä.

Samanaikaisesti kymmenen sinkkunaista istuu kotona puputtamassa suklaata, odottaen että prinssi "vain ilmestyy jostain" arjen keskellä.

Vierailija
308/682 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten taso on aina paljon korkeampi kuin miesten eli jokainen nainen on hyvä nainen.

Naisten taso on korkeampi kuin miesten. Pystytkö edes kuvittelemaan normaaliälyistä aikuista naista joka laittaisi tänne joka päivä useita aloituksia siitä kuinka jotkut pojat ei jutelleet hänelle yläkoulussa. Päivästä toiseen, viikosta toiseen. Naisissa ei ole mätsiä tälle miehelle. En tiedä onko sama tyyppi mutta entä se ruputustuolin hokija joka olen monta kertaa bongannut enen sulkeutumista. Tällekään naisissa ei ole mätsiä eikä niin alhaista tasoa. Näiden kavereiden suhteen tasoteorialla on jotain annettavaa, lue et saa naista koska tasosi on huono. Taviksilla asia käy monimutkaisemmaksi.

Näin minustakin on alkanut tuntua. Joskus kun aamulla kävelen töihin, olen katsonut ohikulkiessani ikkunoista sisään aamuyhdeksältä aukeavaan kaljabaariin, ja sisällä istuu kymmenen miestä eikä yhtään naista. Näkisin, että esimerkiksi näiden miesten mahdollisuudet löytää puolisoa ovat olemattomat. Vastaavasti jossain on kymmenen sinkkunaista, jotka toivovat löytävänsä miehen, joka ei istu aamuyhdeksältä baarissa. Miehissä on suhteessa enemmän niitä, joilla on päihde- ja elämänhallinnan ongelmia. Väistämättä osa naisista ei tällöin voi löytää kunnollista miestä.

Mutta mikä selittää sen, että akateemisesti koulutettu ja fiksuja juttuja harrastava ap ja hänen kaltaisensa miehet eivät saa parisuhdetta? 

ohis 

Ap ei kohtaa naisia. Hän ei tutustu naisiin, siitä se johtuu. Jos ei edes tutustu uusiin ihmisiin, niin miten voisi kohdata sellaisen naisen, johon ihastuu?

Vierailija
309/682 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samanaikaisesti kymmenen sinkkunaista istuu kotona puputtamassa suklaata, odottaen että prinssi "vain ilmestyy jostain" arjen keskellä.

Arjen keskeltähän se prinssi yleensä löytyy. Ei tietenkään kotoa, jos sinne jää suklaata puputtamaan, mutta arkea on muuallakin kuin kotona. Oman puolisoni "löysin" työpaikalta. Muuten tuttuni ovat törmänneet omaansa töissä, harrastuksissa, koulussa, baarissa... Arkea tämä kaikki. Missäs kuvittelet ihmisten muuten tapaavan?

Vierailija
310/682 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku kirjoitti, että jos omia ystäviäkään ei ole ulkonäön mukaan valinnut, niin miksi naisen pitäisi olla viimeisen päälle kaunotar? Jos nainen on luonteeltaan upea, hänen kanssaan on helppo olla ja juttua riittää, niin varmasti hän alkaa näyttämään kivalta. Sama myös toiseen suuntaan, eli vaikka nainen ei olisi ap:n ulkonäöstä ollut kiinnostunut, niin muut asiat voivatkin tulla tärkeämmiksi tutustumisen myötä.

Tämä on yllättävän monelle miehelle se vaikein asia naista etsiessä, onneksi ei kuitenkaan ehkä ap:lle. Ei ystäviäkään valita ulkonäköasiat edellä, vaan he ovat hyviä tyyppejä oli ulkoinen olemus mitä vain. Ei kavereita pyritä muuttamaan, vaan heidät hyväksytään aika lailla sellaisina kuin he ovat.

Itse asiassa myös ikä on yksi asia, joka taitaa olla nyt ap:lla se kompastuskivi. Jos hän määrittää naisen saavan olla enimmillän viisi vuotta vanhempi, niin monet karsiutuvat pois.

Olen naisena eri linjoilla. Ystävien ulkonäöllä ei tosiaan ole väliä, mutta parisuhde on myös seksisuhde. Kumppanin pitää olla omaan silmään haluttava.

Se, että tämä tulkitaan usein väärin, on sitten oma lukunsa. Miehet tuntuvat kuvittelevan, että naisten silmiin haluttavia ovat vain jotkut mallipojat tai julkkikset. Kuitenkin, jos meidän av-mammojen kotiin tultaisiin katsomaan, millainen mies on itsekultakin vienyt jalat alta, niin kyllä ne ihan perusperttejä varmasti 90 %:lla meistä ovat. Mutta niin ihania ja haluttavia <3

Iän suhteen olen kanssasi samaa mieltä. Ensinnäkin suuret ikäerot ovat edelleen harvinaisia ja selkeästi suurin osa suomalaisista on parisuhteessa, jossa ikäeroa on max 3 vuotta. Jos itseään paljon nuoremman naisen haluaa, niin tottakai silloin pitää sellaista hakea eikä edes harhauttaa vanhempia naisia muuta kuvittelemaan. Mutta live-tilanteessa ap tuskin edes erottaisi naisesta, onko tämä häntä itseään pari vuotta nuorempi vai vanhempi.

Vierailija
311/682 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa tekee palstan saunatontutkin tosin tulevat tänne luennoimaan vähintään kerran viikossa tasoteorioista ja nyt uutuutena gold digger videoista.

Vierailija
312/682 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta mikä selittää sen, että akateemisesti koulutettu ja fiksuja juttuja harrastava ap ja hänen kaltaisensa miehet eivät saa parisuhdetta? 

ohis 

Ap ei kohtaa naisia. Hän ei tutustu naisiin, siitä se johtuu. Jos ei edes tutustu uusiin ihmisiin, niin miten voisi kohdata sellaisen naisen, johon ihastuu?

Juuri näin. Vain aika harvan ihmisen kanssa todella klikkaa joten on pakko tutustua aika moneen eri ihmiseen ennen kuin on edes tilastollisesti todennäköistä löytää se itselleen sopiva.

Ja kun puhutaan vaikka näistä kuuluisista "pelimiehistä" ja kuinka heillä riittää naisia niin unohdetaan aina se että he myös yrittävät todella paljon ja todella aktiivisesti. Pelimies saattaa jutella 20 naiselle yhden illan aikana ja se on paljon enemmän aloitteita kuin ujo mies tekee koko elämänsä aikana. Ja se ujo mies jää silti sitten ihmettelemään että miksi minä en löydä ketään.

Vierailija
313/682 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen naisena eri linjoilla. Ystävien ulkonäöllä ei tosiaan ole väliä, mutta parisuhde on myös seksisuhde. Kumppanin pitää olla omaan silmään haluttava.

Se, että tämä tulkitaan usein väärin, on sitten oma lukunsa. Miehet tuntuvat kuvittelevan, että naisten silmiin haluttavia ovat vain jotkut mallipojat tai julkkikset. Kuitenkin, jos meidän av-mammojen kotiin tultaisiin katsomaan, millainen mies on itsekultakin vienyt jalat alta, niin kyllä ne ihan perusperttejä varmasti 90 %:lla meistä ovat. Mutta niin ihania ja haluttavia <3

Iän suhteen olen kanssasi samaa mieltä. Ensinnäkin suuret ikäerot ovat edelleen harvinaisia ja selkeästi suurin osa suomalaisista on parisuhteessa, jossa ikäeroa on max 3 vuotta. Jos itseään paljon nuoremman naisen haluaa, niin tottakai silloin pitää sellaista hakea eikä edes harhauttaa vanhempia naisia muuta kuvittelemaan. Mutta live-tilanteessa ap tuskin edes erottaisi naisesta, onko tämä häntä itseään pari vuotta nuorempi vai vanhempi.

Voi jotua siitä, että nämä miehet itse tavoittelevat täysin vääriä naisia. Niitä, joiden kiikarit ovat niissä mallipojuissa/julkkiksissa. Eivätkä tavallisia naisia, joihin heillä voisi olla saumaa.

Vierailija
314/682 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nils kirjoitti:

Alle 160 cm pullukkana miehenä, jolla on ollut muutamia vakavia suhteita naisten kanssa lottoan että vika on joko persoonassasi tai sitten yrität löytää naista joka vain on huomattavasti sinua "parempi" ja joka vaatisi mieheltä samaa tasoa kuin itseltään (itse syyllistyin tähän ennen liki huomaamattani).

Nirsoilulla ei pääse pitkälle. Henkilökohtaisesti en näe miksi myöskään mainitsemasi keski-ikäiset naisetkaan olisivat huonoja kanditaatteja, ellet suunnittele suurperhettä.  Alle 20v ikäero on vielä aika ongelmaton omasta mielestäni.

Vaihtoehtoisesti voi myös olla, ettet huomaa jos joku nainen osoittaa kiinnostustaan sinuun. Nuoremmat naiset eivät usein ole kovin suorasukaisia, etenkään keski-ikäisiin naisiin verratessa.

Itsellä tilanne "helpotti" kummasti kun karsi niitä ulkonäkövaatimuksia (tuli tajuttua että omalla kohdallani olisi aika tekopyhää odottaa suuria naisten ulkonäöltä) ja oppi tekemään asiallisia aloitteita. 

Tiedän omasta tuttavapiiristäni tasan yhden "normaalin" miehen (ei mikään adonis vaikka huomaa että vaimon vaikutuksesta on alkanut huolehtimaan ulkonäöstään), jolla on todella kaunis vaimo. Väittäisin että tällä miehellä suurin valttikortti oli kiltteys. Puhutaan aidosti kiltistä miehestä, joka on kiltti ja herttainen kaikille. Muut miehet usein vain haukkuvat tälläisiä miehiä tossuiksi tai naureskelevat että pitäisi olla enemmän "alfa" että naiset tykkäisi, vaikkei niin tunnu olevan.

Mielenkiintoista kuinka naiset yläpeukuttavat tasoteoriaa kun asia sanotaan oikealla tavalla.

121212 taisi olla oikeassa: "naisille sillä ei ole merkitystä miten asiat ovat, vain sillä miltä ne tuntuvat ja kuulostavat"

Vierailija
315/682 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nils kirjoitti:

Alle 160 cm pullukkana miehenä, jolla on ollut muutamia vakavia suhteita naisten kanssa lottoan että vika on joko persoonassasi tai sitten yrität löytää naista joka vain on huomattavasti sinua "parempi" ja joka vaatisi mieheltä samaa tasoa kuin itseltään (itse syyllistyin tähän ennen liki huomaamattani).

Nirsoilulla ei pääse pitkälle. Henkilökohtaisesti en näe miksi myöskään mainitsemasi keski-ikäiset naisetkaan olisivat huonoja kanditaatteja, ellet suunnittele suurperhettä.  Alle 20v ikäero on vielä aika ongelmaton omasta mielestäni.

Vaihtoehtoisesti voi myös olla, ettet huomaa jos joku nainen osoittaa kiinnostustaan sinuun. Nuoremmat naiset eivät usein ole kovin suorasukaisia, etenkään keski-ikäisiin naisiin verratessa.

Itsellä tilanne "helpotti" kummasti kun karsi niitä ulkonäkövaatimuksia (tuli tajuttua että omalla kohdallani olisi aika tekopyhää odottaa suuria naisten ulkonäöltä) ja oppi tekemään asiallisia aloitteita. 

Tiedän omasta tuttavapiiristäni tasan yhden "normaalin" miehen (ei mikään adonis vaikka huomaa että vaimon vaikutuksesta on alkanut huolehtimaan ulkonäöstään), jolla on todella kaunis vaimo. Väittäisin että tällä miehellä suurin valttikortti oli kiltteys. Puhutaan aidosti kiltistä miehestä, joka on kiltti ja herttainen kaikille. Muut miehet usein vain haukkuvat tälläisiä miehiä tossuiksi tai naureskelevat että pitäisi olla enemmän "alfa" että naiset tykkäisi, vaikkei niin tunnu olevan.

Mielenkiintoista kuinka naiset yläpeukuttavat tasoteoriaa kun asia sanotaan oikealla tavalla.

121212 taisi olla oikeassa: "naisille sillä ei ole merkitystä miten asiat ovat, vain sillä miltä ne tuntuvat ja kuulostavat"

Kyllähän jokainen ymmärtää tasoteorian pitävän paikkansa silloin kun puhutaan todella kauniista ihmisistä jotka jokainen sokeakin näkee erityisen kauniiksi tai komeaksi. Mutta tasoteorian kyky ennustaa yhtään mitään heikkenee radikaalisti heti kun mennään kohti taviksia koska silloin se viehättävyys alkaa olla paljon enemmän henkilökohtainen juttu jossa yksi tykkää yhdestä ja toinen toisesta.

Jos otetaan kymmenen tavista niin heille saattaa tulla ulkonäöstä mitä vain nelosen ja kasin välillä riippuen siitä kuka pisteet antaa.

Vierailija
316/682 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nils kirjoitti:

Millä tavalla tuon harvinaisen täyspäisen miehen teksti sinusta edusti tasoteoriaa? Kertoisitko omin sanoin?

Muuten joudun olettamaan että olet jälleen kerran yksi "mestarilta" ulkoaopittuja lauseita toisteleva sirkusapina.

Vierailija
317/682 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nils kirjoitti:

Get real! Luuleko joku oikeasti joidenkin catwalk mallien tai Cindy Crawfordin innostuvan kellarin pohjalla naukuvasta ukosta? Nyt ne realiteetit kehiin ja vähän äkkiä!

Vierailija
318/682 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikooko nämä viettää viikonlopunkin jankaten jaskaa ja teoriaa? Eipä noista taida muuhunkaan kyllä olla.

Oikeasti opettajat pariutuvat helposti, kuten kaikilla aloilla joilla opinnoissa toinen sukupuoli on aliedustettu. Ne harvat miesopeksi opiskelijat viedään käsistä, elleivät ole ihan kuspäitä.

Vierailija
319/682 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nils kirjoitti:

Kyllähän jokainen ymmärtää tasoteorian pitävän paikkansa silloin kun puhutaan todella kauniista ihmisistä jotka jokainen sokeakin näkee erityisen kauniiksi tai komeaksi. Mutta tasoteorian kyky ennustaa yhtään mitään heikkenee radikaalisti heti kun mennään kohti taviksia koska silloin se viehättävyys alkaa olla paljon enemmän henkilökohtainen juttu jossa yksi tykkää yhdestä ja toinen toisesta.

Jos otetaan kymmenen tavista niin heille saattaa tulla ulkonäöstä mitä vain nelosen ja kasin välillä riippuen siitä kuka pisteet antaa.

Tasoteoria ei ota huomioon edes ikää. Sen mukaan suomalainen 65-vuotias mies tai 55-vuotias nainen ei olisi edes nelonen, koska heidät asetettaisiin samalle asteikolle 18-vuotiaan naisen ja 28-vuotiaan miehen kanssa. Eli lopputuloksena kahden 65-vuotiaan miehen "tasoero" olisi sitä, että toinen on tasoltaan ehkä 0,08976 ja toinen 0,95747. Tosi järkevää.

Vierailija
320/682 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasoteoria.

Sen verran se toimii, että Victoria's Secret-malli tuskin pariutuu Esson baarin pitkäaikaistyöttömän, ylipainoisen ja peseytymättömän Peran kanssa.

Yhtä vähän kuin huippuunsa treenattu Hollywood-komistus haluaa olla keittäjä-Kertun kanssa, Kertulla kun on kolme hammasta, känsä nenässä ja 40kg ylipainoa. Tämä nyt on ihan selvä, lika barn leka bäst.

Me tavikset sitten ollaan luku erikseen. Tavalliset tallaajat pariutuvat keskenään ihan miten sattuu, koska erot eivät ole niin suuria kuin Kertulla ja Hollywood-hepulla. Tähän joukkoon lukeutuvat ehkä 90% kaikista ihmisistä.

Mutta ei hätää, Hollywood ja Victoria-malli voivat löytää toisensa. Samoin Pera ja Kerttu. Kukaan ei jäänyt yksin. Paitsi ne omassa nurkassaan narisevat u-lisijat, jotka vieläkin huutavat että "niin, mutta kun!!"