Teuvo Hakkarainen kihlasi melkoisen kaunottaren.
Näin ne alfat vie naiset ja me betat vain vikistään.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/23bf445e-54d3-4810-9798-340139…
Kommentit (239)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö se ole hieman rsistista olettaa että ulkomailta tullaan Suomeen rahan ja paremman elintason perässä ? Vai onko tämä sukupuolisidonnainen asia mikä taas sotii tasa-arvoa vastaan.
Mä en itse puoli venäläisenä huoli suomimiestä. Mua on aina kohdeltu hyvin ja isä sanoi venäläisen miehen roolissa ettei kannata tyytyä vähään. Ne mitä oon täällä Suomessa tapaillut eivät omanneet minkään sortin käytöstapoja ja yksikin tarjosi suoraa rahaa.
Pysyttelen venäläisissä miehissä, vaikka niistäkin löytyy omat vikansa, vaan he sentään yrittävät kohdella naistaan hyvin eivätkä tunge rahaa tissien väliin.
Jännä että itse tunnen montakin venäläistä naista joilla suomalainen mies, mutta en yhtään venäläistä miestä jolla olisi suomalainen nainen. Kumpiakin sukupuolia tunnen venäläisistä suunnilleen samanverran, enpä ollut aikaisemmin kiinnittänyt tähän huomiota. Pitääkin kysyä miksi näin :D
Jaaha, se on hukkaraisen pappa siitostamman ostanut. Käy niin sääliksi noiden maiden naiset, kun täytyy jotain alkkispappaa katsella pari vuotta ja kersakin ehkä vääntää, ennenkuin ymmärtää mitkä on täällä naisten oikeudet ja pääsee siitä eroon sekä parempaan elämään. Voimia hänelle kestää se pari vuotta.
Niin siitä Hakkaraisestakin tuli maanpetturi! Eipä tarvi ens vaaleissa miettiä meneekö ääni Reformille vai Persuille
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö se ole hieman rsistista olettaa että ulkomailta tullaan Suomeen rahan ja paremman elintason perässä ? Vai onko tämä sukupuolisidonnainen asia mikä taas sotii tasa-arvoa vastaan.
Mä en itse puoli venäläisenä huoli suomimiestä. Mua on aina kohdeltu hyvin ja isä sanoi venäläisen miehen roolissa ettei kannata tyytyä vähään. Ne mitä oon täällä Suomessa tapaillut eivät omanneet minkään sortin käytöstapoja ja yksikin tarjosi suoraa rahaa.
Pysyttelen venäläisissä miehissä, vaikka niistäkin löytyy omat vikansa, vaan he sentään yrittävät kohdella naistaan hyvin eivätkä tunge rahaa tissien väliin.Jännä että itse tunnen montakin venäläistä naista joilla suomalainen mies, mutta en yhtään venäläistä miestä jolla olisi suomalainen nainen. Kumpiakin sukupuolia tunnen venäläisistä suunnilleen samanverran, enpä ollut aikaisemmin kiinnittänyt tähän huomiota. Pitääkin kysyä miksi näin :D
Suomalaisen naisen ei tarvitse useinkaan ostaa miestä. Venakko miehenä tuskin puhuttelee tasa-arvoista pohjoismaalaista, joten siinä syy. Naiset taasen Venäjältä eivät lähde kynsien nakertelijan matkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö Honduras ole pahin valtio tuolla alueella. Ihminen tekee mitä vain päästäkseen pois. Maailman vanhin keino nut käytössä, lsten avulla sitten kansalaiauus ja myöhemmin löytyy eron jälkeen muuta perhettä.
Luuletko tuon kestävän niin kauan, että saavat tunnustettuja lapsia jotka saavat Suomen kansalaisuuden?
Eihän sen tarvitse kestää kuin sen aikaa että nainen saa itsensä paksuksi. Sen jälkeen hän voi vaatia isyystestiä ja sen jälkeen elareita, kansalaisuutta jne.
Suominaisten tavoista puhutte, luuletteko että kaikki on samanlaisia kuin te?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pysyttelen venäläisissä miehissä, vaikka niistäkin löytyy omat vikansa, vaan he sentään yrittävät kohdella naistaan hyvin eivätkä tunge rahaa tissien väliin.Jännä että itse tunnen montakin venäläistä naista joilla suomalainen mies, mutta en yhtään venäläistä miestä jolla olisi suomalainen nainen. Kumpiakin sukupuolia tunnen venäläisistä suunnilleen samanverran, enpä ollut aikaisemmin kiinnittänyt tähän huomiota. Pitääkin kysyä miksi näin :D
Suomalaisen naisen ei tarvitse useinkaan ostaa miestä. Venakko miehenä tuskin puhuttelee tasa-arvoista pohjoismaalaista, joten siinä syy. Naiset taasen Venäjältä eivät lähde kynsien nakertelijan matkaan.
Suurin osa noista on asunut Suomessa jo pitempään ennen avioitumista +10-29 vuotta, joten ostamisesta tuskin kysymys. Toisaalta on ne äijät aika kansallismielsiä, mutta kysymällä selviää.
Vierailija kirjoitti:
Neitonen ei osaa suomea, sillä tuo on onnistunut.
Saakohan Suomessa äitiysrahaa, jos ei osaa suomea? Eikös persut tämän suuntaisia ehdotellut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Neitonen ei osaa suomea, sillä tuo on onnistunut.
Saakohan Suomessa äitiysrahaa, jos ei osaa suomea? Eikös persut tämän suuntaisia ehdotellut.
Mitens Viitasaaren vauvaraha? Onko siellä 10000e luvassa?
Naikkonen pääsee avioliiton varjolla Suomeen. Sen jälkeen kun on saanut kansalaisuuden, pistää Teuvon menemään ja tuo oikean rakastettunsa ja perheenyhdistämisellä koko perheen. Persu lankesi samaan ansaan kuin moni muukin, jolla ei kotimaisilla parisuhdemarkkinoilla ole mitään vientiä.
Miksi viestit Teuvon ”naisen” käsien koosta on poistettu? Onko asioita mistä ei saa puhua?
Ei edes ole kovin kaunis tuon ikäiseksi. Iso nenä ja silmät kaukana toisistaan. Mutta ehkä teuvoon nähden kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa! Teuvo tuo Suomeen yhden uuden mamun lisää.
T. Vihreä
Oletko varma, että vain yhden? Eiköhän sieltä tule koko suku mukana. Näin toimii suoraselkäinen perussuomalainen.
Teuvo ottanut Haavistolta vinkkejä ja käynyt ulkomailla hakemassa nuoremman.
Naisella iso nenä ja silmät kaukana toisistaan. On myös aika lyhyen näköinen. Teuvohan on lyhyt.
Täältä poistetaan kaikki kommentit joissa ei kehuta. Palstan ylläpitäjät ovat persuilijoita. Siksi kaikki halla-aho-aloituksetkin saavat jäädä, mutta muista poliitikoista tehdyt aloitukset poistetaan.
Vierailija kirjoitti:
Miten tuo ei ole(?) noloa?
Kuvitelkaa, että joku vanhempi naispoliitikko-kansanedustaja kihlautuisi esim. Gambiassa kolmekymppisen komistuksen kanssa. Menisikö uskottavuus?
Mutta Teuvo, huooh, sen uskottavuus on mennyt jo kauan sitten kaikkien toilailujen myötä.
no yksi vihreä nolo setämies tulee myös mieleen. Tosin kai se on ihanaa kun on poika tytön sijaan kyseessä.
Vierailija kirjoitti:
On kyllä muija eri luokkaa kuin suomalainen punavihreä iljetys.
Nätti nainen on kyllä hän, mutta mielestäni näyttää nelikymppiseltä enemmän... Mutta niin moni suomalainenkin, eipä sillä.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisköhän itekki lähtee hakee kaunotar Hondurasista, jossa miehiä vielä arvostetaan ja sukupioloroolit on olemassa niinkuin kuuluukin
Tunnetko olevasi jotenkin hukassa miehuutesi kanssa?
Katsokaa noita käsiä... aika isot kädet naiseksi, jos tiedätte mitä tarkoitan ;-)