Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teuvo Hakkarainen kihlasi melkoisen kaunottaren.

Vierailija
26.02.2020 |

Näin ne alfat vie naiset ja me betat vain vikistään.

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/23bf445e-54d3-4810-9798-340139…

Kommentit (239)

Vierailija
121/239 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saisivat nuo suomen nuoret naiset ottaa mallia hondurasin naisista. Toisaalta onhan se niinkin, että kaikki miehet eivät ole EU:n hyväpalkkaisia, mutta kyllä suomessa silti on tavattoman paljon nuorempien naisten miehiin kohdistamaa ikäsyrjintää ja varsinkin kun harva heistä on edes tuon hondurasittaren tasoisia, mutta silti ollaan niin olevinaan...

Mun iskä pitäisi puhuttelun toiselle setä-mursulle jos sellaisen päätyisin tuomaan näytille. Enkä muutenkaan haluaa ottaa iskäni ikäistä miestä 🤮

Vierailija
122/239 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saisivat nuo suomen nuoret naiset ottaa mallia hondurasin naisista. Toisaalta onhan se niinkin, että kaikki miehet eivät ole EU:n hyväpalkkaisia, mutta kyllä suomessa silti on tavattoman paljon nuorempien naisten miehiin kohdistamaa ikäsyrjintää ja varsinkin kun harva heistä on edes tuon hondurasittaren tasoisia, mutta silti ollaan niin olevinaan...

No Eikun finskin siivin Hondurasin. Kuka estää lähtemästä, ei kukaan. Kun kerta eurooppalaiset on kuuminta hottia siellä niin riittää ihan parin päivän lomamatka, ja saat valita parhaat päältä. Vamos, vamos!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/239 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tuo ei ole(?) noloa?

Kuvitelkaa, että joku vanhempi naispoliitikko-kansanedustaja kihlautuisi esim. Gambiassa kolmekymppisen komistuksen kanssa. Menisikö uskottavuus?

Mutta Teuvo, huooh, sen uskottavuus on mennyt jo kauan sitten kaikkien toilailujen myötä.

Menisi, mutta Teuvolta ei mene.

Ero on siinä että mies voi naida vanhemman naispoliitikon koska haluaa tältä rahaa.

Nuorempi nainen taas rakastuu hopeakettuun jolla on rahaa ja statusta.

= miehen rahat ja status ovat osa miestä, aivan kuten pituus, komeus tai äly.

Vierailija
124/239 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos suomalainen 56-vuotias nainen kihlaisi Ricardon Nicaraguassa, niin palsta-vännikset olisi täällä jo viidettä sivua haukkumasana että nyt on suomi-naiset tavara pilalla ja hooooora on. Miksi ei samanlaista haukkumista nyt, vaan Tepa on sankari.

Olette te palsta-vässykät surkeita, katkeria, repoanoita-lopettakaa jo naisten haukkuminen täällä. Kyse ei ole muusta kuin siitä että pllu on teille hyödyke, joka mielestänne pitäisi jakaa tasaisesti

Koska jotkut miehet jotenkin kokevat omistavansa maannaisensa. Eli siinä missä mies saa olla mistä tahansa kulttuurista tulevan naisen kanssa nainen toimii väärin jos tekee samaa. Nainen on ikään kuin pettänyt maansa. Jos mies on köyhästä maasta niin se vain käyttää hyväkseen ja jos rikkaasta niin silloin nainen on nirppanokka jolle mikään ei kelpaa.

Oma kumppanini on Suomea köyhemmästä maasta ja olen PS jäsen. Muille PS jäsenille tämä on ihan ok, ainoastaan osastolla punavihreät ja elämämkouluraja kit joutuu selittelemään eniten niin hyvässä kuin pahassa. Aika monella per sulla on muuten ulkomaalainen kumppani ja siinä ei ole mitään ihmeellistä kun ei me olla rasis teja. Tuntuu, että eniten tässä omilla valinnoilla loukataan joidenkin rajoittuneita käsityksiä meistä!

Vierailija
125/239 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä nyt se ”ranskalainen” tytyilijä, josta internetissä kohistiin syksyllä? Vai liittyikö se jotenkin Hakkareisen ryyppyputkeen?

Onko mitään lähteitä tuolle ryyppyputkelle? Tuo transuhan on ihan tietoa Firatin pöydissä.

Vierailija
126/239 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvitelkaa, että joku vanhempi naispoliitikko-kansanedustaja kihlautuisi esim. Gambiassa kolmekymppisen komistuksen kanssa. Menisikö uskottavuus?

Mutta Teuvo, huooh, sen uskottavuus on mennyt jo kauan sitten kaikkien toilailujen myötä.

Ero on siinä että mies voi naida vanhemman naispoliitikon koska haluaa tältä rahaa.

Hienoa, että sinulla ja muilla papoilla on tuo fantasia, niin jaksatte kustantaa tuonti vaimon ja hänen 20-henkisen perheen elämän. Pmppaa kun antaa kerran viikossa ja tekee ruuan niin pysyy paapat tyytyväisinä. Win-win situation

Vierailija
127/239 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö se ole hieman rsistista olettaa että ulkomailta tullaan Suomeen rahan ja paremman elintason perässä ? Vai onko tämä sukupuolisidonnainen asia mikä taas sotii tasa-arvoa vastaan.

Mä en itse puoli venäläisenä huoli suomimiestä. Mua on aina kohdeltu hyvin ja isä sanoi venäläisen miehen roolissa ettei kannata tyytyä vähään. Ne mitä oon täällä Suomessa tapaillut eivät omanneet minkään sortin käytöstapoja ja yksikin tarjosi suoraa rahaa.

Pysyttelen venäläisissä miehissä, vaikka niistäkin löytyy omat vikansa, vaan he sentään yrittävät kohdella naistaan hyvin eivätkä tunge rahaa tissien väliin.

Vierailija
128/239 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hienoa. Löydät suuren Rakkautesi Payttayan baareista, siellä moni nuori nainen odottelee, ja kehuu sulle ihan mitä haluat, kun muistat maksaa.

Vierailija
129/239 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nää avioliitot ulkkarinaisten kanssa useammin ovat oikeata rakkautta kuin suominaisen kanssa.

Vierailija
130/239 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö se ole hieman rsistista olettaa että ulkomailta tullaan Suomeen rahan ja paremman elintason perässä ? Vai onko tämä sukupuolisidonnainen asia mikä taas sotii tasa-arvoa vastaan.

Mä en itse puoli venäläisenä huoli suomimiestä. Mua on aina kohdeltu hyvin ja isä sanoi venäläisen miehen roolissa ettei kannata tyytyä vähään. Ne mitä oon täällä Suomessa tapaillut eivät omanneet minkään sortin käytöstapoja ja yksikin tarjosi suoraa rahaa.

Pysyttelen venäläisissä miehissä, vaikka niistäkin löytyy omat vikansa, vaan he sentään yrittävät kohdella naistaan hyvin eivätkä tunge rahaa tissien väliin.

Minäkään en suomalaista miestä huoli enää. Muutaman kanssa seurustelun, ja asuttuani ulkomailla tajusin miten sivistymättömyys ja huonokäytöksisiä ja itsekeskeisiä miehet täällä ovat. Itseään saavat syyttää kun eivät kelpaa. Tuontivaimo kehitysmaista on heille paras ratkaisu, kun vaimo on taloudellisesti riippuvainen miehestä eikä pääse pois

Vierailija
131/239 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomimammat ovat kateelisia kun Teuvo napattiin nenän edestä.

Vierailija
132/239 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et varmaan ole mikään kaunotar jos ei taso riitä kunnolliseen suomalaiseen mieheen. Eipä nyt kuitenkaan kannata valehdelle itselle että sinä olet se joka valitset. Samanlainen olet kuin nämä "kaunottaret" jotka seurustelevat vaan tummaihoisten tai irakilaisten kanssa.

Vierailija
133/239 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No toiset naiset ei piittaa mahasta, ne piittaa rahasta. Näin on Teuvon kohdalla hänen onnekseen käynyt.

Vierailija
134/239 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkään en suomalaista miestä huoli enää. Muutaman kanssa seurustelun, ja asuttuani ulkomailla tajusin miten sivistymättömyys ja huonokäytöksisiä ja itsekeskeisiä miehet täällä ovat. Itseään saavat syyttää kun eivät kelpaa. Tuontivaimo kehitysmaista on heille paras ratkaisu, kun vaimo on taloudellisesti riippuvainen miehestä eikä pääse pois

Työskentelen organisaatiossa jossa paljon ns kansainvälistä vaihtoa, eli ulkomailta tulee porukkaa vaihtion- suurin osa nuoria ihmisiä.

Ensimmäinen neuvo, jonka konkarit antaa uusille tulijoille on se, että ei kannata tapailla/seurustella Suomalaisen miehen kanssa. Syy on selvä: ovat huonokäytöksisiä, sovinistisia moukkia

Vierailija
135/239 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun iskä pitäisi puhuttelun toiselle setä-mursulle jos sellaisen päätyisin tuomaan näytille. Enkä muutenkaan haluaa ottaa iskäni ikäistä miestä 🤮[/quote

Joojoo, ja sitten olet täällä joka toinen päivä valittelemassa kun se sun nuori mies sikailee ja pettää.

Vierailija
136/239 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No Eikun finskin siivin Hondurasin. Kuka estää lähtemästä, ei kukaan. Kun kerta eurooppalaiset on kuuminta hottia siellä niin riittää ihan parin päivän lomamatka, ja saat valita parhaat päältä. Vamos, vamos!

Ei se ole nykyaikaa tai tasa-arvoista. Minulla on oikeus niin kuin naisilla olla vain ja odottaa että prinsessa tulee ja vie valkoisen ratsun kyydissä. Ja tuurillani löytäisin sieltä vain jonkun hyvännäköisen ransun jolla kaiken lisäksi olisi isompi kuin minulla. Toisaalta taitaa niitä olla suomessakin pippelitypyjä...

Vierailija
137/239 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työskentelen organisaatiossa jossa paljon ns kansainvälistä vaihtoa, eli ulkomailta tulee porukkaa vaihtion- suurin osa nuoria ihmisiä.

Ensimmäinen neuvo, jonka konkarit antaa uusille tulijoille on se, että ei kannata tapailla/seurustella Suomalaisen miehen kanssa. Syy on selvä: ovat huonokäytöksisiä, sovinistisia moukkia

Minkälaisia juttuja luulet että ne teidän ihkut ulkkarimiehet juttelee suominaisista teidän selän takana?

Vierailija
138/239 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et varmaan ole mikään kaunotar jos ei taso riitä kunnolliseen suomalaiseen mieheen. Eipä nyt kuitenkaan kannata valehdelle itselle että sinä olet se joka valitset. Samanlainen olet kuin nämä "kaunottaret" jotka seurustelevat vaan tummaihoisten tai irakilaisten kanssa.

No itseasiassa, venäläiset naiset kuuluvat maailman kauneimpien joukkoon ja venälöinen mies ei huoli rumaa näistä, että pieleen meni. Olen asunut Venäjällä, joten tiedän asian

Vierailija
139/239 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun iskä pitäisi puhuttelun toiselle setä-mursulle jos sellaisen päätyisin tuomaan näytille. Enkä muutenkaan haluaa ottaa iskäni ikäistä miestä 🤮

No jos vielä kolmekymppisenä ajattelet sitä mitä isäsi ajattelisi ja tekisi niin tanakkaa vanhapiika ainesta olet tai muuten vain pervo isin tyttö...

Vierailija
140/239 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli kohtelet kumpaakin sukupuolta esineenä. Miehen rahoilla on vain välinearvoa. Asioilla on vain positiivinen tai negatiivinen arvo. Maailma on sinulle jokin tavaratalo. Vanha ruma onnellinen pariskunta tai köyhää puolisoaan rullatuolissa lykkivä kaunis nuori ihminen ei taivu päähäsi mihinkään markkina-arvoteorioihin joten sellaista nähdessäsi laitat silmäsi kiinni ja hoet sydän pamppaillen mestari Laasasen nimeä.