Teuvo Hakkarainen kihlasi melkoisen kaunottaren.
Näin ne alfat vie naiset ja me betat vain vikistään.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/23bf445e-54d3-4810-9798-340139…
Kommentit (239)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö se ole hieman rsistista olettaa että ulkomailta tullaan Suomeen rahan ja paremman elintason perässä ? Vai onko tämä sukupuolisidonnainen asia mikä taas sotii tasa-arvoa vastaan.
Mä en itse puoli venäläisenä huoli suomimiestä. Mua on aina kohdeltu hyvin ja isä sanoi venäläisen miehen roolissa ettei kannata tyytyä vähään. Ne mitä oon täällä Suomessa tapaillut eivät omanneet minkään sortin käytöstapoja ja yksikin tarjosi suoraa rahaa.
Pysyttelen venäläisissä miehissä, vaikka niistäkin löytyy omat vikansa, vaan he sentään yrittävät kohdella naistaan hyvin eivätkä tunge rahaa tissien väliin.Et varmaan ole mikään kaunotar jos ei taso riitä kunnolliseen suomalaiseen mieheen. Eipä nyt kuitenkaan kannata valehdelle itselle että sinä olet se joka valitset. Samanlainen olet kuin nämä "kaunottaret" jotka seurustelevat vaan tummaihoisten tai irakilaisten kanssa.
Ortodoksi on aika kaukana etelän maiden uskonnoista.
Onnea ja menestystä. Montako viikkoa veikkaatte että kihlaus kestää? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö se ole hieman rsistista olettaa että ulkomailta tullaan Suomeen rahan ja paremman elintason perässä ? Vai onko tämä sukupuolisidonnainen asia mikä taas sotii tasa-arvoa vastaan.
Mä en itse puoli venäläisenä huoli suomimiestä. Mua on aina kohdeltu hyvin ja isä sanoi venäläisen miehen roolissa ettei kannata tyytyä vähään. Ne mitä oon täällä Suomessa tapaillut eivät omanneet minkään sortin käytöstapoja ja yksikin tarjosi suoraa rahaa.
Pysyttelen venäläisissä miehissä, vaikka niistäkin löytyy omat vikansa, vaan he sentään yrittävät kohdella naistaan hyvin eivätkä tunge rahaa tissien väliin.Minäkään en suomalaista miestä huoli enää. Muutaman kanssa seurustelun, ja asuttuani ulkomailla tajusin miten sivistymättömyys ja huonokäytöksisiä ja itsekeskeisiä miehet täällä ovat. Itseään saavat syyttää kun eivät kelpaa. Tuontivaimo kehitysmaista on heille paras ratkaisu, kun vaimo on taloudellisesti riippuvainen miehestä eikä pääse pois
Työskentelen organisaatiossa jossa paljon ns kansainvälistä vaihtoa, eli ulkomailta tulee porukkaa vaihtion- suurin osa nuoria ihmisiä.
Ensimmäinen neuvo, jonka konkarit antaa uusille tulijoille on se, että ei kannata tapailla/seurustella Suomalaisen miehen kanssa. Syy on selvä: ovat huonokäytöksisiä, sovinistisia moukkia
Minkälaisia juttuja luulet että ne teidän ihkut ulkkarimiehet juttelee suominaisista teidän selän takana?
No jälleen varttisuomalaisena miehenä tiedän, kun kertovat minulle Aika monta avioliittoa on solmittu ja lapsiakin tulossa, onnellisia ovat. Hyvä meille, kun jäävät maahan.
Lol 😂
Vierailija kirjoitti:
Rahalla saa, mutta ei tuo taida kestää.
No money, no honey. Niin se menee suomalaistenkin kanssa, kaiken suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Ottamatta kantaa itse kihlaukseen... Mitä Teuvo tekee Etelä-Amerikassa? Eikö hänen pitäisi olla töissä Brysselissä???
Ihmettelin ihan samaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisköhän itekki lähtee hakee kaunotar Hondurasista, jossa miehiä vielä arvostetaan ja sukupioloroolit on olemassa niinkuin kuuluukin
Saa noita Espanjasta, Portugalista ja Kreikastakin. Helpompi tuoda ja ei vaadita muuta kuin tarpeeksi varallisuutta ylläpitää kahta ihmistä. EU:n ulkopuolelta tulevat joutuvat odottamaan lupaa jäädä maahan.
Ei eu-latinot mitään teukkoja katsele. Tämä morsmaikku varmaan haluaa päästä rikkaisiin naimisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ottamatta kantaa itse kihlaukseen... Mitä Teuvo tekee Etelä-Amerikassa? Eikö hänen pitäisi olla töissä Brysselissä???
Ihmettelin ihan samaa!
Sillähän on ollut niitä sahabisneksiä siellä. On varmaan tuttavia siellä.
No mutta onpas niin tavallisen näköinen latino,, että menee 13 tusinaan.
Naisset on yleensäkin nuoren nättejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saisivat nuo suomen nuoret naiset ottaa mallia hondurasin naisista. Toisaalta onhan se niinkin, että kaikki miehet eivät ole EU:n hyväpalkkaisia, mutta kyllä suomessa silti on tavattoman paljon nuorempien naisten miehiin kohdistamaa ikäsyrjintää ja varsinkin kun harva heistä on edes tuon hondurasittaren tasoisia, mutta silti ollaan niin olevinaan...
Mun iskä pitäisi puhuttelun toiselle setä-mursulle jos sellaisen päätyisin tuomaan näytille. Enkä muutenkaan haluaa ottaa iskäni ikäistä miestä 🤮
No jos vielä kolmekymppisenä ajattelet sitä mitä isäsi ajattelisi ja tekisi niin tanakkaa vanhapiika ainesta olet tai muuten vain pervo isin tyttö...
Miksi joku ottaisi ilmaiseksi minuutissa tulevaa 60-70v. pappaa? Saattaa sydän heittää nurin 20-30v. seurassa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pysyttelen venäläisissä miehissä, vaikka niistäkin löytyy omat vikansa, vaan he sentään yrittävät kohdella naistaan hyvin eivätkä tunge rahaa tissien väliin.Minäkään en suomalaista miestä huoli enää. Muutaman kanssa seurustelun, ja asuttuani ulkomailla tajusin miten sivistymättömyys ja huonokäytöksisiä ja itsekeskeisiä miehet täällä ovat. Itseään saavat syyttää kun eivät kelpaa. Tuontivaimo kehitysmaista on heille paras ratkaisu, kun vaimo on taloudellisesti riippuvainen miehestä eikä pääse pois
Työskentelen organisaatiossa jossa paljon ns kansainvälistä vaihtoa, eli ulkomailta tulee porukkaa vaihtion- suurin osa nuoria ihmisiä.
Ensimmäinen neuvo, jonka konkarit antaa uusille tulijoille on se, että ei kannata tapailla/seurustella Suomalaisen miehen kanssa. Syy on selvä: ovat huonokäytöksisiä, sovinistisia moukkia
Minkälaisia juttuja luulet että ne teidän ihkut ulkkarimiehet juttelee suominaisista teidän selän takana?
No jälleen varttisuomalaisena miehenä tiedän, kun kertovat minulle Aika monta avioliittoa on solmittu ja lapsiakin tulossa, onnellisia ovat. Hyvä meille, kun jäävät maahan.
Totta kai 🤑
Vierailija kirjoitti:
No mutta onpas niin tavallisen näköinen latino,, että menee 13 tusinaan.
Naisset on yleensäkin nuoren nättejä.
Kuitenkin se voittaisi missi kisat täällä suomessa kun naiset ovat niin surkeita. Vrt gerxhalja.
Vierailija kirjoitti:
Saisivat nuo suomen nuoret naiset ottaa mallia hondurasin naisista. Toisaalta onhan se niinkin, että kaikki miehet eivät ole EU:n hyväpalkkaisia, mutta kyllä suomessa silti on tavattoman paljon nuorempien naisten miehiin kohdistamaa ikäsyrjintää ja varsinkin kun harva heistä on edes tuon hondurasittaren tasoisia, mutta silti ollaan niin olevinaan...
Ei taida Tepasta tulla vanhempien miesten epätoivoiseen nuorikkojahtiin ratkaisua. Liian moni nuori nainen osaa tässä maassa lukea sanomalehtiä ja käydä kouluja.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki töihin ja rajat kiinni sanoo peeässät... mutta vain silloin kun se heille itselleen sopii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tuo ei ole(?) noloa?
Kuvitelkaa, että joku vanhempi naispoliitikko-kansanedustaja kihlautuisi esim. Gambiassa kolmekymppisen komistuksen kanssa. Menisikö uskottavuus?
Mutta Teuvo, huooh, sen uskottavuus on mennyt jo kauan sitten kaikkien toilailujen myötä.Rakkaus ei katso maata, presidenttiparillamme on muuten samanlainen ikäero. Ilmeisesti noloja ovat hekin.
Ei rakkaus katsokaan maata, mutta opportunismi ja hyväksikäyttö usein katsoo.
Hyvin sanottu, täällä suomessa mainitsemasi asiat on kyllä ihan huipussaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelin ihan samaa!
Ottanut Kontulasta mallia ? Selvästi kyllä ilman itsemurha aikeita ja voi olla Teuvolla jopa oikea loma, Kontulalta jäi nyt "vain" valiokunnan istunto väliin.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4855a3dc-c6dd-42ca-adfa-95a53a79e…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö Honduras ole pahin valtio tuolla alueella. Ihminen tekee mitä vain päästäkseen pois. Maailman vanhin keino nut käytössä, lsten avulla sitten kansalaiauus ja myöhemmin löytyy eron jälkeen muuta perhettä.
Luuletko tuon kestävän niin kauan, että saavat tunnustettuja lapsia jotka saavat Suomen kansalaisuuden?
Eihän sen tarvitse kestää kuin sen aikaa että nainen saa itsensä paksuksi. Sen jälkeen hän voi vaatia isyystestiä ja sen jälkeen elareita, kansalaisuutta jne.
Luuletko, että tuo vanha juopporatti saa ketään raskaaksi?
Ehkä hän huijaisi itseään uskomaan niin, ettei ihan itsetunto mene.
Vierailija kirjoitti:
Pappa tilasi kehitysmaasta huo.... ei kun siis naisen. Kyllä se on hienoa! (not)
Miten kotimainen huo.... ei kun siis nainen on yhtän sen hienompaa ja parempaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muidenkin suomalaisten miesten kannattaa ottaa mallia Teuvosta ja hakea vaimo ulkomailta. Feminismi on pilannut suomalaiset naiset.
Nehän olisi jo hakeneet, elleivät olisi niin onnettoman varattomia
Sosialismi tekee miehistä köyhiä.
Pääosin se on kyllä ihan uusliberalistien syytä, ulkolaisten ja kotimaisten.