Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teuvo Hakkarainen kihlasi melkoisen kaunottaren.

Vierailija
26.02.2020 |

Näin ne alfat vie naiset ja me betat vain vikistään.

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/23bf445e-54d3-4810-9798-340139…

Kommentit (239)

Vierailija
181/239 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö se ole hieman rsistista olettaa että ulkomailta tullaan Suomeen rahan ja paremman elintason perässä ? Vai onko tämä sukupuolisidonnainen asia mikä taas sotii tasa-arvoa vastaan.

Mä en itse puoli venäläisenä huoli suomimiestä. Mua on aina kohdeltu hyvin ja isä sanoi venäläisen miehen roolissa ettei kannata tyytyä vähään. Ne mitä oon täällä Suomessa tapaillut eivät omanneet minkään sortin käytöstapoja ja yksikin tarjosi suoraa rahaa.

Pysyttelen venäläisissä miehissä, vaikka niistäkin löytyy omat vikansa, vaan he sentään yrittävät kohdella naistaan hyvin eivätkä tunge rahaa tissien väliin.

Et varmaan ole mikään kaunotar jos ei taso riitä kunnolliseen suomalaiseen mieheen. Eipä nyt kuitenkaan kannata valehdelle itselle että sinä olet se joka valitset. Samanlainen olet kuin nämä "kaunottaret" jotka seurustelevat vaan tummaihoisten tai irakilaisten kanssa.

No itseasiassa, venäläiset naiset kuuluvat maailman kauneimpien joukkoon ja venälöinen mies ei huoli rumaa näistä, että pieleen meni. Olen asunut Venäjällä, joten tiedän asian

Kyllä siellä keskivertonainen on ihan tavan tallaaja niinkuin kaikkialla muuallakin. Tälläävät itseään enemmän, mutta se ei kenestäkään "kaunotarta" tee.

Vierailija
182/239 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö se ole hieman rsistista olettaa että ulkomailta tullaan Suomeen rahan ja paremman elintason perässä ? Vai onko tämä sukupuolisidonnainen asia mikä taas sotii tasa-arvoa vastaan.

Mä en itse puoli venäläisenä huoli suomimiestä. Mua on aina kohdeltu hyvin ja isä sanoi venäläisen miehen roolissa ettei kannata tyytyä vähään. Ne mitä oon täällä Suomessa tapaillut eivät omanneet minkään sortin käytöstapoja ja yksikin tarjosi suoraa rahaa.

Pysyttelen venäläisissä miehissä, vaikka niistäkin löytyy omat vikansa, vaan he sentään yrittävät kohdella naistaan hyvin eivätkä tunge rahaa tissien väliin.

Jännä että itse tunnen montakin venäläistä naista joilla suomalainen mies, mutta en yhtään venäläistä miestä jolla olisi suomalainen nainen. Kumpiakin sukupuolia tunnen venäläisistä suunnilleen samanverran, enpä ollut aikaisemmin kiinnittänyt tähän huomiota. Pitääkin kysyä miksi näin :D

Minä tunnen EX-pareja joissa nainen on suomalainen ja mies venäläinen. Venäläismiehet nyt eivät ole ihan niitä tasa-arvoisimpia ja miellyttävimpiä suomalaisen naisen näkökulmasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/239 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et varmaan ole mikään kaunotar jos ei taso riitä kunnolliseen suomalaiseen mieheen. Eipä nyt kuitenkaan kannata valehdelle itselle että sinä olet se joka valitset. Samanlainen olet kuin nämä "kaunottaret" jotka seurustelevat vaan tummaihoisten tai irakilaisten kanssa.

No itseasiassa, venäläiset naiset kuuluvat maailman kauneimpien joukkoon ja venälöinen mies ei huoli rumaa näistä, että pieleen meni. Olen asunut Venäjällä, joten tiedän asian

Kyllä siellä keskivertonainen on ihan tavan tallaaja niinkuin kaikkialla muuallakin. Tälläävät itseään enemmän, mutta se ei kenestäkään "kaunotarta" tee.

Miestenkin kannattaisi käydä niin Etelä-Amerikassa kuin Aasiassa katsomassa paikallisilla ruokakojuilla miltä näyttää keski-ikäisestä eteenpäin oleva latino/aasialainen kaunotar. Siltä ne tulee näyttämään seuraavan 20-30v. päästä :)

Vierailija
184/239 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No toiset naiset ei piittaa mahasta, ne piittaa rahasta. Näin on Teuvon kohdalla hänen onnekseen käynyt.

Toisilla miehillä on rahaa, toisilla mahaa mutta Teuvollapa on molempia!

Vierailija
185/239 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen nainen nyrpistää tälle nenäänsä, vetää tuulipuvun päälle, rööki poskeen ja siiderille lähibaariin. Kyllä se siitä helpottaa.

Vierailija
186/239 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalainen nainen nyrpistää tälle nenäänsä, vetää tuulipuvun päälle, rööki poskeen ja siiderille lähibaariin. Kyllä se siitä helpottaa.

Keltä se on poissa? Ihmetystä herättää vuodesta toiseen täällä narisevat varattomat miehet ketkä omien sanojensa mukaan kärsivät Suomessa. Alkakaa kasvattamaan vaurautta joko sijoitusten tai loton kautta. Pääsette sitten muuttamaan kivempaan maahan

Vierailija
187/239 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tuo ei ole(?) noloa?

Kuvitelkaa, että joku vanhempi naispoliitikko-kansanedustaja kihlautuisi esim. Gambiassa kolmekymppisen komistuksen kanssa. Menisikö uskottavuus?

Mutta Teuvo, huooh, sen uskottavuus on mennyt jo kauan sitten kaikkien toilailujen myötä.

Öö, nolompaa oli kun reippaasti vanhempi MIESpoliitikko (Pekka Haavisto) kihlasi nuoren Antonionsa.

Vierailija
188/239 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun naisella on oikeudet hallinnoida tulojaan ja omaisuuttaan, tehdä sopimuksia, valita työnsä ja asuinpaikkansa, saada terveydenhoitoa ja käyttää ehkäisyä sekä vielä saada viranomaisilta turvaa väkivaltaa vastaan, niin ei tarvitse hoorata itseään.

Siksi nämä vastenmieliset ukot yleensä käyvätkin hakemassa ostovaimonsa köyhistä maista, missä naisten asema on surkea. Kun joutuu joka päivä pelkäämään toimeentulonsa ja henkensä puolesta, niin lompakkona toimivan miehen miellyttäminen alkaa tuntua paremmalta vaihtoehdolta kuin kuolla nälkään.

Ukot tuntuvat unohtavan, että jos naisilla oikeasti on valinnan varaa, se valinta ei kohdistu parisuhteeseen isänsä ikäisen käppänän kanssa. 

Vierailija
189/239 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisköhän itekki lähtee hakee kaunotar Hondurasista, jossa miehiä vielä arvostetaan ja sukupioloroolit on olemassa niinkuin kuuluukin

Niin, nainen onkin siellä pelkkä kodinkone ja toisen luokan ihminen

Vierailija
190/239 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miestenkin kannattaisi käydä niin Etelä-Amerikassa kuin Aasiassa katsomassa paikallisilla ruokakojuilla miltä näyttää keski-ikäisestä eteenpäin oleva latino/aasialainen kaunotar. Siltä ne tulee näyttämään seuraavan 20-30v. päästä :)

Päivän naurut 😂😂😂. Aasialaiset ovat toki solakkaa kansaa, mutta sinä et ilmeisesti ole koskaan käynyt lattareissa? Siellä on valtavasti ylipainoisia, mitta siellä myös kauneusihanne on erilainen: muodot on pop ja monia lattarimiehiä se ei haittaa. Mutta puhun nyt siis oikeasta ylipainosta en muodokkuudesta. Syy kansan läskeydelle on sokerin ja rasvantäyteinen tarjonta mitä ikinä syövätkin. Laiskoja liikkumaan myös. Kajniitbtummat piirteet on sekä latinonaisilla että miehillä ja itse pifän 100-0 enemmän latinomiehistä 😍

Vierailija
191/239 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päivän naurut 😂😂😂. Aasialaiset ovat toki solakkaa kansaa, mutta sinä et ilmeisesti ole koskaan käynyt lattareissa? Siellä on valtavasti ylipainoisia, mitta siellä myös kauneusihanne on erilainen: muodot on pop ja monia lattarimiehiä se ei haittaa. Mutta puhun nyt siis oikeasta ylipainosta en muodokkuudesta. Syy kansan läskeydelle on sokerin ja rasvantäyteinen tarjonta mitä ikinä syövätkin. Laiskoja liikkumaan myös. Kajniitbtummat piirteet on sekä latinonaisilla että miehillä ja itse pifän 100-0 enemmän latinomiehistä 😍

Itse asiassa olen. Miksi naurat sille mikä länsimaissa nähdään huonona asiana ihan jo terveydenkin kannalta? Sokeri, stressi ja väsymys näkyy iholla. Jopa aasialaisten jenkkimiehet ovat laittaneet nettiin ennen ja jälkeen kuvia joista näkyy todellisuus kun köyhistä oloista kotoisin oleva saapuu vauraan miehen luokse. Siinä alkaa helposti tulemaan elopainoa, ellei tälle asialle haluta tehdä mitään. Mitä ilmeisemmin kuvan ottaneet miehet eivät ole sanoneet asiasta mitään, kunhan halusivat saada jotain kiksejä oman murun pulleudesta.

Vierailija
192/239 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haksu Hakkaraisen äly on suunnilleen samalla tasolla kuin keskimääräisen palstamamman!

Vierailija
193/239 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Teuvon nainen ei ole mikään kaunotar.

Aivan tusinalatino, sellainen perusnätti.

Pelkkä tummuus ei riitä tekemään kenestäkään kaunotarta.

Vierailija
194/239 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi ensin vastustaa ulkomaalaisten tuloa Suomeen ja seuraavassa hetkessä onkin itse tuomassa ulkomaalaista morsmaikkua Suomeen?

Vierailija
195/239 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten voi ensin vastustaa ulkomaalaisten tuloa Suomeen ja seuraavassa hetkessä onkin itse tuomassa ulkomaalaista morsmaikkua Suomeen?

Onhan siellä muillakin. Yhdellä venäläinen morsian ja toisella tummaverinen rakastaja. Nyt sitten tämä. Kaksoisstandardit huokuu tästä puolueesta ja vieläpä todella kovaa!

Vierailija
196/239 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tuo ei ole(?) noloa?

Kuvitelkaa, että joku vanhempi naispoliitikko-kansanedustaja kihlautuisi esim. Gambiassa kolmekymppisen komistuksen kanssa. Menisikö uskottavuus?

Mutta Teuvo, huooh, sen uskottavuus on mennyt jo kauan sitten kaikkien toilailujen myötä.

no yksi vihreä nolo setämies tulee myös mieleen. Tosin kai se on ihanaa kun on poika tytön sijaan kyseessä.

Se "nolo vihreä setämies" on kyllä valovuosia sivistyneempi ja paremman näköinen kuin tää pöhöttynyt urpå Teukka. Siksi.

Vierailija
197/239 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa tyttö olla Teukan sahan perässä.

Vierailija
198/239 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa tyttö olla Teukan sahan perässä.

Money, money it's a rich man's world! :)

199/239 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Honduras on Keski-Amerikan kehitysmaa ja sellaisista oloista näitä epätoivoisia muijia löytyy, ei se  hakkaraisen alfauroudesta johdu, vaan että on mahdollisuus päästä pois siitä vit... kehitysmaasta jotenkin.

Vierailija
200/239 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakkaus sai Teuvon silmät avautumaan ja hän hylkäsi vanhat ajatuksena.