Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä konservatiivikristittyjä, joiden lapsi olisi tullut ulos kaapista? Mitä te teitte?

Vierailija
26.02.2020 |

En kaipaa asiaan kommenttia keneltäkään muulta kuin kristityiltä, jotka edustavat konservatiivista suuntaa ja pitävät homoutta luomistyön vastaisena toimintana ja siis ei hyväksyttynä.

Rakkaus lasta kohtaan ei ole vähentynyt, mutta en missään nimessä hyväksyisi sitä, että lapsi alkaisi seurustella jonkun samaa sukupuolta olevan kanssa. En menisi parin häihin. En voi siunata syntiä.

On todella vaikeaa löytää asiallista keskustelukumppania tämän aiheen tiimoilta, koska nykymaailma on mitä on.

Kommentit (135)

Vierailija
101/135 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luettiin Raamattua ja sitten harrastettiin vaimon kanssa seksiä olohuoneen lattialla. Ei ne muuten opi normaaliin sukupuolielämään elleivät näe omin silmin.

Avioskeksissä ei ole mitään väärää.

Avioliitto on miehen ja naisen välinen.

Avioseksissä

Vierailija
102/135 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herra mun vereni, jossei homoja ja lesboja olisi tarkoitettu, miksi ihmeessä heidät luotiin?

Ei kukaan valitse olla hetero, homo, lesbo tai bi

Näin vain on

Miksi se olisi synti, väärin, virhe

Asenne ratkaisee...

Lisään vielä tuohon että kyllä seksuaaliset teot nimenomaan ovat jokaisen valinta. 

Jumala on määrännyt ihmisen seksuaalisuuden toteuttavaksi miehen ja naisen välisessä avioliitossa.

Muut pitäisi valita selibaatin, myös heterot jotka eivät ole naimisissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/135 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jumalan kuvia ovat myös seksuaalivähemmistöihin kuuluvat. Luojan suurta suunnitelmaa meistä jokainen. 

T. Konservatiivikristittyjen keskellä kasvanut liberaali

Jumala ei ole suunnitellut ketään homoksi, lesboksi, y.m. 

Jumala ilmoittaa selkeästi Raamatussa että nämä asiat ovat syntejä jotka vievät kadotukseen. Raamatun alusta, loppuun!

Sehän tarkoittaa että seksuaalivähemmistöt joita on olemassa ja on aina ollut ovat Jumalan suuri virhe. Mutta eihän Jumala tee virheitä. Jokaisen meistä Jumala on luonut ja rakastaa meitä kaikkia. Kuulumme kaikki Jumalalle. Jumalan silmissä jokainen meistä on hänelle rakas. Minun Jumalani on armahtava ja rakastava Jumala. Hän pitää meistä huolta. 

T. Se sama liberaali

Vierailija
104/135 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jumalan kuvia ovat myös seksuaalivähemmistöihin kuuluvat. Luojan suurta suunnitelmaa meistä jokainen. 

Jumala ilmoittaa selkeästi Raamatussa että nämä asiat ovat syntejä jotka vievät kadotukseen. Raamatun alusta, loppuun!

Sehän tarkoittaa että seksuaalivähemmistöt joita on olemassa ja on aina ollut ovat Jumalan suuri virhe. Mutta eihän Jumala tee virheitä. Jokaisen meistä Jumala on luonut ja rakastaa meitä kaikkia. Kuulumme kaikki Jumalalle. Jumalan silmissä jokainen meistä on hänelle rakas. Minun Jumalani on armahtava ja rakastava Jumala. Hän pitää meistä huolta. 

T. Se sama liberaali

Homous ja lesbous on Saatanan eksytys. Ihmisen tulee elää niin kun Jumala on määrännyt, eikä niin kun itse haluaa.

Jumala on rakkaus, mutta myös Pyhä! 

Vierailija
105/135 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole vielä lapsia, mutta jos noin kävisi niin pistäisin välit poikki. Simple as that.

Sitten kun sinulle syntyy vauva, niin aiot katsella sitä pientä, viatonta ja sinua jumaloivaa kääröä ja ajatella, että millähän sanavalinnoilla katkot häneen välit jos hän tulee rakastumaan oman sukupuolensa edustajaan. Pohdit varmaan sitäkin, että häviääkö ei-pyyteetön rakkautesi tätä pikkuista kullanmuruasi kohtaan sillä sekunnilla, kun hän tulee kaapista, vai hiipuuko se hiljalleen muutamassa viikossa.

Ajattelet varmaan myös, että joku kaveri seurakunnastasi varmaan saattaisi säilyttää hyvät välit homolapseensa ja ajattelet miten ikävä tyyppi tämä on, kun rakastaa lastaan ehdoitta

Vierailija
106/135 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jumala on kaikkitietävä, Pyhä, taivaan ja maan Luoja, kaikkivaltias Isä. Hän on tuomari jonka edessä meistä jokainen on kerran syntiensä kanssa. Jokainen sydämessään tietää, onko pyrkinyt elämään Jumalan tahdon mukaisesti. Seksuaalisuuttamme emme itse voi päättää, se on isommissa käsissä.

T. Se sama liberaali

Vierailija
107/135 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sehän tarkoittaa että seksuaalivähemmistöt joita on olemassa ja on aina ollut ovat Jumalan suuri virhe. Mutta eihän Jumala tee virheitä. Jokaisen meistä Jumala on luonut ja rakastaa meitä kaikkia. Kuulumme kaikki Jumalalle. Jumalan silmissä jokainen meistä on hänelle rakas. Minun Jumalani on armahtava ja rakasta

Raamatussa Jumala on ilmaissut mitä Hän on määrännyt näistä asioista, ja myös mitä seuraa jos rikkoo tätä vastaan. 

Ihminen ei ole eläin joka ei voi hillitä halujaan. On ihmisen VALINTA toteuttaa Jumalan vastainen seksuaalisuus! 

Vierailija
108/135 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksuaalisuuttaan ei voi valita. Tämä on biologinen fakta. Se on sama kuin yrittäisi kieltää omat ajatuksensa ja tunteensa. Jokainen psykologi ja psykoterapeutti tietää ettei omaa mieltään voi hallita. Jos kiellät ajatuksesi ja tunteesi et voisi olla sinä vaan yrität olla joku muu. Se on synti Jumalaa vastaan koska Jumala on meidät luonut.

T. Se sama liberaali

Vierailija
109/135 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksuaalisuuttaan ei voi valita. Tämä on biologinen fakta. Se on sama kuin yrittäisi kieltää omat ajatuksensa ja tunteensa. Jokainen psykologi ja psykoterapeutti tietää ettei omaa mieltään voi hallita. Jos kiellät ajatuksesi ja tunteesi et voisi olla sinä vaan yrität olla joku muu. Se on synti Jumalaa vastaan koska Jumala on meidät luonut.

T. Se sama liberaali

Minulla on tapana kieltää itseltäni rillustaminen, kiroilu, varastaminen, väkivalta ja muiden haukkuminen. 

Vierailija
110/135 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Se sama liberaali

Minulla on tapana kieltää itseltäni rillustaminen, kiroilu, varastaminen, väkivalta ja muiden haukkuminen. 

Kiellätkö itseltäsi myös silmiesi värin, reisiluun pituuden, psyykkiset ja somaattiset sairautesi, syntymäpäiväsi ja temperamenttisi? 

Vierailija
111/135 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oma lapseni paljastuisi homoseksuaaliksi, alkaisin puhua hänen kanssaan enemmän munkkiudesta ja luostareista. Naimattomuuteen sitoutuminen on arvokas kutsumus.

Vierailija
112/135 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T. Se sama liberaali

Edelleen: Jumala ei luo ketään homoksi , lesboksi , y.m. Hän on Sanassaan ilmaissut näitä asioita synneiksi. Tällaiset eivät peri Taivasten valtakuntaa. 

Sielunvihollinen = Saatana houkuttaa ihmisiä pois Jumalan tahdosta.

Pyydä Jumalan johdatusta, että saisit uudestisyntyä ja vastaanottaa Pyhä Henki. Pyhä Henki johdattelee uskovaista, ja Raamattukin avautuu.

Vierailija
113/135 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Se sama liberaali

Edelleen: Jumala ei luo ketään homoksi , lesboksi , y.m. Hän on Sanassaan ilmaissut näitä asioita synneiksi. Tällaiset eivät peri Taivasten valtakuntaa. 

Sielunvihollinen = Saatana houkuttaa ihmisiä pois Jumalan tahdosta.

Pyydä Jumalan johdatusta, että saisit uudestisyntyä ja vastaanottaa Pyhä Henki. Pyhä Henki johdattelee uskovaista, ja Raamattukin avautuu.

Rukoilen päivittäin johdatusta ja armoa, kiitos vain kehotuksesta mutta suhteeni Jumalaan on jo kovin läheinen kristitty kun olen. Raamattu avautui minulle jo lapsena ja myöhemmin uudelleen isosena ja seurakunnan töissä. 

Vierailija
114/135 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Liberaalikristitty"; olet pahasti eksynyt. Kuten kirjoitin jo, pyydä Jumalan johdatusta. 

Lopetan keakustelun kanssasi tähän.

Kaikkea Hyvää!

Vierailija
115/135 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Liberaalikristitty"; olet pahasti eksynyt. Kuten kirjoitin jo, pyydä Jumalan johdatusta. 

Kaikkea Hyvää!

Keskustelun

Vierailija
116/135 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkea Hyvää!

Siunausta ja kaikkea hyvää myös sinulle. Tällainen minusta kasvoi konservatiivikristittyjen keskellä. Liberaali ja avarakatseinen, suvaitseva ja ihmisten erilaisuutta arvostava. Olen myös aikani lapsi, milleniaali. Jos mielestäsi olen eksynyt, olkoon niin. Mutta tiedän sydämessäni että Jumalan rakkaus meitä kohtaan on suurempaa kuin voimme ymmärtää. Se ei erottele ihmisiä yhden synnin perusteella. Syntisiä olemme kaikki joka tapauksessa. Synnitön heittäköön ensimmäisen kiven.

Vierailija
117/135 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikai koet homoparin häihin menemisen synnin siunaamisena? Ethän sinä olisi pappi vaan pelkkä juhlavieras. Mielestäni osoittaisit hyväksyntää vain sille, että täysi-ikäisellä lapsellasi on oikeus päättää omasta elämästään. Samalla osoittaisit, ettet halua hylätä lastasi vaikka hän tekee jotain mitä sinä pidät vääränä.

Vierailija
118/135 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kahden ihmisen välinen rakkaus voi jonkun mielestä olla syntiä? Siis jos ei menisi heidän häihinsä, koska se olisi "synnin siusaamista"? Minä uskon Jumalaan, mutta en ymmmärrä, että miksi Jumala ei hyväksyisi sitä, että 2 aikuista ihmistä rakastavat toisiaan ja haluavat olla parisuhteessa keskenään? Jumala on antanut ihmisille kyvyn rakastaa, joten miksi hän tuomitsisi  rakkauden?

Tuomitseeko Jumala rakkauden, jota aikuinen mies tuntee lasta kohtaan? Siinäkin tapauksessa jos lapsi on kaikessa mukana omasta tahdostaan? Raamattu ei muuten tunne täysi-ikäisyyden ikärajaa, jos kuvittelet että siihen vetoaminen auttaa.

Vierailija
119/135 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun Jumalani mukaan kaikki synnit ovat yhtä suuria. Eli suhtautuisin samalla tavalla kuin muihinkin jotka tekevät asioita jotka minulle ovat syntiä, mutta eivät heille. 

Eli ei tarvitse tehdä mitään erityistoimenpiteitä ei siunata, ei karttaa, ei käännyttää, ei yhtään mitään.

Voit osallistua häihin ja kyläillä heillä. Rakastaa heitä ja heidän lapsiaan. Jos alat vihata tai osoittaa etäisyyttä se on syntiä. Et kai oleta kaiken pyörivän sinun vakausen mukaisesti? Minä itse elän vakaumukseni mukaan ja muut omansa. Silti voin olla heille ystävä ja tuki. Mikä tässä on niin vaikeaa?

Oletko kuullut lähetyskäskystä? Tai että synti on kansakuntien häpeä? Tai että syntiin langennutta uskonveljeä on ohjattava kaidalle polulle? 

Kummasti tällaiset asiat otetaan esille homoista puhuttaessa, vaikka syntejä on vaikka kuinka. Esim. lihavuus on käytännössä varma merkki siitä, että kyseinen ihminen on syyllistynyt vatsanpalvonnan syntiin. Jos siis huomaat että joku lihava uskova ei laihdu, alatko paasaamaan hänelle siitä että hän elää synnissä ja hänen täytyy tehdä siitä parannus?

Vierailija
120/135 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On todella vaikeaa löytää asiallista keskustelukumppania tämän aiheen tiimoilta, koska nykymaailma on mitä on.

Sinusta ap siis kaikki ne jotka ovat kanssasi asiasta eri mieltä ovat epäasiallisia? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän viisi