Kuka on lähdössä myrskyn aikana laivalle?
Kommentit (33)
Kerran ollut pahassa myrskyssä Ruotsin risteilyllä ja pri kertaa pienemmässä myrskyssä Tallinnassa. Ei enää ikinä. Katselen merisään hyvin tarkasti ennen reissua ja jos luvataan kovaa tuulta/myrskyä, siirrän reissua.
Myrsky peruttiin. Moniko ehti perua matkansa Median takia.
Vierailija kirjoitti:
Myrsky peruttiin. Moniko ehti perua matkansa Median takia.
Ei missään lue että olisi peruttu. Klo 15 aikaan alkaa vissiin maanantaina.itse olisin silloin laivalla
Ap
Mä lähden laivalle. Kiva jörniä myrskyssä! (jos onnaa raflassa)
Mieti vielä siellä laivaterminaalissa lähdetkö laivaan lainkaan jos on myrsky tulossa.
Mikä ihmeen myrsky. Ei säätiedot ainakaan tänne pohjanmaan rannikon perähikiään ole missään vaiheessa myrskyä luvattu. Myrsky se on vaan iltapäivälehdissä.
30 metriä sekunnissa tuulta ei ole myrsky. Se on pieni tuuli, jossa pitää hiukan alkaa keskittyä laivan ohjaamiseen. t: reservin merisotilas
Saas nähdä minkälainen myrsky oikeesti tulee.
Ei yhtään haluttaisi lähteä myrskyyn merelle mutta on olisi ainoa matka tätä kesänä.
Mistä mä voin lukea myrskyn tuoreimmat uutiset. Onko se nyt varmasti tulossa vai onko huijaus? Oon kerran ollut ruotsin risteilyllä hirveässä myrskyssä ja ei ollut kivaa enää.
Ap
Myrskyt on jo peruttu. Jälleen kerran viikkoa ennen peloteltiin turhasta
Sääennnusteet ei pidä useinkaan paikkaansa.
Hesari: Maanantain rajuilma tulee vähän myöhemmin.
Niinpä. Saattaa tulla vaikka ensi vuonna tai sitten ei.
Tiistai illalle luvattu myrskyä. En kyllä lähtisi,olen pelkuri. Toisaalta jos matka on maksettu ei voi perua.
Missä voi lukea että vasta tiistaina. Kun kaikissa lehdissä ja netissä sanotaan että ma iltapäivänä iskee Baltiaan ja etelä Suomeen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Tiistai illalle luvattu myrskyä. En kyllä lähtisi,olen pelkuri. Toisaalta jos matka on maksettu ei voi perua.
Ei vaan ennustettu. Ja nehän ei yleensä pidä paikkaansa.
Up