Naapuri huusi parvekkeeltaan " Sammuta nyt ne valot SAATANA! "
Kun mulla oli kodissani valot päällä ja ei verhoja ikkunassa. Mielestäni naapurilla ei ole mitään oikeutta päättää millon pidän kodissani valoja päällä. Tämä myös pitää seinän takana päivittäin outoa " ääää " ääntä, karjahtelee, kiroilee välillä huutaen hiljaisuusaikaan kun pelaa mieslapsipelejä, huutonauraa, huutoaivastelee, kerran alkoi huutamaan täyttä kurkkua kun imuroin päivällä, häntä myös ilmeisesti jurppii kun vietän suurimman osan päivästä kotona ja kun pöytäni on ikkunan edessä ja oon usein siinä koneella mutta niin on näköjään hänkin usein kotona kun on aikaa kytätä minua, minä en kyttää ketään, on mielestäni häiriintynyttä jos naapuri ei pysty menemään omalle parvekkeelleen koska mulla on kodissani valot päällä ja ei oo verhot ikkunassa, eikä mielestäni ihmisen tarvii kotoaan lähtee pakoon jos ei oo menoja mihinkään... Naapuri on ilmeisesti keksinyt että tässä kerrostalossa on huono äänieristys ja vetänyt herneen nokkaan tekemisistäni ja on mielenvikainen kiusaaja.
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin tänään kirjoittaa tuolle naapurille heippalapun asialliseen sävyyn, kun ei kukaan jaksa tuommoista käytöstä, mutta en tiiä kannattaako, jos on hermo niin kireällä että karjahtelee ja kiroilee niin mistä sitä tietää muuttuuko käytös niin aggressiiviseksi että käy kurkkuun kii?
Et kyllä kirjoita mitään heippalappuja, se on kuin heittäisit bensaa liekkeihin. Otat järeät keinot käyttöön.
Järeät keinot tarkoittaa sitten isännöitsijään tai poliisiin yhteydenottamista? mietin kyllä näitäkin vaihtoehtoja... se on aivan varma että jos naapuri alkaa uhkailemaan mua väkivallalla tai käy käsiksi niin sitten otan heti yhteyttä isännöitsijään ja poliisiin. Mutta kun hän asuu vissiin äitinsä ja sisarustensa kanssa niin mietin että he voisivat yhdessä pohtia sitä heippalappua ja takoa järkeä päähän tälle jätkälle?
No kuulostaa siltä että tuo mies on kehitysvammainen eikä mikään kiusaaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä tämä naapurin nuori mies asu yksin vaan ilmeisesti perheensä kanssa niin ihmettelen että miten he jaksavat edes kuunnella tuota häiriintynyttä ölinää päivästä toiseen ja eivät kuskaa jätkää hoitoon!
Kesällä muistan kun olin ikkunan edessä tietokoneella ja heillä oli vieraita ja istuivat parvekkeeltaan niin naapurien tuntemattomat kaverit moikkas mulle kun olisin vaan tahtonut tehdä omia asioitani omassa rauhassa. Kuvittelevat vissiin että istun siinä ikkunan edessä kyttäämässä mitä en todellakaan tee, ei voisi vähempää kiinnostaa, pöydän olen asettanut ikkunan eteen koska siihen tulee luonnonvalo parhaiten ja jos kirjoitan paperille jotain niin ei tarvitse päivällä sytyttää valoja kun pärjää luonnonvalon kanssa, mielestäni muutenkin kotonani parhain paikka pöydälle on ikkunan edessä! Ihan kiinni siitä miten tykkää sisustaa...
Taidat olla yliherkkä itsekin jos vieläkin pitää muistella jotain viime kesänä tapahtunutta moikkaamista.
Tämä on se sama aloittaja, joka on varmaan jo kohta vuoden avautunut säännöllisesti palstalla naapuristaan, ja aina näissä ketjuissa käy lopulta ilmi, että ap itsekin metelöi asunnossaan ja se häiritsee naapureita. Ja sitten alkaa jankkaaminen, miten musiikin ja telkkarin huudattaminen on NORMAALIA ja kaikki naapurista kuuluvat äänet ovat epänormaaleja ja KIUSAAMISTA.
Huuda sille jumalaa takaisin niin olette sujut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä tämä naapurin nuori mies asu yksin vaan ilmeisesti perheensä kanssa niin ihmettelen että miten he jaksavat edes kuunnella tuota häiriintynyttä ölinää päivästä toiseen ja eivät kuskaa jätkää hoitoon!
Kesällä muistan kun olin ikkunan edessä tietokoneella ja heillä oli vieraita ja istuivat parvekkeeltaan niin naapurien tuntemattomat kaverit moikkas mulle kun olisin vaan tahtonut tehdä omia asioitani omassa rauhassa. Kuvittelevat vissiin että istun siinä ikkunan edessä kyttäämässä mitä en todellakaan tee, ei voisi vähempää kiinnostaa, pöydän olen asettanut ikkunan eteen koska siihen tulee luonnonvalo parhaiten ja jos kirjoitan paperille jotain niin ei tarvitse päivällä sytyttää valoja kun pärjää luonnonvalon kanssa, mielestäni muutenkin kotonani parhain paikka pöydälle on ikkunan edessä! Ihan kiinni siitä miten tykkää sisustaa...
Taidat olla yliherkkä itsekin jos vieläkin pitää muistella jotain viime kesänä tapahtunutta moikkaamista.
Tämä on se sama aloittaja, joka on varmaan jo kohta vuoden avautunut säännöllisesti palstalla naapuristaan, ja aina näissä ketjuissa käy lopulta ilmi, että ap itsekin metelöi asunnossaan ja se häiritsee naapureita. Ja sitten alkaa jankkaaminen, miten musiikin ja telkkarin huudattaminen on NORMAALIA ja kaikki naapurista kuuluvat äänet ovat epänormaaleja ja KIUSAAMISTA.
Kuule tänään lähtee naapurille heippalappu ja kerroin tuossa aikasemmin miten itse elän ja oon pääni pohtinut puhki että onko mun elämä epänormaalia niin ei ole ja en huudata mitään tai metelöi! Mutta sulle kun on meteliä kaikki sellainenkin että jos huonon äänieristyksen takia naapurin normaalilla puheenvoimakkuudella oleva tv kuuluu naapuriin. En tajua sinunlaisia kun siinä ei tee mitään kohtuutonta jos katsoo välillä tv normaalin puheenvoimakkuudella! Kaikki sellanen on sulle kohtuutonta kun muut ei suostu tanssimaan sinun pillin mukaan ja oot niitä ihmisiä jotka haluaa tehdä mahdottomasta mahdollista että mitään ei saisi kuulua naapuriin vaikka on huono äänieristys! Tai korkeintaan perusäänet kuten wc-pöntön veto saisi kuulua naapuriin mutta ei mitään nautintoja kuten tv! Ihme nipottaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin tänään kirjoittaa tuolle naapurille heippalapun asialliseen sävyyn, kun ei kukaan jaksa tuommoista käytöstä, mutta en tiiä kannattaako, jos on hermo niin kireällä että karjahtelee ja kiroilee niin mistä sitä tietää muuttuuko käytös niin aggressiiviseksi että käy kurkkuun kii?
Et kyllä kirjoita mitään heippalappuja, se on kuin heittäisit bensaa liekkeihin. Otat järeät keinot käyttöön.
Järeät keinot tarkoittaa sitten isännöitsijään tai poliisiin yhteydenottamista? mietin kyllä näitäkin vaihtoehtoja... se on aivan varma että jos naapuri alkaa uhkailemaan mua väkivallalla tai käy käsiksi niin sitten otan heti yhteyttä isännöitsijään ja poliisiin. Mutta kun hän asuu vissiin äitinsä ja sisarustensa kanssa niin mietin että he voisivat yhdessä pohtia sitä heippalappua ja takoa järkeä päähän tälle jätkälle?
Ei kehitysvammainenkaan saa öykkäröidä miten tahansa. Perhe saa kuskata sen jätkän hoitoon kerta ei osaa käyttäytyä. Hänen käytöksensä alkaa olla jo niin uhkaavaa kun määräilee että saanko polttaa kotonani valoja, joten siihen täytyy puuttua.
Rauhotu nyt hyvä ihminen! Naapurillasi on ilmeisen pahoja mielenterveysongelmia, mutta ei niistä noin kovin kannata kiihtyä. Koita olla niin kuin et huomaisikaan häntä. Älä reagoi mihinkään huuteluihin. Sitten toki yhteys isännöitsijään tai poliisiin, jos tilanne muuttuu todella uhkaavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kehitysvammainenkaan saa öykkäröidä miten tahansa. Perhe saa kuskata sen jätkän hoitoon kerta ei osaa käyttäytyä. Hänen käytöksensä alkaa olla jo niin uhkaavaa kun määräilee että saanko polttaa kotonani valoja, joten siihen täytyy puuttua.
No jos naapurista tosiaan on niin valtavasti häiriötä, niin MIKSI et tee sitä ilmoitusta isännöitsijälle vaan uliset palstalla kuukaudesta toiseen? Sanoit jo vaikka kuinka kauan sitten, että halusit ennen ilmoituksen tekemistä hoitaa asian jotenkin asiallisemmin, mutta vieläkään et ole tehnyt yhtään mitään muuta kuin kiroillut itseksesi ja itkenyt AV:lla. Luuletko, että ne naapurit käyvät täällä vai mistä heidän pitäisi tietää että sinä koet heidän vammaisen poikansa random parvekehuutelut ja huutoaivastelut uhkaavina? Oletko joku Ammattivalittajan sivupersoona, kun tärkeintä sinulle tuntuu olevan että saat tehdä aina vain uusia avauksia naapuristasi sen sijaan, että yrittäisit tehdä asialle jotain?
Minkä muotoinen se talo on kun seinänaapuria häiritsee jos sulla on valot päällä?
Vierailija kirjoitti:
Mikä on mieslapsipeli?
Seuraan..
Vierailija kirjoitti:
Minkä muotoinen se talo on kun seinänaapuria häiritsee jos sulla on valot päällä?
Asumme molemmat kerrostalon alimmassa kerroksessa ja meillä kummallakin on oma pieni piha ja tuossa pihojen välissä aita jossa on rakoja niin sieltä rakojen välistä vissiin tämä sankari kuikuili pimeällä ja huusi sammuttamaan valot.
Teillä parvekkeet ja talot vastakkain, vai miten se näkee suoraan kotiisi?
Ei luulisi hänen kotiinsa kuuluvan sinun pitämäsi meteli, jos eri taloissa asutte?
Kaikenlaisia hulluja joutuu kestämään naapureinaan. Meillä alakerrassa alkoholisoitunut mies joka on ehdotellut minulle ties mitä ällötyksiä ja vihaa ilmeisesti toisen naapurimme koiraa. Monesti koiran haukkuessa mies pistää kamalan metelin pystyyn ja alkaa matkimaan koiraa ulvomalla ja karjumalla asunnossaan. Toisena yläkerran teinit jotka bilettävät aamuyöhön asti usein ihan arkisinkin ja kun heille huomauttaa asiasta, saa takaisin vain asiatonta päänrääpimistä ja haukkuja. Onneksi pääsee pian muuttamaan pois, vaikka toisaalta seuraavassa paikassa on sitten taas uudet riesat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos naapurista tosiaan on niin valtavasti häiriötä, niin MIKSI et tee sitä ilmoitusta isännöitsijälle vaan uliset palstalla kuukaudesta toiseen? Sanoit jo vaikka kuinka kauan sitten, että halusit ennen ilmoituksen tekemistä hoitaa asian jotenkin asiallisemmin, mutta vieläkään et ole tehnyt yhtään mitään muuta kuin kiroillut itseksesi ja itkenyt AV:lla. Luuletko, että ne naapurit käyvät täällä vai mistä heidän pitäisi tietää että sinä koet heidän vammaisen poikansa random parvekehuutelut ja huutoaivastelut uhkaavina? Oletko joku Ammattivalittajan sivupersoona, kun tärkeintä sinulle tuntuu olevan että saat tehdä aina vain uusia avauksia naapuristasi sen sijaan, että yrittäisit tehdä asialle jotain?
Olen yrittänyt olla kärsivällinen ja toivonut että naapuri tajuaisi itse oman käytöksensä epäasiallisuuden. Olen ajatellut myös että hänellä on mielenterveysongelmia ja siksi yrittänyt laittaa karjahtelut yms toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos, mutta nyt kun huusi mulle uhkaavasti ja käski sammuttamaan valot niin se meni jo yli ja nyt aion tehdä jotain! V...itutustani olen aiemmin näillä palstoilla purkanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asumme molemmat kerrostalon alimmassa kerroksessa ja meillä kummallakin on oma pieni piha ja tuossa pihojen välissä aita jossa on rakoja niin sieltä rakojen välistä vissiin tämä sankari kuikuili pimeällä ja huusi sammuttamaan valot.
Äsken se oli vielä parveke. Jutuissasi ei ole päätä eikä häntää.
Vierailija kirjoitti:
Teillä parvekkeet ja talot vastakkain, vai miten se näkee suoraan kotiisi?
Ei luulisi hänen kotiinsa kuuluvan sinun pitämäsi meteli, jos eri taloissa asutte?
Asutaan samassa rapussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asumme molemmat kerrostalon alimmassa kerroksessa ja meillä kummallakin on oma pieni piha ja tuossa pihojen välissä aita jossa on rakoja niin sieltä rakojen välistä vissiin tämä sankari kuikuili pimeällä ja huusi sammuttamaan valot.[/
Puhut parvekkeesta ja nyt se onkin piha... Samoin kerroit, että katselee ja kaverit moikkailee, kun olet ikkunasi edessä ja näkevät sinut. Jokin ei nyt tässä provossa täsmää...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äsken se oli vielä parveke. Jutuissasi ei ole päätä eikä häntää.
Niin eli hänellä on siinä oma terassi/parveke. Miten sen haluaakaan nyt ilmaista. Turhaan tässä minusta vainoharhaista maalaat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asumme molemmat kerrostalon alimmassa kerroksessa ja meillä kummallakin on oma pieni piha ja tuossa pihojen välissä aita jossa on rakoja niin sieltä rakojen välistä vissiin tämä sankari kuikuili pimeällä ja huusi sammuttamaan valot.[/
Puhut parvekkeesta ja nyt se onkin piha... Samoin kerroit, että katselee ja kaverit moikkailee, kun olet ikkunasi edessä ja näkevät sinut. Jokin ei nyt tässä provossa täsmää...Sama se on mitä sä uskot. Jokatapauksessa heippalappu lähtee tänään.