Naapuri huusi parvekkeeltaan " Sammuta nyt ne valot SAATANA! "
Kun mulla oli kodissani valot päällä ja ei verhoja ikkunassa. Mielestäni naapurilla ei ole mitään oikeutta päättää millon pidän kodissani valoja päällä. Tämä myös pitää seinän takana päivittäin outoa " ääää " ääntä, karjahtelee, kiroilee välillä huutaen hiljaisuusaikaan kun pelaa mieslapsipelejä, huutonauraa, huutoaivastelee, kerran alkoi huutamaan täyttä kurkkua kun imuroin päivällä, häntä myös ilmeisesti jurppii kun vietän suurimman osan päivästä kotona ja kun pöytäni on ikkunan edessä ja oon usein siinä koneella mutta niin on näköjään hänkin usein kotona kun on aikaa kytätä minua, minä en kyttää ketään, on mielestäni häiriintynyttä jos naapuri ei pysty menemään omalle parvekkeelleen koska mulla on kodissani valot päällä ja ei oo verhot ikkunassa, eikä mielestäni ihmisen tarvii kotoaan lähtee pakoon jos ei oo menoja mihinkään... Naapuri on ilmeisesti keksinyt että tässä kerrostalossa on huono äänieristys ja vetänyt herneen nokkaan tekemisistäni ja on mielenvikainen kiusaaja.
Kommentit (48)
En tiedä kumpi tässä on sekopäisempi, ap vai naapurinsa :D
Vierailija kirjoitti:
Juu onhan se sekopäistä häiriintyä jatkuvasta kiroilusta ja karjahtelusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö se naapuri kiusaa sinua valuttamalla vettä omasta hanastaan? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö sulla riittää rahkeet v...ittuilla ja nauraa ja kuvitella olevas hienokin ihminen? :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joissain taloissa veden laskeminen tuottaa naapuriin järjettömän kovan kohinan, kuin vesiputous. Tai sitten kun menee suihkuun, niin naapuri alkaa laskea vettä lyhyissä pätkissä täysiä että omaan suihkuun tulee teräviä painevaihteluita tai laskea kuumaa vettä että lämpötila heittelee rajusti..
kerrostalojen ihanuuksia kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joissain taloissa veden laskeminen tuottaa naapuriin järjettömän kovan kohinan, kuin vesiputous. Tai sitten kun menee suihkuun, niin naapuri alkaa laskea vettä lyhyissä pätkissä täysiä että omaan suihkuun tulee teräviä painevaihteluita tai laskea kuumaa vettä että lämpötila heittelee rajusti..
Tähän auttaa foliohattu
Liikaa vapaa-aikaa? Mt ongelmia?
Paras lääke on kun pääsisivät töihin, sekä ap että naapuri. Ei olis kummallakaan aikaa kytätä toisiaan.