Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

VAKAVA-koe 2020

Moikka
24.02.2020 |

Moi! Onko joku hakemassa uudistuneella VAKAVA-kokeella sisään Okl:ään? Mitä mietteitä tuleva koe herättää, nyt kun matskuja ei saa ennakkoon vaan vasta kokeessa? Meinaatteko valmistautua jotenkin?

Kommentit (1179)

Vierailija
981/1179 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä näitä pisteitä. Omat pisteet oli enemmän kuin alin hyväksytty pistemäärä vakaan, mutta silti en saanut opiskelupaikkaa. Mitä ihmettä?

Sama juttu... mut sielä taitaa lukea et jokaisesta osa-alueesta pitää saada väh. 4 pistettä päästäkseen

No just. Sain hyvät pisteet kaikista muista paitsi yhdestä vähän alle 4. Enkä edes ymmärrä miks.

Mistä osiosta sait alle 4 pistettä?

Motivaatio. Oon jo vuosia ollut päiväkodissa lastenhoitajana ja todellakin ala on mun juttu ja haluan sitä opiskella. Miten niin mulla ei ole motivaatioo??

Kysyivätkö siitä, oletko valmis haastamaan ja muuttamaan omia näkemyksiäsi?

Eivät. Kysyivät vain, että miksi hain tähän koulutukseen.

Vierailija
982/1179 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ouluun päässeille tullu vielä minkäänlaista spostia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
983/1179 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vasta tuli s.postiin viesti soveltuvuuskokeen pisteistä.

Vierailija
984/1179 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

6. Varasijalla erkkaan.. mitä luulette, pääseekö kouluun?

Vierailija
985/1179 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ouluun päässeille tullu vielä minkäänlaista spostia?

Jos se oli sun 1. hakukohde, pitäs opintopolusta tulla viestiä klo 20. 

Vierailija
986/1179 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis näkeekö tuolta oma opintopolku-sivulta jostain sen oman koodin millä näkee ne pisteet? Mulle tuli sähköpostiin ilmotus et ne pisteet näkee nyt, mut mul ei oo sähköpostissa missään sitä koodia, varmaan mennyt vahingossa roskapostiin ja poistunut :(

Vierailija
987/1179 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyikö HKI vakaan hyväksytyillä minimipisteitä?

Vierailija
988/1179 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jossain joku ohje siihen, miten noiden osa-alueiden pisteistä saa laskettua ne yhteispisteet? Ja oliko teillä muillakin, jotka tutkitte noita pisteitä, pisteissä tuhansia pisteitä??? Vai mitä mä tein väärin...

Vierailija
989/1179 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis näkeekö tuolta oma opintopolku-sivulta jostain sen oman koodin millä näkee ne pisteet? Mulle tuli sähköpostiin ilmotus et ne pisteet näkee nyt, mut mul ei oo sähköpostissa missään sitä koodia, varmaan mennyt vahingossa roskapostiin ja poistunut :(

Meet opintopolussa siihen sun omaan hakulomakkeeseen ja sit kopioit vaikka tuolta ylhäältä jostain sen sun pitkän numeron! Esim opintopolku.fi.blaablaa.1.02.836.02.028828899 niin lyöt tuon lopun numeron sinne vakavan nettisivuille

Vierailija
990/1179 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mä en kanskaa löytänyt opintopolusta sitä, mutta sähköpostiin on tullut se sillon, kun oot haun tehny. Mulla löyty poistetuista viesteistä se onneks. Jos haet opintopolku sähköpostin haussa nii voi löytyä se sähköposti, jossa sanotaan, että hakemuksesi on vastaanotettu tms otsikossa.

Vierailija
991/1179 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meet opintopolussa siihen sun omaan hakulomakkeeseen ja sit kopioit vaikka tuolta ylhäältä jostain sen sun pitkän numeron! Esim opintopolku.fi.blaablaa.1.02.836.02.028828899 niin lyöt tuon lopun numeron sinne vakavan nettisivuille

No nyt näkyy, kiitos paljon!!

Vierailija
992/1179 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ovat ilmeisesti selvinneet videokontrollikokeesta puhtain paperein? Se oli kyllä sen verran omituisesti toteutettu, että ei sillä kyllä ketään vilpistä käräyttäisikään. 🙈

Vierailija
993/1179 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tietäis nyt ne max osiopisteet?

Vierailija
994/1179 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tietäis nyt ne max osiopisteet?

5 osa-aluetta, 24p per kohta, max 120 yhteensä.

Vierailija
995/1179 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaisii pisteitä te ootte saanu? Mietin vaan sitä et millä pääsi sisään keskimäärin et olinko huonoimmasta päästä sisäänpääsijöistä

Vierailija
996/1179 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkälaisii pisteitä te ootte saanu? Mietin vaan sitä et millä pääsi sisään keskimäärin et olinko huonoimmasta päästä sisäänpääsijöistä

Mulla oli muutaman desimaalin yli 88 pistettä

Vierailija
997/1179 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija
998/1179 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

106

Vierailija
999/1179 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain 100,64 ja pääsin sisään Rauman vakaan. En ole ensikertalainen.

Vierailija
1000/1179 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä pisteet on ollu alarajana varhaiskasvatukseen?

Ketju on lukittu.