VAKAVA-koe 2020
Moi! Onko joku hakemassa uudistuneella VAKAVA-kokeella sisään Okl:ään? Mitä mietteitä tuleva koe herättää, nyt kun matskuja ei saa ennakkoon vaan vasta kokeessa? Meinaatteko valmistautua jotenkin?
Kommentit (1179)
Onko ouluun päässeille tullu vielä minkäänlaista spostia?
Nyt vasta tuli s.postiin viesti soveltuvuuskokeen pisteistä.
6. Varasijalla erkkaan.. mitä luulette, pääseekö kouluun?
Vierailija kirjoitti:
Onko ouluun päässeille tullu vielä minkäänlaista spostia?
Jos se oli sun 1. hakukohde, pitäs opintopolusta tulla viestiä klo 20.
Siis näkeekö tuolta oma opintopolku-sivulta jostain sen oman koodin millä näkee ne pisteet? Mulle tuli sähköpostiin ilmotus et ne pisteet näkee nyt, mut mul ei oo sähköpostissa missään sitä koodia, varmaan mennyt vahingossa roskapostiin ja poistunut :(
Näkyikö HKI vakaan hyväksytyillä minimipisteitä?
Onko jossain joku ohje siihen, miten noiden osa-alueiden pisteistä saa laskettua ne yhteispisteet? Ja oliko teillä muillakin, jotka tutkitte noita pisteitä, pisteissä tuhansia pisteitä??? Vai mitä mä tein väärin...
Vierailija kirjoitti:
Siis näkeekö tuolta oma opintopolku-sivulta jostain sen oman koodin millä näkee ne pisteet? Mulle tuli sähköpostiin ilmotus et ne pisteet näkee nyt, mut mul ei oo sähköpostissa missään sitä koodia, varmaan mennyt vahingossa roskapostiin ja poistunut :(
Meet opintopolussa siihen sun omaan hakulomakkeeseen ja sit kopioit vaikka tuolta ylhäältä jostain sen sun pitkän numeron! Esim opintopolku.fi.blaablaa.1.02.836.02.028828899 niin lyöt tuon lopun numeron sinne vakavan nettisivuille
Vierailija kirjoitti:
Siis mä en kanskaa löytänyt opintopolusta sitä, mutta sähköpostiin on tullut se sillon, kun oot haun tehny. Mulla löyty poistetuista viesteistä se onneks. Jos haet opintopolku sähköpostin haussa nii voi löytyä se sähköposti, jossa sanotaan, että hakemuksesi on vastaanotettu tms otsikossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meet opintopolussa siihen sun omaan hakulomakkeeseen ja sit kopioit vaikka tuolta ylhäältä jostain sen sun pitkän numeron! Esim opintopolku.fi.blaablaa.1.02.836.02.028828899 niin lyöt tuon lopun numeron sinne vakavan nettisivuille
No nyt näkyy, kiitos paljon!!
Kaikki ovat ilmeisesti selvinneet videokontrollikokeesta puhtain paperein? Se oli kyllä sen verran omituisesti toteutettu, että ei sillä kyllä ketään vilpistä käräyttäisikään. 🙈
Mistä tietäis nyt ne max osiopisteet?
Vierailija kirjoitti:
Mistä tietäis nyt ne max osiopisteet?
5 osa-aluetta, 24p per kohta, max 120 yhteensä.
Minkälaisii pisteitä te ootte saanu? Mietin vaan sitä et millä pääsi sisään keskimäärin et olinko huonoimmasta päästä sisäänpääsijöistä
Vierailija kirjoitti:
Minkälaisii pisteitä te ootte saanu? Mietin vaan sitä et millä pääsi sisään keskimäärin et olinko huonoimmasta päästä sisäänpääsijöistä
Mulla oli muutaman desimaalin yli 88 pistettä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
106
Sain 100,64 ja pääsin sisään Rauman vakaan. En ole ensikertalainen.
Mitkä pisteet on ollu alarajana varhaiskasvatukseen?
Eivät. Kysyivät vain, että miksi hain tähän koulutukseen.