Uskotko että näet kuolleen lemmikkisi uudelleen kun itse kuolet, esim taivaassa?
Kommentit (116)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lemmikit EIVÄT pääse taivaaseen, vain kristityt IHMISET pääsevät, tämä on fakta.
No, kai mä sitten jään jonnekin välitilaan lemmikkien kanssa.
Meitä tulee sinne muitakin. Siellä tavataan sitten. Tulee kivaa yhdessä.
Liityn porukkaan!
Vierailija kirjoitti:
Lemmikkini haamut kummittelevat minua kuolemaan asti kostoksi vangitsemisesta.
Minun eivät. Sosiaalisina eläiminä ne tykkäsivät olla osa perhettä ja elää stressitöntä mukavaa elämää.
Vierailija kirjoitti:
Lemmikit EIVÄT pääse taivaaseen, vain kristityt IHMISET pääsevät, tämä on fakta.
Mikä ihmeen fakta? Tuo on kuvitelmaa. Fakta on fakta vasta kun se sellaiseksi todistetaan. Todennäköisintä on, että niin ihmiset kuin eläimetkään eivät mihinkään taivaaseen kuoltuaan pääse, koska sellaisen olemassaoloa ei ole millään tavalla pitävästi todistettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti tuollaista mahdollisuutta ei ole. Vain taivaassa on hauskaa. Muualla on helvetti.
Päätellen siitä, minkälaiset ihmiset kuvittelevat taivaaseen pääsevänsä, siellä ei kyllä ymmärretä hauskanpidosta mitään!
Vierailija kirjoitti:
Jumalallehan mikään ei ole mahdotonta. Vaikka Raamatussa sanotaankin, että eläimen henki on maasta ja palajaa maahan niin silti uskon siis näkeväni omat Roosa, Tilla ja Nöpsi Töpseli-kissanikin joskus taivaassa kun itse sinne pääsen. Ne, jotka ovat joskus päässeet taivaassa käymään ovat siellä nähneet omien läheistensä lisäksi myös omia lemmikkejään. Eli siis kyllä.
Ei siellä kukaan ole päässyt käymään!
Toivottavasti tapaan edesmenneet lemmikkini. Olen itse asiassa lähdössäkin aivan piakkoin. Ei ole enää mitään syytä jäädä.
Ei tietenkään, kun kuolemme, lakkaamme olemasta. Piste
Uskon, enkä ymmärrä kristittyjä jotka eivät usko tai vähättelevät asiaa.
En. Enkä usko muihinkaan tapaamisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun lemmikkisi sielu on tuhoutunut, se ei ollut kuolematon. Et tapaa sitä missään, et helvetissä, välitilassa etkä taivaassa. Jumala loi vain ihmisen omaksi kuvakseen ja vain ihmiset, jotka ymmärtävät hänen rakkautensa päälle, pääsevät taivaaseen.
Ja sulla ei ollut sielua kai alun alkaenkaan. Ei niin suuri määrä rakkautta vaan häviä. En halua paikkaan, jossa on kaltaisiasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liityn porukkaan!
Todella lapsenomaista uskoa .😁
Toivon niin.
Lapsuuden kissan, mummolan koirat sekä 4 kesyrottaani
Vierailija kirjoitti:
Aivan varmasti. Olen astraalitasolla jo kerran kohdannutkin hänet.
Höpöhöpöä. Unta nähnyt, tai harhoja😂
Vierailija kirjoitti:
Todistapa se 😁 Tuota on syötetty sinun päähäsi uskonnosta ja satukirjasta nimeltä Raamattu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lemmikkini haamut kummittelevat minua kuolemaan asti kostoksi vangitsemisesta.
Minun eivät. Sosiaalisina eläiminä ne tykkäsivät olla osa perhettä ja elää stressitöntä mukavaa elämää.
Ihminenkin voi olla tyytyväinen kulkemaan narunvarressa, jos on pakko.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä uskon. Muistakaa että raamattu on ihmisten, miesten vieläpä, kirjoittama satukirja. Ei siitä voi etsiä totuutta. Moni kuolemanrajakokemuksen läpikäynyt kertonut että eläimiä taivaassa.
Vai niin. Kerrotko vielä miten se olisi mulle paratiisi, jos en ihan konkreettisesti eläessänikään halua elää missään farmilla?
Onko kukaan teistä ajatellut oman koiran/kissan kuoltua, että "mä en enää ikinä ota uutta koiraa/kissaa kun mä en kestä jos joudun uudelleen kokemaan tämän luopumisen" ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun lemmikkisi sielu on tuhoutunut, se ei ollut kuolematon. Et tapaa sitä missään, et helvetissä, välitilassa etkä taivaassa. Jumala loi vain ihmisen omaksi kuvakseen ja vain ihmiset, jotka ymmärtävät hänen rakkautensa päälle, pääsevät taivaaseen.
Siinä tapauksessa se on paska paikka. En haluaisi paikkaan johon lemmikkini ei ole tervetullut. Ei ole minun jumalani sellainen oilento joka ei lemmikin sielua huoli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enemmän ja pyyteettömämmin eläimet ilmentää jumalan rakkautta kuin monet kristityt. eläimet on jonkinlaisia manifestoituneita enkeliolentoja.
Eläimet ovat myös Jumalan luomia, joten sellaisena ilmentävät kyllä Jumalan rakkautta. Mutta kuolem
Jos jumala loi ihmisen omaksi ilokseen, niin ovatko Neanderthalin ihmiset taivaassa myös? Vai eivätkö ne onnistuneet ilostuttamaan jumalaa, tosin hänhän teoriasi mukaan on luonut nekin? Jumalakaan ei onnistnut siis kerrasta, vaan joutui värkkäilemään koko joukon kaikenmaailman cro-magnonin, heidelbergin ja neanderthalin ihmisiä, prototyyppejä, ennenkuin kaikki säädöt nasahti kohdalleen ja - tadaa! - luomakunnan kruunu, homo sapiens, oli vihdoin valmis.
Kyllä uskon. Muistakaa että raamattu on ihmisten, miesten vieläpä, kirjoittama satukirja. Ei siitä voi etsiä totuutta. Moni kuolemanrajakokemuksen läpikäynyt kertonut että eläimiä taivaassa.