Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten sitä jaksaisi jatkaa tätä elämää? Onko joku päässyt tämmöisestä yli?

Vierailija
22.02.2020 |

Olen kaikin puolin epäonnistunut ihminen. Olen tehnyt kaiken mahdollisen ja epäonnistunut. Mitään ei enää ole jäljellä. Olen liian sairas työelämään, enkä pysty olemaan minkäänlaisissa ihmissuhteissa. Ällötän itseäni sekä henkisesti että fyysisesti.

Ahdistus tuntuu fyysisenä kipuna joka päivä, ja öisin näen painajaisia. Saan ammattiapua mielenterveysongelmiini, mutta tilanne on hitaasti vain pahentunut. Usein käytän alkoholia olon turruttamiseen.

Tätä on jatkunut niin kauan kuin muistan, vaikka nuorempana olikin enemmän toivoa ja voimia pyrkiä valoa kohti.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä viina pois

Vierailija
2/4 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on n. 50k ulosotossa, ei työtä, ei ystäviä, ei perhettä, ei tutkintoa jne.

Silti jatkan elämää. Eipä meistä muutenkaan ole parinsadan vuoden päästä jäljellä kuin tomua, turha ottaa itseään ja tilannettaan liian vakavasti.

Minulle on ihan yhdentekevää, jäänkö huomenna vaikka auton alle, tai tuleeko yhtäkkiä perintönä puoli milliä. Olen äärimmäinen nihilisti, en usko jumaliin tai jälleensyntymään, tosin kohtelen silti ihmisiä asiallisesti ja lämmöllä koska ei siinä mitään menetä jos on toisille ystävällinen ja piristää näiden päivää.

Vaikka elämä olisi päivittäistä kärsimystä kuten minulla tai sinulla, en näe itsarissa mitään hyötyä. Parempi katsoa jokainen kortti ja odottaa päivä kerrallaan tulevaisuutta niin kauan että kuolema tulee joko luonnollisesti tai onnettomuuden/toisen ihmisen käden kautta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä viina pois

Olen ollut kokonaan raitis pitkiäkin aikoja, mutta se ei ole parantanut tilannettani mitenkään.

ap

Vierailija
4/4 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terapiasi on ehkä vääränlaista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme seitsemän