Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskotko että näet kuolleen lemmikkisi uudelleen kun itse kuolet, esim taivaassa?

Vierailija
22.02.2020 |

Mä uskon että voi olla mahdollista.

Kommentit (116)

Vierailija
41/116 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskon ja tiedän. Jeesus on Herra. Joka Häneen uskoo, kaikki on mahdollista.

Jumalalle on kaikki mahdollista, mutta eri juttu on se, onko Jumala toteuttamassa ihmisten toiveita ja unelmia, vai hänen omaa suunnitelmaansa.

Vierailija
42/116 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raamatussa on mainittu eläimistä taivaassa ainakin tässä jakeessa:

Jes 65: 25: "Susi ja lammas käyvät yhdessä laitumella, ja leijona syö rehua niinkuin raavas, ja käärmeen ruokana on maan tomu; ei missään minun pyhällä vuorellani tehdä pahaa eikä vahinkoa, sanoo Herra."

Joo mutta kyseessä eivät ole enää samat eläimet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/116 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon kovasti, oli ainoa ivaloni tässä paholaisen maailmassa<3 Yhtäkään ihmistä en haluaisi siellä nähdä, mutta pienen karvatassuni kyllä! Ja jos ei ole mitään kuoleman jälkeen, haluaisin nähdä edes ennen viimeisiä henkosiani edes jonkinlaisena viimeisenä harhanäkynä pienen koirani<3

Vierailija
44/116 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko taivaassa odottamassa jokainen rairuohon korsi jonka olen kasvattanut? Entä liiskaamani itikka? Entä viljanjyvä joista on tehty puuroa? Entä palmuöljypalmu, jotka olen syönyt kotimaisena suklaana? Odottaako siellä myös kaikki parturissa leikatut hiuksenpätkät? Kuinka on pissojen ja kakkojen laita - odottavatko nekin siellä?

Haluaisin olla uskovainen - kuinka se käy päinsä?

Vierailija
45/116 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jumalallehan mikään ei ole mahdotonta. Vaikka Raamatussa sanotaankin, että eläimen henki on maasta ja palajaa maahan niin silti uskon siis näkeväni omat Roosa, Tilla ja Nöpsi Töpseli-kissanikin joskus taivaassa kun itse sinne pääsen. Ne, jotka ovat joskus päässeet taivaassa käymään ovat siellä nähneet omien läheistensä lisäksi myös omia lemmikkejään. Eli siis kyllä.

Niin niin. Ihmisen mielikuvituksellehan mikään ei ole mahdotonta, En tosiaan usko, että kukaan olisi koskaan ”päässyt käymään taivaassa”, rajatilakokemukselle on olemassa ihan luonnollinen ja järkevä selitys.

Niin ihmiset kuin eläimetkin kuolevat kun kuolevat, ei ole mitään kuolematonta sielua, ”taivasta” tai kuolemanjälkeistä elämää, paitsi tämän elämän aikana tehtyjen tekojen kautta tänne vielä jäävien ihmisten mielissä ja muistoissa sekä jos on muutoin onnistunut jättämään tänne jotain pysyvää. Vain siten voi ”elää” vielä kuoltuaankin.

Vierailija
46/116 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jumalallehan mikään ei ole mahdotonta. Vaikka Raamatussa sanotaankin, että eläimen henki on maasta ja palajaa maahan niin silti uskon siis näkeväni omat Roosa, Tilla ja Nöpsi Töpseli-kissanikin joskus taivaassa kun itse sinne pääsen. Ne, jotka ovat joskus päässeet taivaassa käymään ovat siellä nähneet omien läheistensä lisäksi myös omia lemmikkejään. Eli siis kyllä.

Se on totta! Minulla oli todella paha rahapula ja autonikin oli rikki ja korjausta vailla, kun rukoilin Jumalalta apua ja rukousvastauksena liikennevaloissa kanssa-autoilija törmäsi autoni perään sillä seurauksella, että se meni lunastukseen. Siinä kunnossa autoni arvo olisi ollut tuskin viittäsataa euroa, mutta korvaus maksettiin vuosimallin mukaan ja sain liki 10 000 euroa rahaa. Maksoin velkani pois ja annoin paikalliselle Vapaaseurakunnalle, jonka jäsen olen 1 500 euroa. Ilman Jumalaista väliintuloa kaikki olisivat nyt rahattomia.

Vierailija
47/116 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse toivoisin tapaavani sitten koirani ( tosin se onneksi on vielä elossa)  mutta toisaalta en usko taivaaseen lainkaan ja en siis ajattele pääseväni sinne itsekään.

Vierailija
48/116 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on totta! Minulla oli todella paha rahapula ja autonikin oli rikki ja korjausta vailla, kun rukoilin Jumalalta apua ja rukousvastauksena liikennevaloissa kanssa-autoilija törmäsi autoni perään sillä seurauksella, että se meni lunastukseen. Siinä kunnossa autoni arvo olisi ollut tuskin viittäsataa euroa, mutta korvaus maksettiin vuosimallin mukaan ja sain liki 10 000 euroa rahaa. Maksoin velkani pois ja annoin paikalliselle Vapaaseurakunnalle, jonka jäsen olen 1 500 euroa. Ilman Jumalaista väliintuloa k

Jahas tuollaiseen oli jumalalla aikaa. Ei sitten kumminkaan jouda poistamaan nälänhätää, kuivuutta ja sotia sekä luonnonkatastrofeja. Tai ei halua. Tai mikä todennäköisintä: Ei ole olemassa.

Vierailija
49/116 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä taivaassa ollaan ilmeisesti jossain eristetyssä kuplassa? Muuten se ei ole kovinkaan monelle mikään paratiisi, jos siellä vielä tungoksen päälle kaikilla on joku räksyttävä puudelikin mukana. 

Vierailija
50/116 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon niin. 

Vierailija
51/116 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä oikein usko sellaisiin satuihin. Jos niin käy, se on mukava yllätys, mutta Luulenpa että kaikki vain päättyy kuolemaan ja sen jälkeen ei ole mitään. 

Vierailija
52/116 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lemmikkini haamut kummittelevat minua kuolemaan asti kostoksi vangitsemisesta.

Vierailija
53/116 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten on pääseekö kärmes taivaaseen?

Vierailija
54/116 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollei rakas koirani tule vastaan, siellä ei taida olla minulle mitään. 

Vierailija
55/116 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lemmikit on oikeastaan ainoat, jotka sataprosenttisesti ja varauksettomasti haluan nähdä taivaassa. Rukoilen, että saan nähdä heidät ja pitää sylissä taas. Miau.

Vierailija
56/116 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sydän kun lakkaa sykkimästä, niin se on siinä. En ymmärrä näitä tuonpuoleisia satuiluita ja kohtaamisia jo kuolleiden kanssa tai sielunvaellus höpötyksiä.

Mitään ei ole, eikä mitään tule, totaalinen pimeys ja elämän loppu.

Vierailija
57/116 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään usko. En minä kuoleman jälkeen mitään voi nähdä, koska ei silloin minuakaan enää ole. Kun elämä loppuu, se loppuu. Piste.

Elän silloin enää vain ihmisten muistoissa ja tekemieni asioiden kautta, siksi teenkin parhaani elääkseni niin, että hyvää muisteltavaa jää ja että elämästäni jäisi jotain itseäni pitkäikäisempää jäljelle.

Tuo höperehtiminen jostain taivaasta ja kuolemanjälkeisestä elämästä ja ties mistä paratiisista on järjetöntä.

Vierailija
58/116 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jollei rakas koirani tule vastaan, siellä ei taida olla minulle mitään. 

Tuosta tuli mieleen eräs kasku. Aikoinaan pappi torui erästä ns. huonoa elämää viettävää henkilöä sanoen, että tämä ei tule pääsemään taivaaseen, ellei paranna tapojaan.

Tämäpä vastasi, ettei ole väliksikään päästä, koska hänen kaverinsa eivät olisi siellä kuitenkaan.

Vierailija
59/116 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, en usko kuoleman jälkeiseen elämään sen enempää eläinten kuin ihmistenkään kohdalla. 

Vierailija
60/116 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lemmikeillä ei ole kuolematonta sielua kuten ihmisillä, joten ei, koiraa ei näy taivaan portilla.

Ei ole ihmisilläkään mitään kuolematonta sielua, koska sellaista ei ensinkään ole. Joten ei, ei näy mitään taivaan porttia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kaksi