Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskotko että näet kuolleen lemmikkisi uudelleen kun itse kuolet, esim taivaassa?

Vierailija
22.02.2020 |

Mä uskon että voi olla mahdollista.

Kommentit (116)

Vierailija
21/116 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon. Tapaan edesmenneet läheiset ja lemmikit.

Vierailija
22/116 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en todellakaan usko. Jos taivas oiskin niin en sinne pääse, oon niin syntinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/116 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lemmikit EIVÄT pääse taivaaseen, vain kristityt IHMISET pääsevät, tämä on fakta.

No, kai mä sitten jään jonnekin välitilaan lemmikkien kanssa.

Meitä tulee sinne muitakin. Siellä tavataan sitten. Tulee kivaa yhdessä.

Valitettavasti tuollaista mahdollisuutta ei ole. Vain taivaassa on hauskaa. Muualla on helvetti.

Vierailija
24/116 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lemmikit EIVÄT pääse taivaaseen, vain kristityt IHMISET pääsevät, tämä on fakta.

Sun lemmikkisi sielu on tuhoutunut, se ei ollut kuolematon. Et tapaa sitä missään, et helvetissä, välitilassa etkä taivaassa. Jumala loi vain ihmisen omaksi kuvakseen ja vain ihmiset, jotka ymmärtävät hänen rakkautensa päälle, pääsevät taivaaseen.

Enemmän ja pyyteettömämmin eläimet ilmentää jumalan rakkautta kuin monet kristityt. eläimet on jonkinlaisia manifestoituneita enkeliolentoja.

Vierailija
25/116 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en todellakaan usko. Jos taivas oiskin niin en sinne pääse, oon niin syntinen.

Hmm. Jeesus Kristus on tullut syntisiä pelastamaan. Hyvistä hän ei välitä.

Vierailija
26/116 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumalallehan mikään ei ole mahdotonta. Vaikka Raamatussa sanotaankin, että eläimen henki on maasta ja palajaa maahan niin silti uskon siis näkeväni omat Roosa, Tilla ja Nöpsi Töpseli-kissanikin joskus taivaassa kun itse sinne pääsen. Ne, jotka ovat joskus päässeet taivaassa käymään ovat siellä nähneet omien läheistensä lisäksi myös omia lemmikkejään. Eli siis kyllä.

Vierailija
27/116 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eläimetkin ovat Jumalan luomia.

En usko että kukaan/mikään on.

Vierailija
28/116 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun lemmikkisi sielu on tuhoutunut, se ei ollut kuolematon. Et tapaa sitä missään, et helvetissä, välitilassa etkä taivaassa. Jumala loi vain ihmisen omaksi kuvakseen ja vain ihmiset, jotka ymmärtävät hänen rakkautensa päälle, pääsevät taivaaseen.

Enemmän ja pyyteettömämmin eläimet ilmentää jumalan rakkautta kuin monet kristityt. eläimet on jonkinlaisia manifestoituneita enkeliolentoja.

Eläimet ovat myös Jumalan luomia, joten sellaisena ilmentävät kyllä Jumalan rakkautta. Mutta kuolematonta sielua tämä ei niille anna. Jumala loi eläimet ihmisen iloksi, ihmiset hän loi omaksi ilokseen. Taivas on paikka, jossa Jumala asuu joten sinne hän haluaa näitä omia ilojansa. En sano etteikö taivaassa olisi kenties myös eläimiä, mutta samoja eläimiä ne eivät ainakaan ole, koska kuollut eläin on poissa ikuisesti.

Vierailija
29/116 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eläimetkin ovat Jumalan luomia.

En usko että kukaan/mikään on.

Sitten sinua ei varmaan lainkaan kiinnosta spekuloida näetkö lemmikkisi mahdollisesti taivaassa :D Koska silloin myös sinä katoat ikuisesti. Siis jos et ole Jumalan kuva.

Vierailija
30/116 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskon. Tapaan edesmenneet läheiset ja lemmikit.

Tapaat läheisesikin vain siinä tapauksessa, että he ovat Jeesuksen veressä pelastettuja. Harvat ovat.

Vierailija
31/116 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon että lemmikkisi on nytkin "lähelläsi". Kaipasin menettämääni rakasta kissaani kovin ja kun etsin ilmoituksen perusteella uutta kissaa, sain yllättäen juuri saman "kuvioisen" kissan vain väri oli tummempi. Oli kuin olisin saanut hänet takaisin.

Vierailija
32/116 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerta se on ensimmäinenkin ja lemmikit pääsee taivaaseen jos uskoo niin

Vierailija
33/116 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun enkelikoirat temmeltää usein minun pahaimmissa unissa. Uskon että vielä me tavataan jollain taajuudella jossain siellä kaukana. Näin minä halua uskoa ja toivoa. Ihania olentoja olivat. Parhaita minulle. Itku, ikävä ja kaipuu tulee tätä kirjoittaessa. Taas.

Vierailija
34/116 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläimillä ei ole sielua, joten tuskimpa ne taivaaseen pääsee.

Muutenkin jännä mielikuva tsiljoonista miljoonista elukoista taivaassa.. hämähäkit ym ötökät ja dinosaurukset ja valaat ja elefantit ja kissat ja koirat sekä lehmät. Juuuuu kylläää....

Vierailija
35/116 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun fakta.

Vierailija
36/116 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon ja tiedän. Jeesus on Herra. Joka Häneen uskoo, kaikki on mahdollista.

Vierailija
37/116 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun fakta.

Fakta kristinuskon taivaasta.

Vierailija
38/116 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa että sait saman "kuvioisen" kissan itsellesi.

Vierailija
39/116 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan siinä samassa missä näen syömäni ruoat ja omistamani autot, vaatteet, c-kasetit ja alakoulun työkirjat...

Vierailija
40/116 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raamatussa on mainittu eläimistä taivaassa ainakin tässä jakeessa:

Jes 65: 25: "Susi ja lammas käyvät yhdessä laitumella, ja leijona syö rehua niinkuin raavas, ja käärmeen ruokana on maan tomu; ei missään minun pyhällä vuorellani tehdä pahaa eikä vahinkoa, sanoo Herra."

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän