Eronnut äiti Tinderissä
Minkälaisia kokemuksia teillä muilla eronneilla äideillä on Tinderistä? Karttavatko miehet, koska pelkäävät joutuvansa keskelle lapsiperhearkea?
Olen 41-vuotias kivan näköinen, sanavalmis, koulutettu, hyvässä työssä oleva, hyvin toimeentuleva nainen. Asun viihtyisässä asunnossa merinäköalalla. Olen paljon maailmaa nähnyt, fiksu, hauska ja huumorintajuinen, hellä ja seksikäs. Kuulemma kauniimpi luonnossa kuin kuvissa. Nämä luonnehdinnat siis miehiltä kaikki.
Vaan erosta on lähes vuosi, eikä uutta rakkautta ole löytynyt. Tänä aikana olen käynyt treffeillä noin 30-40 miehen kanssa. Ja ennen kuin sanotte, että olen nirso, voin kertoa, että ehkä 5 näistä on ollut miehiä, joita itse en ole halunnut tavata uudelleen, muille olisin antanut toisen mahdollisuuden.
Eli 35 miestä ovat antaneet pakit minulle. Suurin osa ekojen treffien jälkeen. Osaa olen tavannut 1-5 kertaa. Osan kanssa on ainoastaan halattu, monen kanssa suudeltukin, muutaman kanssa harrastettu useamman kerran seksiä.
Lopputulos on sama, ghostaaminen tai epämääräinen ”ollaan eri elämäntilanteissa. Säännönmukaisesti miehet ovat kertoneet, että olen viehättävä ja kivaa seuraa.
Näihin miehiin mahtuu erilaisia tyyppejä: on ollut ehkä muutama hottis, mutta sanoisin, että loput 30 miestä ovat olleet ihan tavallisia. Ulkonäöltään ja muulta elämältään. Olen akateeminen, mutta olen käynyt deiteillä myös peruskoulun käyneen rekkakuskin kanssa. En katso miehiä nenän vartta pitkin.
Iältään haitari muutamaa vuotta nuoremmasta 11 vuotta vanhempaan. Ikäiseni hakevat 15 v nuorempaa, eli olen vanha. 10 v vanhemmat ikäistäni, mutta huollettavia lapsia ei saisi olla.
Mietin pitkään, mikä minussa on, kun en kelpaa edes kepeään suhteeseen tai FWB-järjestelyyn. Haen avoimin mielin, ja olen miehille sanonutkin, että haen lopulta suhdetta, mutta siihen ei kiire. Sitä etsiessä olen valmis kepeämpäänkin.
Eli en ole ruma, nirso, vaan olen sosiaalinen, avoin, saan keskustelun aikaan. Joskus mietin, että ehkä se on sporttikropan puute. En ole pulska tai isokokoinen, vaan ihan normipainoinen, mutta rintava kyllä. Sporttikroppaa kyllä ei ole, ja vain se tuntuu kelpaavan, vaikka mies olisi itsekään kymppi. No, ajattelin, että jos siitä on kiinni, niin ryhdytään sporttiseksi.
Kunnes tajusin yhteisen nimittäjän. Mulla on 5 ja 8 v lapset puolet ajasta. En ajatellut, että he ovat rasite. Heillä on hyvä isä, ja lapset ovat luonani vain 3 päivän sykleissä. Kolmen päivän välein siis aina 3-4 päivää vapaata. Harva lapsetonkaan ehtii tapaamaan joka päivä. Itse en ehdi seurusteluun asti, kun jo miehet alkavat pohtia sitä, että mulla on lapsia. Isää en lapsille hae tal edes haaveile mistään yhdessäasumisesta - ainakaan vielä.
Turhauttaa tavata miestä useamman kerran, suudella, vaihtaa viestejä iltaisin, kuulla, että olen kaunis ja haluttava. Sitten ghostaus ja lopulta viesti, että ollaan eri elämäntilanteissa. Tai sitten jo ennen treffejä miehet kirjoittavat, että miettivät sitä että minulla on lapsia. Vaikka heilläkin niitä on, tosin jo yleensä teinejä.
Eli loppuelämä yksin, vaikka olen ihan hyvä nainen? Naurattaa, kun miehet kirjoittavat, ettei Tinderistä olisi naisia tarjolla..
Kommentit (261)
Vierailija kirjoitti:
Tutkani hälyyttää siinä vaiheessa kun naisten kuvauksissa mainostetaan korkeakoulutusta, hyvää ammattia ja asunnon tasokkuutta.
Jos 40+ nainen ei ole siihen ikään mennessä tajunnut etteivät nuo ole asioita joita miehet hakevat naisista, niin ei ihme jos ei parisuhdetta löydy.
ps. kropan osalta hoikka ja nätti nelikymppinen on aivan eri asia kuin hoikka ja nätti parikymppinen.
Juuri julkaistiin tilastoihin perustuva tutkimus jonka mukaan Suomessa juuri miehet kiinnittävät enemmän huomiota naisen korkeaan koulutukseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En jaksa lukea koko ketjua, mutta ootko kokeillut Eliittikumppaneita? Sieltä mun koulutetut yli 40 v kaverit ovat löytäneet ns. vertaistaan seuraa. Nimihän tuolla sivustolla on kauhea, mutta jos sen pystyy ohittamaan. Tsemppiä!
Eliittikumppani kuulostaa mestalta josta käydään valitsemassa kalliiksi käyvä kilpahevonen.
M
Eliittikumppani tai E-kontakti voi olla parempi vakavaa suhdetta etsivälle. Tinderistä löytää sitten helpommin seksiä tai kevyitä suhteita. Olen käyttänyt molempia ja itselle sopii paremmin Tinder, koska en ole eron jälkeen halunnut vakavia juttuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tutkani hälyyttää siinä vaiheessa kun naisten kuvauksissa mainostetaan korkeakoulutusta, hyvää ammattia ja asunnon tasokkuutta.
Jos 40+ nainen ei ole siihen ikään mennessä tajunnut etteivät nuo ole asioita joita miehet hakevat naisista, niin ei ihme jos ei parisuhdetta löydy.
ps. kropan osalta hoikka ja nätti nelikymppinen on aivan eri asia kuin hoikka ja nätti parikymppinen.
Juuri julkaistiin tilastoihin perustuva tutkimus jonka mukaan Suomessa juuri miehet kiinnittävät enemmän huomiota naisen korkeaan koulutukseen.
Verrattuna muihin maihin, kyllä.
Verrattuna siihen kuinka tärkeää miehen koulutus on naisille, tuskin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuitenkin on myös pätevää tilastotietoa, että juuri Suomessa nainen usein valitsee kumppanikseen itseään vähemmän koulutetun miehen, tai mies itseään koulutetumman naisen.
Vierailija kirjoitti:
Ap, oletko minkä mittainen? Jos profiilissa ei lue pituudesta mitään, ja sitten tapaamiseen tulee 175-senttinen daami 4 tuuman koroilla, niin monella miehellä loppuu mielenkiinto siihen paikkaan.
Ja ennen kuin joku pitkä nainen vetää herneet nenään, niin lukuisissa naisten profiileissa lukee "Olethan minua pidempi", tai "Ei alle 180cm".
Aloittaja ei ole edelleenkään kertonut pituuttaan, joten kirahvi siellä on ollut vastassa, kun kerran pakkeja satelee oikealta ja vasemmalta. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En jaksa lukea koko ketjua, mutta ootko kokeillut Eliittikumppaneita? Sieltä mun koulutetut yli 40 v kaverit ovat löytäneet ns. vertaistaan seuraa. Nimihän tuolla sivustolla on kauhea, mutta jos sen pystyy ohittamaan. Tsemppiä!
Eliittikumppani kuulostaa mestalta josta käydään valitsemassa kalliiksi käyvä kilpahevonen.
M
Eliittikumppani tai E-kontakti voi olla parempi vakavaa suhdetta etsivälle. Tinderistä löytää sitten helpommin seksiä tai kevyitä suhteita. Olen käyttänyt molempia ja itselle sopii paremmin Tinder, koska en ole eron jälkeen halunnut vakavia juttuja.
Eliittikumppanit on surkea. Et itse valitse, vaan sulle valitaan joku lihanleikkaaja 600 km päästä, jolla ei ole kuvaa. Olin alkuun siellä, ja miehiä oli niin vähän, että tuntui kuin taistelisi maailman viimeisestä miehestä. Lisäksi samat miehet on Tinderissä. Tinderistä ainakin saa seksiä, Eliittikumppaneissa ei tapahdu mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, oletko minkä mittainen? Jos profiilissa ei lue pituudesta mitään, ja sitten tapaamiseen tulee 175-senttinen daami 4 tuuman koroilla, niin monella miehellä loppuu mielenkiinto siihen paikkaan.
Ja ennen kuin joku pitkä nainen vetää herneet nenään, niin lukuisissa naisten profiileissa lukee "Olethan minua pidempi", tai "Ei alle 180cm".
Aloittaja ei ole edelleenkään kertonut pituuttaan, joten kirahvi siellä on ollut vastassa, kun kerran pakkeja satelee oikealta ja vasemmalta. :D
167 cm. Aika lailla keskipituinen olen. Korkoja kyllä käytän aina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuitenkin on myös pätevää tilastotietoa, että juuri Suomessa nainen usein valitsee kumppanikseen itseään vähemmän koulutetun miehen, tai mies itseään koulutetumman naisen.
Koska koulutettuja miehiä on vähemmän. Minä valitsin aikoinaan lasteni isäksi vähemmän koulutetun. Kommunikointi oli vaikeaa, ja miehen mielipiteet kärjistetyn mustavalkoisia. Lisäksi ainainen alemmuudentunto purkautui siten, että hän vähätteli saavutuksiani. Kun erottiin, 13 v jälkeen, äitini huokaisi helpotuksesta. Ensimmäinen kommentti oli, että ex ei koskaan ollut kovin terävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahtaisiko tuo liittyä siihen että korkeakoulutettuja naisia on enemmän kuin korkeakoulutettuja miehiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.is.fi/viihde/art-2000006415146.html
Siinä mallia tinder-äipille. Eronnut toisen kerran, 49 v., 2 lasta, kaunis, fiksu, muodot paremmat kuin useimmilla parikymppisillä ja terve suhtautuminen omaan itseensä ja olemiseensa.
Just mietin kun tän luin että Pauliina ei varmaan löydä Suomesta tasoistaan miestään koskaan... ei ainakaan sellaista millaisia Ruotsissa oli.
Tämä nainen kelpaisi takuulla kelle vaan oli lapsia tai ei.
Saas nähdä kuka hänelle kelpaa. No onhan stadissa toki suomenruotsalaisia tohtoreita yms.
Itselle ainakin tulee sellainen fiilis, että Pauliina ei välttämättä välitä mistään "tasoista". Hän on sen ikäinen ja sellaisen elämänkokemuksen kerännyt, että osaa jo katsoa ihmisen sisimpään ja nähdä sen tärkeimmän ihmisessä. Näin ainakin olettaisin. Mitään j ännämiestä tuskin haluaa, vaan sivistyneen, seesteisen kulttuurin päälle ymmärtävän tyypin. Ei löydy Tinderistä, ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska koulutettuja miehiä on vähemmän. Minä valitsin aikoinaan lasteni isäksi vähemmän koulutetun. Kommunikointi oli vaikeaa, ja miehen mielipiteet kärjistetyn mustavalkoisia. Lisäksi ainainen alemmuudentunto purkautui siten, että hän vähätteli saavutuksiani. Kun erottiin, 13 v jälkeen, äitini huokaisi helpotuksesta. Ensimmäinen kommentti oli, että ex ei koskaan ollut kovin terävä.
Tämä on juuri parisuhdemarkkinan paradoksi, joka kärjistyy kakkoskierroksella. Eronnut koulutettu nainen haluaa uuden koulutetun miehen. Eronnut nelikymppinen koulutettu mies taas osaa jo arvostaa vähemmän koulutetun naisen simppeliä käyttöliittymää ja ottaakin naisystäväksi mukava itseään vähemmän koulutetun naisen, jolla ei ole niin suurta ”maailman tuskaa”.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on juuri parisuhdemarkkinan paradoksi, joka kärjistyy kakkoskierroksella. Eronnut koulutettu nainen haluaa uuden koulutetun miehen. Eronnut nelikymppinen koulutettu mies taas osaa jo arvostaa vähemmän koulutetun naisen simppeliä käyttöliittymää ja ottaakin naisystäväksi mukava itseään vähemmän koulutetun naisen, jolla ei ole niin suurta ”maailman tuskaa”.
No tämä on ihan muuta kuin mitä minä näillä deiteilläni olen kuullut. Moni mies on sanonut, että ekalla kierroksella ”tyytyi vähempään” kun ihan kiva nainen tuli kohdalle ja oli aika tehdä lapsia. Monen elämäntehtävä oli sitten äitiys, ilman mitään omia ambitioita, ja nyt tokalla kierroksella kun ei etsitä äitiä, halutaan nainen, jonka kanssa voi keskustella. No, se ollut tietysti näiden miehen flirttiä, mutta ehkä eniten olen saanut kehuja älystäni. Toki saattavat kehua ulkonäköä, mutta suurin ihmetyksen aihe tavatessa on, että löytyi ”fiksu ja mukava” deitti. Kai ne 50 v miehetkin tajuaa, että eivät ole 15-20-vuotta nuoremmille, jotka haluaisivat, kuin varavaihtoehto. Kyllä 5-kybäsen miehen roikkuvat posket, kaula, keltaiset hampaat, ohentuva tukka vaan pistää nelikymppisellekin silmään. Ja suunta ei ole kuin alas. On ihan shaibaa, että joku 52 v on 35-vuotiaalle unelma.
Jestas, onhan tämä "neuvoja kysyvä" henkilö aivan Laatunainen! Olisiko 54-vuotiaalla akateemisella, hyvätuloisella, mutta aika tavallisen näköisellä miehellä mahdollisuuksia..?
Itsellä ei ole luonto antanut periksi liittyä Tinderiin. Olen piru vie ennemmin yksin.
Pakko kommentoida vielä, että tavismiehellä on valtavan paljon vaikeampaa parisuhdemarkkinoilla kuin tavisnaisella. Useimmat naiset eivät voi sitä ilmeisesti ymmärtää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäs tarkalleen ottaen on ”koulutetun naisen suuri maailmantuska”? 😁😁😁😁😁 Ja miten se rassaa enemmän kuin kouluttamattoman jatkuvat aivopierut. Ja todettakoon, että itse tyydyin vähemmän koulutettuun mieheen, ja se todella oli ongelma. Tokalla kierroksella todella haluan kaltaiseni älykkään ihmisen. Seksiin voin sitä ennen kelpuuttaa komean nuoren miehen, kunhan ei kriittisellä hetkellä päästele niitä aivopieruja, jotka pilaavat jo halutkin.
Olisko pimpsa löysä? Tämä karkoittaa pienimunaiset Suomalaiset.
Suurimpana ongelmana tässä nyt näen tämän tinderin. Seksi seuraa ja kevyempiä suhteita löytää juu, mutta jos enemmän haluaa,kannattaa sitä etsiä muualta. Takuulla tasokasta miesseuraa löytyy muualta. Harrastuksista, lasten kautta? Uskoisin että baaristakin löytyy paremmin kuin tinderistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tämä on ihan muuta kuin mitä minä näillä deiteilläni olen kuullut. Moni mies on sanonut, että ekalla kierroksella ”tyytyi vähempään” kun ihan kiva nainen tuli kohdalle ja oli aika tehdä lapsia. Monen elämäntehtävä oli sitten äitiys, ilman mitään omia ambitioita, ja nyt tokalla kierroksella kun ei etsitä äitiä, halutaan nainen, jonka kanssa voi keskustella. No, se ollut tietysti näiden miehen flirttiä, mutta ehkä eniten olen saanut kehuja älystäni. Toki saattavat kehua ulkonäköä, mutta suurin ihmetyksen aihe tavatessa on, että löytyi ”fiksu ja mukava” deitti. Kai ne 50 v miehetkin tajuaa, että eivät ole 15-20-vuotta nuoremmille, jotka haluaisivat, kuin varavaihtoehto. Kyllä 5-kybäsen miehen roikkuvat posket, kaula, keltaiset hampaat, ohentuva tukka vaan pistää nelikymppisellekin silmään. Ja suunta ei ole kuin alas. On ihan shaibaa, että joku 52 v on 35-vuotiaalle unelma.
Aika harva mies haluaa 15-20-vuotta itseään nuoremman naisen. Veikkaan, että samanikäisen tai max viisi vuotta nuoremman. Tuosta koulutusasiasta eri mieltä. Lapsieni äidin tapasin yliopiston bileissä, mutta eron jälkeen en tarvinnut lukenutta naista. Matkustelu, urheilu ja seksi sujuu myös vähemmän koulutetun kanssa. Älylliset keskustelut käyn kavereideni kanssa, jotka olen tuntenut Yliopistoajoista lähtien.
Vierailija kirjoitti:
Suurimpana ongelmana tässä nyt näen tämän tinderin. Seksi seuraa ja kevyempiä suhteita löytää juu, mutta jos enemmän haluaa,kannattaa sitä etsiä muualta. Takuulla tasokasta miesseuraa löytyy muualta. Harrastuksista, lasten kautta? Uskoisin että baaristakin löytyy paremmin kuin tinderistä.
Muistetaan että tinder ei ole netin ainoa seuranhakusovellus.
Vierailija kirjoitti:
Olisko pimpsa löysä? Tämä karkoittaa pienimunaiset Suomalaiset.
Kuule tiukkuusasteen testaamisen tasolle ei juuri päästä, jos mies luovuttaa 1-3 deitin jälkeen.
En ole koskaan käyttänyt tätä sanaa ennen, mutta nyt:
Huutista :D