Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eronnut äiti Tinderissä

Vierailija
22.02.2020 |

Minkälaisia kokemuksia teillä muilla eronneilla äideillä on Tinderistä? Karttavatko miehet, koska pelkäävät joutuvansa keskelle lapsiperhearkea?

Olen 41-vuotias kivan näköinen, sanavalmis, koulutettu, hyvässä työssä oleva, hyvin toimeentuleva nainen. Asun viihtyisässä asunnossa merinäköalalla. Olen paljon maailmaa nähnyt, fiksu, hauska ja huumorintajuinen, hellä ja seksikäs. Kuulemma kauniimpi luonnossa kuin kuvissa. Nämä luonnehdinnat siis miehiltä kaikki.

Vaan erosta on lähes vuosi, eikä uutta rakkautta ole löytynyt. Tänä aikana olen käynyt treffeillä noin 30-40 miehen kanssa. Ja ennen kuin sanotte, että olen nirso, voin kertoa, että ehkä 5 näistä on ollut miehiä, joita itse en ole halunnut tavata uudelleen, muille olisin antanut toisen mahdollisuuden.

Eli 35 miestä ovat antaneet pakit minulle. Suurin osa ekojen treffien jälkeen. Osaa olen tavannut 1-5 kertaa. Osan kanssa on ainoastaan halattu, monen kanssa suudeltukin, muutaman kanssa harrastettu useamman kerran seksiä.

Lopputulos on sama, ghostaaminen tai epämääräinen ”ollaan eri elämäntilanteissa. Säännönmukaisesti miehet ovat kertoneet, että olen viehättävä ja kivaa seuraa.

Näihin miehiin mahtuu erilaisia tyyppejä: on ollut ehkä muutama hottis, mutta sanoisin, että loput 30 miestä ovat olleet ihan tavallisia. Ulkonäöltään ja muulta elämältään. Olen akateeminen, mutta olen käynyt deiteillä myös peruskoulun käyneen rekkakuskin kanssa. En katso miehiä nenän vartta pitkin.

Iältään haitari muutamaa vuotta nuoremmasta 11 vuotta vanhempaan. Ikäiseni hakevat 15 v nuorempaa, eli olen vanha. 10 v vanhemmat ikäistäni, mutta huollettavia lapsia ei saisi olla.

Mietin pitkään, mikä minussa on, kun en kelpaa edes kepeään suhteeseen tai FWB-järjestelyyn. Haen avoimin mielin, ja olen miehille sanonutkin, että haen lopulta suhdetta, mutta siihen ei kiire. Sitä etsiessä olen valmis kepeämpäänkin.

Eli en ole ruma, nirso, vaan olen sosiaalinen, avoin, saan keskustelun aikaan. Joskus mietin, että ehkä se on sporttikropan puute. En ole pulska tai isokokoinen, vaan ihan normipainoinen, mutta rintava kyllä. Sporttikroppaa kyllä ei ole, ja vain se tuntuu kelpaavan, vaikka mies olisi itsekään kymppi. No, ajattelin, että jos siitä on kiinni, niin ryhdytään sporttiseksi.

Kunnes tajusin yhteisen nimittäjän. Mulla on 5 ja 8 v lapset puolet ajasta. En ajatellut, että he ovat rasite. Heillä on hyvä isä, ja lapset ovat luonani vain 3 päivän sykleissä. Kolmen päivän välein siis aina 3-4 päivää vapaata. Harva lapsetonkaan ehtii tapaamaan joka päivä. Itse en ehdi seurusteluun asti, kun jo miehet alkavat pohtia sitä, että mulla on lapsia. Isää en lapsille hae tal edes haaveile mistään yhdessäasumisesta - ainakaan vielä.

Turhauttaa tavata miestä useamman kerran, suudella, vaihtaa viestejä iltaisin, kuulla, että olen kaunis ja haluttava. Sitten ghostaus ja lopulta viesti, että ollaan eri elämäntilanteissa. Tai sitten jo ennen treffejä miehet kirjoittavat, että miettivät sitä että minulla on lapsia. Vaikka heilläkin niitä on, tosin jo yleensä teinejä.

Eli loppuelämä yksin, vaikka olen ihan hyvä nainen? Naurattaa, kun miehet kirjoittavat, ettei Tinderistä olisi naisia tarjolla..

Kommentit (261)

Vierailija
61/261 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä isoin ongelma ei ole nuo lapset, vaan se että sinun osalta niiden tekeminen on ohitse?

Itse olen 30v, lapsia kaksi, haluisin lisääkin. Moni 35-40v mies on lapseton ja haluaisi lapsia ja ilmoittaa sen jo profiilissa. Osa haluaa toki lapsettoman naisen mutta ei todellakaan kaikki.

Varmaan sinulle sopisi parhaiten mies jonka omat lapset on jo tehty.

Yli nelikymppinen ylipäänsä on jo suurimmassa osassa tapauksista ylittänyt lapsentekoiän oli lapsia tai ei.

Vierailija
62/261 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

30-40 treffiä? Huh, itse en ole saanut sovittua yhtään ja useamman vuoden ollut sinkkuna. No sentään jotkut miehet niille pääsee. Itseä ei lähtökohtaisesti naisen lapset haittaisi.

M37

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/261 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Me ollaan eri elämäntilanteissa" = vaimo melkein sai kiinni pettämisestä

Vierailija
64/261 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että tämmösiä ongelmia.

APn kuvailun kaltainen tapaus kelpaisi minulle mainiosti jos muuten kemiat ja intressit natsaa. Olen 45, 185/80, lapseton enkä halua lapsia, mutten lapsia vihaakaan. En haaveile kenenkään kanssa saman katon alle muuttamisesta, mutta sellainen muuten sitoutunut suhde missä nähtäisiin enemmän "iskäviikoilla".

Pitääkö tässä nyt oikeasti könytä sinne tinderiinkin? Olen yrittänyt välttää viimeiseen asti.

Vierailija
65/261 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rajuja mielipiteitä täällä, sekä lasten vanhemmista että lapsettomista!

Olen nelikymppinen lapseton nainen ja tapasin Tinderissä nelikymppisen kahden lapsen äidin. Kumma kyllä meillä on riittävästi kosketuspintaa toistemme kokemuksiin.

Jokainen toki valitsee, ketä haluaa tapailla. Ja kuulemani mukaan heteroiden tinder-meininkiä värittää suuresti ghostaaminen nimenomaan miesten tekemänä, ainakin täällä pk-seudulla.

Vierailija
66/261 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan sinulla ollut seuraa yllin kyllin, treffit melkein viikottain.

Mutta, ehkä sinun kannattaa jatkaa tuollaista kevyempää tapailua seuraavat 15 vuotta kunnes lapset ovat jo omillaan ja etsiä sitten arjen jakajaa mikäli sellainen kiinnostaa.

En halua elää yksikseen 15 vuotta. Toisaalta en vaadi yhdessä asumistakaan, seurustelua tai deittailua. Ja miten ne muut eronneet löytävät uudet kumppanit? Onko se kaikille yhtä vaikeaa?

Ex on lähes 50 v, ja takuulla löytää uuden, nuoren naisen. Osoitus siitä, että jokainen vapaa, kelvollinen mies viedään. Hyviä naisia on sitten paljon taistelemassa tavallisen normaaleista miehistä, kun suurin osa on vapaana ihan selkeästä syystä.

Tällaisten toteamusten jälkeen huomaa aina, ettei itse kuulu noihin kelvollisiin. Ei minulla vaan ollut kyllä erottuani naisia taistelemassa huomiosta. Minkälainen se tavallinen mies on?

Toinen M37

Vierailija
67/261 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä isoin ongelma ei ole nuo lapset, vaan se että sinun osalta niiden tekeminen on ohitse?

Itse olen 30v, lapsia kaksi, haluisin lisääkin. Moni 35-40v mies on lapseton ja haluaisi lapsia ja ilmoittaa sen jo profiilissa. Osa haluaa toki lapsettoman naisen mutta ei todellakaan kaikki.

Varmaan sinulle sopisi parhaiten mies jonka omat lapset on jo tehty.

Yli nelikymppinen ylipäänsä on jo suurimmassa osassa tapauksista ylittänyt lapsentekoiän oli lapsia tai ei.

Miehet nyt tuppaa heräämään siihen touhuun myöhemmin, niin moni ap:n ikäinen mies joutuu etsimään sitten nuoremmasta ikäluokasta sitä kumppania. Nelikymppinen mies joka haluaa lapsia ei todellakaan nykymaailmassa ole mikään harvinaisuus!

Vierailija
68/261 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkani hälyyttää siinä vaiheessa kun naisten kuvauksissa mainostetaan korkeakoulutusta, hyvää ammattia ja asunnon tasokkuutta.

Jos 40+ nainen ei ole siihen ikään mennessä tajunnut etteivät nuo ole asioita joita miehet hakevat naisista, niin ei ihme jos ei parisuhdetta löydy.

ps. kropan osalta hoikka ja nätti nelikymppinen on aivan eri asia kuin hoikka ja nätti parikymppinen.

Vierailija
69/261 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

” ps. kropan osalta hoikka ja nätti nelikymppinen on aivan eri asia kuin hoikka ja nätti parikymppinen.”

Ja yllättyneitä olivat:

-

-

-

Jostain syystä nelikymppisilläkin naisilla on vientiä ja pitkiä suhteita. Ehkäpä kaikki miehet eivät haluakaan teinikroppaa, eivätkä edes etsi kumppania ulkonäkö edellä?

Vierailija
70/261 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tutkani hälyyttää siinä vaiheessa kun naisten kuvauksissa mainostetaan korkeakoulutusta, hyvää ammattia ja asunnon tasokkuutta.

Jos 40+ nainen ei ole siihen ikään mennessä tajunnut etteivät nuo ole asioita joita miehet hakevat naisista, niin ei ihme jos ei parisuhdetta löydy.

ps. kropan osalta hoikka ja nätti nelikymppinen on aivan eri asia kuin hoikka ja nätti parikymppinen.

Tässähän se.

Ja koska saan tietty alapeukutusta, niin tässä tarkempaa selitystä:

Ei korkeakoulutus tai hyvä asunto miinusta ole, mutta kun naisella on ne, niin ihan takuuvarmasti sieltä Tinderistä katsellaan miehiä joilta ne kanssa löytyvät. Ja ne miehet ovat niitä kysytympiä. "Haastava" työ sitten alkaakin olemaan miinusta, ksoka seehen kuluu aikaa ja energiaa eikä suuri osa miehistä halua kuulla tiimipalavereista, me-hengestä tai firman corporate BS-retoriikasta vapaa-ajalla.

Hoikka kroppa on ilman muuta plussaa. Mutta yleensä 40+ nainen rankkaa kroppansa yhtä isoksi valtiksi kuin 20+ nainen. Mutta kun miehet arvostavat eniten hoikkaa kroppaa jossa on kurveja. Siis löytyy takamusta ja reittä. Tuossa iässä ihan jo hormonitoiminnan takia kurveja ei ole samalla tapaa kuin nuoremmilla, ja jos katselee niitä komeita ja sporttisia miehiä, jää nuoremmille kakkoseksi.

Oma veikkaukseni:

- ap yrittää liian tasokkaita miehiä

- ap mainostaa liikaa asioita jotka eivät kiinnosta miehiä

- ap on liiaksi jumissa arkirulettinsa kanssa (lapset, työ)

Vierailija
71/261 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

” ps. kropan osalta hoikka ja nätti nelikymppinen on aivan eri asia kuin hoikka ja nätti parikymppinen.”

Ja yllättyneitä olivat:

-

-

-

Jostain syystä nelikymppisilläkin naisilla on vientiä ja pitkiä suhteita. Ehkäpä kaikki miehet eivät haluakaan teinikroppaa, eivätkä edes etsi kumppania ulkonäkö edellä?

Tai sitten osa 40+ korkeakoulutetuista ja hoikista naisista tajuaa olla yrittämättä vain niitä kärkiluokan miehiä jotka käyvät panemassa ja sitten ghostaavat.

Vierailija
72/261 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pro tip: 40+ miehen pitäisi jo ainakin tajuta että jos nainen mainostaa kuvauksessaan korkeaa koulutusta, hyvää ammattia ja asunnon tasokkuutta ei nainen luettele asioita joita arvelee miesten hakevan, vaan luettelee asioita joita toivoo myös miehellä olevan.

m45

Vierailija
73/261 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässähän se.

Ja koska saan tietty alapeukutusta, niin tässä tarkempaa selitystä:

Ei korkeakoulutus tai hyvä asunto miinusta ole, mutta kun naisella on ne, niin ihan takuuvarmasti sieltä Tinderistä katsellaan miehiä joilta ne kanssa löytyvät. Ja ne miehet ovat niitä kysytympiä. "Haastava" työ sitten alkaakin olemaan miinusta, ksoka seehen kuluu aikaa ja energiaa eikä suuri osa miehistä halua kuulla tiimipalavereista, me-hengestä tai firman corporate BS-retoriikasta vapaa-ajalla.

Hoikka kroppa on ilman muuta plussaa. Mutta yleensä 40+ nainen rankkaa kroppansa yhtä isoksi valtiksi kuin 20+ nainen. Mutta kun miehet arvostavat eniten hoikkaa kroppaa jossa on kurveja. Siis löytyy takamusta ja reittä. Tuossa iässä ihan jo hormonitoiminnan takia kurveja ei ole samalla tapaa kuin nuoremmilla, ja jos katselee niitä komeita ja sporttisia miehiä, jää nuoremmille kakkoseksi.

Oma veikkaukseni:

- ap yrittää liian tasokkaita miehiä

- ap mainostaa liikaa asioita jotka eivät kiinnosta miehiä

- ap on liiaksi jumissa arkirulettinsa kanssa (lapset, työ)

Voin allekirjoittaa nämä.

Yritin viime vuoden puolella tapailla osittain kuvaukseen sopivaa naista. Akateeminen ja sporttinen, joskaan ei uratykki.

Myönnän ettei kroppa ollut alkuunkaan samanlainen kuin nuorempana, vaikka fyysinen kunto onkin varmasti kova yhä.

No, sihen ei mikään kaatunut. Omissa silmissä kivannäköinen nainen yhä. Homma kaatui siihen että naisen elämä oli yhtä viilettämistä paikasta toiseen. Oli työ, lapset, harrastukset ja kaikki. Periaatteessa aika normaalia 40+ naisen elämää, alle 40 tunnin työviikkokin. Mutta jo tuo + aika vimpan päälle asunto tarkoitti että elämä oli aivan liian hektistä ja pikkutarkkaa omaan makuun.

Olen tyypillinen 40+ mies sikäli että haluan rennompaa elämää. Vähemmän suorittamista, vähemmän neurooseja siitä onko kämppä nyt ihan justiinsa, vähemmän arkimenoja, ja sitä rataa. Tuon tyyppisten speksinaisten kanssa sellainen elämä jää haaveeksi.

Siksi seurustelen vähän nuoremman, ei-korkeakoulutetun ja paljon rennomman vela-naisen kanssa (ei ole fitnessmissi eikä tarvikaan olla).

Vierailija
74/261 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.is.fi/viihde/art-2000006415146.html

Siinä mallia tinder-äipille. Eronnut toisen kerran, 49 v., 2 lasta, kaunis, fiksu, muodot paremmat kuin useimmilla parikymppisillä ja terve suhtautuminen omaan itseensä ja olemiseensa.

Vierailija
75/261 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se taitaa olla lähes 100 % fakta että jokainen tulee ainakin kerran ghostatuksi nykyään. Siksi on turha etsiä kauheasti vikaa itsestään vaan se on vaan tämä nykyinen deittikulttuuri tällaista. Kaikilla on joku 10 kierroksessa ja sitten niistä yritetään etsiä parasta tai ei edes niistä vaan taas seuraavasta. Loputon kierre jossa kukaan ei kelpaa kellekään koska aina jossain voi olla parempi.

En usko että lapset ovat se syy, kaikki tuntemani yh-äidit ovat pariutuneet mutta eivät netin kautta vaan kaveriporukan ja yhteisten tuttujen kautta. Moni mies jolla on lapsia tykkää myös naisista jolla on.

Missä ap asuu? Myös se vaikuttaa. Helsinki on aika tyly paikka tässä suhteessa kun siellä on eniten "newyorkin meininkiä". Jo Treella ollaan enemmän tosissaan mutta tarjontakin on surkeampaa ja vähäisempää.

Olen varma että ap:lla kyllä tärppää kun tuntuu deittejä löytyvän.

Vierailija
76/261 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja yllättyneitä olivat:

-

-

-

Tai sitten osa 40+ korkeakoulutetuista ja hoikista naisista tajuaa olla yrittämättä vain niitä kärkiluokan miehiä jotka käyvät panemassa ja sitten ghostaavat.

En kyllä ymmärrä tälläistä ghostaavia miehiä. Tinderissä on niin paljon pelkkää seksiä etsiviä naisia, että komean miehen ei tarvitse huijata ja sitten ghostata. Voi jo chatissa ilmoittaa, että vain seksi tai kevytsuhde kiinnostaa ja silti on riittävästi kiinnostuneita. Vakavaa suhdetta etsivät voi jättää suosiolla muille eikä silti tarvitse puutteessa elää.

Vierailija
77/261 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa lukea koko ketjua, mutta ootko kokeillut Eliittikumppaneita? Sieltä mun koulutetut yli 40 v kaverit ovat löytäneet ns. vertaistaan seuraa. Nimihän tuolla sivustolla on kauhea, mutta jos sen pystyy ohittamaan. Tsemppiä!

Vierailija
78/261 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.is.fi/viihde/art-2000006415146.html

Siinä mallia tinder-äipille. Eronnut toisen kerran, 49 v., 2 lasta, kaunis, fiksu, muodot paremmat kuin useimmilla parikymppisillä ja terve suhtautuminen omaan itseensä ja olemiseensa.

Just mietin kun tän luin että Pauliina ei varmaan löydä Suomesta tasoistaan miestään koskaan... ei ainakaan sellaista millaisia Ruotsissa oli.

Tämä nainen kelpaisi takuulla kelle vaan oli lapsia tai ei.

Saas nähdä kuka hänelle kelpaa. No onhan stadissa toki suomenruotsalaisia tohtoreita yms.

Vierailija
79/261 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksa lukea koko ketjua, mutta ootko kokeillut Eliittikumppaneita? Sieltä mun koulutetut yli 40 v kaverit ovat löytäneet ns. vertaistaan seuraa. Nimihän tuolla sivustolla on kauhea, mutta jos sen pystyy ohittamaan. Tsemppiä!

Eliittikumppani kuulostaa mestalta josta käydään valitsemassa kalliiksi käyvä  kilpahevonen.

M

Vierailija
80/261 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan sinulla ollut seuraa yllin kyllin, treffit melkein viikottain.

Mutta, ehkä sinun kannattaa jatkaa tuollaista kevyempää tapailua seuraavat 15 vuotta kunnes lapset ovat jo omillaan ja etsiä sitten arjen jakajaa mikäli sellainen kiinnostaa.

En jaksaisi vaihtaa miestä kerran viikossa. Riittäisi kepeä deittailu ja seksi - mutta saman miehen kanssa. En sitten tiedä mitä pitäisi tehdä esim. seksin suhteen. Ehdottaa suoraan jo ekoilla treffeillä niin saisi edes kerran.

No oothan sä jo vuoden verran vaihtanu miestä kerran viikossa niin pitäs tuo kiertopalkintona olo olla jo tuttua.