Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten kehtaatte käydä kakalla töissä??

Vierailija
20.02.2020 |

Jätätte hajun jälkeenne ja seuraava tietää, että kävitte äsken vääntämässä kunnon jöötit pönttöön. Awkward.

Kommentit (1354)

Vierailija
901/1354 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakennusnosturin kuskina ei paljoa kakalla käydä. Jos oikein mahassa kiertää, nii siitä vaan Wurthit kinttuun ja ruilut ikkunasta ulos! Sinne vaan laastisatsin sekahan sekin sekoottuu!!

Vierailija
902/1354 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

hei minäkin kakkaan! haluan kertoa sen vauva palstalla!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
903/1354 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakennusnosturin kuskina ei paljoa kakalla käydä. Jos oikein mahassa kiertää, nii siitä vaan Wurthit kinttuun ja ruilut ikkunasta ulos! Sinne vaan laastisatsin sekahan sekin sekoottuu!!

Ehkä nosturikuskien kannattaisi ottaa mallia tuosta amerikkalaisten vaippojen käytöstä työpaikalla, vaikka siellä kyllä voisi pienessä nosturin kopissa alkaa tuoksahtamaan kunnolla, mutta työaikaa säästyisi.

Vierailija
904/1354 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä käyn toimistolla paskalla ja jätän kunnon jarruraidat vielä!

Minä käyn toimistolla autolla ja minäkin jätän kunnon jarruraidat!

Vierailija
905/1354 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkaaminen on sairasta! Minä en käy kakalla koskaan. En pysty ymmärtämään sellaisia, jotka käyvät kakalla.

Vierailija
906/1354 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käyn autolla töissä.

Vierailija
907/1354 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulppa pyllyyn työpäiväksi. Niitähän saa nykyään timanttikoristeltuinakin.

Vierailija
908/1354 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi kai tuo on käydä kakalla kuin housuunsa pskoa

Vierailija
909/1354 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska siitä saa palkkaa.

Kohta on rahaa niin ettei paskalle taivu.

Vierailija
910/1354 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä tarkoituksella paskon niin että pöntön reunukset on paskassa ja en vitussa ala putsailemaan. Jää sitten seuraavalle pikku ylläri. Ja perjantaisin siivooja tulee siivoamaan pöntöt. Happy days!

Vierailija
911/1354 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehtaan kehtaan, vaikka olen miesvaltaisessa työpaikassa. Vessa on vieläpä ohutseinäinen koppi josta kuuluu kaikki ulos. Mutta paskon kun paskattaa, niin ne muutkin tekee. Pomo usein ilmoittaa " meen paskalle".

Vierailija
912/1354 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan vessan oven lukkoon siksi aikaa, kun väännän sitä jöötiä. Seuraava ei tiedä, olinko se minä, vai joku edellinen kävijä, joka sen hajun sinne jätti. Seuraava kävijä ei välttämättä edes tiedä, että olen koko päivänä edes käynyt siinä vessassa.

Yhdessä työpaikassa olin ainut naispuolinen työntekijä, joten minulla oli oma henkilökohtainen vessa. Sain siis haista siellä juuri niin pahalle kuin halusin. Siivoojaa en siinä työpaikassa koskaan tavannut, joten hän ei voinut yhdistää naistenvessan hajuja minuun.

Vierailija
913/1354 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni kävi ulkomailla suht hienossa ravintolassa niin että isompi hätä yllätti. No sitä itseään tuli sitten ihan mukava määrä pönttöön. No vessa ei vetänytkään. Kun astuin ulos niin oven takana oli jonossa jo muutama yrmeän näköinen naama. Luikin nopeasti pois koko ravintolasta. Tämä episodi kävi Italiassa, isommassa kaupungissa.

Vierailija
914/1354 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh minä en kouluaikoina uskaltanut käydä vessassa ja jaskoin hoisuihin, sekö nyt on sitten parempi.. Oli kuule mukava loppupäivä.. Nih. Että nykyään paskon ihan tasan mistä vessa löytyy, ei edelleenkään kovin ihqua jos pakko muualla kuin kotona käydä, mutta parempi kuin housuissa.. Ps pyrin pjaskimaan ennen ulos lähtöä, mutta joskus on vaan pakko.

Vierailija
915/1354 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko ja ilmanraikastinsuihke.

Vierailija
916/1354 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
917/1354 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuseskelen aina reilusti kansille, niin ei siihen likaiselle rinkulalle viitsi kukaan ateriaan laittaa.

Vierailija
918/1354 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aina ihmetellyt, miksi ihmiset eivät käy pöntöllä kotonaan ennen töihin lähtöä?

Joo, ei väsynyttä vitsiä: Koska töissä paskoessa siitä maksetaan palkkaa..

Naureskelin partaani, kun kollegani töihin tullessaan meni paskalle ja joka aamu kuului

pirunmoiset loiskahdukset tavaran putoillessa pönttöön. Mahtoi persposket olla aina märkänä.

Mies asui kuitenkin viiden minsan päässä, eikä voinut hoitaa tuota asiaa kotona.

Itse olen käynyt työpaikalla paskalla, vain jos on lounaalta saanut mukaansa vatsanväänteitä.

Ja ei ole normaalia käydä useasti päivässä kakkosella, silloin on jotain vikaa ihmisessä.

Ei se kakkoshätä välttämättä heti aamulla tule. Ei minullakaan eka vessareissulla aamulla, aamuteen jälkeen vasta

Vierailija
919/1354 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kpsja se hoohottaa minis

Vierailija
920/1354 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähden töistä kesken päivää käymään vessassa kotona. Puoli tuntia sivua.

Töissä ilman muuta paskotaan, silloin siitä saa palkan, eikä mene vapaa aikaa hukkaan.