Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kehtaatte käydä kakalla töissä??

Vierailija
20.02.2020 |

Jätätte hajun jälkeenne ja seuraava tietää, että kävitte äsken vääntämässä kunnon jöötit pönttöön. Awkward.

Kommentit (1354)

Vierailija
941/1354 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi elämän kevät tätä vapaa-aiheisten kirjailijoiden järjenjuoksua! vessassa käynti on aivan luonnollinen toiminto, jota kaikki normaalit ihmiset tekevät ilman häpeää!

Vierailija
942/1354 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta viisikymmentä sivua vastauksia Vauva-palstan vakiorektaalipervon aloitukseen. Sama tyyppi avaa viikossa varmaan kymmeniä persreikään tai pa*kaan tai pieruihin tms. liittyviä viestejä, ja väki jaksaa osallistua :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
943/1354 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis mä en käy töissä kakalla ollenkaan. Työni on onneksi joustavaa ja liikkuvaa: jos iskee kakkahätä niin sanon lähteväni hommiin tai syömään tai jotain, ja tulen rauhassa kotiin vessaan. Ehkä tyhmää, mutta näin se vaan on.

N45

Vierailija
944/1354 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ak silleen varovasti kehtaakäydä kakalla töissä ettei lahkeista tipu tai leviä ympäri peppua. 

Vierailija
945/1354 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn paskalla töissä vain jos satun olemaan viimeisenä siellä paikalla ja on aivan pakko. Jostain syystä työpaikkamme vessanpönttö ei vedä yhtä hyvin kuin kotipönttöni, ja olen vahingossa melkein tukkinut sen muutamaan otteeseen valtavilla ummetusjööteilläni. Seinät ovat myös kuin paperia ja pukuhuoneessa jossa vessa sijaitsee on usein paljon liikennettä enkä halua että kukaan kuulee kun pudottelen syvyyspommejani.

Vierailija
946/1354 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohta viisikymmentä sivua vastauksia Vauva-palstan vakiorektaalipervon aloitukseen. Sama tyyppi avaa viikossa varmaan kymmeniä persreikään tai pa*kaan tai pieruihin tms. liittyviä viestejä, ja väki jaksaa osallistua :)

Ilmeisen kiinnostava aihe. Ruuansulatus kiinnostaa aina alkaen ruuanlaitosta päätyen ulostuleviin ruuansulatustuotteisiin.

Vierailija
947/1354 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totuuden nimissä on sanottava, että tämänkin ketjun viesteistä puolet on tuon saman mielenvikaisen vastauksia itselleen, jotta saa pidettyä ketjun aktiivisena.

Vierailija
948/1354 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä ei käy töissä kakkosella. Muutenkin ylensä itse käyn kakalla vain joka toinen päivä. Tiedän niitäkin, jotka käyvät useasti päivässä. Taitaa olla ruokavaliossa jotain näillä pielessä. Itse syön terveellisesti ja paljon kuitupitoista, joten ruoansulatus ja suolisto on kunnossa niin ei tarvitse koko ajan siellä vessassa rampata. Varmaan myös parempi näin, että ravintoaineet ehtivät imeytymään elimistöön.

Vierailija
949/1354 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se haju sieltä vessasta nopsaan haihtuu kun jättää oven auki.

Vierailija
950/1354 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja on oikealla asialla. P-reijistä, p-skasta ja p-ruista on puhuttava ja keskusteltava enemmän sekä kotona että työpaikoilla.

Vierailija
951/1354 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn kyllä ihan rehellisesti paskalla, kiitos vaan. Pikkulapset käyttävät kakka-sanaa.

Vierailija
952/1354 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haiseeko kauniiden naisten kakka pahalta?

Entä kauniilla naisilla haiseeko peppu pepulta?

Vierailija
953/1354 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyn aamulla veskissä, heräämisen jälkeen suolistokin herää ja kurat lähtee liikkeelle ja saan ripuloitua ison kasan, jolloin luulisi, että suolisto on tyhjä ja ettei pitkään aikaa tarvisi käydä veskissä uudestaan.

Mutta, kun pääsen töihin, saatan käydä seuraavan kolmen tunnin aikana 8 kertaa veskissä ripuloimassa. Siis ennen lounasaikaa. Ja siis ihan kunnon isoja määriä kerralla. 

Tämä hätä iskee ihan silleen, että on pakko päästä heti vessaan, ja tuotos räjähtää pönttöön paineella. Sitä ei voi pidättää, ainakaan kovin kauan. 

Monesti olen luullut, että nyt minulle on iskenyt vatsatauti, mutta ei. Olo on muutoin normaali, mutta suolisto vaan on täysin kuralla. 

On kaikkien osapuolien kannalta parempi, että juoksen sinne vessaan, vaikka sitten kymmenen kertaa päivässä. En nolostele vessassa käyntiä, nolompaa olisi olla ne ripulit housussa jatkuvasti.

Minulla on IBS. Vatsani on kuin tulivuori, välillä se uinuu rauhassa ja elämäni on suht normaalia, mutta välillä se aktivoituu ja viikko/kuukausikausia elämä on yhtä turvotusta, ripulia ja veskissä juoksua. 

Mulla samaa oiretta. Työpaikan eli leipomon.... kahvihuone on vessan vieressä. Joskus nautin kun ilmanvaihtohormin kautta tulvahtaa lämpimäisiä ripulipaskan tuoksuja viinerikahvihetkeä rikastuttamaan. Kananmunapasteijat saa aikaa mahassani aikamoisia pommeja..

Vierailija
954/1354 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

JaLe kirjoitti:

Mahtaa Danny voimaantua, kun näkee naisen. Saattaapi 40 senttinen jöpikkä punttiin paisua?

Eri.

Vierailija
955/1354 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vessassa käyminen on työaikaa, joten rytmitän paskkomisen töihin ja vie ainakin puoli tuntia. Pitää olla tehokas, että vapaalle riittää paremmin aikaa.

Vierailija
956/1354 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli jo ala-asteella koulussa sellanen ns. ylävessa, jossa on se valurautasäiliö siellä ylhäällä. Niin en uskaltanu istua siihen pytylle, ettei se säiliö tippuisi niskaan. Ja kustessakin katoin aina ylös, ettei se vaan ois pudonnu ja usein se menikin lattialle. Niin sen takia, mun ei vieläkään tarvi käydä kesken päivää paskalla, vaan vasta illalla. Ja se on oikeestaan hyvä, kun teen rakennushommia ihmisten kotona. Ei oikein viitti käyttää asiakkaan vessaa, vai mitä itte tykkäätte jos teille tulee asentaja ja menee ensimmäisenä teidän vessaan paskalle.

Vierailija
957/1354 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se käy helposti. Annapa, kun kerron ohjeet ihan englanniksi pa$kalla käyntiin työajalla:

"Sit down, relaaaax, .. aah, mon€y comes!"

Vierailija
958/1354 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kehtaakkaan. Menen omaan toimistooni ja kakkaan roskikseen, siitä ei tule molskahdus ääntä ja kukaan ei osaa epäillä :) Työpäivän jälkeen kuljetan roskiksen kotiini ja tyhjennän siellä! Ai niin, muistakaa ottaa runsaasti hajuvesiä töihin!

Vierailija
959/1354 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

JaLe kirjoitti:

Kauneilla on aika mieto, tuskin havaittava kakan tuoksu. Rumilla on kauhea löyhkä kuin olisi sikalassa.

Vierailija
960/1354 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekniikka kun kehittyy, niin työnantaja pystyy wc-hajuanturin avulla tarkkailemaan alaistensa terveydentilaa ja hygieniaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yksi