Miten kehtaatte käydä kakalla töissä??
Jätätte hajun jälkeenne ja seuraava tietää, että kävitte äsken vääntämässä kunnon jöötit pönttöön. Awkward.
Kommentit (1354)
Meillä työntekijät joutuvat työskentelemään parin metrin päässä pöntöstä ohuen seinän takana. Kuvottavinta on, että toimitusjohtaja ei koskaan pese käsiään. Suoraan vessasta vieraita kättelemään, onneksi korona-aikana vähemmän.
En ole koskaan ikinä käynyt kakalla töissä taikka koulussa. Vatsani toimii aina aamupalan jälkeen joten ei ole tarvetta
Vältän paskalla käymistä yleisillä paikoilla, jos ei ole aivan pakko. Vessaharjalla jäljet vain pois ja hajulle ei voi mitään.
Minä ainakin minun työpaikalla kakkaan minun työpaikkani minun lattioille ja jätän minun kakan siihen että muut minun työpaikan minun työtekijät saavat katsellä, ihailla, haistella, maistella, kosketella minun kakkaa ja leikkiä sillä hieroa sitä kasvoihin ja hiuksiin ja viedä minun kakan minun omiih koteihin lohdutuspalkinnoksi minulta minun muut työntekijär.
Oikein hyvin. Olen ainoa naispuolinen työpaikallani ja miehille ja naisille on vessat erikseen ja vieläpä eri kerroksissa.
Miten kehtaatte, kun perästä kuuluu ja haju jää?
Siksi minä en käykään vessassa kakalla tai pissalla jos töissä tulee hätä vaan menen ulos tekemään nämä tarpeet että hajut ja jäljet eivät jää sinne vessaan.
Olen aina ihmetellyt, miksi ihmiset eivät käy pöntöllä kotonaan ennen töihin lähtöä?
Joo, ei väsynyttä vitsiä: Koska töissä paskoessa siitä maksetaan palkkaa..
Naureskelin partaani, kun kollegani töihin tullessaan meni paskalle ja joka aamu kuului
pirunmoiset loiskahdukset tavaran putoillessa pönttöön. Mahtoi persposket olla aina märkänä.
Mies asui kuitenkin viiden minsan päässä, eikä voinut hoitaa tuota asiaa kotona.
Itse olen käynyt työpaikalla paskalla, vain jos on lounaalta saanut mukaansa vatsanväänteitä.
Ja ei ole normaalia käydä useasti päivässä kakkosella, silloin on jotain vikaa ihmisessä.
Minulla on VW paskatti, eli käyn kakalla töissä.
Vierailija kirjoitti:
Vältän paskalla käymistä yleisillä paikoilla, jos ei ole aivan pakko. Vessaharjalla jäljet vain pois ja hajulle ei voi mitään.
Tuore kakka lähtee kyllä ihan käsisuihkulla suihkuttamalla pöntöstä.
Miesväki se taitaa olla yleensä niin sikamaista, että ei yhtään välitetä seuraavalle kävijälle jättää siistiä pönttöä.
Paskominen on aivan normaali asia, en ymmärrä miksi sitä pitää hävetä? Kukaan ei katso kieroon jos joku töissä käy vessassa, mutta nykyää tupakoitsijoita usein pidetään lusmuina. Ylimääräiset tupakkatauot ovat olevinaan jokin etuoikeus ja muut (ei tupakoivat) ajattelevat monesti, että montakohan työtuntia vuodessa palaa työaikaa röökillä.
Minulla on pari kikkaa.
a) Pidän ns. kakkakenkiä mukana, eli loosissa kakalla istuessa vaihdan eri kengät jolloin mahdollisesti samaan aikaan toiletissa käyvä työkaveri tai esimies ei erota minua kenkien perusteella ja saan kakata vapautuneesti :)
b) Olen nauhoittanut puhelimeeni muutaman työkaverin yskimistä, joita voin sitten lukitussa vessassa soittaa puhelimellani jolloin epäilykset kakkaajasta henkilöllisyydestä siirtyvät työkavereihin.
c) Pahinta itselle on ollut kakan veteen tipahtaminen ja sen aiheuttamat äänet, jotka saattavat herättää huomioita. Samoin kakan tipahtaminen veteen voi aiheuttaa loiskeen joka suuntautuu suoraan ylös kohti lähettäjää kastellen pakarat. (ns Poseidonin -pusu). Molemmista ongelmista olen päässyt eroon maihinlaskutaktiikalla: Eli "oravan" ryömiessä ulos kolosta annan hänen ryömiä ulostulon alapuolelle lasketulle kämmenelleni, josta sitten lasken "oravan" varovasti "uima-altaaseen".
d) WC:n tukkeutuminen töissä on eräs suurimmista peloista. Siksi pidän mukanani vanhan voiveitsen ns. kakkaveitsenä jolla isommankin wombatin saa paloiteltua ennen huuhtelua.
Inhoan köydä töissä, kun vessoissa ei ole kunnon seinät katosta lattiaan, vaan vain sellaiset sermit, inhottavaa! Varmasti miehen suunnittelevat.
Yritän käydä jossain meidän työpaikan yleisten tilojen vessoissa, en lähivessassa. Ainakin katson, että muita ei ole paikalla. Laitan aina pönttöön paljon paperia ettei plumpsahda.
Ja jätän vessan oven auki käytävään, ettei haju jää seisomaan,
Lähden töistä kesken päivää käymään vessassa kotona. Puoli tuntia sivua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuore kakka lähtee kyllä ihan käsisuihkulla suihkuttamalla pöntöstä.
Miesväki se taitaa olla yleensä niin sikamaista, että ei yhtään välitetä seuraavalle kävijälle jättää siistiä pönttöä.
Miksi käyttää käsisuihkulla turhaa vettä jos sen kakan voi poistaa mekaanisesti harjalla?
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan ikinä käynyt kakalla töissä taikka koulussa. Vatsani toimii aina aamupalan jälkeen joten ei ole tarvetta
Mulla taas vatsa toimii vasta siinä vaiheessa, kun on lounasaika.
Vierailija kirjoitti:
First world problems
Takavuosina ilmestyi Suomessakin sellainen amerikkalaisen toimittajan ja tutkijan Ehrenrechin kirja kuin "Nälkäpalkalla", siinä kuvattiin kuinka Ydysvalloissa monin paikoin liukuhihnatyöntekihjät käyttivät aikuisten vaippoja koska vessatauot eivät kuuluneet työaikaan.
On se elämä joillekin vaikeaa . Voi helkkari sentään, kun tuollaista viitsitään edes vatvoa