Miten kehtaatte käydä kakalla töissä??
Jätätte hajun jälkeenne ja seuraava tietää, että kävitte äsken vääntämässä kunnon jöötit pönttöön. Awkward.
Kommentit (1354)
Hajuun ratkaisu tulitikkuaski aina taskussa ja raapaise lähtiessä pari tikkua niin seuraava ei pyörry löyhkään.
Mieluummin käyn kakalla kuin piereskelen ympäriinsä. Enemmän siitä piereskelystä on haittaa muille.
Vierailija kirjoitti:
Koska siitä saa palkkaa.
Tämä! Erittäin vahvasti tämä.
Vertaa: kotona vapaa-ajallaan siellä pöntöllä istuskelusta ei makseta palkkaa.
En kakkaa housuun vaan pönttöön työpaikallakin. Ruskeat raidat jää joskus pyttyyn, mutta siivoja saa hoitaa ne. Olo on hyvä kun homma on hoidettu.
En tie, kaikkein inhottavin tilanne on se, kun menet ainoaan vessaan ja siellä haisee kauhea kakan haju ja sit tiedät et joku odottaa oven takana ja kun tulet ulos, haluat sanoa "it wasn`t me"
Ennen olin Valiolla töissä. Nykyään olen kakalla töissä. Palkka on paska molemmissa.
Tekniikkalaji.
Wc huuhdellaan istuallaan heti kun ns. asia on valmis. Sitten vasta pyyhitään ja huuhdellaan uudelleen (kansi kiinni) käytetty paperi. Ellei ole jo siistiä, käytetään vessaharjaa sekä huuhdellaan.
Vettä kuluu ja maapallo tuhoutuu, mutta wc on aina jäljiltäni siisti ja tuossa vaiheessa jo hajutonkin.
Ei todellakaan ole siivoojan asia olla äitinä aikuiselle, joka ei osaa toimia vessassa aikaihmisen tavoin.
Mä olen naisvaltaisella työpaikalla(koulu) ja piruillakseni vedän handuun veskissä minkä jälkeen levitän m ällini istuimeen ja sen jälken pyyhin kuivax. Saa kukkahattutädit istua tietämättään mun s permois
Jos vaihtoehtona on
1. Kakata housuun
2.kärsiä vatsavaivoista koko päivä ja laskea pieruja tahtomatta
3.käydä kakalla
Niin kyllä, käyn töissä kakalla.
Oikein säädetty ilmastointi vetää hajut pois.
Jos on pihistelty ilmanvaihdossa haisee ja aiheuttaa kosteusvaurioita.
Mutta on ihan normaalia poistaa ruoansulatukselle kelpaamaton/sulamaton aines suolistosta. Ei pitäisi olla yllätys kellekään, että niin täytyy tehdä meistä jokaisen.
Onneksi olen ollut etätöissä kohta kaksi vuotta, niin on ollut yksi huoli vähemmän.
Tehdään molemmat töitä kotona ja mietin joskus, kuuluuko mun syvyyspommit oven taakse miehen nettipaltsuihin. Mutta minkäs teet. Ruokavaliosta varmaan johtuu, että multa tulee aina yksi erittäin siisti pökäle mutta se on sitten hervottoman kokoinen, joten plompsahduskin on melkoinen. Pungertaminen joskus hetken kestää mutta muuten tää on musta parempi systeemi kuin mieheni laktoosi-intoleranttinen töräyttelysottaaminen. Mielipiteitä?
Mulla on ruokavalio kunnossa ja ok, mutta pahinta töissä kakalla käymisessä on pieruäänet :( ihan hiton noloa, vaikka painan paperilla reikää vasten niin silti vähän ääntä kuuluu ja auta armias sillon jos ei paperi satukkaan reiän paineena olemaan niin eikö vaan pörise just sillon
onko vaihtoehtoja? vaipat? tietenkin käyn töissäkin kakalla jos tulee kakkahätä. se on luonnollista. kiva, että monissa vessoissa on hajustetta jota voi suihkauttaa ilmaan, ettei jää pahoja tuoksuja. pienet hajut kuuluvat elämään . ei se kenenkään kakka ruusutarhalta tuoksu, paitsi kuulema Outkastin! poikien joilla on biisi " Our Shit Don't Stank" congrats.
En ole koskaan käynyt ja työelämää 30 vuotta takana. Pissiäkkään ei ole juuri tarvinnut. Ei ole aikaa moisille ja onneksi on pitkä suoli ja iso rakko.
Aika moni käy omalla autolla töissä.
Kerran kävin ja en ihmettele miksi. Oli Niiin iso pökäle että eihän se mahtunut mahaan ja pönttö ei meinannut vetää. Kuului varmaan pahviseinän toiselle puolelle kun se survoutui ulos. Ja oven takana odotti vuoroaan vihaisen näköinen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ruokavalio kunnossa ja ok, mutta pahinta töissä kakalla käymisessä on pieruäänet :( ihan hiton noloa, vaikka painan paperilla reikää vasten niin silti vähän ääntä kuuluu ja auta armias sillon jos ei paperi satukkaan reiän paineena olemaan niin eikö vaan pörise just sillon
Suhareita voi oppia. Ellei se ole kiinni peräreiän anatomiasta :D kankut vaan leveälle ja laskee hiljalleen kaasua ulos.
Huononlaisesti, mutta välillä on pakko. Jos oven takana kuulostaa olevan muita, vesihana päälle niin ei äänet kuulu. Suihkaus ilmanraikastetta koppiin, sitä meillä on aina vessassa, ja tarkistus ettei jää vauhtiraitoja pönttöön. Luonnollinen tarvehan tuo on, jopa esimiehet tekevät sitä. ..
Töissä sitä mieluummin käy ulostamassa, siitä saa palkkaa ja työnantaja maksaa tarvikkeet