Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kehtaatte käydä kakalla töissä??

Vierailija
20.02.2020 |

Jätätte hajun jälkeenne ja seuraava tietää, että kävitte äsken vääntämässä kunnon jöötit pönttöön. Awkward.

Kommentit (1354)

Vierailija
921/1354 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

TOISET TEKEE SIITÄ LUONNOTTOMAN ASIAN.

Vierailija
922/1354 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselleni kävi ulkomailla suht hienossa ravintolassa niin että isompi hätä yllätti. No sitä itseään tuli sitten ihan mukava määrä pönttöön. No vessa ei vetänytkään. Kun astuin ulos niin oven takana oli jonossa jo muutama yrmeän näköinen naama. Luikin nopeasti pois koko ravintolasta. Tämä episodi kävi Italiassa, isommassa kaupungissa.

Et ole vielä oppinut, että pitää muistaa väliveto näiden uudempien vessojen kanssa, niihin on tehty (Säästä vettä, maailma pelastuu idealla) niin pienet vesisäiliöt, 4 litraa entisen juuden sijaan, että niiden teho ei oikein riitä, jööti jää mutkaan ja jos on kohtuu kokoinen mela, niin sekin on noissa pikkuvessojen reunoissa mutkalla, kun niiden korkeuttakin on laskettu ehkä jostain säästösyistä tai sitten on tarkoitettu hieman pienempikokoisille ihmisille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
923/1354 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnollinen asia ja luonnollista on myös, että  toimitukset tuoksahtaa.

Eräässä työpaikan vessassa oli tikkuaski,  jota tarpeen tullen raapaistiin.  Toden totta,  toimii!

Vierailija
924/1354 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie paskon sitte ko paskottaa. 

Kehtaaminen on äijälaji.

Vierailija
925/1354 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enhän mä muualla käykään juuri pskalla kuin vain töissä. 

Se on nautinto:

-saa palkkaa myös paskallakäymisestä

-aikaa saa kulumaan kun vetää pitkää pskasessiota

-säästää vessapaperia ja pari rullaa voi napata kotiin viemiseksi, se on säästöa pari senttiä sekin

-voi lukea samalla sarjakuvia tai täyttää sudokua

-kukaan ei ole korvan juuressa selittämässä miten sinun pitää pskantaa tai kertomassa omasta erinomaisuudestaan, paskanhaju karkottaa pahimmankin narsistin

Vierailija
926/1354 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsin hyvin. Miten kakkaamisesta voi saada ongelman? Ihmiset eivät ole mitään nukkeja, vaikka siltä näyttäisivät.

Vierailija
927/1354 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se joskus tuntui hienolta ajatella, että tämäkin pökäle joka puolen tunnin sessiossa tuli tuotettua maksoi asiakkaalle 68 euroa plus alv.

Tietenkin asiantuntijatyössä se myöhemmin tehty varsinainen tuote saattoi hyvinkin hyötyä tätä enemmän siitä, että rakentava istunto oli jäsentänyt ajatukset sopivaan kuntoon.

Vierailija
928/1354 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä istun pöntöllä koko työpäivän.

Vierailija
929/1354 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä istun pöntöllä koko työpäivän.

Sama mulla….välillä myös pissin. En siis koko päivää kakkaa. Luen akkaria enimmäkseen.

Vierailija
930/1354 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etätöissä ei tarvi kakata varpaillaan.

Voinittaa rennosti työpäivän.

Vierailija
931/1354 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasi naurattaa kun kerran olin työpaikan vessassa paskalla, ja joku siellä kopin ulkopuolella yökkäili hajulle xD

Vierailija
932/1354 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enhän mä muualla käykään juuri pskalla kuin vain töissä. 

Se on nautinto:

-saa palkkaa myös paskallakäymisestä

-aikaa saa kulumaan kun vetää pitkää pskasessiota

-säästää vessapaperia ja pari rullaa voi napata kotiin viemiseksi, se on säästöa pari senttiä sekin

-voi lukea samalla sarjakuvia tai täyttää sudokua

-kukaan ei ole korvan juuressa selittämässä miten sinun pitää pskantaa tai kertomassa omasta erinomaisuudestaan, paskanhaju karkottaa pahimmankin narsistin

Heh. Tuosta voisi tehdä iskulauseen. Rintarossiin präntätään teksti 'paskanhaju karkottaa pahimmankin narsistin'  ja isketään takinkaulukseen kiinni ' ihhu haisee hyvälle' pinssin viereen.

Vierailija
933/1354 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usko jo ap. Me KAIKKI kakataan housuihin. Etkö ole huomannut ,kun haisee.

Vierailija
934/1354 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sytyttääkö tulitikun jos se auttaisi...

Vierailija
935/1354 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Careliano kirjoitti:

Sytyttääkö tulitikun jos se auttaisi...

Meidän työpaikalla on vessoissa wc-raikastinpullot, siitä voi suihkauttaa, jos meinaa jäädä paha haju. Tietenkin kaikki normaalit ihmiset toimittavat asiansa silloin kun täytyy, on sitten koulussa tai töissä hädän iskiessä.

Vierailija
936/1354 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jeesus näitä hörhöjä.Eikö se paskalla käynti ole ihan luonnollinen asia,mitä hävettävää

siinä muka on?

Vierailija
937/1354 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ketään ei ole työpaikalla paikalla tai näkyvillä, pieraisen istuessani toisten tuoliin tai yhteisiin sohviin nousten samalla hitaasti ylös, jolloin pieru imeytyy istuimen sisuksiin. Kun joku istuu pierukäsiteltyyn istuimeen, niin siitä vapautuu piristävä tuoksahdus istujan sieraimiin.

Vierailija
938/1354 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oikeasti kerran töissä yksi emäntä valitti, että vessassa haisee  pa#ka

:D

Vierailija
939/1354 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! olen 45-vuotias nainen ja minäkin kakkaan!

Vierailija
940/1354 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn aamulla veskissä, heräämisen jälkeen suolistokin herää ja kurat lähtee liikkeelle ja saan ripuloitua ison kasan, jolloin luulisi, että suolisto on tyhjä ja ettei pitkään aikaa tarvisi käydä veskissä uudestaan.

Mutta, kun pääsen töihin, saatan käydä seuraavan kolmen tunnin aikana 8 kertaa veskissä ripuloimassa. Siis ennen lounasaikaa. Ja siis ihan kunnon isoja määriä kerralla. 

Tämä hätä iskee ihan silleen, että on pakko päästä heti vessaan, ja tuotos räjähtää pönttöön paineella. Sitä ei voi pidättää, ainakaan kovin kauan. 

Monesti olen luullut, että nyt minulle on iskenyt vatsatauti, mutta ei. Olo on muutoin normaali, mutta suolisto vaan on täysin kuralla. 

On kaikkien osapuolien kannalta parempi, että juoksen sinne vessaan, vaikka sitten kymmenen kertaa päivässä. En nolostele vessassa käyntiä, nolompaa olisi olla ne ripulit housussa jatkuvasti.

Minulla on IBS. Vatsani on kuin tulivuori, välillä se uinuu rauhassa ja elämäni on suht normaalia, mutta välillä se aktivoituu ja viikko/kuukausikausia elämä on yhtä turvotusta, ripulia ja veskissä juoksua. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kuusi