Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä se johtuu, että kun minä ihastun, minuun ei ihastuta?

Vierailija
20.02.2020 |

Onko tälle jokin järkeenkäypä selitys? Olen elämässäni ollut varmaan kaksi kertaa sellaisessa suhteessa, jossa molemmat olisivat olleet toisiinsa ihastuneita. Muissa suhteissa minä en ollut. On myös eräs kaverisuhde, jossa olemme olleet toisiimme ihastuneita, mutta emme koskaan samaan aikaan. Tapailut tuntuvat tyssäävän aina siihen, kun minä ihastun mieheen.

Mistä tämä johtuu?

Kommentit (130)

Vierailija
1/130 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista se vain on.

Vierailija
2/130 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tapaillut paremman puutteessa eikä ole ollutkaan kiinnostunut. Lopettanut tapailun kun tajunnut että olet oikeasti ihastunut. Ihania miehiä nämä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/130 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei nyt sellaisia tunteita alkanut heräämään."

- Tindermies viikon tapailun jälkeen

Vierailija
4/130 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
5/130 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytös muuttuu ihastuneena.

Vierailija
6/130 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ei nyt sellaisia tunteita alkanut heräämään."

- Tindermies viikon tapailun jälkeen

Asiallinen tindermies, ei sen pidempään vedättänyt. Vastaavaa kuullut kuukausien jälkeen.

Vierailija
7/130 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole ollut yhdessäkään suhteessa, jossa molemmat olisivat olleet ihastuneita toisiinsa. Ensimmäisessä suhteessani mies oli minuun ihastunut mutta minä en häneen, seuraavassa suhteessa mies sanoi suoraan että on kanssani vain koska ei jaksa etsiä parempaa ja kolmannessa suhteessa mies rakasti vielä eksäänsä.

Suhteiden ulkopuolella moni mies on ollut minuun ihastunut, mutta itse en ole koskaan ollut heihin ihastunut. Vastaavasti olen ollut ihastunut moneen mieheen, mutta he eivät ole halunneet alkaa edes suhteeseen kanssani.

Tällaista se on, kun on hyvin vaatimattoman ja mitäänsanomattoman näköinen.

Vierailija
8/130 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, sille on järkevä selitys. Sinulla on rima liian korkealla edellytyksiisi nähden.

Vierailija
9/130 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en ole ollut yhdessäkään suhteessa, jossa molemmat olisivat olleet ihastuneita toisiinsa. Ensimmäisessä suhteessani mies oli minuun ihastunut mutta minä en häneen, seuraavassa suhteessa mies sanoi suoraan että on kanssani vain koska ei jaksa etsiä parempaa ja kolmannessa suhteessa mies rakasti vielä eksäänsä.

Suhteiden ulkopuolella moni mies on ollut minuun ihastunut, mutta itse en ole koskaan ollut heihin ihastunut. Vastaavasti olen ollut ihastunut moneen mieheen, mutta he eivät ole halunneet alkaa edes suhteeseen kanssani.

Tällaista se on, kun on hyvin vaatimattoman ja mitäänsanomattoman näköinen.

Tuo kuulostaa aika ankealta. En kyllä suostuisi tuohon.

Ehkä minusta tulee ihastuneena vähän intensiivinen. Silloin, kun en ole ihastunut, olen kyllä aika laissez-faire. Ehkä se sitten on se juttu. Pitää esittää frigidiä.

Vierailija
10/130 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, sille on järkevä selitys. Sinulla on rima liian korkealla edellytyksiisi nähden.

Miksei saisi olla rima korkealla? En halua suhteeseen, jossa en ole ihastunut mieheen. Minusta tulee pihtari, eikä se ole sitten enää kenestäkään kivaa. Ei enää semmoista, hyh. Kyllä minä vielä rakastun ja saan vastarakkautta, sanokaa minun sanoneen!

Rima saa olla sillä korkeudella mihin tasosi antaa myöden. Voi se olla korkeammallakin mutta sitten käy helposti kuten aloituksessa kerrotaan eli jää ilman. Ei tarvitse pihdata kun ei saa muutenkaan. Tosin kun kyseessä on nainen niin rima voi olla korkeammalla kuin omat edellytykset ovat, se pillu siellä jalkojen välissä kiinnostaa miehiä niin voimakkaasti että tämä on mahdollista. Toisin päin se ei toimi vaan miehet joutuvat usein tyytymään omaa tasoaan heikompiin naisiin.

Vierailija
11/130 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdollisesti olet huono sängyssä?

Vierailija
12/130 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastut miehiin jotka ovat sinua tasokkaampia.

Vierailija
13/130 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei saisi olla rima korkealla? En halua suhteeseen, jossa en ole ihastunut mieheen. Minusta tulee pihtari, eikä se ole sitten enää kenestäkään kivaa. Ei enää semmoista, hyh. Kyllä minä vielä rakastun ja saan vastarakkautta, sanokaa minun sanoneen!

Rima saa olla sillä korkeudella mihin tasosi antaa myöden. Voi se olla korkeammallakin mutta sitten käy helposti kuten aloituksessa kerrotaan eli jää ilman. Ei tarvitse pihdata kun ei saa muutenkaan. Tosin kun kyseessä on nainen niin rima voi olla korkeammalla kuin omat edellytykset ovat, se pillu siellä jalkojen välissä kiinnostaa miehiä niin voimakkaasti että tämä on mahdollista. Toisin päin se ei toimi vaan miehet joutuvat usein tyytymään omaa tasoaan heikompiin naisiin.

Tämä.

Se värkki jalkojen välissä takaa että miehelle kelpaa seksi, vaikkei nainen olisi niin justiinsa.

Jotta ihastuminen, rakastuminen ja sitoutuminen astuisivat kuvaan...rima onkin korkeammalla kuin mihin ap yltää.

Vierailija
14/130 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli alat vain katselemaan vähän rumempia miehiä. Samalata se tappi siellä vaginassa tuntuu vaikka naama olisikin vähän vaatimattomampi.

Vierailija
15/130 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko minä jotenkin jäänyt ilman? Olen ollut parissakin pitkässä parisuhteessa miesten kanssa, joihin olen ollut ihastunut ja nämä ovat päättyneet minun aloitteestani. Samoin muut suhteet. Ehkä tämä on jotain karmaa sitten.

En usko olevani huono sängyssä, mutta en kyllä hyppää suoraan sänkyynkään. Ja jos niin jostain syystä käy, olen melko vastahakoinen ja se varmaan kyllä näkyy. :D

En kyllä usko tähän tasoasiaan lainkaan tässä. Olen itse saanut pakkeja jos jonkinmoisilta hiihtäjiltä ja antanut pakkeja heitä "tasokkaammille" miehille. Samoin ystäväpiirissäni olen nähnyt, kuinka ihania ja kauniita naisia kohdellaan deittimarkkinoilla erittäin kurjasti.

Vierailija
16/130 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy suihkussa ja kehitä itseäsi. Muista myös kuunnella mitä se mies sinulle sanoo. siinä on vihje mikset kelpaa

Vierailija
17/130 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli alat vain katselemaan vähän rumempia miehiä. Samalata se tappi siellä vaginassa tuntuu vaikka naama olisikin vähän vaatimattomampi.

Väärin. Kyllä se huonompikin tappi tuntuu hyvältä, jos se on kiinni viehättävässä ja ihanassa ihmisessä.

Vierailija
18/130 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö näin ole suurimalla osalla ihmisistä`? Kunnes sitten löytyy se joku jonka kanssa natsaa?

Vierailija
19/130 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käy suihkussa ja kehitä itseäsi. Muista myös kuunnella mitä se mies sinulle sanoo. siinä on vihje mikset kelpaa

Kerrotko useinkin ihmisille, joita tapailet, miksi he eivät "kelpaa"? Oletpa vähän ällöttävä.

Vierailija
20/130 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olenko minä jotenkin jäänyt ilman? Olen ollut parissakin pitkässä parisuhteessa miesten kanssa, joihin olen ollut ihastunut ja nämä ovat päättyneet minun aloitteestani. Samoin muut suhteet. Ehkä tämä on jotain karmaa sitten.

En usko olevani huono sängyssä, mutta en kyllä hyppää suoraan sänkyynkään. Ja jos niin jostain syystä käy, olen melko vastahakoinen ja se varmaan kyllä näkyy. :D

En kyllä usko tähän tasoasiaan lainkaan tässä. Olen itse saanut pakkeja jos jonkinmoisilta hiihtäjiltä ja antanut pakkeja heitä "tasokkaammille" miehille. Samoin ystäväpiirissäni olen nähnyt, kuinka ihania ja kauniita naisia kohdellaan deittimarkkinoilla erittäin kurjasti.

"Tasot" tuntuvat merkitsevän enemmän netissä tutustuttaessa kuin elävässä elämässä. Olisi kuitenkin kiva kuulla, jos joku mies on saanut vaikkapa Tinderistä omaa tasoaan paremman naisen.