Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä se johtuu, että kun minä ihastun, minuun ei ihastuta?

Vierailija
20.02.2020 |

Onko tälle jokin järkeenkäypä selitys? Olen elämässäni ollut varmaan kaksi kertaa sellaisessa suhteessa, jossa molemmat olisivat olleet toisiinsa ihastuneita. Muissa suhteissa minä en ollut. On myös eräs kaverisuhde, jossa olemme olleet toisiimme ihastuneita, mutta emme koskaan samaan aikaan. Tapailut tuntuvat tyssäävän aina siihen, kun minä ihastun mieheen.

Mistä tämä johtuu?

Kommentit (130)

Vierailija
21/130 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käy suihkussa ja kehitä itseäsi. Muista myös kuunnella mitä se mies sinulle sanoo. siinä on vihje mikset kelpaa

Kerrotko useinkin ihmisille, joita tapailet, miksi he eivät "kelpaa"? Oletpa vähän ällöttävä.

Tää on varmaan niitä jotka heittää rivien välistä jotain painosta, tissien koosta ja hampaista. Kun on itse täydellinen niin on vara sanoa.

Vierailija
22/130 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä usko tähän tasoasiaan lainkaan tässä. Olen itse saanut pakkeja jos jonkinmoisilta hiihtäjiltä ja antanut pakkeja heitä "tasokkaammille" miehille. Samoin ystäväpiirissäni olen nähnyt, kuinka ihania ja kauniita naisia kohdellaan deittimarkkinoilla erittäin kurjasti.

Kysyt mutta et usko kaikkein ilmeisintä selitystä? Älä kysy jos et halua kuulla vastausta. Naisten käsitys siitä mitkä naiset ovat ihania ja kauniita ei vastaa miesten käsitystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/130 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käy suihkussa ja kehitä itseäsi. Muista myös kuunnella mitä se mies sinulle sanoo. siinä on vihje mikset kelpaa

Kerrotko useinkin ihmisille, joita tapailet, miksi he eivät "kelpaa"? Oletpa vähän ällöttävä.

Tää on varmaan niitä jotka heittää rivien välistä jotain painosta, tissien koosta ja hampaista. Kun on itse täydellinen niin on vara sanoa.

Ja lohdutukseksi sanovat vielä, että on sulla kuitenkin hyvä luonne.

Vierailija
24/130 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Useimmiten "näillä" on kaikista vähiten varaa arvostella muita.

Vierailija
25/130 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kyllä usko tähän tasoasiaan lainkaan tässä. Olen itse saanut pakkeja jos jonkinmoisilta hiihtäjiltä ja antanut pakkeja heitä "tasokkaammille" miehille. Samoin ystäväpiirissäni olen nähnyt, kuinka ihania ja kauniita naisia kohdellaan deittimarkkinoilla erittäin kurjasti.

Kysyt mutta et usko kaikkein ilmeisintä selitystä? Älä kysy jos et halua kuulla vastausta. Naisten käsitys siitä mitkä naiset ovat ihania ja kauniita ei vastaa miesten käsitystä.

Tämä on muuten hyvä pointti. Naisten käsitys kauneudesta on erilainen kuin miesten.

Sitten on sekin etteivät naiset ole hyviä tunnistamaan tasokkaita miehiä. Komea ja suosittu mies voi olla tietylle naiselle ruma koska paita on väärän värinen tai koska miehellä ei ole partaa. Toisin päin tuo ei päde. Ruma mies ei muutu komeaksi oikealla tyylillä-

Nyrkkisääntö: taso ei takaa kiinnostusta, mutta tasoero takaa ettei kiinnostusta synny.

Ysin nainen voi hyvinkin antaa pakit tietylle ysin tai kympinkin miehelle koska joku vaikeammin selitettävä asia tökkii. Mutta 100% varmuudella tämä nainen päätyy parisuhteeseen ysin tai kympin miehen kanssa, ei koskaan kutosen tai seiskan miehen kanssa.

Eli se taso on vähän kuin pullonkaula. Jos taso ei ole riittävän korkea, tippuu jatkosta. Riittävän tasokkaiden kesken ratkaisee sopivuus (kemiat ym).

Vierailija
26/130 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten tapa kysellä: "Näyttääkö perseeni leveältä tässä mekossa?" Mies: "Joo, näyttäähän se." Mitä tapahtuu tämän jälkeen? Nainen on kuitenkin itse halunnut ehdottomasti rehellisen miehen.

Vierailija
27/130 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

K7äy suihkussa ja kehitä itseäsi. Muista myös kuunnella mitä se mies sinulle sanoo. siinä on vihje mikset kelpaa

Useimmiten "näillä" on kaikista vähiten varaa arvostella muita.

Omasta mielestään eniten ja se on ainut mikä heille merkitsee.

Vierailija
28/130 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen nyrkkisääntö: tasoteoriassa ratkaisee vain toteutuneet pariutumiset.

Se jos nainen antaa tasokkaalle miehelle pakit, ei horjuta tasoteoriaa tippaakaan.

Vain se horjuttaa, jos nainen pariutuu matalatasoisemman miehen kanssa. Ja tätä ei pääsääntöisesti tapahdu.

Vierailija
29/130 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli alat vain katselemaan vähän rumempia miehiä. Samalata se tappi siellä vaginassa tuntuu vaikka naama olisikin vähän vaatimattomampi.

Miten tämä viesti liittyy aloitukseen?

Vierailija
30/130 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli alat vain katselemaan vähän rumempia miehiä. Samalata se tappi siellä vaginassa tuntuu vaikka naama olisikin vähän vaatimattomampi.

Etkö tosiaan ymmärrä?

Vierailija
31/130 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olenko minä jotenkin jäänyt ilman? Olen ollut parissakin pitkässä parisuhteessa miesten kanssa, joihin olen ollut ihastunut ja nämä ovat päättyneet minun aloitteestani. Samoin muut suhteet. Ehkä tämä on jotain karmaa sitten.

En usko olevani huono sängyssä, mutta en kyllä hyppää suoraan sänkyynkään. Ja jos niin jostain syystä käy, olen melko vastahakoinen ja se varmaan kyllä näkyy. :D

"Tasot" tuntuvat merkitsevän enemmän netissä tutustuttaessa kuin elävässä elämässä. Olisi kuitenkin kiva kuulla, jos joku mies on saanut vaikkapa Tinderistä omaa tasoaan paremman naisen.

Kukaan ei pysty sanomaan miten ne tasot menee niin et tule koskaan kuulemaan.

Vierailija
32/130 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

121212 kirjoitti:

Toinen nyrkkisääntö: tasoteoriassa ratkaisee vain toteutuneet pariutumiset.

Se jos nainen antaa tasokkaalle miehelle pakit, ei horjuta tasoteoriaa tippaakaan.

Vain se horjuttaa, jos nainen pariutuu matalatasoisemman miehen kanssa. Ja tätä ei pääsääntöisesti tapahdu.

Niin eli siis vain naisten toiminnalla on tässä teoriassa mitään merkitystä? Aika voimatonta on olla mies.

Vierailija
33/130 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö tosiaan ymmärrä?

Selitä miten jos kerta jotenkin näet sen liittyvän.

Vierailija
34/130 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan kuten miesten käsitys siitä millainen on ihana ja komea mies ei vastaa naisten käsitystä.

Tuossa jo joku ehtikin sekoittaa tapin vaginassa kun puhutaan ihastuksesta eli taitaa joidenkin miesten käsitys myös naisten (ja miesten) tunne-elämästä olla aika kaukana siitä mitä se on.

Vierailija
35/130 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja onko se sitten myöskin niin, että jos mies kiinnostuu naisesta X, mutta nainen ei hänestä, nainen on automaattisesti tätä miestä korkeatasoisempi, koska naiset eivät kiinnostu alempitasoisista miehistä?

Kuka nämä tasot määrittää?

Vierailija
36/130 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja onko se sitten myöskin niin, että jos mies kiinnostuu naisesta X, mutta nainen ei hänestä, nainen on automaattisesti tätä miestä korkeatasoisempi, koska naiset eivät kiinnostu alempitasoisista miehistä?

Kuka nämä tasot määrittää?

Kuten 121212 tuolla jo vihaisi niin naisten kohdalla sen määrittää miehet ja miesten kohdalla miehet. Sillä ei ole väliä mistä naiset kiinnostuvat koska jos nainen kiinnostuu "väärin" hän on arvoinut miehen tason pieleen.

Vierailija
37/130 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö tosiaan ymmärrä?

Liittyy noihin tasoihin ja tasoeroihin mistä tässä on keskusteltu. Et ole tainnut viitsiä lukea? Tai jos lukemisen jälkeenkään henkiset kykysi ei riitä asiaa ymmärtämään niin sitten en voi auttaa.

Vierailija
38/130 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan kuten miesten käsitys siitä millainen on ihana ja komea mies ei vastaa naisten käsitystä.

Tuossa jo joku ehtikin sekoittaa tapin vaginassa kun puhutaan ihastuksesta eli taitaa joidenkin miesten käsitys myös naisten (ja miesten) tunne-elämästä olla aika kaukana siitä mitä se on.

Kyllä se tappi pillussakin hyvältä tuntuu. Ei pelkästään siinä tapissa.

Vierailija
39/130 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö tosiaan ymmärrä?

Liittyy noihin tasoihin ja tasoeroihin mistä tässä on keskusteltu. Et ole tainnut viitsiä lukea? Tai jos lukemisen jälkeenkään henkiset kykysi ei riitä asiaa ymmärtämään niin sitten en voi auttaa.

Huoh kysyin miten liittyy aloitukseen.

Kysyn selkeämmin jos vaikka ymmärrät. Miten tuo liittyy mitenkään siihen mitä ap kirjoitti?

Vierailija
40/130 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sama ongelma ja se alkoi jo nuorena. Nyt keski-ikäisenä tullut takaisin. Siinä välillä ehti nimittäin seurustella tovi ihan molemminpuolisessa tykkäyksessä. 

Yhdestä nuoruuden ihastuksesta voi kyllä ihan kiitollisena todeta, että hyvä ettei ollut minusta tarpeeksi kiinnostunut. Tapasimme jossain opiskelijabileissä kun molemmat olimme vielä pääskykokeisiin lukemassa. Arvaa vaan luinko ihan hulluna, että sais opiskelupaikan sen jälkeen.  No kun sitten opinnot alko ja HÄN oli sielä ja yritin moikata, se oli ihan että, kuka mulle puhuu?  No parin kk:n kuluttua bileessä puhuikin, mutta ei paljon muuta. Anyways, myöhemmin sain kuulla hänestä järkyttäviä tarinoita. Kuinka oli pettänyt ja kiusannut tyttöystäväänsä. Dokaamista, huumeita. Ja vielä myöhemmin sitten hämäräbisneksistä ja että meni rikkaan itseään lähes 10 v. vanhemman kanssa naimisiin (varmaan aitoa rakkautta).  Joten joskus on ihan hyvä ettei ihastus ole molemminpuolista. Kerran ihastuin myös homoon. Sitä vaan, että se ei ollut tullut vielä kaapista ulos ja esitti straghtia. ei ollut kivaa.  Ei kestäny onneks kauan.

Tää ala katsoa rumempia ja pienimunaisia miehiä ei kyllä minulla toiminut. Olin ollut sinkkuna ja ihastunut yhteen naimissisa olevaan, joka ei ollut ihastunut minuun vaan yhteen lähes 20 v tummaihoiseen. Ja tämä mies oli hyväkuntoinen, fiksu, siisti, mukava ,komea yliopisto-opettaja. Niin päätin, että nyt - tennissukkainen insinööri, kaljamaha, 50v naimaton - nyt kyllä tärppää. Ihan kiva tyyppi oli ja ihastuin, munan pienuus ja velttous ei haitannut tunteita. Vaan ei vastakaikua tullut, ei.