Palkasta jää käteen 1700€, miten sillä pitäisi selvitä?
Olen 28v sinkku mies. Kaksio Turun keskustassa 750€/kk. Baariin/yökerhoihin n. 350€. Ruoka 500€(käyn ulkona usein Tinderin takia). Satunnaiset laskut 200€. Ja kappas ollaan miinuksella. Minulla ei jää itseni hemmotteluum käytännössä mitään. Onko elämä nyt sitten tätä arjessa sinnittelyä seuraavat 40v?😔
Kommentit (195)
Vierailija kirjoitti:
Tarviiko aina tindertreffeillä käydä ulkona syömässä? Itse tykkään enemmän treffeillä oikeesti tehdä jotain, esim. keilaan tms.
Miten saat baariin uppoamaan noin paljon rahaa?
No olen pyytänyt naisia treffeille kämpilleni mutta aika harvoin suostuvat.
AP
Tällaisia ihmisiä on ihan oikeasti olemassa. Käydään shoppailemassa, ulkona syömässä, baareissa ja tehdään sitä ja tätä ja itketään, kun rahat ei riitä ja loppukuun tili on miinuksella.
Joopajoo,vittunäitä tröllejä ja yhyy-yhyy porukkaa! Harvoin kommentoin mutta nyt ottaa taas aivoon! T:palkasta jää 230e/kk laskujen jälkeen. Että pidä v***** massis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarviiko aina tindertreffeillä käydä ulkona syömässä? Itse tykkään enemmän treffeillä oikeesti tehdä jotain, esim. keilaan tms.
AP
No menkää ekoilla treffeillä vaikka kävelemään ja napatkaa kahvit tms. mukaan. Ei tarvitse heti pönöttää tuntikausia vastatusten.
Jos et ole oikeasti rikas, niin älä leiki rikasta :) ei kenelläkään tuon verran tienaavalla ole varaa pistää baareihin ja ulkona syömisiin lähes tonnia. Oikeasti.
Täällä av.lla on se nuukailuketju. Mene sinne tutustumaan elämään ja sinnittelyyn. Av opetta, jos et itse ymmärrä.
Hanki lisää tuloja.
Tai karsi vaikka noista ulkona syömisistä. Miten sulla jää rahaa vaatteisiin?
1700e on naurettava summa, ei sillä kunnolla pärjääkään.
Muuta halvempaan luukkuun, opettele tekemään ruokaa ja vähennä ravintoloissa käyntiä.
Velipoika vaimoineen tienaa 200 000 vuodessa bruttona, eikä niillä meinaa rahat riittää.
Joo, tuollaisia oikeasti on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
No menkää ekoilla treffeillä vaikka kävelemään ja napatkaa kahvit tms. mukaan. Ei tarvitse heti pönöttää tuntikausia vastatusten.
Luuletko että tuolla saa pesää?🤣
Huomaa ettet ole muijia deittaillut..
AP
Vierailija kirjoitti:
Joopajoo,vittunäitä tröllejä ja yhyy-yhyy porukkaa! Harvoin kommentoin mutta nyt ottaa taas aivoon! T:palkasta jää 230e/kk laskujen jälkeen. Että pidä v***** massis.
Useimmiten tuohon auttaa Ketipinor 100 mg x 3
Vierailija kirjoitti:
Hanki lisää tuloja.
1700e on naurettava summa, ei sillä kunnolla pärjääkään.
Siis yksin asuva ihminen ei tuolla summalla kunnolla pärjää? Ihan oikeasti mitä hittoa... Ei todellakaan ole normaalia pistää lähes tonnia baareihin ja ulkoruokintaan, jos on keskituloinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
AP
Ehkä muija itse tietää, mikä häneen vetoaa. Sinun asenteesi pikemminkin inhottaa.
Ollaanpa armollisia; kaveri sentään on Turusta. Eikö siinä ole taakkaa ihmiselle kylliksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
AP
Tuon verran tienaavana sinulla ei ole varaa tarjota niille muijille mitään luksusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
AP
En ole muijia deittaillut, koska olen muija, ja tarpeeksi kiinnostavan tyypin kanssa ei todellakaan tarvitse tehdä mitään ihmeellistä. Jos et saa pesää muuten kuin rahaa kuluttamalla, niin vika lienee jossain muualla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
AP
Kannattaa nyt satsata siihen pesän saamiseen ja yhteisen pesän muodostamiseen pitkällä aikavälillä:
Yllätä tinder-neidot termoksiin itse tekemilläsi kahveilla ja kaakaoilla, leivot lisäksi pullat ja pienet suolaiset kasvispiirakat oheen. Vaikka lohkeaisi jo tällä niin pidättele suhteen alkua, ja satsaa siihen suhteen pysyvyyteen.
Näin sinulla on kohta ruoanlaittotaito hyppysissä ( säästää rahaa), vakituinen kumppani asumassa yhdessä ( säästää rahaa), uusi yhteinen harrastus ( Ruoanlaitto. Tämäkin säästää rahaa, kun ruoanlaiton yhteydessä keskustelette, kuuntelette toisianne ja vältytte riitaiselta avioerolta sitten joskus. ) Baarit jäävät pois parisuhteen myötä ( Säästää rahaa.) Kun saat tinder-neidon täällä kotimaassa jo yhteisen pesän perustamiseen, ei sinun tarvit 40-vuotiaana tehdä kalliita ulkomaan reissuja ulkomaan morsion hakemiseen, kun iskee lapsettomuus päälle. Lisäksi kaikkien tulevien vuosien varrella on sitten se oma rakas pesä siinä vierellä koko ajan.
En tiedä millaisia naisia oikein deittailet ja etsitkö jotain pysyvää kumppania, mutta ei se kovin hyvää kuvaa anna miehestä, joka elää yli varojensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hanki lisää tuloja.
1700e on naurettava summa, ei sillä kunnolla pärjääkään.Siis yksin asuva ihminen ei tuolla summalla kunnolla pärjää? Ihan oikeasti mitä hittoa... Ei todellakaan ole normaalia pistää lähes tonnia baareihin ja ulkoruokintaan, jos on keskituloinen.
Keskituloinen 1700e?
Tuo 350e+500e menee hetkessä. Jos vielä sattuu vkl-reissua vaikka Rukalle tai Leville niin tuohan menee jo viikonlopussa.
Mun kaveripiirissä ihan normaalia.
😁😂😂
Naisena saan netto 1400 ja siihen elarit 200 eli päätään yhden lapsen kanssa melkein samoihin tiloihin. Ja lapsilisä niin samoissa ollaan. Minulla on kaupungin laidalla kaksio 600€ enkä käy ulkona. Siinä se. Tulen siis paremmin toimeen kuin aloittaja. Hänen kannattaa hommata aviopuoliso jakamaan kuluja. Itselläni kun sellainen olisi hakusessa.