Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parisuhde biseksuaalin miehen kanssa... Uhka vai mahdollisuus?

Vierailija
19.02.2020 |

Selvennetään heti alkuun, että olen itse heteronainen. Tapailen miestä, joka on biseksuaali, mutta hän ei ole koskaan ollut toisen miehen kanssa parisuhteessa tai edes sängyssä.

Tapailu on muuttumassa vakavammaksi, mutta mietityttää, että pystyykö biseksuaali mies sitoutumaan koko loppuelämäkseen naiseen? Itselläni on kuitenkin haussa elämänkumppani (ja hänellä myös). Silti vaan kytee takaraivossa ajatus siitä, että entä jos mies jossain vaiheessa kokeekin haluavansa kokeilla seurustelua tai edes seksiä toisen miehen kanssa. Kuitenkin varsinkin seksi miehen vs. naisen kanssa taitaapi olla melko erilaista. Mies ei osaa tähän itse sanoa oikein mitään.

Onko kellään kokemuksia vastaavasta tilanteesta?

Kommentit (68)

Vierailija
1/68 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No avoin suhde tai 3kimppaa sitten jos mies kaipaakin miehiä. Mikä tässä on ongelmana?

Vierailija
2/68 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No avoin suhde tai 3kimppaa sitten jos mies kaipaakin miehiä. Mikä tässä on ongelmana?

No tuossa on ongelmana se, etten todellakaan halua mitään avointa suhdetta tai kimppajuttuja. En halua muita ihmisiä meidän seksiin mukaan ja avoin suhde jutut tuntuu mulle pettämiseltä. Myöskään mitkään strap on -jutut ei ole mun juttu vaan enemmänkin jo ällöttää ajatuksena, että olisin seksissä ns. ”miehen roolissa”. Olen aika vanilja 😅 Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/68 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmankos biseksuaalisuus on melkoinen tabu nykyaikanakin. Sisältää ikään kuin oletuksen uskottomuudesta.

Vierailija
4/68 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmankos biseksuaalisuus on melkoinen tabu nykyaikanakin. Sisältää ikään kuin oletuksen uskottomuudesta.

En epäile miehen uskottomuutta, mutta entä jos joskus alkaakin kaivata miestä ja haluaa siksi eron/avoimen suhteen tai jotain vastaavaa? Toki ero myös heteromiehen kanssa on mahdollinen, mutta tässä pelottaa se, että mies ei ole koskaan ollut toisen miehen kanssa. Jos kuitenkin miehetkin kiinnostaa niin eikö se olisi ihan luonnollista joskus elämässään haluta kokeilla...? Ap

Vierailija
5/68 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata seurustella hänen kanssaan. Varsinkaan kun ei osaa sanoa mitään. Miksi haluat miehen joka on biseksuaali ja ehkä tulee olemaan intiimisti miesten kanssa tai on ollut. Ei ole kyse kokeiluista. Etsi joku varmempi henkilö

Vierailija
6/68 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ei nyt ole tässä tarkoitus loukata ketään biseksuaalia jos joku tämän niin ajattelee. Pohdin vaan omasta kapeasta heteronäkökulmastani, valaiskaa minua jos ajatukseni ovat ihan hölmöjä. Ap

Vierailija
7/68 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Biseksuaalilla on tuplasti mahdollisia kumppaneita, joten laske siitä. Olen muuten aika suvaitsevainen, mutta biseksuaalit... olisiko oikea sana yliseksuaalinen?

Vierailija
8/68 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSH

Vierailija
9/68 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai pettäminen miehen kanssa ole sen todennäköisempää kuin naisenkaan kanssa? Se ei niinkään minua huolettaisi mutta ehkä seksuaalisuuden saralla voisi jotain kokeilla, ainakin fantasian tasolla. Tai jopa harkita avointa suhdetta jos sellaiseen tulee jommalla kummalla halua. Mutta teidän pitää keskenänne jutella nämä asiat, koska jokainen on yksilö eikä toisen puolesta voi mitään varmaa sanoa. Niin ja itse ole bi-henkisen miehen heterovaimo.

Vierailija
10/68 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse seurustelin 6 vuotta bi-miehen kanssa. Ei mitään ongelmaa, eikä eromme liittynyt lainkaan hänen seksuaalisuuteensa. Hän ei suhteemme aikana ainakaan ilmaissut haikailevansa miehiä. Ei bi-seksuaali kaipaa välttämättä yhtään sen enempää seksiä saman sukupuolen kanssa, kuin sinä kaipaat toisen miehen kanssa. Bi-seksuaalisuus ei tarkoita sitä, että olisi pakko saada säännöllisesti molempia sukupuolia. Ja jos ero huolettaa, niin turhaan. Mikä tahansa asia voi olla syynä eroon, ja todennäköisimmin se ei lopulta ole bi-seksuaalisuus.

Jos muuten natsaa kyseisen tyypin kanssa, niin sanoisin että ei huolta! :)

Vierailija
11/68 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi avoin suhde ei käy?

Vierailija
12/68 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi avoin suhde ei käy?

No koska se vaan ei käy. En halua, että parisuhteessa kumppani panee toisia enkä halua itsekään panna toisia. Minulle seksi kuuluu vain parisuhteeseen. Ei sovi omaan arvomaailmaani enkä siksi itse halua avointa suhdetta.

Vierailija
13/68 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Biseksuaalilla on tuplasti mahdollisia kumppaneita, joten laske siitä. Olen muuten aika suvaitsevainen, mutta biseksuaalit... olisiko oikea sana yliseksuaalinen?

Seksuaalinen suuntautuminen ei liity libidoon tai muutenkaan seksuaaliseen "draiviin".

Vierailija
14/68 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten tässä minua huolettaa se, ettei mies ole koskaan ollut toisen miehen kanssa. Luulisi, että kiinnostaa joskus elämässään kokeilla...? ap

Vierailija
15/68 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoaksi ongelmaksi ehkä näen sen, että jos mies kokee olevansa biseksuaali, mutta ei ole koskaan kokeillut mitään miehen kanssa, että tuleeko tulevaisuudessa sitten sellainen tarve kokea se?

Vierailija
16/68 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en uskaltaisi ryhtyä parisuhteeseen. Tunnen yhden biseksuaalimiehen joka yli neljäkymppisenä jätti vaimonsa ja aloitti elämän toisen miehen kanssa. Itselle tuli mieleen että jos biseksuaalinen riittävän pitkään tukahduttaa homoseksuaalin puolen itsessään, jossain vaiheessa se kostautuu. Biseksuaali ei ehkä saa heterosuhteessa kaikkea mitä kaipaa.

17/68 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uhka.

Lopeta suhde ja etsi heterokumppani.

Vierailija
18/68 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sanon mahdollisuus. Mutta vain jos minut otetaan mukaan. Riippuu myös siitä olisiko mies-mies -jutussa mukana romantiikkaa vai onko pelkkää seksiä.

Jonkun hassun logiikan mukaan en kokisi toista miestä kilpailijakseni, koska minulla ei ole sitä mitä hänellä on. Edustamme eri asioita.

Vierailija
19/68 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti uhka. Haluaa panna sua vaan a nuk seen. Käy hompsupaikoissa pojissa aina, kun mahollista. Kokemusta on.

Vierailija
20/68 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen biseksuaali ja ollut uskollisessa parisuhteessa vastakkaisen sukupuolen kanssa 15 v vaikka en ole päässyt kokeilemaan suhdetta/seksiä saman sukupuolen kanssa. Eli on mahdollista, riippuu ihan ihmisestä petääkö/jättääkö. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan viisi