Täytyykö minun oikeasti maksaa luurista 600-700€?!
Nykyinen maksoi kampanjahintaan 500€ muutama vuosi sitten ja nyt en löydä uutta edes sillä hinnalla🤔😟.
Samsung ja Oneplus nyt vaihtoehtoina, sekin vielä ettei tunnu löytyvän edes vaihtoehtoja kunnolla. Huaweita en toista osta.
Kommentit (78)
Häh?
Osta joku halpa Nokia, jossa on puhdas Android eikä mitään Samsungin käyttökelvotonta roskaa jota ei päivitetä viikon päästä enää.
Miksi Huawei ei käy? Itse olen ollut todella tyytyväinen.
Älytöntä. Minulla ehdoton maksimi 200 ja hyvin riittää.
Ai huaweita et osta, mutta Samsung kelpaa kyllä XDDDD Minulla on ollut ties miten monta huaweita eikä mitään valittamista. Nyt on tällainen hätäisesti ostettu honori, jossa akunkesto on täyttä pskaa ja kameran kuvanlaatu surkea, mutta en mitään ihmeitä odottanutkaan alle 200 eurolla.
Ei täydy.
Kukaan ei pakota ostamaan noin kallista puhelinta tai ylipäätään puhelinta.
Vierailija kirjoitti:
Häh?
Osta joku halpa Nokia, jossa on puhdas Android eikä mitään Samsungin käyttökelvotonta roskaa jota ei päivitetä viikon päästä enää.
Nokia on roskaa. Yksi Nokian älyluuri riitti, ei kiitos enää.
Mulla on marraskuussa julkaistu Honor 9X, ja tässä kestää akku pitkään ja on erittäin hyvä kamera eikä hintaakaan ollut kuin 250€. Ei aina tarvitse maksaa järkyttäviä summia hyvästä puhelimesta.
Niin ja honorin ostin hätäisesti siksi, että edellinen luuri meni pirstaleiksi kun se putosi kaakelilattialle. Ei paljon haitannut, koska puheluäänet olivat jo kadonneet. Jatkuvasti lyötiin luuria korvaan, kun minun puheeni ei kuulunut toiseen päähän, vaikka minä kuulin kyllä toisen puhetta.
Suosittelen kyllä Huaweilta hintaluokan ~300€ puhelinta.
En halua mitään Sonya, Motorolaa, Doroa tms.
Huaweissa kauppasota-ja vakoilusotkuongelmaa mitkä mahd aiheuttaisi ongelmia (monien maiden viranomaisten hampaissa), iPhone ei ole hintansa väärti ja Nokiasta jouduin luopumaan tätä ennen ja nyt kun niitä taas on niin eivät vaikuta ookoolta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Niin ja honorin ostin hätäisesti siksi, että edellinen luuri meni pirstaleiksi kun se putosi kaakelilattialle. Ei paljon haitannut, koska puheluäänet olivat jo kadonneet. Jatkuvasti lyötiin luuria korvaan, kun minun puheeni ei kuulunut toiseen päähän, vaikka minä kuulin kyllä toisen puhetta.
Ostin Huawein tabletin ja sitä päivitettiin tasan kerran. Nyt se on täysin käyttökelvoton, kun mikään siinä ei toimi kun vaatii päivityksen androidiin jota ei saa.
Ei mitään Samsungeja tai muita valmistajia, jotka tunkevat puhelimen täyteen jotain omaa "hienoa" lisäystä. Käytännössä täysin turhakeohjelmia, jotka alkavat hidastelemaan ja estävät päivitysten tuomisen ajallaan puhelimeen.
Mielestäni ainoat vaihtoehdot (Android) puhelimeksi ovat
-Nokiat (puhdas Android)
-Googlen Pixelit.
Jälkimmäiset ovat varmasti parasta, mitä voi puhelimelta odottaa, mutta hintakin on melko suolainen. Nokiat on hyviä nykyään, kun puhdas android ilman mitään ylimääräistä bloatwarea. Päivitykset tulevat heti, kun google niitä julkaisee.
En ymmärrä samsungin ja kumppaneiden suosiota. Pikkuhiljaa hidastelemaan alkavia, valmistajan lisukkeilla pilattuja, ylihintaisia romuja. Eihän kukaan vaan oikeasti maksa mistään "Super 8-ytimisistä huippusuorittimista"?
Vierailija kirjoitti:
En halua mitään Sonya, Motorolaa, Doroa tms.
Huaweissa kauppasota-ja vakoilusotkuongelmaa mitkä mahd aiheuttaisi ongelmia (monien maiden viranomaisten hampaissa), iPhone ei ole hintansa väärti ja Nokiasta jouduin luopumaan tätä ennen ja nyt kun niitä taas on niin eivät vaikuta ookoolta.
Ap
Minä ostin black fridaysta oneplus 7 äidille joululahjaksi, niin maksoi 399€ ja räpläsin sitä ite jouluna niin paljon, että ostan ite oneplus 7t pro.n kun hinta vaan laskisi.
Vierailija kirjoitti:
Tulossa tiensä päähän, uusiin huaweihin ei tuu enää edes play kauppaa.
Huawei on erittäin hyvä älypuhelin. Jopa niin hyvä, että kokonaiset valtiot tässä maailmassa ovat yrittäneet sensuroida heidät pois markkinoilta, kun eivät kykene kilpailemaan laadun tai hinnan suhteen.
Siis ajatelkaa vähän.
Kaiken järjen mukaisesti jokaisen pitäisi mennä ja ostaa Huawein puhelin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulossa tiensä päähän, uusiin huaweihin ei tuu enää edes play kauppaa.
Niin eli Huawei vaihtuu Honoriksi. Nehän ovat jo periaatteessa sama merkki.
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään Samsungeja tai muita valmistajia, jotka tunkevat puhelimen täyteen jotain omaa "hienoa" lisäystä. Käytännössä täysin turhakeohjelmia, jotka alkavat hidastelemaan ja estävät päivitysten tuomisen ajallaan puhelimeen.
Mielestäni ainoat vaihtoehdot (Android) puhelimeksi ovat
-Nokiat (puhdas Android)
-Googlen Pixelit.
Jälkimmäiset ovat varmasti parasta, mitä voi puhelimelta odottaa, mutta hintakin on melko suolainen. Nokiat on hyviä nykyään, kun puhdas android ilman mitään ylimääräistä bloatwarea. Päivitykset tulevat heti, kun google niitä julkaisee.
En ymmärrä samsungin ja kumppaneiden suosiota. Pikkuhiljaa hidastelemaan alkavia, valmistajan lisukkeilla pilattuja, ylihintaisia romuja. Eihän kukaan vaan oikeasti maksa mistään "Super 8-ytimisistä huippusuorittimista"?
Seo vaan kun, jos haluat hyvän kameran ja hyvän akunkeston sekä päivitystuen, niin se pitää se kallein lippulaiva ostaa. Itteäkään ei kiinnostelisi maksaa mistää. 16gb ramista ja näistä miljoonana ytimen prossuista, kun en niillä mitään tee. Langaton latauskin aivan turha keksintö ja tuo puhelimeen rikkoutuvan lasisen takakannen. Yhtälailla osaan sen piuhan tökätä puhelimeen siinä yöpöydällä kuin laittaa sen tyynyn päälle.
Autoonko olet sellaista luuria hankkimassa? Minälainen keskusyksikkö sulla on?